Ja hoo, ik heb de choco hier liggen en IK moet langskomen???quote:Op maandag 2 april 2018 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kom maar halenMoet trouwens nog even checken of die goede Italiaanse salon hier er nou mee gekapt is of niet. Zou wel jammer zijn
Toch geen afschuwelijke panameras hoop ik?quote:Op maandag 2 april 2018 12:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, hoe heette die zaak ook alweer?![]()
Klopt er staan wel wat Porsches buiten op de parkeerplaats. Lekker in de miezerregen. Kan je mooi testen of ze in de wax staan of niet
Pisa is het stalletje op de hoek naar de Scheldestraat, waar Venetië zit.quote:Op maandag 2 april 2018 12:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, hoe heette die zaak ook alweer?![]()
Klopt er staan wel wat Porsches buiten op de parkeerplaats. Lekker in de miezerregen. Kan je mooi testen of ze in de wax staan of niet
De toren van Pisa aan de scheldestraat in venetie?? Dat kan niet kloppenquote:Op maandag 2 april 2018 12:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Pisa is het stalletje op de hoek naar de Scheldestraat, waar Venetië zit.
Er zullen uiteraard weer geen leuke vrouwen zijn want het is bij hem op z'n werkquote:Op maandag 2 april 2018 12:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijvenmss krijg je wel een vriendschappelijke BJ van hem
Is hij jarig dan?quote:Op maandag 2 april 2018 12:50 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijvenmss krijg je wel een vriendschappelijke BJ van hem
Je moet niks natuurlijk, maar het zou voor het ijs denk ik wel beter zijn dan dat ik die meesleep naar jouquote:Op maandag 2 april 2018 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hoo, ik heb de choco hier liggen en IK moet langskomen???![]()
![]()
![]()
Doe jij dat niet dan bij jouw favo fokster?quote:Op maandag 2 april 2018 12:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon in de gaten te houden wanneer ze online komt?![]()
Je kater is wel weer voorbij zo te lezenquote:Op maandag 2 april 2018 12:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De toren van Pisa aan de scheldestraat in venetie?? Dat kan niet kloppen
Grmbl, daar heb ik geen goed contra argument voor...quote:Op maandag 2 april 2018 12:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je moet niks natuurlijk, maar het zou voor het ijs denk ik wel beter zijn dan dat ik die meesleep naar jou
quote:Op maandag 2 april 2018 12:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe jij dat niet dan bij jouw favo fokster?
Ah, die slinger ik in Google Maps na afloop. Gevalletje nu je er toch bentquote:Op maandag 2 april 2018 12:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Pisa is het stalletje op de hoek naar de Scheldestraat, waar Venetië zit.
Goddamn, what kinda fucked up book are you reading?quote:Op maandag 2 april 2018 12:56 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Er is altijd wel een excuus om een oude vriend een blowjob te geven
Zie je, ik ben heus niet zo een onredelijk prinsesjequote:Op maandag 2 april 2018 12:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Grmbl, daar heb ik geen goed contra argument voor...
Zeg je omdat je onder de plak zitquote:
quote:Op maandag 2 april 2018 12:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg je omdat je onder de plak zit
Ze leest mee he?
Doe Feduzzi daar ook maar bij dan, voor een volgende keer. Tenminste, ik gok dat die dicht is vandaag.quote:Op maandag 2 april 2018 12:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, die slinger ik in Google Maps na afloop. Gevalletje nu je er toch bent
Moest ook hard lachenquote:Op maandag 2 april 2018 12:59 schreef Lot88 het volgende:
godver zml ''het klinkt onschuldig raszuiverheid''
Nee joh, hoe komt je daar nou bij?quote:Op maandag 2 april 2018 12:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg je omdat je onder de plak zit
Ze leest mee he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, tijd zat nog.quote:Op maandag 2 april 2018 13:00 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Schone boxer aan?
Balletjes geschoren?
Luchtje op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |