De fles wijn gisteren opdrinken was toch niet de beste keuze die ik kon maken voel ik nu. Voor het eerst sinds lange tijd ook weer koffie gezet hier thuis. Met een wollig hoofd straks muziek gaan luisteren schiet niet echt op.quote:Op maandag 2 april 2018 10:55 schreef Belsezar het volgende:
Morgen trouwens, en nee, geen caipirinhas vandaag. De hoofdpijn...
Niet zo goed ben ik bang. Ben totaal niet lenig.quote:Op maandag 2 april 2018 10:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had ik toch een tweede kaartje kunnen overkopenHoe goed als slangenmens ben je?
[..]
En dan nog een reeks Tesla's erbij
Goed hoor, afgezien van de kater hehe. Alles prima maar ik run niks hoor hahaha. Hoe is het met jou verder? Alles ok?quote:Op maandag 2 april 2018 10:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Grappig, vroeg een tijdje terug nog hier of je nog eens gesignaleerd was en nu ben je er ook weer eensHoe is het? Run je de tent al meneer de directeur
Daar kan mijn degelijke Volvo niet tegenopquote:
Als eigenaar van het etablissement heb je die niet nodigquote:Op maandag 2 april 2018 10:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb je ook bijbehorende bordeelslippers?
welke Volvo?quote:Op maandag 2 april 2018 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan mijn degelijke Volvo niet tegenop
Nog 2 maanden en dan moet ik die inleveren, nog steeds niets geregeld voor daarna. Deze week ook maar eens achteraan gaan.
quote:Op maandag 2 april 2018 10:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als eigenaar van het etablissement heb je die niet nodig
Gezellig gehad gister dusquote:Op maandag 2 april 2018 10:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed hoor, afgezien van de kater hehe. Alles prima maar ik run niks hoor hahaha. Hoe is het met jou verder? Alles ok?
Volvoquote:Op maandag 2 april 2018 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog 2 maanden en dan moet ik die inleveren, nog steeds niets geregeld voor daarna. Deze week ook maar eens achteraan gaan.
Welkom mijn metgezel.quote:Op maandag 2 april 2018 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De fles wijn gisteren opdrinken was toch niet de beste keuze die ik kon maken voel ik nu. Voor het eerst sinds lange tijd ook weer koffie gezet hier thuis. Met een wollig hoofd straks muziek gaan luisteren schiet niet echt op.
Nieuwe auto van de zaak?quote:Op maandag 2 april 2018 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dankjequote:
Saaie Volvo V40.quote:
Op dit moment probeer ik zo gunstig mogelijk te rijden zakelijk. Ik vind autorijden best leuk alleen er heel veel voor betalen minder leuk.quote:Op maandag 2 april 2018 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volvo![]()
Ik vond het uitzoeken juist het leukste
Yep. Maar het gaat denk ik een 2e-hands worden zodat ik nog gunstige bijtelling krijg. Ik heb een aanbod voor een V60 met alles erop en eraan maar die vind ik eigenlijk te groot voor mij. Zou nog een offerte voor een Golf GTE krijgen maar die heb ik nog steeds niet ontvangen.quote:Op maandag 2 april 2018 11:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welkom mijn metgezel.
[..]
Nieuwe auto van de zaak?
Klinkt goed! Een goede zondag dusquote:Op maandag 2 april 2018 11:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gezellig gehad gister dusHier wel ok
Gister gezellige brunch gehad en lekker met paard en hond richting bos geweest
Die zijn nog best snel! Vlotte bakkies!quote:Op maandag 2 april 2018 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Saaie Volvo V40.
Mooie S90 valt een beetje boven mijn lease-budget ben ik bang
[..]
Op dit moment probeer ik zo gunstig mogelijk te rijden zakelijk. Ik vind autorijden best leuk alleen er heel veel voor betalen minder leuk.
[..]
Yep. Maar het gaat denk ik een 2e-hands worden zodat ik nog gunstige bijtelling krijg. Ik heb een aanbod voor een V60 met alles erop en eraan maar die vind ik eigenlijk te groot voor mij. Zou nog een offerte voor een Golf GTE krijgen maar die heb ik nog steeds niet ontvangen.
Kom maar halen dan.quote:
*hands over the chocolate eggs and chocolate croissants*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |