True, succes daarmeequote:Op maandag 2 april 2018 07:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een goeie dag om te neuken.
beterschap en sterkte!quote:Op maandag 2 april 2018 08:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan de ochtenden als ik verkouden ben, hoest me suf
Werk gewoon, nu alleen in de avond na een flinke slok hoestdrank, dat schor zijn vinden ze alleen maar mooier.quote:Op maandag 2 april 2018 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo ben ik.morgen weer lekker werken of thuis ziek in bed?
quote:Op maandag 2 april 2018 08:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Werk gewoon, nu alleen in de avond na een flinke slok hoestdrank, dat schor zijn vinden ze alleen maar mooier.
Dan is het ooeehhh wat een zwoele stem, sexy hoor!. Ondertussen zit je met knalrode neus, waterige oogjes en dikke trui aan de telefoon.quote:
lijkt wel een intake voor callcenterquote:Op maandag 2 april 2018 08:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan is het ooeehhh wat een zwoele stem, sexy hoor!. Ondertussen zit je met knalrode neus, waterige oogjes en dikke trui aan de telefoon.
hahaha, ach ja blijft leuk werkquote:Op maandag 2 april 2018 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lijkt wel een intake voor callcenter
Daar gaat het omquote:Op maandag 2 april 2018 08:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
hahaha, ach ja blijft leuk werk
Ga nu voor cv ketel, of warmtepomp of weet ik veel wat handig is, moet mij daar nog even in verdiepen.quote:
tof!quote:Op maandag 2 april 2018 08:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ga nu voor cv ketel, of warmtepomp of weet ik veel wat handig is, moet mij daar nog even in verdiepen.
Dank voor de waarschuwing. Even een paar paracetamol erin zo.quote:Op maandag 2 april 2018 07:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een goeie dag om te neuken.
Tramadol.quote:Op maandag 2 april 2018 08:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing. Even een paar paracetamol erin zo.
Ja dan is het hele huis in 2 jaar geupdate, ben nu wel zat van verbeteren, volgend jaar wil ik ook met mooie kiekjes uit een ver land komenquote:
quote:Op maandag 2 april 2018 08:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dan is het hele huis in 2 jaar geupdate, ben nu wel zat van verbeteren, volgend jaar wil ik ook met mooie kiekjes uit een ver land komen
Ik las 'Sweet als een otter' en dacht: Wat is dat nu weer?quote:Op maandag 2 april 2018 08:44 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Zweet als een otter. Straks naar t strand met de groep. Dolletjes.
Zijn zwaar overrated.quote:Op maandag 2 april 2018 08:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dan is het hele huis in 2 jaar geupdate, ben nu wel zat van verbeteren, volgend jaar wil ik ook met mooie kiekjes uit een ver land komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |