Rottig beest!quote:Op maandag 2 april 2018 13:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Da's wel slim ja, want mijn zwarte ros heeft een knack voor het vies maken van witte dingen
Schijntje! Check of cash?quote:Op maandag 2 april 2018 13:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sta nu bij een Mercedes SLR McLaren edition voor ¤235.950. Koopje!
Prima, restaurantje doen?quote:
Leuk natuurlijk, maar het is wel een beetje als de top drie van de top2000 als je favoriete nummers benoemen.quote:Op maandag 2 april 2018 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een shelby cobra of een 1969 mustang fastback. En als uitzondering een aston martin db9.
Kan nooit fout zijn
prima, nog voorkeur?quote:Op maandag 2 april 2018 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rottig beest!
[..]
Schijntje! Check of cash?
[..]
Prima, restaurantje doen?
Tja, als je het geld hebt...quote:Op maandag 2 april 2018 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk natuurlijk, maar het is wel een beetje als de top drie van de top2000 als je favoriete nummers benoemen.
Oh Bohemian Rhapsody? Nou nou.
Zin in pittig?quote:
Wat voor ras is het? Ik had een Crioulloquote:Op maandag 2 april 2018 13:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nietes, hij is gewoon een beetje lomp
Als het toetje maar goed is.quote:Op maandag 2 april 2018 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tja, als je het geld hebt...
[..]
Zin in pittig?
[..]
Wat voor ras is het? Ik had een Crioullo
Herinner me dat gesprek nog ja, bij je maat in Brazilië toch? Fries, once you go blackquote:Op maandag 2 april 2018 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat voor ras is het? Ik had een Crioullo
Het toetje zal prima zijn! Heb je een plekje in gedachte?quote:
Klopt, goed geheugen! Prachtig lief beestquote:Op maandag 2 april 2018 13:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Herinner me dat gesprek nog ja, bij je maat in Brazilië toch? Fries, once you go black
Dat vroeg ik net aan jou...quote:Op maandag 2 april 2018 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het toetje zal prima zijn! Heb je een plekje in gedachte?
[..]
Klopt, goed geheugen! Prachtig lief beest![]()
Een fries nog wel, wow
Ik had verwacht dat je wel een black card hadquote:Op maandag 2 april 2018 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Platinum creditcard. Even mijn limiet ophogen.
Ik zal eens googlen voor een leuk tentjequote:
Ik heb de Fok! creditcard, overal inzetbaarquote:Op maandag 2 april 2018 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je wel een black card had![]()
Edele dierenquote:Op maandag 2 april 2018 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, goed geheugen! Prachtig lief beest![]()
Een fries nog wel, wow
En door jou mis ik mijn paard en ik wil ijs!quote:
Komt goed uit, want Lot heeft ook een paard en dan kunnen jullie gelijk een ijsje etenquote:Op maandag 2 april 2018 13:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En door jou mis ik mijn paard en ik wil ijs!![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2018 13:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Komt goed uit, want Lot heeft ook een paard en dan kunnen jullie gelijk een ijsje eten
Smoothquote:Op maandag 2 april 2018 13:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Komt goed uit, want Lot heeft ook een paard en dan kunnen jullie gelijk een ijsje eten
Weide, maar ook paddocks zijn niet briljant en je wil natuurlijk ook geen mok enzo. Maar je wil natuurlijk ook gewoon dat je dier op een vertrouwd adres staat, dus groot gelijk dat je hem dan verhuistquote:Op maandag 2 april 2018 13:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]die van mij komt momenteel amper buiten en de stalhouder is er gewoon niet eerlijk over. Paard gaat binnenkort verhuizen.
Bak ik dat heerlijke paardenbiefstukje wel voor een ander johquote:Op maandag 2 april 2018 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Paarden, definitely 1 van de eerste "hell no, run boy" signs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |