quote:Op maandag 2 april 2018 12:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen met kinderen, heb medelijden
Niet heel bijzonder eigenlijk, ken dames met mooiere bilpartijen.quote:Op maandag 2 april 2018 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt ook het volume uitzetten en naar haar reet kijken, dat is volgens mij waar alle views van die video vandaan komen.
Vooruit, eitje of croissantje?quote:Op maandag 2 april 2018 12:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen met kinderen, heb medelijden
Die haakneus? Nekschot hadden ze hem moeten geven.quote:Op maandag 2 april 2018 12:34 schreef Weissmania het volgende:
Om maar te zwijgen over die Turk uit Zaandam die ze een contract en een budget hebben gegeven![]()
De tering
Feduzzi zal wel dicht zijn vandaag, maar misschien is die ene ijssalon daar wel open. In ieder geval veel plezier met de auto's!quote:
Precies.quote:Op maandag 2 april 2018 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder eigenlijk, ken dames met mooiere bilpartijen.
Croissantje dan maar asjeblieft, het is nog brunchtijd immersquote:Op maandag 2 april 2018 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder eigenlijk, ken dames met mooiere bilpartijen.
[..]
Vooruit, eitje of croissantje?
wauw die heeft wel talent.quote:
Das te lief...quote:Op maandag 2 april 2018 12:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die haakneus? Nekschot hadden ze hem moeten geven.
Oh wacht het is nog "echt" ook.quote:Op maandag 2 april 2018 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
Oke ik kijk hem nu. "hydric acid" en kalium.
Uhuh. Uhuh. 😏
Oke, hij is irritant, maar dit is gewoon gemeen. :Squote:Op maandag 2 april 2018 12:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das te lief...
Wat dacht je van de ballen en lul afbinden met extreem strak zittend elastiek zodat het na 24 uur afsterft?
Bestaat dat nog?quote:
Doe het niet.quote:Op maandag 2 april 2018 12:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
*gaat zich aanmelden*![]()
Welnee, dit is een extreme vorm van besnijdenisquote:Op maandag 2 april 2018 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, hij is irritant, maar dit is gewoon gemeen. :S
quote:Op maandag 2 april 2018 12:41 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hoe veel en hoe vaak kan je vertellen over 1 date?!?
Lekker ijs eten met dit weer, goed ideequote:Op maandag 2 april 2018 12:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Feduzzi zal wel dicht zijn vandaag, maar misschien is die ene ijssalon daar wel open. In ieder geval veel plezier met de auto's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |