Ik kende haar ook niet eigenlijk. Tot vandaag. Net gegoogeld.quote:Op maandag 2 april 2018 12:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nooit eerder van gehoord. Populaire vlogger kennelijk.
Hij heet Timquote:Op maandag 2 april 2018 12:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh, dat was niet echt een verzoek om meer informatie.Zeker weer zo'n halve mocro.
Gezien de titel ga ik al niet klikken.quote:
Dat is het enige waar ik hem van kende en zij zat in Models in Paris, dus ik dacht laat ik ook even weten hoe beperkt ik mee ga in deze nieuwe tijdenquote:Op maandag 2 april 2018 12:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh, dat was niet echt een verzoek om meer informatie.Zeker weer zo'n halve mocro.
Je kunt ook het volume uitzetten en naar haar reet kijken, dat is volgens mij waar alle views van die video vandaan komen.quote:
Ok, je weet teveel. *haalt de helft van de choco van tafel*quote:Op maandag 2 april 2018 12:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die knakker had zo een telefoonlijn opgericht, waar al die kids naar gingen bellen om hem persoonlijk te spreken. Werd een relletje, want hij zat zeg maar op z'n monnies die hij zo niet zo netjes binnenhaalde. Openlijk excuus aangeboden en toen toch maar weer terug gegeven. Zijn accent viel me ook op
Ik mag jouquote:Op maandag 2 april 2018 12:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Allemaal een schokband geven die afgaat als er geen ABN gesproken wordt.
Ik heb vriendinnen met kinderen, heb medelijdenquote:Op maandag 2 april 2018 12:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, je weet teveel. *haalt de helft van de choco van tafel*
quote:Op maandag 2 april 2018 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die mouthwash? Zag hem voorbijkomen maar nog niet gekeken.
quote:Op maandag 2 april 2018 12:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen met kinderen, heb medelijden
Niet heel bijzonder eigenlijk, ken dames met mooiere bilpartijen.quote:Op maandag 2 april 2018 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt ook het volume uitzetten en naar haar reet kijken, dat is volgens mij waar alle views van die video vandaan komen.
Vooruit, eitje of croissantje?quote:Op maandag 2 april 2018 12:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen met kinderen, heb medelijden
Die haakneus? Nekschot hadden ze hem moeten geven.quote:Op maandag 2 april 2018 12:34 schreef Weissmania het volgende:
Om maar te zwijgen over die Turk uit Zaandam die ze een contract en een budget hebben gegeven![]()
De tering
Feduzzi zal wel dicht zijn vandaag, maar misschien is die ene ijssalon daar wel open. In ieder geval veel plezier met de auto's!quote:
Precies.quote:Op maandag 2 april 2018 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder eigenlijk, ken dames met mooiere bilpartijen.
Croissantje dan maar asjeblieft, het is nog brunchtijd immersquote:Op maandag 2 april 2018 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder eigenlijk, ken dames met mooiere bilpartijen.
[..]
Vooruit, eitje of croissantje?
wauw die heeft wel talent.quote:
Das te lief...quote:Op maandag 2 april 2018 12:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die haakneus? Nekschot hadden ze hem moeten geven.
Oh wacht het is nog "echt" ook.quote:Op maandag 2 april 2018 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
Oke ik kijk hem nu. "hydric acid" en kalium.
Uhuh. Uhuh. 😏
Oke, hij is irritant, maar dit is gewoon gemeen. :Squote:Op maandag 2 april 2018 12:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das te lief...
Wat dacht je van de ballen en lul afbinden met extreem strak zittend elastiek zodat het na 24 uur afsterft?
Bestaat dat nog?quote:
Doe het niet.quote:Op maandag 2 april 2018 12:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
*gaat zich aanmelden*![]()
Welnee, dit is een extreme vorm van besnijdenisquote:Op maandag 2 april 2018 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, hij is irritant, maar dit is gewoon gemeen. :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |