Je innerlijke kind moet ook gekoesterd wordenquote:Op maandag 2 april 2018 13:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Smooth![]()
Sta nu op de Tesla Booth. De Tesla X is de kinderattractie haha
Oh no, mijn virtuele paardenbiefstuk, wat moet ik nu?!quote:Op maandag 2 april 2018 13:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weide, maar ook paddocks zijn niet briljant en je wil natuurlijk ook geen mok enzo. Maar je wil natuurlijk ook gewoon dat je dier op een vertrouwd adres staat, dus groot gelijk dat je hem dan verhuist
[..]
Bak ik dat heerlijke paardenbiefstukje wel voor een ander joh
paddocks zijn hier wel ok maar dan nog zet hij hem mega vroeg binnenquote:Op maandag 2 april 2018 13:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weide, maar ook paddocks zijn niet briljant en je wil natuurlijk ook geen mok enzo. Maar je wil natuurlijk ook gewoon dat je dier op een vertrouwd adres staat, dus groot gelijk dat je hem dan verhuist
[..]
Bak ik dat heerlijke paardenbiefstukje wel voor een ander joh
Lekker belangrijk jaquote:Op maandag 2 april 2018 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh no, mijn virtuele paardenbiefstuk, wat moet ik nu?!.
Ah beterquote:Op maandag 2 april 2018 13:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
paddocks zijn hier wel ok maar dan nog zet hij hem mega vroeg binnenHeb nu contact met een kennis of hij daar 2 maanden de weide op kan 24/7 want begin juni gaan we samen in training (vooral voor mij)
nee nog niet we gaan per juni naar mijn instructrice haar stal verhuizen daar een x aantal maanden keihard werken kijken of er verbetering in mij komt. Lukt dat dan blijft hij, zo niet dan wil zij hem kopenquote:Op maandag 2 april 2018 13:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah beterToch maar niet van de hand doen dus?
Als handel of om zelf te houden? Wel fijn als je weet dat hij daar ook goed af zou zijnquote:Op maandag 2 april 2018 13:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee nog niet we gaan per juni naar mijn instructrice haar stal verhuizen daar een x aantal maanden keihard werken kijken of er verbetering in mij komt. Lukt dat dan blijft hij, zo niet dan wil zij hem kopen
zelf houden voor haar dochterquote:Op maandag 2 april 2018 13:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als handel of om zelf te houden? Wel fijn als je weet dat hij daar ook goed af zou zijn
De nieuwe audi schijnt ook een disco bal te zijn met de lampjes en zo.quote:Op maandag 2 april 2018 13:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Smooth![]()
Sta nu op de Tesla Booth. De Tesla X is de kinderattractie haha
't Ging niet helemaal zo bij mij, maar resultaat was idd hetzelfdequote:
Dikkertjes hebben ook liefde nodigquote:Op maandag 2 april 2018 14:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Ging niet helemaal zo bij mij, maar resultaat was idd hetzelfde
Voedsel is liefde.quote:Op maandag 2 april 2018 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dikkertjes hebben ook liefde nodig
Sowieso. All you can eat en cocktails ookquote:
Nee werd niet dik door de liefde... was meer door alle stress in de relatiequote:Op maandag 2 april 2018 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dikkertjes hebben ook liefde nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |