Elke keer de inzet verdubbelen tot je prijs hebt?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een beetje als tactisch roulette spelen.
Maar hoe kun je dat ketenvoedsel van Loetje lekker vinden en haten op keten tapas?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij haat Loetje, Ik rust mijn kaas.
Ketenvoedsel? Nu overdrijf je echt hoor, het is echt super mals vlees, heerlijke jus, prima patat etc.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dat ketenvoedsel van Loetje lekker vinden en haten op keten tapas?
Whehehe.quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Elke keer de inzet verdubbelen tot je prijs hebt?
Moest aan je denkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij haat Loetje, Ik rust mijn kaas.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
HW op een date meenemen naar een vega restaurant.
Natuurlijk overdrijf ikquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ketenvoedsel? Nu overdrijf je echt hoor, het is echt super mals vlees, heerlijke jus, prima patat etc.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moest aan je denken![]()
[ afbeelding ]
Heb je al een kadootje voor dat meiske?
Keten tapas als La Cubanita? Dat is toch wel een ander niveautje dan een Loetje toch?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dat ketenvoedsel van Loetje lekker vinden en haten op keten tapas?
Pannenkoekenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Natuurlijk overdrijf ik![]()
Het zal vast lekker zijn. Ik hoef gewoon niet ergens te eten waar het draait om een stuk vlees op je bord. Fantasieloos.
Ze bakken niet eens in boter.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ketenvoedsel? Nu overdrijf je echt hoor, het is echt super mals vlees, heerlijke jus, prima patat etc.
En de PvdD wel?quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Naja beide dus. Alleen vind ik dat de SP weinig van zich laat horen. Ze hebben wel acties, maar ik hoor daar alleen van op hun eigen Facebook pagina. In het lokale nieuws komen ze nooit. Het blijft een beetje in hun eigen sfeertje hangen.
Vergeet de sticky toffee nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Natuurlijk overdrijf ik![]()
Het zal vast lekker zijn. Ik hoef gewoon niet ergens te eten waar het draait om een stuk vlees op je bord. Fantasieloos.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moest aan je denken![]()
[ afbeelding ]
Heb je al een kadootje voor dat meiske?
Ze wel enigszins wereldvreemd jaquote:
quote:
quote:Zo’n 40 jaar geleden was Café Loetje een buurt- en biljartcafé in Amsterdam Zuid, waar ook wel een uitsmijter, een bal gehakt of een portie kaas genuttigd kon worden. Toen bleek dat er steeds meer en meer behoefte was aan een ‘echt’ avondmaal, werd de ossenhaasbiefstuk geïntroduceerd.
De slagersachtergrond van Loetje kwam goed van pas. De biefstuk werd een groot succes. De biljarttafels maakten plaats voor gewone tafels en het ‘nieuwe’ eetcafé zat iedere dag vol met liefhebbers van dat heerlijke stukje vlees: ‘de biefstuk van Loetje’.
Inmiddels maken steeds meer mensen in de wereld kennis met de lekkerste biefstuk. Naast Café Loetje zijn er diverse andere Loetje restaurants in Nederland gevestigd. Loetje blijkt een groot aantal (inter)nationale fans te hebben en daar zijn we enorm trots op en blij mee!
Loetje is overigens niet alleen een restaurant. Er zijn ook Loetje hotels en Loetje (evenementen)zalen, waar vergaderingen, bijeenkomsten, feesten en partijen georganiseerd worden. Zowel zakelijk als privé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |