Alleen als het inclusief proeverij isquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou je meenemen naar een pindakaasmuseum
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En die heb je nooit meer gedate?
Profiteur!
hoeft ie ook niet als ie geen dom geemancipeert wijf kiest die naast hem wil lopen of zoquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja maar waarom moet hij dan sprinten voor de deur?
Oh ja slim! Oplossingenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:45 schreef Allures het volgende:
[..]
hoeft ie ook niet als ie geen dom geemancipeert wijf kiest die naast hem wil lopen of zo
Klef doen doe je maar thuisquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en dan duw ik zijn arm zo zodat ik goede grip heb
of hand in hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt? Een simpel 'waar heb je zin in' vind ik echtquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Poldermodel staat me anders ook wel een beetje tegen, want fuck hoeveel geleuter kost dat danMaar ja, wel pissig zijn als het niet de verkeerde beslissing is die dan wel zonder overleg wordt gemaakt hè. #vrouw
Is het ook. Mja ik ben een kleffe knuffelaarquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind hand in hand lopen best fijn
Ik ben gewoon erg ouderwetsquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Je spreekt toch samen af om samen wat te gaan eten?
Nou ja, ik houd er maar over op
Ik stiekem ook.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is het ook. Mja ik ben een kleffe knuffelaar
Niet handje in handje lopen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker ook met je arm in zijn arm gehaakt? Zo ouderwets
I know, heb ik ze ook op uitgezocht zelfsquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn mannen die vinden dat jij die zelf wel kan dragen en het niet voor je doen. Of op de helft van de wandeling zeggen nu is het jouw beurt.
Uiteraardquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen als het inclusief proeverij is
Maar....... Loetje!quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als iemand me daar mee naartoe neemt krijg ik het gevoel dat hij culinair niet echt bij me past
Fout! Afhankelijk van de OOTD en wie het het meest verdiend heeft wissel je af wie van het uitzicht mag genietenquote:
En daarom moeten auto's dus gewoon de stad in kunnen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:47 schreef Allures het volgende:
[..]
doe ik wel altijd omdat ik langzaam loop en vaak onpraktische schoenen aan heb
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En daarom moeten auto's dus gewoon de stad in kunnen.
Kan hij je gewoon netjes voor de deur uit laten stappen
Maar ik ben ook nog een bomenknuffelaar dus wil niet dat de bomen stuk gaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En daarom moeten auto's dus gewoon de stad in kunnen.
Kan hij je gewoon netjes voor de deur uit laten stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |