Van stress wordt je toch niet dik? Van eten wel .quote:Op maandag 2 april 2018 14:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee werd niet dik door de liefde... was meer door alle stress in de relatie
awhhquote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Letterlijk ik jaquote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Door stress at en dronk ik teveel.quote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van stress wordt je toch niet dik? Van eten wel .
quote:
quote:
Nou ik had liever dat ik beter en lekkerder at en dronk... en dat ik veel minder stress hadquote:Op maandag 2 april 2018 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik door het levenAhhhh.... heerlijk
Same here, kleine oogjesquote:
Ik wil wel meer dingen. Maar eten is zo lekekr, en drinken is zo fijn.quote:Op maandag 2 april 2018 14:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ik had liever dat ik beter en lekkerder at en dronk... en dat ik veel minder stress had
Kunnen de seksdates tenmisnte weer doorgaanquote:Op maandag 2 april 2018 14:17 schreef Lotusss het volgende:
Ben net wakker! Eindelijk 80% van die verkoudheid af.
quote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Amen brother, when are we going to church again?quote:Op maandag 2 april 2018 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil wel meer dingen. Maar eten is zo lekekr, en drinken is zo fijn.
Kan ze weer als een opgebonden rollade aan het plafond gehangen worden.quote:Op maandag 2 april 2018 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kunnen de seksdates tenmisnte weer doorgaan
Gewoon alles eraf zweten tochquote:Op maandag 2 april 2018 14:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Door stress at en dronk ik teveel.
Maar nu inmiddels -5 kg binnen 2 weken![]()
Ik eet nu super lekker, drinken helaas nauwelijks meer...quote:Op maandag 2 april 2018 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil wel meer dingen. Maar eten is zo lekekr, en drinken is zo fijn.
Duuuuurt langquote:Op maandag 2 april 2018 14:17 schreef Lotusss het volgende:
Ben net wakker! Eindelijk 80% van die verkoudheid af.
Mwah 90% is toch wat in je maag terecht komt hoorquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2018 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amen brother, when are we going to church again?
Church as in pub ofc...
Moeilijk om iemand tegen het plafond te neuken hoorquote:Op maandag 2 april 2018 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan ze weer als een opgebonden rollade aan het plafond gehangen worden.
Bijzonder dieet, maar als het werkt, werkt het.quote:Op maandag 2 april 2018 14:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik eet nu super lekker, drinken helaas nauwelijks meer...
Maar binnen 2 weken -5 kg... terwijl ik gewoon aan de volvette kwark en aan biefstuk en zalm en olijven enKAAS
mag.... heerlijk
Hoeft er ook niet tegenaan.quote:Op maandag 2 april 2018 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeilijk om iemand tegen het plafond te neuken hoor
Ik dacht dat Allures op een andere manier gebonden wasquote:Op maandag 2 april 2018 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeilijk om iemand tegen het plafond te neuken hoor
Ok, geen probleem. Old fashioned, Mojito, Whisky sour, Caipirinha of een Moscow Mule?quote:Op maandag 2 april 2018 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.Drink thuis cocktails, want dronkenlife.
Donderdag iig weerquote:Op maandag 2 april 2018 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan ze weer als een opgebonden rollade aan het plafond gehangen worden.
Ieder pondje gaat door het mondjequote:Op maandag 2 april 2018 14:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je maar onder je onderhoud eet maakt het geen fuck uit of het nou mcdonalds is of broccoli.
Het is geen magie.
Wat je niet gebruikt, sla je op. Best makkelijk.quote:Op maandag 2 april 2018 14:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je maar onder je onderhoud eet maakt het geen fuck uit of het nou mcdonalds is of broccoli.
Het is geen magie.
Geen koolhydraten. Mis het niet eensquote:Op maandag 2 april 2018 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bijzonder dieet, maar als het werkt, werkt het.
Aan het plafond of op het bed? Ingewikkeld. Huehuehue, snappen jullie? INGEWIKKELD.quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aan het plafond of op het bed? Ingewikkeld. Huehuehue, snappen jullie? INGEWIKKELD.
Dit.quote:Op maandag 2 april 2018 14:24 schreef Harmankardon het volgende:
Zonder koolhydraten heeft het leven geen zin.
quote:Op maandag 2 april 2018 14:24 schreef Harmankardon het volgende:
Zonder koolhydraten heeft het leven geen zin.
Ik gooi gewoon wat in de blender. Heb nog bluawe bessen en aardbeien, en rum en wodka en ananassap. Komt vast iets goed uit.quote:Op maandag 2 april 2018 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, geen probleem. Old fashioned, Mojito, Whisky sour, Caipirinha of een Moscow Mule?
Das gewoon een smoothie met alcohol.... Toch? alleen heet het dan een cocktailquote:Op maandag 2 april 2018 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon wat in de blender. Heb nog bluawe bessen en aardbeien, en rum en wodka en ananassap. Komt vast iets goed uit.
Als voormalig barkeeper, is dit de juiste keuzequote:Op maandag 2 april 2018 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon wat in de blender. Heb nog blauwe bessen en aardbeien, en rum en wodka en ananassap. Komt vast iets goed uit.
Fucking care hoe het heet als er maar alcohol in zit en lekker isquote:Op maandag 2 april 2018 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das gewoon een smoothie met alcohol.... Toch? alleen heet het dan een cocktail
De tering. Duidelijk.quote:Op maandag 2 april 2018 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking care hoe het heet als er maar alcohol in zit en lekker is
Want je hebt 3 jaar in detentie gezeten?quote:Op maandag 2 april 2018 14:26 schreef Harmankardon het volgende:
Versgebakken brood of een goede pasta kan net zo lekker zijn als een kutje na drie jaar gevangenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |