SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Hij moet zich ook eens laten verwennen als een prinsesjequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Volgens mij vind ie het een straf als ik dingen bedenk en beslis
Ik volgens mijquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wiens idee was het uiteten en wie had het restaurant uitgekozen?
Mannen lįten vrouwen beslissen, het is niet alsof jullie daadwerkelijk iets te zeggen hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan moet je niet janken en gewoon betalen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik volgens mij![]()
Stom eigenlijk, want het was haar woonplaats.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij moet zich ook eens laten verwennen als een prinsesje
Dat heb ik toch gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan moet je niet janken en gewoon betalen.
dan moet je niet tegelijkertijd piepen als je me liet beslissenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mannen lįten vrouwen beslissen, het is niet alsof jullie daadwerkelijk iets te zeggen hebben.
Er zit ook een goed vega restaurant in die straatquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
welke? Die daar in die bocht? Dat weigert iequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er zit ook een goed vega restaurant in die straat
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er zit ook een goed vega restaurant in die straat
Dat doen we om vrouwen de indruk te geven dat ze écht beslist hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:21 schreef Allures het volgende:
[..]
dan moet je niet tegelijkertijd piepen als je me liet beslissenhad je dan maar niet toe moeten staan
hoe oud was je ?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maakte kunst op eigendom van de gemeente.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef Scary_Mary het volgende:
De kunst is toch dat je de man laat denken dat hij de beslissing zelf neemt ofzo?
De nieuwe winkel ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef Allures het volgende:
[..]
welke? Die daar in die bocht? Dat weigert ie
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maakte kunst op eigendom van de gemeente.
Maar denk je dat het over was omdat ze het etentje eruit had? of omdat blijkbaar van haar de kant de klik er simpelweg niet (meer) was?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik volgens mij![]()
Stom eigenlijk, want het was haar woonplaats.
Maar oke, ik wist ook niet dat het zo fucking duur was![]()
Ik luister liever naar hints en dan regel ik het welquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef Scary_Mary het volgende:
De kunst is toch dat je de man laat denken dat hij de beslissing zelf neemt ofzo?
Misschien gaat hij al weg en zit hij te ziekenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
Een of andere klojo van een andere vestiging heeft tegen een klant gezegd dat we als toko dicht zouden gaan. Beter wordt die klojo ontslagen.
Ja dat 2e natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Maar denk je dat het over was omdat ze het etentje eruit had? of omdat blijkbaar van haar de kant de klik er simpelweg niet (meer) was?
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik luister liever naar hints en dan regel ik het wel
oh wacht, exact wat S_M zegt dus.
Yeesssssquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef Lot88 het volgende:
fietsen naar het stembureauen de kruidvat voor een treinkaartje voor zaterdag als die er nog zijn
Ja, je wordt er wel terughoudend en cynisch van na een tijdje.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat 2e natuurlijkMaar dat voel je niet minder in je portemonee ofzo
![]()
Als je zo een aantal dates achter elkaar zou hebben, kijk je voortaan ook wel uit.
rollenspellen tellen niet mee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik laat me ook altijd uit eten nemen en dan zeg ik na afloop dat ik toch geen klik voel
Snap ik wel. Ik vind splitten ook helemaal niet erg.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat 2e natuurlijkMaar dat voel je niet minder in je portemonee ofzo
![]()
Als je zo een aantal dates achter elkaar zou hebben, kijk je voortaan ook wel uit.
Ja maar je weet toch niet waar ze precies op die dag zin in heeft?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie bij Air en Miss een beetje zo'n rollenspel als Phil en Claire in modern family hebben voor me.quote:
Meestal werkt het wel bij mijn vader...quote:
Ik sleur d'r gewoon altijd mee naar dezelfde tent, en als het haar niet bevalt heeft ze pech. Zo werkt dat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zie bij Air en Miss een beetje zo'n rollenspel als Phil en Claire in modern family hebben voor me.
Neem dat arme meisje nou eens mee naar een fatsoenlijke tentquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik sleur d'r gewoon altijd mee naar dezelfde tent, en als het haar niet bevalt heeft ze pech. Zo werkt dat.
Eilat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik sleur d'r gewoon altijd mee naar dezelfde tent, en als het haar niet bevalt heeft ze pech. Zo werkt dat.
Ik vind het ongemakkelijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:29 schreef Samzz het volgende:
Ik smelt wel wanneer een man de deur voor me openhoudt, mijn jas aanneemt en vervolgens de stoel voor me naar achteren schuift/oldfashioned.
Heb ik ook van gehoord, iets hoger segment toch? Niet zo een standaard hippe vegan in ieder geval dacht i. Elle Eten heeft er een artikel over geloof ik ofzoquote:
Met uit eten gaan is het simpel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch niet waar ze precies op die dag zin in heeft?
Misschien ben ik te wisselend van stemming voor dat soort dingen
Zelf niet gegeten nog. Maar inderdaad iets hoger segment ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb ik ook van gehoord, iets hoger segment toch? Niet zo een standaard hippe vegan in ieder geval dacht i. Elle Eten heeft er een artikel over geloof ik ofzo
Gewoon je man man laten zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Pijnlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Met uit eten gaan is het simpel.
Zeggen dat het een verassing is. Vrouwen gaan raden. Eerste gok kies je.
Ik vind dat echt zo galantquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het ongemakkelijk![]()
Vriendje doet dat vaak
Ik vind het niet meer dan normaal. Eigenlijk vind ik het behoorlijk schokkend dat er mensen zijn die op een date verwachten dat de ander betaalt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik vind splitten ook helemaal niet erg.
Ik heb dan ook een heel leuk vriendje natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo galant. Kijk, het hoeft absoluut niet, maar ik word er wel blij van.
doet ie gewoon hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Neem dat arme meisje nou eens mee naar een fatsoenlijke tent
Doe ik ook altijd. Totdat alle vrouwen ooit me zeiden dat het denigrerend was. Romantiek is dood en vrouwenemancipatie heeft het vermoord.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:29 schreef Samzz het volgende:
Ik smelt wel wanneer een man de deur voor me openhoudt, mijn jas aanneemt en vervolgens de stoel voor me naar achteren schuift/oldfashioned.
Klinkt als een mogelijke concurrent die de naam van t bedrijf even omzeep wil helpenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien gaat hij al weg en zit hij te zieken
Wel lastig, want spreek je dat dan vooraf af?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal. Eigenlijk vind ik het behoorlijk schokkend dat er mensen zijn die op een date verwachten dat de ander betaalt.
Ssstquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:31 schreef Allures het volgende:
[..]
doet ie gewoon hoorMet zijn stoere praat
ik ook echtquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal. Eigenlijk vind ik het behoorlijk schokkend dat er mensen zijn die op een date verwachten dat de ander betaalt.
Doe dat regelmatig. Kleine moeite.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo galant. Kijk, het hoeft absoluut niet, maar ik word er wel blij van.
Mag ik hopen ja, anders kun je die kroon wel weer weg doen natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:31 schreef Allures het volgende:
[..]
doet ie gewoon hoorMet zijn stoere praat
Bullshit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Totdat alle vrouwen ooit me zeiden dat het denigrerend was. Romantiek is dood en vrouwenemancipatie heeft het vermoord.
Denigrerend als je een jas aanneemt? omgquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Totdat alle vrouwen ooit me zeiden dat het denigrerend was. Romantiek is dood en vrouwenemancipatie heeft het vermoord.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal werkt het wel bij mijn vader...
Uitkijken voor wilde voetgangers.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef Lot88 het volgende:
fietsen naar het stembureauen de kruidvat voor een treinkaartje voor zaterdag als die er nog zijn
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:32 schreef Harmankardon het volgende:
Stoel aanschuiven snap ik niks van, is het ook galant als de gozer je veters gaat strikken?
ja ik zal wel een feministische hork zijn maar dit denk ik dan dus ookquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:32 schreef Harmankardon het volgende:
Stoel aanschuiven snap ik niks van, is het ook galant als de gozer je veters gaat strikken?
Hos is super lief maar ik denk dat ie gaat miepen als ik hier voorbeeldjes ga gevenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag ik hopen ja, anders kun je die kroon wel weer weg doen natuurlijk
Ah toe nou!quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Hos is super lief maar ik denk dat ie gaat miepen als ik hier voorbeeldjes ga geven
Geen last van gehad, maar ik trakteer dan ook op restaurants die ik sowieso wel leuk denk te vindenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, je wordt er wel terughoudend en cynisch van na een tijdje.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoelde portemonnee sorryquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik vind splitten ook helemaal niet erg.
Ik kan zelf wel mijn jas ophangen/stoel aanschuiven/deur open maken/stemmen/koken/drinken inschenken/belasting doen/gaten in de muur boren/etc.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Denigrerend als je een jas aanneemt? omg
Niet perse het betalen van dingen, gewoon het hele dategebeuren.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen last van gehad, maar ik trakteer dan ook op restaurants die ik sowieso wel leuk denk te vinden
Maar dat je het zelf kan betekend niet dat het niet fijn is als iemand het soms voor je doetquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan zelf wel mijn jas ophangen/stoel aanschuiven/deur open maken/stemmen/koken/drinken inschenken/belasting doen/gaten in de muur boren/etc.
Niks lijkt me. Elk weldenkend mens snapt toch dat je gewoon voor je eigen shit betaalt?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel lastig, want spreek je dat dan vooraf af?
Nee dat is anders maar dat doe jij toch ook voor een man als je als eerst bij de deur komt? Is gewoon algemeen fatsoen lijkt mequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:34 schreef MissMSX het volgende:
Stoel aanschuiven is misschien wat overkill ja. Maar deur open houden is toch heel normaal? Moet hij hem dan voor je neus dichtgooien zodat jij je lekker geėmancipeerd kunt voelen?
Beetje gaten boren tijdens je date. Huehue...quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet perse het betalen van dingen, gewoon het hele dategebeuren.
Ik verwacht de eerste date te betalen. Dus dat is mijn insteek.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel lastig, want spreek je dat dan vooraf af?
Fingerspitzengefühl kan handig zijn ja. Ik vind het wel een graadmeter, maar ik heb er meer gevoel voor dan mijn partner. Neemt niet weg dat ik het enorm waardeer dat ie wel z'n best doetquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch niet waar ze precies op die dag zin in heeft?
Misschien ben ik te wisselend van stemming voor dat soort dingen
ja, maar als iemand een voorstel doet van een etentje in een restaurant etc kan het zijn dat diegene je daar op wil trakteren.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks lijkt me. Elk weldenkend mens snapt toch dat je gewoon voor je eigen shit betaalt?
Blijkbaar niet. En wat doe je dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks lijkt me. Elk weldenkend mens snapt toch dat je gewoon voor je eigen shit betaalt?
Stoel aanschuiven hoeft van mij ook niet. Maar achteruitschuiven en aanbieden heeft wat vind ik.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:34 schreef MissMSX het volgende:
Stoel aanschuiven is misschien wat overkill ja. Maar deur open houden is toch heel normaal? Moet hij hem dan voor je neus dichtgooien zodat jij je lekker geėmancipeerd kunt voelen?
Deur open houden doe ik voor iedereen, als een echte beta.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:34 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk wel vreemd dat je dat al verwacht.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verwacht de eerste date te betalen. Dus dat is mijn insteek.
Sommige willen perse de helft betalen. Anderen zeggen meteen dan is de volgende voor mij. Of dan betaal ik zus/zo. Eigenlijk nooit meegemaakt dat iemand dat maar als vanzelfsprekend zag.
O ja, ook nog doen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef Lot88 het volgende:
huequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje gaten boren tijdens je date. Huehue...
Dit ja. Zeker als je man al je tassen draagt wel het minste, niet waarquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:30 schreef MissMSX het volgende:
Ik houd ook vaak zat de deur voor een man open. Is toch gewoon fatsoen?
Ahquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Onbijt op bedPrecies waar ik die ochtend zin in heb
![]()
Niet door vertellen en meer zeg ik niet
Als ze dan niet doorloopt gewoon duwen. Ze moet maar opschieten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deur open houden doe ik voor iedereen, als een echte beta.
Sowieso naar Loetjequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen last van gehad, maar ik trakteer dan ook op restaurants die ik sowieso wel leuk denk te vinden
Als je trakteert zeg je dat er doorgaans toch bij?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ja, maar als iemand een voorstel doet van een etentje in een restaurant etc kan het zijn dat diegene je daar op wil trakteren.
Ik waardeer het altijdquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Fingerspitzengefühl kan handig zijn ja. Ik vind het wel een graadmeter, maar ik heb er meer gevoel voor dan mijn partner. Neemt niet weg dat ik het enorm waardeer dat ie wel z'n best doet
Ik zou me er zeker niet aan storen. Afhankelijk van de setting. In een eetcafé zou ik het wel te veel van het goede vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stoel aanschuiven hoeft van mij ook niet. Maar achteruitschuiven en aanbieden heeft wat vind ik.
Dat is dan wel weer baas.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze dan niet doorloopt gewoon duwen. Ze moet maar opschieten.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit ja. Zeker als je man al je tassen draagt wel het minste, niet waar
Seks is hier een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dat je het zelf kan betekend niet dat het niet fijn is als iemand het soms voor je doet
nietquote:
Maar ik zorg er dus voor dat ik eerder bij die deur benquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee dat is anders maar dat doe jij toch ook voor een man als je als eerst bij de deur komt? Is gewoon algemeen fatsoen lijkt me
Ik hou niet van eten in bedquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:37 schreef Allures het volgende:
[..]
nietje bent gek
dat is toch heerlijk!!!
Weet je wat ook echt heerlijk is? Een ijsje eten in bed
ben je helemaal warm en zo en dan je lekkere ijsje
Wie is hier nou gek?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:37 schreef Allures het volgende:
[..]
nietje bent gek
dat is toch heerlijk!!!
Weet je wat ook echt heerlijk is? Een ijsje eten in bed
ben je helemaal warm en zo en dan je lekkere ijsje
Dat snap ik wel ja, maar het gebeurt makkelijker als je niet vooral die dingen doet omdat het sowieso leuk is en niet vooral om iemand te scoren of om te neuken zeg maar denk ikquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet perse het betalen van dingen, gewoon het hele dategebeuren.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dat je het zelf kan betekend niet dat het niet fijn is als iemand het soms voor je doet
Beter dan koekjes of chipsquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hou niet van eten in bedBen daar nogal een zeikerd in.
Laatst aten we een chocolade paashaas in bed.
Kun je meteen je bed verschonen
Ja, het moet wel gaan inderdaad. Niet dat je een deur die naar binnen open gaat in een smal gangetje op gaan staan houden terwijl je je balans bijna verliest.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
Deur open houden doe ik alleen als het in de "flow" van het lopen past. Als je bijvoorbeeld van ergens naar binnen wil en je moet de deur naar je toe trekken, dan is het makkelijker om die open te houden als je van de scharnierende kant komt dan van de andere.
Hue hue, trekken
Dit. Lekker awkward.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, het moet wel gaan inderdaad. Niet dat je een deur die naar binnen open gaat in een smal gangetje op gaan staan houden terwijl je je balans bijna verliest.
Dat is zeker als ik alles regel en plan. Ik neem haar dan toch mee op datequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vreemd dat je dat al verwacht.
Jupquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, het moet wel gaan inderdaad. Niet dat je een deur die naar binnen open gaat in een smal gangetje op gaan staan houden terwijl je je balans bijna verliest.
serieus probeer het eensquote:
Kijk ons nou eens galante praktische mannen zijn.quote:
En die heb je nooit meer gedate?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is zeker als ik alles regel en plan. Ik neem haar dan toch mee op date
Laatst was het totaal andersom. Zij regelde/betaalde alles. Moest ik me toch even overheen zetten.
Ff sprintje trekkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ik zorg er dus voor dat ik eerder bij die deur ben
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:40 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus probeer het eens
Pro tip: zorg altijd dat je aan zijn kant eet. Gewoon doen alsof je komt knuffelen en lekker dicht bij wil zijn als je eet
Ook een keer geweest met mijn partner, maar dat was 's middags op een rare dag en toen hielden we het bij de cheesecakequote:
"WAT SCHUURT ER DOOR MIJN BILNAAD?!"quote:
Ik snap het niet. Je spreekt toch samen af om samen wat te gaan eten?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Laatst was het totaal andersom. Zij regelde/betaalde alles. Moest ik me toch even overheen zetten.
Er zijn mannen die vinden dat jij die zelf wel kan dragen en het niet voor je doen. Of op de helft van de wandeling zeggen nu is het jouw beurt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit ja. Zeker als je man al je tassen draagt wel het minste, niet waar
FOUT!quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik loop meestal gewoon naast mn vriend en niet 5 meter voor hem
*sigh*quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:42 schreef Faxie het volgende:
Nouja had ik maar een date waar ik voor kon betalen...
Poldermodel staat me anders ook wel een beetje tegen, want fuck hoeveel geleuter kost dat danquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik waardeer het altijd
maar overleg is gewoon vaak wel handiger
Zeker ook met je arm in zijn arm gehaakt? Zo ouderwetsquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik loop meestal gewoon naast mn vriend en niet 5 meter voor hem
Als iemand me daar mee naartoe neemt krijg ik het gevoel dat hij culinair niet echt bij me pastquote:
Dan was er vast wel iets anders om over tequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:42 schreef Faxie het volgende:
Nouja had ik maar een date waar ik voor kon betalen...
Ja en dan duw ik zijn arm zo zodat ik goede grip hebquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker ook met je arm in zijn arm gehaakt? Zo ouderwets
Ik zou je meenemen naar een pindakaasmuseumquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als iemand me daar mee naartoe neemt krijg ik het gevoel dat hij culinair niet echt bij me past
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en dan duw ik zijn arm zo zodat ik goede grip heb
of hand in hand
En? Heeft die date nog een vervolg gehad? Zo niet, speelde dat zij die dingen regelde daarin mee?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen als het inclusief proeverij isquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou je meenemen naar een pindakaasmuseum
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En die heb je nooit meer gedate?
Profiteur!
hoeft ie ook niet als ie geen dom geemancipeert wijf kiest die naast hem wil lopen of zoquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja maar waarom moet hij dan sprinten voor de deur?
Oh ja slim! Oplossingenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:45 schreef Allures het volgende:
[..]
hoeft ie ook niet als ie geen dom geemancipeert wijf kiest die naast hem wil lopen of zo
Klef doen doe je maar thuisquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en dan duw ik zijn arm zo zodat ik goede grip heb
of hand in hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt? Een simpel 'waar heb je zin in' vind ik echtquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Poldermodel staat me anders ook wel een beetje tegen, want fuck hoeveel geleuter kost dat danMaar ja, wel pissig zijn als het niet de verkeerde beslissing is die dan wel zonder overleg wordt gemaakt hč. #vrouw
Is het ook. Mja ik ben een kleffe knuffelaarquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind hand in hand lopen best fijn
Ik ben gewoon erg ouderwetsquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Je spreekt toch samen af om samen wat te gaan eten?
Nou ja, ik houd er maar over op
Ik stiekem ook.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is het ook. Mja ik ben een kleffe knuffelaar
Niet handje in handje lopen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker ook met je arm in zijn arm gehaakt? Zo ouderwets
I know, heb ik ze ook op uitgezocht zelfsquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn mannen die vinden dat jij die zelf wel kan dragen en het niet voor je doen. Of op de helft van de wandeling zeggen nu is het jouw beurt.
Uiteraardquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen als het inclusief proeverij is
Maar....... Loetje!quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als iemand me daar mee naartoe neemt krijg ik het gevoel dat hij culinair niet echt bij me past
Fout! Afhankelijk van de OOTD en wie het het meest verdiend heeft wissel je af wie van het uitzicht mag genietenquote:
En daarom moeten auto's dus gewoon de stad in kunnen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:47 schreef Allures het volgende:
[..]
doe ik wel altijd omdat ik langzaam loop en vaak onpraktische schoenen aan heb
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En daarom moeten auto's dus gewoon de stad in kunnen.
Kan hij je gewoon netjes voor de deur uit laten stappen
Maar ik ben ook nog een bomenknuffelaar dus wil niet dat de bomen stuk gaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En daarom moeten auto's dus gewoon de stad in kunnen.
Kan hij je gewoon netjes voor de deur uit laten stappen
Hoewel het wennen was vond ik dat juist heel erg leuk. Pluspunt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En? Heeft die date nog een vervolg gehad? Zo niet, speelde dat zij die dingen regelde daarin mee?
ja maar dan moet je op van die gemakkelijke linnen schoenen lopen enzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ik ben ook nog een bomenknuffelaar dus wil niet dat de bomen stuk gaan
Het leven is ingewikkeld voor een prinses
Hoe dan!?quote:
Misschien moet Hare Majesteit gewoon eens wat vaker onder de mensen komenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ik ben ook nog een bomenknuffelaar dus wil niet dat de bomen stuk gaan
Het leven is ingewikkeld voor een prinses
Ikke niet. Ik ben van het kleffe, knuffelen, zoetsappig. Maar handen vasthouden tijdens het lopen stoortquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind hand in hand lopen best fijn
Nee joh, zodra je de goede 'greep' hebt gevonden is het fijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ikke niet. Ik ben van het kleffe, knuffelen, zoetsappig. Maar handen vasthouden tijdens het lopen stoort
Jawel, maar sommige mensen moeten kennelijk soms echt tot een consensus komen ofzo. Bloedvermoeiend. Enigszins vergelijkbaar vind ik het ja wat jij wil schat of alles afschieten wat de ander opnoemt. Daar heb ik echt geen trek meer in..quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:46 schreef Allures het volgende:
[..]
echt? Een simpel 'waar heb je zin in' vind ik echt![]()
juist dan word er echt rekening met je gehouden vind ik
en als ik dan italiaans of tapas of zo zeg kan ie toch alsnog kiezen waar we heen gaan?
Klopt iddquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh, zodra je de goede 'greep' hebt gevonden is het fijn.
Bij elke beslissing gewoon papier-rots-schaar spelenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jawel, maar sommige mensen moeten kennelijk soms echt tot een consensus komen ofzo. Bloedvermoeiend. Enigszins vergelijkbaar vind ik het ja wat jij wil schat of alles afschieten wat de ander opnoemt. Daar heb ik echt geen trek meer in..
Hoe noem je dat?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij elke beslissing gewoon papier-rots-schaar spelen
Herinner me nog een gesprekje dat we ooit via dm hadden over meisjes die weinig tot geen initiatief nemen. Dus ik vond het leuk voor je om te lezen dat je nu zo een date hadquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Hoewel het wennen was vond ik dat juist heel erg leuk. Pluspunt.
Zet het dan tenminste in de goede volgorde.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat hoeft van mij echt niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe dan!?
Super lekkere biefstuk.
Ja moet wel altijd op de juiste manierquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat werkt, je weet toch welke het zwaarst weegt?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Staat het toch ook. Papier om de rots, rots sloopt schaar, schaar door papierquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zet het dan tenminste in de goede volgorde.
Mijn loop is niet compatible.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat werkt, je weet toch welke het zwaarst weegt?
Oneens, maar okquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat hoeft van mij echt niet.
Is gewoon van dat eten dat je zelf beter kan maken. Mij te simpel.
Ja weet ik wel, maar dat soort eten is gewoon niet echt mijn soort uit eten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ze verkopen daar meer dan biefstuk he
OK, I'm outquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou ook vrijwillig vega gaan eten als het me leuk lijkt.
HW op een date meenemen naar een vega restaurant.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou ook vrijwillig vega gaan eten als het me leuk lijkt.
thnxquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Herinner me nog een gesprekje dat we ooit via dm hadden over meisjes die weinig tot geen initiatief nemen. Dus ik vond het leuk voor je om te lezen dat je nu zo een date had
Nooit tactisch stemmenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef Elvi het volgende:
Voor het eerst heb ik moeite met een partij kiezenmoet ik tactisch stemmen of niet?
Normaal stem ik SP, en die heeft nu 2 zetels.
Ik wil eigenlijk nu voor de Partij vd Dieren gaan, die heeft nu 1 zetel.
Maar wat als de SP maar 1 zetel krijgt en er te weinig op de PvdD stemmen en die er geen krijgen? Dan zitten er geen linkse partijen in de gemeente. Naja GroenLinks maar GroenLinks![]()
Zware dilemma's
Dan moet ik betalenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
HW op een date meenemen naar een vega restaurant.
Zou gewoon stemmen waar je zelf echt achter staat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef Elvi het volgende:
Voor het eerst heb ik moeite met een partij kiezenmoet ik tactisch stemmen of niet?
Maar wat als de SP maar 1 zetel krijgt en er te weinig op de PvdD stemmen en die er geen krijgen? Dan zitten er geen linkse partijen in de gemeente. Naja GroenLinks maar GroenLinks![]()
Zware dilemma's
Ik ga voor het eerst een SPtje doenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef Elvi het volgende:
Zware dilemma's
Ik heb hem nog niet verteld dat het restaurant zaterdag vooral veel vegetarisch voer heeft en het vlees halal isquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer scheuren in de relatie te ontdekkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Dan zitten er geen linkse partijen in de gemeente.
Over motherfokking win-win situaties gesproken.
Wat is deze met die leeftijdsgrappen opmerkingenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is zeker lastig om met 1 hand je rollator te duwen.
Volgens mij ontlopen we elkaar niet heel veel qua leeftijd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is deze met die leeftijdsgrappen opmerkingen
Jouw foutquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer scheuren in de relatie te ontdekken
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Dan zitten er geen linkse partijen in de gemeente.
Over motherfokking win-win situaties gesproken.
En jįnken dat ze dan doenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:58 schreef Faxie het volgende:
Als iedereen tactisch stemt zit je uiteindelijk opgescheept met iets dat niemand echt wilt
Jij haat Loetje, Ik rust mijn kaasquote:
Naja beide dus. Alleen vind ik dat de SP weinig van zich laat horen. Ze hebben wel acties, maar ik hoor daar alleen van op hun eigen Facebook pagina. In het lokale nieuws komen ze nooit. Het blijft een beetje in hun eigen sfeertje hangen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou gewoon stemmen waar je zelf echt achter staat.
Elke keer de inzet verdubbelen tot je prijs hebt?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een beetje als tactisch roulette spelen.
Maar hoe kun je dat ketenvoedsel van Loetje lekker vinden en haten op keten tapas?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij haat Loetje, Ik rust mijn kaas.
Ketenvoedsel? Nu overdrijf je echt hoor, het is echt super mals vlees, heerlijke jus, prima patat etc.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dat ketenvoedsel van Loetje lekker vinden en haten op keten tapas?
Whehehe.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Elke keer de inzet verdubbelen tot je prijs hebt?
Moest aan je denkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij haat Loetje, Ik rust mijn kaas.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Natuurlijk overdrijf ikquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ketenvoedsel? Nu overdrijf je echt hoor, het is echt super mals vlees, heerlijke jus, prima patat etc.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moest aan je denken![]()
[ afbeelding ]
Heb je al een kadootje voor dat meiske?
Keten tapas als La Cubanita? Dat is toch wel een ander niveautje dan een Loetje toch?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dat ketenvoedsel van Loetje lekker vinden en haten op keten tapas?
Pannenkoekenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Natuurlijk overdrijf ik![]()
Het zal vast lekker zijn. Ik hoef gewoon niet ergens te eten waar het draait om een stuk vlees op je bord. Fantasieloos.
Ze bakken niet eens in boter.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ketenvoedsel? Nu overdrijf je echt hoor, het is echt super mals vlees, heerlijke jus, prima patat etc.
En de PvdD wel?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Naja beide dus. Alleen vind ik dat de SP weinig van zich laat horen. Ze hebben wel acties, maar ik hoor daar alleen van op hun eigen Facebook pagina. In het lokale nieuws komen ze nooit. Het blijft een beetje in hun eigen sfeertje hangen.
Vergeet de sticky toffee nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Natuurlijk overdrijf ik![]()
Het zal vast lekker zijn. Ik hoef gewoon niet ergens te eten waar het draait om een stuk vlees op je bord. Fantasieloos.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moest aan je denken![]()
[ afbeelding ]
Heb je al een kadootje voor dat meiske?
Ze wel enigszins wereldvreemd jaquote:
quote:
quote:Zo’n 40 jaar geleden was Café Loetje een buurt- en biljartcafé in Amsterdam Zuid, waar ook wel een uitsmijter, een bal gehakt of een portie kaas genuttigd kon worden. Toen bleek dat er steeds meer en meer behoefte was aan een ‘echt’ avondmaal, werd de ossenhaasbiefstuk geļntroduceerd.
De slagersachtergrond van Loetje kwam goed van pas. De biefstuk werd een groot succes. De biljarttafels maakten plaats voor gewone tafels en het ‘nieuwe’ eetcafé zat iedere dag vol met liefhebbers van dat heerlijke stukje vlees: ‘de biefstuk van Loetje’.
Inmiddels maken steeds meer mensen in de wereld kennis met de lekkerste biefstuk. Naast Café Loetje zijn er diverse andere Loetje restaurants in Nederland gevestigd. Loetje blijkt een groot aantal (inter)nationale fans te hebben en daar zijn we enorm trots op en blij mee!
Loetje is overigens niet alleen een restaurant. Er zijn ook Loetje hotels en Loetje (evenementen)zalen, waar vergaderingen, bijeenkomsten, feesten en partijen georganiseerd worden. Zowel zakelijk als privé.
Dat vind ik ook wel een minpuntje ja. Aan de andere kant is het ook wel iets wat bij hen hoort geworden. Traditie, legacy usp blablabla..quote:
Ja want waarom zou je iets nog beter makenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een minpuntje ja. Aan de andere kant is het ook wel iets wat bij hen hoort geworden. Traditie, legacy usp blablabla..
Hip geleuter, vast omdat er contacten zijn met vriendjes die verdienen aan dergelijk groen geleuterquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:05 schreef MissMSX het volgende:
Zelfs de VVD hier in DH is tegenwoordig een groene partij. Ik weet niet wat ik zie
Oh, die zijn hier nog gewoon viesrechts en 'meer ruimte voor de auto'.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:05 schreef MissMSX het volgende:
Zelfs de VVD hier in DH is tegenwoordig een groene partij. Ik weet niet wat ik zie
Nah, snap de nostalgie wel. Quarterpounder hoeft van mij ook niet verbeterd te worden zeg maarquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja want waarom zou je iets nog beter maken
Ja, natuurlijk! Maar toch vreemd om te zienquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hip geleuter, vast omdat er contacten zijn met vriendjes die verdienen aan dergelijk groen geleuter
Boys will be boys. Ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Maar toch vreemd om te zien
Nog steeds wel groot tegenstander van een verbod op of veel duurdere 2e, etc. parkeervergadering
Toch met de trein? Jij weet ook niet wat je wilquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:07 schreef Lot88 het volgende:
zo stemmen klaar en zowaar nog een cheapskate treinkaart op de kop weten te tikken voor zaterdag
De auto is nog steeds belangrijk ja, maar ze zijn zelfs voor het alleen nog toestaan van klimaatpactcompatible woningen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, die zijn hier nog gewoon viesrechts en 'meer ruimte voor de auto'.
ja want ik ga vrijdagavond stappen in Enschedequote:Op woensdag 21 maart 2018 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch met de trein? Jij weet ook niet wat je wil
Mijn stem hebben ze in ieder geval nietquote:
Date z'n bed instappen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja want ik ga vrijdagavond stappen in Enschede
Uiteraard. Als je voor stemt zou je verplicht je hele hebben en houden op straat moeten gooienquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan niet voor de gemeenteraad stemmen in verband met een gemeentelijke herindeling, maar ik ga absoluut TEGEN de WIV stemmen.
En dan zaterdag brak zijn en Truus Blijft Thuus zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja want ik ga vrijdagavond stappen in Enschede
Gewoon Facebook deletenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:11 schreef MissMSX het volgende:
Ik zal wel blij zijn als de verkiezingen voorbij zijn. Eindelijk mijn timeline weer fatsoenlijk
Juist niet toch, dan komen ze het wel halenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je voor stemt zou je verplicht je hele hebben en houden op straat moeten gooien
Geen FBquote:
Nou ja, voor nieuwbouw is dat ook echt niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De auto is nog steeds belangrijk ja, maar ze zijn zelfs voor het alleen nog toestaan van klimaatpactcompatible woningen.
Duurder natuurlijk... Vastgoedprijzen omhoog... Maar toch
wel brak maar niet truus blijft thuus.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan zaterdag brak zijn en Truus Blijft Thuus zijn
Alleen bij degenen die voor gestemd hebben?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Juist niet toch, dan komen ze het wel halen
Huehue.quote:
Toch zijn er partijen die het onzin vinden (om er wat druk achter te zetten).quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, voor nieuwbouw is dat ook echt niet meer dan normaal.
Nu is het zeker, het kan geen leuke stad zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
We krijgen ook een Loetje in Nijmegen.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je voor stemt zou je verplicht je hele hebben en houden op straat moeten gooien
Eens. Net als toen die kentekens op de A13. Werden ook veel te lang bewaard.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vertrouw het zaakje gewoon niet als men zegt dat ze heel gericht met de nieuwe bevoegdheden gaan werken.
Je zag het ook in de USA toen Bush en Obama beide zeiden dat alles volgens de wet en netjes ging, terwijl heel veel wat de NSA deed echt buitenproportioneel was en verboden.
Pas toen Snowden er over begon zei men "het te betreuren".
Zo gaat het hier ook. Straks wordt die wet linksom of rechtsom gewoon aangenomen, en over een jaar of 10 komt naar buiten dat er in strijd met wet is gehandeld. Daar kan je de donder op zeggen, Overheid en ICT is geen gouden combinatie.
Woningen van glas maken voor die mensen. Hebben toch niks te verbergen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoiets ja. Hoe debiel kun je zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Woningen van glas maken voor die mensen. Hebben toch niks te verbergen.
Vegetariėrquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:17 schreef Lot88 het volgende:
ik heb zin in een avondmaaltijd met mega veel groente
Nogmaals, Facebook gebruikenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoiets ja. Hoe debiel kun je zijn?
Mensen die de overheid vertrouwen
Ik lees iets verkeerd geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen bij degenen die voor gestemd hebben?
Jep. Ik zou wel graag willen dat men beter en gerichter kan surveilleren online om gerichter (potentiele) terroristen tegen te gaan, maar sleepnetten zijn niet goed.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eens. Net als toen die kentekens op de A13. Werden ook veel te lang bewaard.
Lezen is moeilijk hč?quote:
Waarom niet?quote:
Understatement of the yearquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vertrouw het zaakje gewoon niet als men zegt dat ze heel gericht met de nieuwe bevoegdheden gaan werken.
Je zag het ook in de USA toen Bush en Obama beide zeiden dat alles volgens de wet en netjes ging, terwijl heel veel wat de NSA deed echt buitenproportioneel was en verboden.
Pas toen Snowden er over begon zei men "het te betreuren".
Zo gaat het hier ook. Straks wordt die wet linksom of rechtsom gewoon aangenomen, en over een jaar of 10 komt naar buiten dat er in strijd met wet is gehandeld. Daar kan je de donder op zeggen, Overheid en ICT is geen gouden combinatie.
Alleen HW vindt vega's niet liefquote:
Die is toch zo uitgesproken anti?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |