Nou ja, voor nieuwbouw is dat ook echt niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De auto is nog steeds belangrijk ja, maar ze zijn zelfs voor het alleen nog toestaan van klimaatpactcompatible woningen.
Duurder natuurlijk... Vastgoedprijzen omhoog... Maar toch
wel brak maar niet truus blijft thuus.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan zaterdag brak zijn en Truus Blijft Thuus zijn
Alleen bij degenen die voor gestemd hebben?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Juist niet toch, dan komen ze het wel halen
Huehue.quote:
Toch zijn er partijen die het onzin vinden (om er wat druk achter te zetten).quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, voor nieuwbouw is dat ook echt niet meer dan normaal.
Nu is het zeker, het kan geen leuke stad zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
We krijgen ook een Loetje in Nijmegen.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je voor stemt zou je verplicht je hele hebben en houden op straat moeten gooien
Eens. Net als toen die kentekens op de A13. Werden ook veel te lang bewaard.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vertrouw het zaakje gewoon niet als men zegt dat ze heel gericht met de nieuwe bevoegdheden gaan werken.
Je zag het ook in de USA toen Bush en Obama beide zeiden dat alles volgens de wet en netjes ging, terwijl heel veel wat de NSA deed echt buitenproportioneel was en verboden.
Pas toen Snowden er over begon zei men "het te betreuren".
Zo gaat het hier ook. Straks wordt die wet linksom of rechtsom gewoon aangenomen, en over een jaar of 10 komt naar buiten dat er in strijd met wet is gehandeld. Daar kan je de donder op zeggen, Overheid en ICT is geen gouden combinatie.
Woningen van glas maken voor die mensen. Hebben toch niks te verbergen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je voor stemt zou je verplicht je hele hebben en houden op straat moeten gooien
Zoiets ja. Hoe debiel kun je zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Woningen van glas maken voor die mensen. Hebben toch niks te verbergen.
Vegetariërquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:17 schreef Lot88 het volgende:
ik heb zin in een avondmaaltijd met mega veel groente
Nogmaals, Facebook gebruikenquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoiets ja. Hoe debiel kun je zijn?
Mensen die de overheid vertrouwen
Ik lees iets verkeerd geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen bij degenen die voor gestemd hebben?
Jep. Ik zou wel graag willen dat men beter en gerichter kan surveilleren online om gerichter (potentiele) terroristen tegen te gaan, maar sleepnetten zijn niet goed.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eens. Net als toen die kentekens op de A13. Werden ook veel te lang bewaard.
Lezen is moeilijk hè?quote:
Waarom niet?quote:
Understatement of the yearquote:Op woensdag 21 maart 2018 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vertrouw het zaakje gewoon niet als men zegt dat ze heel gericht met de nieuwe bevoegdheden gaan werken.
Je zag het ook in de USA toen Bush en Obama beide zeiden dat alles volgens de wet en netjes ging, terwijl heel veel wat de NSA deed echt buitenproportioneel was en verboden.
Pas toen Snowden er over begon zei men "het te betreuren".
Zo gaat het hier ook. Straks wordt die wet linksom of rechtsom gewoon aangenomen, en over een jaar of 10 komt naar buiten dat er in strijd met wet is gehandeld. Daar kan je de donder op zeggen, Overheid en ICT is geen gouden combinatie.
Alleen HW vindt vega's niet liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |