Niets zeggende smileys als antwoord zodat ontkenning nog mogelijk is, bevestiging is gegeven!quote:
dino heeft toch geen balletjes?quote:Op maandag 2 april 2018 13:00 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Schone boxer aan?
Balletjes geschoren?
Luchtje op?
Een redelijk prinsesje dus?quote:Op maandag 2 april 2018 12:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zie je, ik ben heus niet zo een onredelijk prinsesje
Jij kan het wetenquote:Op maandag 2 april 2018 13:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dino heeft toch geen balletjes?maar alpha ballen?
quote:Op maandag 2 april 2018 13:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Voornamelijk jeukende ballen, een T-rex kan niet krabben met die korte armpjes.quote:Op maandag 2 april 2018 13:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wist ik het maarquote:Op maandag 2 april 2018 13:03 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Jij kan het weten
Als je snapt wat ik bedoel
wat heeft rex hier nu weer mee te maken?quote:Op maandag 2 april 2018 13:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voornamelijk jeukende ballen, een T-rex kan niet krabben met die korte armpjes.
Ben überhaupt niet zo een prinsesje denk ik, al heb ik natuurlijk wel een paard Gelukkig is dat een zwartequote:
Whynotboth.gifquote:Op maandag 2 april 2018 13:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doe Feduzzi daar ook maar bij dan, voor een volgende keer. Tenminste, ik gok dat die dicht is vandaag.
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 2 april 2018 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Gelukkig zal er nooit een fok!ster in de buurt komen van mn balletjes.
Al die usernames...quote:Op maandag 2 april 2018 13:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat heeft rex hier nu weer mee te maken?
*stopt harnas en witte cape weer in de kast*quote:Op maandag 2 april 2018 13:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben überhaupt niet zo een prinsesje denk ik, al heb ik natuurlijk wel een paard Gelukkig is dat een zwarte
lastig hequote:Op maandag 2 april 2018 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist![]()
![]()
[..]
Al die usernames...
[..]
*stopt harnas en witte cape weer in de kast*
Wel een Fok!ker?quote:Op maandag 2 april 2018 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Gelukkig zal er nooit een fok!ster in de buurt komen van mn balletjes.
quote:Op maandag 2 april 2018 13:08 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Wel een Fok!ker?
#ikvraagditvooreenvriend
#nohomo
Een shelby cobra of een 1969 mustang fastback. En als uitzondering een aston martin db9.quote:Op maandag 2 april 2018 13:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Whynotboth.gif![]()
Check het zo. Eerst alvast in mijn gedachten shoppen welke supercar ik koop als ik wat win bij miljoenenjacht
Is een prima wandeltje vlak bij elkaar, dus kleine moeite. Geniet van al die mooie pk'squote:Op maandag 2 april 2018 13:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Whynotboth.gif![]()
Check het zo. Eerst alvast in mijn gedachten shoppen welke supercar ik koop als ik wat win bij miljoenenjacht
Da's wel slim ja, want mijn zwarte ros heeft een knack voor het vies maken van witte dingenquote:Op maandag 2 april 2018 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*stopt harnas en witte cape weer in de kast*
Sta nu bij een Mercedes SLR McLaren edition voor ¤235.950. Koopje!quote:Op maandag 2 april 2018 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een shelby cobra of een 1969 mustang fastback. En als uitzondering een aston martin db9.
Kan nooit fout zijn
Merk het ja. Gewoon voorbij de RAI lopen en je staat zo in de Scheldestraat.quote:Op maandag 2 april 2018 13:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is een prima wandeltje vlak bij elkaar, dus kleine moeite. Geniet van al die mooie pk's
Jep, en er zitten meer eettentjes rondom de RAI. Leuker om daar te eten doorgaans, ook fijner om er ff uit te zijn zeg maarquote:Op maandag 2 april 2018 13:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Merk het ja. Gewoon voorbij de RAI lopen en je staat zo in de Scheldestraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |