SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Hij moet zich ook eens laten verwennen als een prinsesjequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Volgens mij vind ie het een straf als ik dingen bedenk en beslis
Ik volgens mijquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wiens idee was het uiteten en wie had het restaurant uitgekozen?
Mannen láten vrouwen beslissen, het is niet alsof jullie daadwerkelijk iets te zeggen hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan moet je niet janken en gewoon betalen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik volgens mij![]()
Stom eigenlijk, want het was haar woonplaats.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij moet zich ook eens laten verwennen als een prinsesje
Dat heb ik toch gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan moet je niet janken en gewoon betalen.
dan moet je niet tegelijkertijd piepen als je me liet beslissenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mannen láten vrouwen beslissen, het is niet alsof jullie daadwerkelijk iets te zeggen hebben.
Er zit ook een goed vega restaurant in die straatquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
welke? Die daar in die bocht? Dat weigert iequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er zit ook een goed vega restaurant in die straat
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er zit ook een goed vega restaurant in die straat
Dat doen we om vrouwen de indruk te geven dat ze écht beslist hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:21 schreef Allures het volgende:
[..]
dan moet je niet tegelijkertijd piepen als je me liet beslissenhad je dan maar niet toe moeten staan
hoe oud was je ?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maakte kunst op eigendom van de gemeente.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef Scary_Mary het volgende:
De kunst is toch dat je de man laat denken dat hij de beslissing zelf neemt ofzo?
De nieuwe winkel ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef Allures het volgende:
[..]
welke? Die daar in die bocht? Dat weigert ie
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maakte kunst op eigendom van de gemeente.
Maar denk je dat het over was omdat ze het etentje eruit had? of omdat blijkbaar van haar de kant de klik er simpelweg niet (meer) was?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik volgens mij![]()
Stom eigenlijk, want het was haar woonplaats.
Maar oke, ik wist ook niet dat het zo fucking duur was![]()
Ik luister liever naar hints en dan regel ik het welquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef Scary_Mary het volgende:
De kunst is toch dat je de man laat denken dat hij de beslissing zelf neemt ofzo?
Misschien gaat hij al weg en zit hij te ziekenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
Een of andere klojo van een andere vestiging heeft tegen een klant gezegd dat we als toko dicht zouden gaan. Beter wordt die klojo ontslagen.
Ja dat 2e natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Maar denk je dat het over was omdat ze het etentje eruit had? of omdat blijkbaar van haar de kant de klik er simpelweg niet (meer) was?
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik luister liever naar hints en dan regel ik het wel
oh wacht, exact wat S_M zegt dus.
Yeesssssquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef Lot88 het volgende:
fietsen naar het stembureauen de kruidvat voor een treinkaartje voor zaterdag als die er nog zijn
Ja, je wordt er wel terughoudend en cynisch van na een tijdje.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat 2e natuurlijkMaar dat voel je niet minder in je portemonee ofzo
![]()
Als je zo een aantal dates achter elkaar zou hebben, kijk je voortaan ook wel uit.
rollenspellen tellen niet mee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik laat me ook altijd uit eten nemen en dan zeg ik na afloop dat ik toch geen klik voel
Snap ik wel. Ik vind splitten ook helemaal niet erg.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat 2e natuurlijkMaar dat voel je niet minder in je portemonee ofzo
![]()
Als je zo een aantal dates achter elkaar zou hebben, kijk je voortaan ook wel uit.
Ja maar je weet toch niet waar ze precies op die dag zin in heeft?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie bij Air en Miss een beetje zo'n rollenspel als Phil en Claire in modern family hebben voor me.quote:
Meestal werkt het wel bij mijn vader...quote:
Ik sleur d'r gewoon altijd mee naar dezelfde tent, en als het haar niet bevalt heeft ze pech. Zo werkt dat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zie bij Air en Miss een beetje zo'n rollenspel als Phil en Claire in modern family hebben voor me.
Neem dat arme meisje nou eens mee naar een fatsoenlijke tentquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik sleur d'r gewoon altijd mee naar dezelfde tent, en als het haar niet bevalt heeft ze pech. Zo werkt dat.
Eilat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik sleur d'r gewoon altijd mee naar dezelfde tent, en als het haar niet bevalt heeft ze pech. Zo werkt dat.
Ik vind het ongemakkelijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:29 schreef Samzz het volgende:
Ik smelt wel wanneer een man de deur voor me openhoudt, mijn jas aanneemt en vervolgens de stoel voor me naar achteren schuift/oldfashioned.
Heb ik ook van gehoord, iets hoger segment toch? Niet zo een standaard hippe vegan in ieder geval dacht i. Elle Eten heeft er een artikel over geloof ik ofzoquote:
Met uit eten gaan is het simpel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch niet waar ze precies op die dag zin in heeft?
Misschien ben ik te wisselend van stemming voor dat soort dingen
Zelf niet gegeten nog. Maar inderdaad iets hoger segment ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb ik ook van gehoord, iets hoger segment toch? Niet zo een standaard hippe vegan in ieder geval dacht i. Elle Eten heeft er een artikel over geloof ik ofzo
Gewoon je man man laten zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Pijnlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Met uit eten gaan is het simpel.
Zeggen dat het een verassing is. Vrouwen gaan raden. Eerste gok kies je.
Ik vind dat echt zo galantquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het ongemakkelijk![]()
Vriendje doet dat vaak
Ik vind het niet meer dan normaal. Eigenlijk vind ik het behoorlijk schokkend dat er mensen zijn die op een date verwachten dat de ander betaalt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik vind splitten ook helemaal niet erg.
Ik heb dan ook een heel leuk vriendje natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo galant. Kijk, het hoeft absoluut niet, maar ik word er wel blij van.
doet ie gewoon hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Neem dat arme meisje nou eens mee naar een fatsoenlijke tent
Doe ik ook altijd. Totdat alle vrouwen ooit me zeiden dat het denigrerend was. Romantiek is dood en vrouwenemancipatie heeft het vermoord.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:29 schreef Samzz het volgende:
Ik smelt wel wanneer een man de deur voor me openhoudt, mijn jas aanneemt en vervolgens de stoel voor me naar achteren schuift/oldfashioned.
Klinkt als een mogelijke concurrent die de naam van t bedrijf even omzeep wil helpenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien gaat hij al weg en zit hij te zieken
Wel lastig, want spreek je dat dan vooraf af?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal. Eigenlijk vind ik het behoorlijk schokkend dat er mensen zijn die op een date verwachten dat de ander betaalt.
Ssstquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:31 schreef Allures het volgende:
[..]
doet ie gewoon hoorMet zijn stoere praat
ik ook echtquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal. Eigenlijk vind ik het behoorlijk schokkend dat er mensen zijn die op een date verwachten dat de ander betaalt.
Doe dat regelmatig. Kleine moeite.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo galant. Kijk, het hoeft absoluut niet, maar ik word er wel blij van.
Mag ik hopen ja, anders kun je die kroon wel weer weg doen natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:31 schreef Allures het volgende:
[..]
doet ie gewoon hoorMet zijn stoere praat
Bullshit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Totdat alle vrouwen ooit me zeiden dat het denigrerend was. Romantiek is dood en vrouwenemancipatie heeft het vermoord.
Denigrerend als je een jas aanneemt? omgquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Totdat alle vrouwen ooit me zeiden dat het denigrerend was. Romantiek is dood en vrouwenemancipatie heeft het vermoord.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal werkt het wel bij mijn vader...
Uitkijken voor wilde voetgangers.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef Lot88 het volgende:
fietsen naar het stembureauen de kruidvat voor een treinkaartje voor zaterdag als die er nog zijn
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:32 schreef Harmankardon het volgende:
Stoel aanschuiven snap ik niks van, is het ook galant als de gozer je veters gaat strikken?
ja ik zal wel een feministische hork zijn maar dit denk ik dan dus ookquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:32 schreef Harmankardon het volgende:
Stoel aanschuiven snap ik niks van, is het ook galant als de gozer je veters gaat strikken?
Hos is super lief maar ik denk dat ie gaat miepen als ik hier voorbeeldjes ga gevenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag ik hopen ja, anders kun je die kroon wel weer weg doen natuurlijk
Ah toe nou!quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Hos is super lief maar ik denk dat ie gaat miepen als ik hier voorbeeldjes ga geven
Geen last van gehad, maar ik trakteer dan ook op restaurants die ik sowieso wel leuk denk te vindenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, je wordt er wel terughoudend en cynisch van na een tijdje.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bedoelde portemonnee sorryquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik vind splitten ook helemaal niet erg.
Ik kan zelf wel mijn jas ophangen/stoel aanschuiven/deur open maken/stemmen/koken/drinken inschenken/belasting doen/gaten in de muur boren/etc.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Denigrerend als je een jas aanneemt? omg
Niet perse het betalen van dingen, gewoon het hele dategebeuren.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen last van gehad, maar ik trakteer dan ook op restaurants die ik sowieso wel leuk denk te vinden
Maar dat je het zelf kan betekend niet dat het niet fijn is als iemand het soms voor je doetquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan zelf wel mijn jas ophangen/stoel aanschuiven/deur open maken/stemmen/koken/drinken inschenken/belasting doen/gaten in de muur boren/etc.
Niks lijkt me. Elk weldenkend mens snapt toch dat je gewoon voor je eigen shit betaalt?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel lastig, want spreek je dat dan vooraf af?
Nee dat is anders maar dat doe jij toch ook voor een man als je als eerst bij de deur komt? Is gewoon algemeen fatsoen lijkt mequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:34 schreef MissMSX het volgende:
Stoel aanschuiven is misschien wat overkill ja. Maar deur open houden is toch heel normaal? Moet hij hem dan voor je neus dichtgooien zodat jij je lekker geëmancipeerd kunt voelen?
Beetje gaten boren tijdens je date. Huehue...quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet perse het betalen van dingen, gewoon het hele dategebeuren.
Ik verwacht de eerste date te betalen. Dus dat is mijn insteek.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel lastig, want spreek je dat dan vooraf af?
Fingerspitzengefühl kan handig zijn ja. Ik vind het wel een graadmeter, maar ik heb er meer gevoel voor dan mijn partner. Neemt niet weg dat ik het enorm waardeer dat ie wel z'n best doetquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch niet waar ze precies op die dag zin in heeft?
Misschien ben ik te wisselend van stemming voor dat soort dingen
ja, maar als iemand een voorstel doet van een etentje in een restaurant etc kan het zijn dat diegene je daar op wil trakteren.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks lijkt me. Elk weldenkend mens snapt toch dat je gewoon voor je eigen shit betaalt?
Blijkbaar niet. En wat doe je dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks lijkt me. Elk weldenkend mens snapt toch dat je gewoon voor je eigen shit betaalt?
Stoel aanschuiven hoeft van mij ook niet. Maar achteruitschuiven en aanbieden heeft wat vind ik.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:34 schreef MissMSX het volgende:
Stoel aanschuiven is misschien wat overkill ja. Maar deur open houden is toch heel normaal? Moet hij hem dan voor je neus dichtgooien zodat jij je lekker geëmancipeerd kunt voelen?
Deur open houden doe ik voor iedereen, als een echte beta.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:34 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk wel vreemd dat je dat al verwacht.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verwacht de eerste date te betalen. Dus dat is mijn insteek.
Sommige willen perse de helft betalen. Anderen zeggen meteen dan is de volgende voor mij. Of dan betaal ik zus/zo. Eigenlijk nooit meegemaakt dat iemand dat maar als vanzelfsprekend zag.
O ja, ook nog doen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef Lot88 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |