Aapjesgedrag. Allemaal enkeltje noordpool.quote:Op zondag 1 april 2018 22:40 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Eng dat er in een groep van 15/16 volwassen niet 1 bij zit die zegt, hey dit is niet ok, mss moeten we dit gewoon niet doen, slecht voor je karma enzo
Ik ben allang blij dat ik niet zo ver heen ben als die flippo uit dat topic. Jesus christus op een hobbelpaard. Dan had je mij echt mogen neerknuppelen.quote:Op zondag 1 april 2018 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoop dat het je wat oplevert en dat je er wat mee kan, oprecht
Misselijkmakend inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2018 22:36 schreef Weissmania het volgende:
Dat nieuwsbericht over homo's in elkaar slaan. Echt![]()
![]()
Met een groep van 15 man tegen 2![]()
![]()
Enkeltje met vlucht 370 van Malaysia Airlines pls![]()
![]()
En dan met 20 man komen voor het geval je zo'n cluppie tegenkomt.quote:Op zondag 1 april 2018 22:42 schreef Weissmania het volgende:
Zou bijna een Grindr account aanmaken als gay-support ofzo
Je zou denken de ultieme droom voor sommigen.quote:Op zondag 1 april 2018 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
Klinkt eigenlijk best gay voor een antihomo groepje. Met 20 mannen op een Grindr date komen.
Ik ook van jou hoor.quote:
Iedereen op fok heeft een hulpverlener nodig volgens mij hoor. En hoe regelmatiger je hier zit, hoe meer hulpquote:Op zondag 1 april 2018 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hulpverleners nodig hebben uberhaupt
quote:Op zondag 1 april 2018 22:54 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Iedereen op fok heeft een hulpverlener nodig volgens mij hoor. En hoe regelmatiger je hier zit, hoe meer hulp
Je verwart het woord 'hulpverlener' met het woord 'tetten'.quote:Op zondag 1 april 2018 22:54 schreef -Phineas- het volgende:
Iedereen op fok heeft een hulpverlener nodig volgens mij hoor. En hoe regelmatiger je hier zit, hoe meer hulp
Grapjurkquote:Op zondag 1 april 2018 22:54 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Heeft 'ie wel een punt. Zoveel rassen die helemaal verpest zijn op dit moment, vaak ook omdat een bepaald ras in de mode is.quote:
Hoeveel paashaasjes is een kilo paashaas?quote:Op zondag 1 april 2018 22:59 schreef Docker_ het volgende:
Kilo paashaas van de baas gehad en nu is die op en ben ik misselijk
Hai trouwens
Ik houd niet van honden maar deze is wel leuk.quote:
Ik vond hem wel matig equote:
Was jij niet diegene die isseus had met de locatie van Malta ooit?quote:Op zondag 1 april 2018 23:02 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik vond hem wel matig emaar leuk dat je het grappig vind. De leukste momenten zijn als je grappig bent, maar het zelf niet weet
Daar zijn genoeg onvoorspelbare honden uit voortgekomen die je daarna weer in het asiel op mag halen.quote:Op zondag 1 april 2018 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon vuilnisbakkenras, genetische diversiteit ftw!
Beetje naar rechts duwen en het past zo in het midden-oostblok. De bomaanslagen hebben ze er al.quote:
Ik ben (mede) dankzij Fok! hulpverlener gewordenquote:Op zondag 1 april 2018 22:54 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je in je vakgebied nog voldoende werk te verrichten hebt? Als fok afspiegelt op de NL bevolking.quote:Op zondag 1 april 2018 23:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben (mede) dankzij Fok! hulpverlener geworden(het Fokkers die stoppen met alcohol-topic inspireerde me om als ervaringsdeskundig begeleider in de verslavingszorg te gaan werken)
quote:Op zondag 1 april 2018 23:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Beetje naar rechts duwen en het past zo in het midden-oostblok. De bomaanslagen hebben ze er al.
FOK! is meer een lachspiegeling van de Nederlandse bevolking.quote:Op zondag 1 april 2018 23:18 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je in je vakgebied nog voldoende werk te verrichten hebt? Als fok afspiegelt op de NL bevolking.
Ik denk dat ik binnenkort maar eens een "Alcoholisten die stoppen met fok!-en"-topique ga openen. Valt ook een hoop goeds te doen dunkt me.quote:Op zondag 1 april 2018 23:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben (mede) dankzij Fok! hulpverlener geworden(het Fokkers die stoppen met alcohol-topic inspireerde me om als ervaringsdeskundig begeleider in de verslavingszorg te gaan werken)
quote:Op zondag 1 april 2018 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort maar eens een "Alcoholisten die stoppen met fok!-en"-topique ga openen. Valt ook een hoop goeds te doen dunkt me.
Natuurlijk!quote:Op zondag 1 april 2018 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik werk zo nu en dan met geestelijk beperkte collega's, telt dat ook als hulpverlenen?
Jaaaaquote:Op zondag 1 april 2018 23:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die isseus had met de locatie van Malta ooit?
Dat klinkt meer als zelfhulpverleningquote:Op zondag 1 april 2018 23:23 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Ik heb wel eens seks met labiele vrouwen. Lijkt er een beetje op
#weallhulpverleningz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |