Nee hoor. Besmettingskans van rauwe eieren is 3 op 10000.quote:Op maandag 2 april 2018 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had ik al lang moeten hebben, ik heb wel een paar 100 rauwe eitjes naar binnen gewerkt
Yes master, will doquote:Op maandag 2 april 2018 12:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voor de volgende keer duidelijk zijn, anders beland je zo geliefde chocolade in de prullenbak
Ik keek altijd naar die bbc show, ready steady cook geloof ik. Briljant spulquote:
Echt? Ik dacht dat de kans altijd veel hoger lag eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2018 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee hoor. Besmettingskans van rauwe eieren is 3 op 10000.
Jij liever dan ik.quote:
quote:
We hebben best een goed systeem hier. Geen idee hoe hoog het in andere landen is.quote:Op maandag 2 april 2018 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat de kans altijd veel hoger lag eigenlijk.
In Sovyet Russia, the egg eats youquote:Op maandag 2 april 2018 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben best een goed systeem hier. Geen idee hoe hoog het in andere landen is.
Ik zie die naam nu voor de derde keer voorbij komen, wtf is dat?quote:
Die is toch al tijden met die Snapking dacht ik.. Tijden relatief gezien dan, gezien haar leeftijdquote:Op maandag 2 april 2018 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Benieuwd hoeveel kilometer pik die verslonden heeft om 'beroemd' te worden.
Ik zag haar voor het eerst in filmpjes van snapking.quote:Op maandag 2 april 2018 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2018 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, dat zegt me gelukkig helemaal niets.quote:Op maandag 2 april 2018 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die is toch al tijden met die Snapking dacht ik.. Tijden relatief gezien dan, gezien haar leeftijd
Het heeft inhoud dus dat is per definitie geen vlog.quote:Op maandag 2 april 2018 12:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Enige 'vlogger' die ik volg is Cody.Als dat zelfs als vlog gezien kan worden.
Die knakker had zo een telefoonlijn opgericht, waar al die kids naar gingen bellen om hem persoonlijk te spreken. Werd een relletje, want hij zat zeg maar op z'n monnies die hij zo niet zo netjes binnenhaalde. Openlijk excuus aangeboden en toen toch maar weer terug gegeven. Zijn accent viel me ook opquote:Op maandag 2 april 2018 12:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat zegt me gelukkig helemaal niets.
Oh, dat was niet echt een verzoek om meer informatie.quote:Op maandag 2 april 2018 12:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die knakker had zo een telefoonlijn opgericht, waar al die kids naar gingen bellen om hem persoonlijk te spreken. Werd een relletje, want hij zat zeg maar op z'n monnies die hij zo niet zo netjes binnenhaalde. Openlijk excuus aangeboden en toen toch maar weer terug gegeven. Zijn accent viel me ook op
Zijn laatste video gezien?quote:Op maandag 2 april 2018 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het heeft inhoud dus dat is per definitie geen vlog.
Ik kende haar ook niet eigenlijk. Tot vandaag. Net gegoogeld.quote:Op maandag 2 april 2018 12:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nooit eerder van gehoord. Populaire vlogger kennelijk.
Hij heet Timquote:Op maandag 2 april 2018 12:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh, dat was niet echt een verzoek om meer informatie.Zeker weer zo'n halve mocro.
Gezien de titel ga ik al niet klikken.quote:
Dat is het enige waar ik hem van kende en zij zat in Models in Paris, dus ik dacht laat ik ook even weten hoe beperkt ik mee ga in deze nieuwe tijdenquote:Op maandag 2 april 2018 12:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh, dat was niet echt een verzoek om meer informatie.Zeker weer zo'n halve mocro.
Je kunt ook het volume uitzetten en naar haar reet kijken, dat is volgens mij waar alle views van die video vandaan komen.quote:
Ok, je weet teveel. *haalt de helft van de choco van tafel*quote:Op maandag 2 april 2018 12:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die knakker had zo een telefoonlijn opgericht, waar al die kids naar gingen bellen om hem persoonlijk te spreken. Werd een relletje, want hij zat zeg maar op z'n monnies die hij zo niet zo netjes binnenhaalde. Openlijk excuus aangeboden en toen toch maar weer terug gegeven. Zijn accent viel me ook op
Ik mag jouquote:Op maandag 2 april 2018 12:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Allemaal een schokband geven die afgaat als er geen ABN gesproken wordt.
Ik heb vriendinnen met kinderen, heb medelijdenquote:Op maandag 2 april 2018 12:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, je weet teveel. *haalt de helft van de choco van tafel*
quote:Op maandag 2 april 2018 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die mouthwash? Zag hem voorbijkomen maar nog niet gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |