Ik ook van jou hoor.quote:
Iedereen op fok heeft een hulpverlener nodig volgens mij hoor. En hoe regelmatiger je hier zit, hoe meer hulpquote:Op zondag 1 april 2018 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hulpverleners nodig hebben uberhaupt
quote:Op zondag 1 april 2018 22:54 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Iedereen op fok heeft een hulpverlener nodig volgens mij hoor. En hoe regelmatiger je hier zit, hoe meer hulp
Je verwart het woord 'hulpverlener' met het woord 'tetten'.quote:Op zondag 1 april 2018 22:54 schreef -Phineas- het volgende:
Iedereen op fok heeft een hulpverlener nodig volgens mij hoor. En hoe regelmatiger je hier zit, hoe meer hulp
Grapjurkquote:Op zondag 1 april 2018 22:54 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Heeft 'ie wel een punt. Zoveel rassen die helemaal verpest zijn op dit moment, vaak ook omdat een bepaald ras in de mode is.quote:
Hoeveel paashaasjes is een kilo paashaas?quote:Op zondag 1 april 2018 22:59 schreef Docker_ het volgende:
Kilo paashaas van de baas gehad en nu is die op en ben ik misselijk
Hai trouwens
Ik houd niet van honden maar deze is wel leuk.quote:
Ik vond hem wel matig equote:
Was jij niet diegene die isseus had met de locatie van Malta ooit?quote:Op zondag 1 april 2018 23:02 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik vond hem wel matig emaar leuk dat je het grappig vind. De leukste momenten zijn als je grappig bent, maar het zelf niet weet
Daar zijn genoeg onvoorspelbare honden uit voortgekomen die je daarna weer in het asiel op mag halen.quote:Op zondag 1 april 2018 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon vuilnisbakkenras, genetische diversiteit ftw!
Beetje naar rechts duwen en het past zo in het midden-oostblok. De bomaanslagen hebben ze er al.quote:
Ik ben (mede) dankzij Fok! hulpverlener gewordenquote:Op zondag 1 april 2018 22:54 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je in je vakgebied nog voldoende werk te verrichten hebt? Als fok afspiegelt op de NL bevolking.quote:Op zondag 1 april 2018 23:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben (mede) dankzij Fok! hulpverlener geworden(het Fokkers die stoppen met alcohol-topic inspireerde me om als ervaringsdeskundig begeleider in de verslavingszorg te gaan werken)
quote:Op zondag 1 april 2018 23:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Beetje naar rechts duwen en het past zo in het midden-oostblok. De bomaanslagen hebben ze er al.
FOK! is meer een lachspiegeling van de Nederlandse bevolking.quote:Op zondag 1 april 2018 23:18 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je in je vakgebied nog voldoende werk te verrichten hebt? Als fok afspiegelt op de NL bevolking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |