Van stress wordt je toch niet dik? Van eten wel .quote:Op maandag 2 april 2018 14:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee werd niet dik door de liefde... was meer door alle stress in de relatie
awhhquote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Letterlijk ik jaquote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Door stress at en dronk ik teveel.quote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van stress wordt je toch niet dik? Van eten wel .
quote:
quote:
Nou ik had liever dat ik beter en lekkerder at en dronk... en dat ik veel minder stress hadquote:Op maandag 2 april 2018 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik door het levenAhhhh.... heerlijk
Same here, kleine oogjesquote:
Ik wil wel meer dingen. Maar eten is zo lekekr, en drinken is zo fijn.quote:Op maandag 2 april 2018 14:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ik had liever dat ik beter en lekkerder at en dronk... en dat ik veel minder stress had
Kunnen de seksdates tenmisnte weer doorgaanquote:Op maandag 2 april 2018 14:17 schreef Lotusss het volgende:
Ben net wakker! Eindelijk 80% van die verkoudheid af.
quote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Amen brother, when are we going to church again?quote:Op maandag 2 april 2018 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil wel meer dingen. Maar eten is zo lekekr, en drinken is zo fijn.
Kan ze weer als een opgebonden rollade aan het plafond gehangen worden.quote:Op maandag 2 april 2018 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kunnen de seksdates tenmisnte weer doorgaan
Gewoon alles eraf zweten tochquote:Op maandag 2 april 2018 14:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Door stress at en dronk ik teveel.
Maar nu inmiddels -5 kg binnen 2 weken![]()
Ik eet nu super lekker, drinken helaas nauwelijks meer...quote:Op maandag 2 april 2018 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil wel meer dingen. Maar eten is zo lekekr, en drinken is zo fijn.
Duuuuurt langquote:Op maandag 2 april 2018 14:17 schreef Lotusss het volgende:
Ben net wakker! Eindelijk 80% van die verkoudheid af.
Mwah 90% is toch wat in je maag terecht komt hoorquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2018 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amen brother, when are we going to church again?
Church as in pub ofc...
Moeilijk om iemand tegen het plafond te neuken hoorquote:Op maandag 2 april 2018 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan ze weer als een opgebonden rollade aan het plafond gehangen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |