Als er 1 van de lekkere fok dames in zit....quote:
Nou ja, je maakt een fluoride. Een kalium fluor zout. Hij doet het alleen op een trollmanier waardoor het gevaarlijk lijkt.quote:Op maandag 2 april 2018 12:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Schijnt dus wel een manier te zijn om fluor te creeren.
Ja maar Italiaans ijsquote:Op maandag 2 april 2018 12:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekker ijs eten met dit weer, goed ideeGelukkig staan de meeste auto's binnen opgesteld
Vaak, vraag het aan politici...quote:Op maandag 2 april 2018 12:43 schreef Scary_Mary het volgende:
Tsja, hoe vaak kun je iets over niets vertellen of iemand blijven aanhalen
Ik vind het ook wel knap hoe vaak en lang er gepraat kan worden over het niet vinden van dates.quote:Op maandag 2 april 2018 12:43 schreef Scary_Mary het volgende:
Tsja, hoe vaak kun je iets over niets vertellen of iemand blijven aanhalen
Haha ja, doet hij wel vaker.quote:Op maandag 2 april 2018 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
Daarom had ik al zoiets van 'oh boy' toen hij over hydric acid begon. Dat zegt genoeg.
En nu wil ik ijs!quote:Op maandag 2 april 2018 12:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja maar Italiaans ijsEr zitten twee Italiaanse daar, waarvan die in de straat net iets beter was dan dat losse stalletje aan het plein dacht ik. Stracciatella
Wel jammer van het weer en binnen zitten ja, daglicht op je gepoetste wagen is toch leuker
Refereerde aan wat dingetjes van de afgelopen tijd (jaren in bepaalde gevallenquote:
quote:Op maandag 2 april 2018 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel knap hoe vaak en lang er gepraat kan worden over het niet vinden van dates.
Die van mij ook.quote:Op maandag 2 april 2018 12:47 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Mijn date heeft een appje gestuurd
quote:Op maandag 2 april 2018 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel knap hoe vaak en lang er gepraat kan worden over het niet vinden van dates.
Maar mijn date hee.... ow wachtquote:Op maandag 2 april 2018 12:47 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Kom maar halenquote:
Oh, hoe heette die zaak ook alweer?quote:Op maandag 2 april 2018 12:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja maar Italiaans ijsEr zitten twee Italiaanse daar, waarvan die in de straat net iets beter was dan dat losse stalletje aan het plein dacht ik. Stracciatella
Wel jammer van het weer en binnen zitten ja, daglicht op je gepoetste wagen is toch leuker
quote:Op maandag 2 april 2018 12:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Refereerde aan wat dingetjes van de afgelopen tijd (jaren in bepaalde gevallen) van hier, maar goed punt wel
Date?!?! Wat is dat? Hoe ziet het eruit? Dat is jaaaaaren geledenquote:Op maandag 2 april 2018 12:47 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijvenquote:Op maandag 2 april 2018 12:49 schreef Faxie het volgende:
Ouwe snookermaat vroeg of ik zin heb om vanavond langs te komen. Lijkt me wel weer eens leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |