Hoewel het wennen was vond ik dat juist heel erg leuk. Pluspunt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En? Heeft die date nog een vervolg gehad? Zo niet, speelde dat zij die dingen regelde daarin mee?
ja maar dan moet je op van die gemakkelijke linnen schoenen lopen enzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ik ben ook nog een bomenknuffelaar dus wil niet dat de bomen stuk gaan
Het leven is ingewikkeld voor een prinses
Hoe dan!?quote:
Misschien moet Hare Majesteit gewoon eens wat vaker onder de mensen komenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ik ben ook nog een bomenknuffelaar dus wil niet dat de bomen stuk gaan
Het leven is ingewikkeld voor een prinses
Ikke niet. Ik ben van het kleffe, knuffelen, zoetsappig. Maar handen vasthouden tijdens het lopen stoortquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind hand in hand lopen best fijn
Nee joh, zodra je de goede 'greep' hebt gevonden is het fijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ikke niet. Ik ben van het kleffe, knuffelen, zoetsappig. Maar handen vasthouden tijdens het lopen stoort
Jawel, maar sommige mensen moeten kennelijk soms echt tot een consensus komen ofzo. Bloedvermoeiend. Enigszins vergelijkbaar vind ik het ja wat jij wil schat of alles afschieten wat de ander opnoemt. Daar heb ik echt geen trek meer in..quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:46 schreef Allures het volgende:
[..]
echt? Een simpel 'waar heb je zin in' vind ik echt![]()
juist dan word er echt rekening met je gehouden vind ik
en als ik dan italiaans of tapas of zo zeg kan ie toch alsnog kiezen waar we heen gaan?
Klopt iddquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh, zodra je de goede 'greep' hebt gevonden is het fijn.
Bij elke beslissing gewoon papier-rots-schaar spelenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jawel, maar sommige mensen moeten kennelijk soms echt tot een consensus komen ofzo. Bloedvermoeiend. Enigszins vergelijkbaar vind ik het ja wat jij wil schat of alles afschieten wat de ander opnoemt. Daar heb ik echt geen trek meer in..
Hoe noem je dat?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij elke beslissing gewoon papier-rots-schaar spelen
Herinner me nog een gesprekje dat we ooit via dm hadden over meisjes die weinig tot geen initiatief nemen. Dus ik vond het leuk voor je om te lezen dat je nu zo een date hadquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Hoewel het wennen was vond ik dat juist heel erg leuk. Pluspunt.
Zet het dan tenminste in de goede volgorde.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat hoeft van mij echt niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe dan!?
Super lekkere biefstuk.
Ja moet wel altijd op de juiste manierquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat werkt, je weet toch welke het zwaarst weegt?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Staat het toch ook. Papier om de rots, rots sloopt schaar, schaar door papierquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zet het dan tenminste in de goede volgorde.
Mijn loop is niet compatible.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat werkt, je weet toch welke het zwaarst weegt?
Oneens, maar okquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat hoeft van mij echt niet.
Is gewoon van dat eten dat je zelf beter kan maken. Mij te simpel.
Ja weet ik wel, maar dat soort eten is gewoon niet echt mijn soort uit eten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ze verkopen daar meer dan biefstuk he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |