Of Tuinesiequote:Op maandag 2 april 2018 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Precies, gewoon naar Costa del Balkonia.
quote:Op maandag 2 april 2018 08:58 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon in Den Haag wonen en lekker naar het strand gaan.
Nooit buiten Europa geweest? Dan snap ik het wel. Ik heb daar maar een paar dingen gezien en voel inmiddels de behoefte niet meer zo. Ga liever weer Europa inquote:Op maandag 2 april 2018 08:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ach mag graag wat zien, dit jaar gaan we naar Normandië, maar eens een keer Thailand, Bonaire, enz enz lijkt me ook leuk.
Nee heb wel al veel van Europa gezien, maar eens echt ver weg lijkt me heel tof. Maar dat is dan iets voor volgend jaar.quote:Op maandag 2 april 2018 09:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit buiten Europa geweest? Dan snap ik het wel. Ik heb daar maar een paar dingen gezien en voel inmiddels de behoefte niet meer zo. Ga liever weer Europa in
Noorwegen bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 april 2018 09:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit buiten Europa geweest? Dan snap ik het wel. Ik heb daar maar een paar dingen gezien en voel inmiddels de behoefte niet meer zo. Ga liever weer Europa in
Is nog te overzien, qua wachtenquote:Op maandag 2 april 2018 09:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee heb wel al veel van Europa gezien, maar eens echt ver weg lijkt me heel tof. Maar dat is dan iets voor volgend jaar.
Zou niet mijn eerste keus zijnquote:
Jazekers en dit jaar nog even wat aan het huis doen, ik denk maar zo, wat af is is dan ook echt afquote:
Noem me degelijk, maar dat vind ik wel belangrijker dan vakantiequote:Op maandag 2 april 2018 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jazekers en dit jaar nog even wat aan het huis doen, ik denk maar zo, wat af is is dan ook echt af
Ik weet het op dit moment niet. Ik neig naar het westeuropees laagland. Zoveel over gelezen, maar nog lang niet genoeg om er iets gerichts mee te kunnen.quote:
Ach en even nog een jaartje wat dichter bij huis maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 2 april 2018 09:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Noem me degelijk, maar dat vind ik wel belangrijker dan vakantie
okokquote:Op maandag 2 april 2018 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet het op dit moment niet. Ik neig naar het westeuropees laagland. Zoveel over gelezen, maar nog lang niet genoeg om er iets gerichts mee te kunnen.
Daar is ook genoeg leuks te doen. Vind ikquote:Op maandag 2 april 2018 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ach en even nog een jaartje wat dichter bij huis maakt niet zoveel uit.
Ja daarom, heb nu ook zoveel zonnedansjes gedaan, we moeten nu wel een mooie zomer krijgenquote:Op maandag 2 april 2018 09:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar is ook genoeg leuks te doen. Vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |