OK, I'm outquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou ook vrijwillig vega gaan eten als het me leuk lijkt.
HW op een date meenemen naar een vega restaurant.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou ook vrijwillig vega gaan eten als het me leuk lijkt.
thnxquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Herinner me nog een gesprekje dat we ooit via dm hadden over meisjes die weinig tot geen initiatief nemen. Dus ik vond het leuk voor je om te lezen dat je nu zo een date had
Nooit tactisch stemmenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef Elvi het volgende:
Voor het eerst heb ik moeite met een partij kiezenmoet ik tactisch stemmen of niet?
Normaal stem ik SP, en die heeft nu 2 zetels.
Ik wil eigenlijk nu voor de Partij vd Dieren gaan, die heeft nu 1 zetel.
Maar wat als de SP maar 1 zetel krijgt en er te weinig op de PvdD stemmen en die er geen krijgen? Dan zitten er geen linkse partijen in de gemeente. Naja GroenLinks maar GroenLinks![]()
Zware dilemma's
Dan moet ik betalenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
HW op een date meenemen naar een vega restaurant.
Zou gewoon stemmen waar je zelf echt achter staat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef Elvi het volgende:
Voor het eerst heb ik moeite met een partij kiezenmoet ik tactisch stemmen of niet?
Maar wat als de SP maar 1 zetel krijgt en er te weinig op de PvdD stemmen en die er geen krijgen? Dan zitten er geen linkse partijen in de gemeente. Naja GroenLinks maar GroenLinks![]()
Zware dilemma's
Ik ga voor het eerst een SPtje doenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef Elvi het volgende:
Zware dilemma's
Ik heb hem nog niet verteld dat het restaurant zaterdag vooral veel vegetarisch voer heeft en het vlees halal isquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
HW op een date meenemen naar een vega restaurant.
Ik begin steeds meer scheuren in de relatie te ontdekkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Dan zitten er geen linkse partijen in de gemeente.
Over motherfokking win-win situaties gesproken.
Wat is deze met die leeftijdsgrappen opmerkingenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is zeker lastig om met 1 hand je rollator te duwen.
Volgens mij ontlopen we elkaar niet heel veel qua leeftijd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is deze met die leeftijdsgrappen opmerkingen
Jouw foutquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer scheuren in de relatie te ontdekken
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Dan zitten er geen linkse partijen in de gemeente.
Over motherfokking win-win situaties gesproken.
En jánken dat ze dan doenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:58 schreef Faxie het volgende:
Als iedereen tactisch stemt zit je uiteindelijk opgescheept met iets dat niemand echt wilt
Jij haat Loetje, Ik rust mijn kaasquote:
Naja beide dus. Alleen vind ik dat de SP weinig van zich laat horen. Ze hebben wel acties, maar ik hoor daar alleen van op hun eigen Facebook pagina. In het lokale nieuws komen ze nooit. Het blijft een beetje in hun eigen sfeertje hangen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou gewoon stemmen waar je zelf echt achter staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |