huequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje gaten boren tijdens je date. Huehue...
Dit ja. Zeker als je man al je tassen draagt wel het minste, niet waarquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:30 schreef MissMSX het volgende:
Ik houd ook vaak zat de deur voor een man open. Is toch gewoon fatsoen?
Ahquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Onbijt op bedPrecies waar ik die ochtend zin in heb
![]()
Niet door vertellen en meer zeg ik niet
Als ze dan niet doorloopt gewoon duwen. Ze moet maar opschieten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deur open houden doe ik voor iedereen, als een echte beta.
Sowieso naar Loetjequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen last van gehad, maar ik trakteer dan ook op restaurants die ik sowieso wel leuk denk te vinden
Als je trakteert zeg je dat er doorgaans toch bij?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ja, maar als iemand een voorstel doet van een etentje in een restaurant etc kan het zijn dat diegene je daar op wil trakteren.
Ik waardeer het altijdquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Fingerspitzengefühl kan handig zijn ja. Ik vind het wel een graadmeter, maar ik heb er meer gevoel voor dan mijn partner. Neemt niet weg dat ik het enorm waardeer dat ie wel z'n best doet
Ik zou me er zeker niet aan storen. Afhankelijk van de setting. In een eetcafé zou ik het wel te veel van het goede vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stoel aanschuiven hoeft van mij ook niet. Maar achteruitschuiven en aanbieden heeft wat vind ik.
Dat is dan wel weer baas.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze dan niet doorloopt gewoon duwen. Ze moet maar opschieten.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit ja. Zeker als je man al je tassen draagt wel het minste, niet waar
Seks is hier een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dat je het zelf kan betekend niet dat het niet fijn is als iemand het soms voor je doet
nietquote:
Maar ik zorg er dus voor dat ik eerder bij die deur benquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee dat is anders maar dat doe jij toch ook voor een man als je als eerst bij de deur komt? Is gewoon algemeen fatsoen lijkt me
Ik hou niet van eten in bedquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:37 schreef Allures het volgende:
[..]
nietje bent gek
dat is toch heerlijk!!!
Weet je wat ook echt heerlijk is? Een ijsje eten in bed
ben je helemaal warm en zo en dan je lekkere ijsje
Wie is hier nou gek?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:37 schreef Allures het volgende:
[..]
nietje bent gek
dat is toch heerlijk!!!
Weet je wat ook echt heerlijk is? Een ijsje eten in bed
ben je helemaal warm en zo en dan je lekkere ijsje
Dat snap ik wel ja, maar het gebeurt makkelijker als je niet vooral die dingen doet omdat het sowieso leuk is en niet vooral om iemand te scoren of om te neuken zeg maar denk ikquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet perse het betalen van dingen, gewoon het hele dategebeuren.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar dat je het zelf kan betekend niet dat het niet fijn is als iemand het soms voor je doet
Beter dan koekjes of chipsquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hou niet van eten in bedBen daar nogal een zeikerd in.
Laatst aten we een chocolade paashaas in bed.
Kun je meteen je bed verschonen
Ja, het moet wel gaan inderdaad. Niet dat je een deur die naar binnen open gaat in een smal gangetje op gaan staan houden terwijl je je balans bijna verliest.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
Deur open houden doe ik alleen als het in de "flow" van het lopen past. Als je bijvoorbeeld van ergens naar binnen wil en je moet de deur naar je toe trekken, dan is het makkelijker om die open te houden als je van de scharnierende kant komt dan van de andere.
Hue hue, trekken
Dit. Lekker awkward.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, het moet wel gaan inderdaad. Niet dat je een deur die naar binnen open gaat in een smal gangetje op gaan staan houden terwijl je je balans bijna verliest.
Dat is zeker als ik alles regel en plan. Ik neem haar dan toch mee op datequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vreemd dat je dat al verwacht.
Jupquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, het moet wel gaan inderdaad. Niet dat je een deur die naar binnen open gaat in een smal gangetje op gaan staan houden terwijl je je balans bijna verliest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |