Kijk ons nou eens galante praktische mannen zijn.quote:
En die heb je nooit meer gedate?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is zeker als ik alles regel en plan. Ik neem haar dan toch mee op date
Laatst was het totaal andersom. Zij regelde/betaalde alles. Moest ik me toch even overheen zetten.
Ff sprintje trekkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ik zorg er dus voor dat ik eerder bij die deur ben
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:40 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus probeer het eens
Pro tip: zorg altijd dat je aan zijn kant eet. Gewoon doen alsof je komt knuffelen en lekker dicht bij wil zijn als je eet
Ook een keer geweest met mijn partner, maar dat was 's middags op een rare dag en toen hielden we het bij de cheesecakequote:
"WAT SCHUURT ER DOOR MIJN BILNAAD?!"quote:
Ik snap het niet. Je spreekt toch samen af om samen wat te gaan eten?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Laatst was het totaal andersom. Zij regelde/betaalde alles. Moest ik me toch even overheen zetten.
Er zijn mannen die vinden dat jij die zelf wel kan dragen en het niet voor je doen. Of op de helft van de wandeling zeggen nu is het jouw beurt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit ja. Zeker als je man al je tassen draagt wel het minste, niet waar
FOUT!quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik loop meestal gewoon naast mn vriend en niet 5 meter voor hem
*sigh*quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:42 schreef Faxie het volgende:
Nouja had ik maar een date waar ik voor kon betalen...
Poldermodel staat me anders ook wel een beetje tegen, want fuck hoeveel geleuter kost dat danquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik waardeer het altijd
maar overleg is gewoon vaak wel handiger
Zeker ook met je arm in zijn arm gehaakt? Zo ouderwetsquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik loop meestal gewoon naast mn vriend en niet 5 meter voor hem
Als iemand me daar mee naartoe neemt krijg ik het gevoel dat hij culinair niet echt bij me pastquote:
Dan was er vast wel iets anders om over tequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:42 schreef Faxie het volgende:
Nouja had ik maar een date waar ik voor kon betalen...
Ja en dan duw ik zijn arm zo zodat ik goede grip hebquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker ook met je arm in zijn arm gehaakt? Zo ouderwets
Ik zou je meenemen naar een pindakaasmuseumquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als iemand me daar mee naartoe neemt krijg ik het gevoel dat hij culinair niet echt bij me past
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en dan duw ik zijn arm zo zodat ik goede grip heb
of hand in hand
En? Heeft die date nog een vervolg gehad? Zo niet, speelde dat zij die dingen regelde daarin mee?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |