Dat vind ik ook wel een minpuntje ja. Aan de andere kant is het ook wel iets wat bij hen hoort geworden. Traditie, legacy usp blablabla..quote:
Ja want waarom zou je iets nog beter makenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een minpuntje ja. Aan de andere kant is het ook wel iets wat bij hen hoort geworden. Traditie, legacy usp blablabla..
Hip geleuter, vast omdat er contacten zijn met vriendjes die verdienen aan dergelijk groen geleuterquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:05 schreef MissMSX het volgende:
Zelfs de VVD hier in DH is tegenwoordig een groene partij. Ik weet niet wat ik zie
Oh, die zijn hier nog gewoon viesrechts en 'meer ruimte voor de auto'.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:05 schreef MissMSX het volgende:
Zelfs de VVD hier in DH is tegenwoordig een groene partij. Ik weet niet wat ik zie
Nah, snap de nostalgie wel. Quarterpounder hoeft van mij ook niet verbeterd te worden zeg maarquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja want waarom zou je iets nog beter maken
Ja, natuurlijk! Maar toch vreemd om te zienquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hip geleuter, vast omdat er contacten zijn met vriendjes die verdienen aan dergelijk groen geleuter
Boys will be boys. Ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Maar toch vreemd om te zien
Nog steeds wel groot tegenstander van een verbod op of veel duurdere 2e, etc. parkeervergadering
Toch met de trein? Jij weet ook niet wat je wilquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:07 schreef Lot88 het volgende:
zo stemmen klaar en zowaar nog een cheapskate treinkaart op de kop weten te tikken voor zaterdag
De auto is nog steeds belangrijk ja, maar ze zijn zelfs voor het alleen nog toestaan van klimaatpactcompatible woningen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, die zijn hier nog gewoon viesrechts en 'meer ruimte voor de auto'.
ja want ik ga vrijdagavond stappen in Enschedequote:Op woensdag 21 maart 2018 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch met de trein? Jij weet ook niet wat je wil
Mijn stem hebben ze in ieder geval nietquote:
Date z'n bed instappen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja want ik ga vrijdagavond stappen in Enschede
Uiteraard. Als je voor stemt zou je verplicht je hele hebben en houden op straat moeten gooienquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan niet voor de gemeenteraad stemmen in verband met een gemeentelijke herindeling, maar ik ga absoluut TEGEN de WIV stemmen.
En dan zaterdag brak zijn en Truus Blijft Thuus zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja want ik ga vrijdagavond stappen in Enschede
Gewoon Facebook deletenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:11 schreef MissMSX het volgende:
Ik zal wel blij zijn als de verkiezingen voorbij zijn. Eindelijk mijn timeline weer fatsoenlijk
Juist niet toch, dan komen ze het wel halenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je voor stemt zou je verplicht je hele hebben en houden op straat moeten gooien
Geen FBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |