SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Hij moet zich ook eens laten verwennen als een prinsesjequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Volgens mij vind ie het een straf als ik dingen bedenk en beslis
Ik volgens mijquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wiens idee was het uiteten en wie had het restaurant uitgekozen?
Mannen láten vrouwen beslissen, het is niet alsof jullie daadwerkelijk iets te zeggen hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan moet je niet janken en gewoon betalen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik volgens mij![]()
Stom eigenlijk, want het was haar woonplaats.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij moet zich ook eens laten verwennen als een prinsesje
Dat heb ik toch gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan moet je niet janken en gewoon betalen.
dan moet je niet tegelijkertijd piepen als je me liet beslissenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mannen láten vrouwen beslissen, het is niet alsof jullie daadwerkelijk iets te zeggen hebben.
Er zit ook een goed vega restaurant in die straatquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
welke? Die daar in die bocht? Dat weigert iequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er zit ook een goed vega restaurant in die straat
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er zit ook een goed vega restaurant in die straat
Dat doen we om vrouwen de indruk te geven dat ze écht beslist hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:21 schreef Allures het volgende:
[..]
dan moet je niet tegelijkertijd piepen als je me liet beslissenhad je dan maar niet toe moeten staan
hoe oud was je ?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maakte kunst op eigendom van de gemeente.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef Scary_Mary het volgende:
De kunst is toch dat je de man laat denken dat hij de beslissing zelf neemt ofzo?
De nieuwe winkel ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef Allures het volgende:
[..]
welke? Die daar in die bocht? Dat weigert ie
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maakte kunst op eigendom van de gemeente.
Maar denk je dat het over was omdat ze het etentje eruit had? of omdat blijkbaar van haar de kant de klik er simpelweg niet (meer) was?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik volgens mij![]()
Stom eigenlijk, want het was haar woonplaats.
Maar oke, ik wist ook niet dat het zo fucking duur was![]()
Ik luister liever naar hints en dan regel ik het welquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef Scary_Mary het volgende:
De kunst is toch dat je de man laat denken dat hij de beslissing zelf neemt ofzo?
Misschien gaat hij al weg en zit hij te ziekenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
Een of andere klojo van een andere vestiging heeft tegen een klant gezegd dat we als toko dicht zouden gaan. Beter wordt die klojo ontslagen.
Ja dat 2e natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Maar denk je dat het over was omdat ze het etentje eruit had? of omdat blijkbaar van haar de kant de klik er simpelweg niet (meer) was?
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik luister liever naar hints en dan regel ik het wel
oh wacht, exact wat S_M zegt dus.
Yeesssssquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef Lot88 het volgende:
fietsen naar het stembureauen de kruidvat voor een treinkaartje voor zaterdag als die er nog zijn
Ja, je wordt er wel terughoudend en cynisch van na een tijdje.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat 2e natuurlijkMaar dat voel je niet minder in je portemonee ofzo
![]()
Als je zo een aantal dates achter elkaar zou hebben, kijk je voortaan ook wel uit.
rollenspellen tellen niet mee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik laat me ook altijd uit eten nemen en dan zeg ik na afloop dat ik toch geen klik voel
Snap ik wel. Ik vind splitten ook helemaal niet erg.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat 2e natuurlijkMaar dat voel je niet minder in je portemonee ofzo
![]()
Als je zo een aantal dates achter elkaar zou hebben, kijk je voortaan ook wel uit.
Ja maar je weet toch niet waar ze precies op die dag zin in heeft?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie bij Air en Miss een beetje zo'n rollenspel als Phil en Claire in modern family hebben voor me.quote:
Meestal werkt het wel bij mijn vader...quote:
Ik sleur d'r gewoon altijd mee naar dezelfde tent, en als het haar niet bevalt heeft ze pech. Zo werkt dat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zie bij Air en Miss een beetje zo'n rollenspel als Phil en Claire in modern family hebben voor me.
Neem dat arme meisje nou eens mee naar een fatsoenlijke tentquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik sleur d'r gewoon altijd mee naar dezelfde tent, en als het haar niet bevalt heeft ze pech. Zo werkt dat.
Eilat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik sleur d'r gewoon altijd mee naar dezelfde tent, en als het haar niet bevalt heeft ze pech. Zo werkt dat.
Ik vind het ongemakkelijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:29 schreef Samzz het volgende:
Ik smelt wel wanneer een man de deur voor me openhoudt, mijn jas aanneemt en vervolgens de stoel voor me naar achteren schuift/oldfashioned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |