SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Hij moet zich ook eens laten verwennen als een prinsesjequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Volgens mij vind ie het een straf als ik dingen bedenk en beslis
Ik volgens mijquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wiens idee was het uiteten en wie had het restaurant uitgekozen?
Mannen láten vrouwen beslissen, het is niet alsof jullie daadwerkelijk iets te zeggen hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan moet je niet janken en gewoon betalen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik volgens mij![]()
Stom eigenlijk, want het was haar woonplaats.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij moet zich ook eens laten verwennen als een prinsesje
Dat heb ik toch gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan moet je niet janken en gewoon betalen.
dan moet je niet tegelijkertijd piepen als je me liet beslissenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mannen láten vrouwen beslissen, het is niet alsof jullie daadwerkelijk iets te zeggen hebben.
Er zit ook een goed vega restaurant in die straatquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
welke? Die daar in die bocht? Dat weigert iequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er zit ook een goed vega restaurant in die straat
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er zit ook een goed vega restaurant in die straat
Dat doen we om vrouwen de indruk te geven dat ze écht beslist hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:21 schreef Allures het volgende:
[..]
dan moet je niet tegelijkertijd piepen als je me liet beslissenhad je dan maar niet toe moeten staan
hoe oud was je ?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maakte kunst op eigendom van de gemeente.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef Scary_Mary het volgende:
De kunst is toch dat je de man laat denken dat hij de beslissing zelf neemt ofzo?
De nieuwe winkel ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef Allures het volgende:
[..]
welke? Die daar in die bocht? Dat weigert ie
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maakte kunst op eigendom van de gemeente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |