SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow man hou opquote:Op woensdag 9 november 2016 02:21 schreef Poepz0r het volgende:
Ik denk dat Dione geen onderbroekje aan heeft
Thanks!quote:Op woensdag 9 november 2016 02:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
0,5% van het aantal uitgebrachte stemmen.
Voor wie ik ben de tel kwijt was bier halen net was nog maar 28 stemmen wat is dit!?quote:
Dat zal ook nog wel gaan veranderenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:23 schreef BobW het volgende:
Trump mag Florida hebben.
Als Clinton Ohio en North Carolina pakt is er niks aan de hand voor haar.
Hoeveel is daar al geteld?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:23 schreef BobW het volgende:
Trump mag Florida hebben.
Als Clinton Ohio en North Carolina pakt is er niks aan de hand voor haar.
Hij gaat Florida pakken. Hoop ikquote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef cb2013 het volgende:
trump48.6% 4,033,838
clinton48.4% 4,015,631
dag etsu jij bent op dit moment in de Verenigde Staten van Amerika. Hoe is de sfeer daar. Is men net zo gespannen als de mensen in dit topic?quote:
Zelfs dan heeft hij nog niet genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Trump moet wel OH en NC winnen, anders heeft hij niks aan FL
Nice thx!quote:Op woensdag 9 november 2016 02:23 schreef KrappeAuto het volgende:
Deze updates van Florida zijn het snelst:
http://enight.elections.m(...)ffices/Presidential/
OH en NC is bijna onmogelijk. Is het dan game over voor Trump ook al wint hij FL?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Trump moet wel OH en NC winnen, anders heeft hij niks aan FL
Gefeliciteerd! Je bent uitgekozen voor een sollicitatiegesprek bij de NOS. Schikt morgen?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dag etsu jij bent op dit moment in de Verenigde Staten van Amerika. Hoe is de sfeer daar. Is men net zo gespannen als de mensen in dit topic?
dag mortaxxquote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dag etsu jij bent op dit moment in de Verenigde Staten van Amerika. Hoe is de sfeer daar. Is men net zo gespannen als de mensen in dit topic?
Ohio en North Carolina.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef KingRoland het volgende:
Wat als Trump Florida wint?
welke staten heeft hij dan nodig?
Hier is iedereen vrij chill afgelopen nog wel gespannen maar dit lijkt niet echt meer mis te kunnen gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ohio, North Carolina, Michigan oa denk ik?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef KingRoland het volgende:
Klopt, maar die heeft hij echt nodigquote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs dan heeft hij nog niet genoeg.
270towin.comquote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef KingRoland het volgende:
trump48.6% 4,035,329quote:Op woensdag 9 november 2016 02:25 schreef Nielsch het volgende:
Broward County, Florida nog op 0% stemmen geteld. Grote county die nog voor Clinton zal gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on
Virginia, Nevada, New Hampshirequote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef KingRoland het volgende:
Ja, Clinton pakt Florida nog wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:25 schreef Woogy het volgende:
Als je ziet hoeveel er in Palm Beach en Broward nog moet geteld worden is Florida toch sowieso voor Clinton of heb ik het mis?
Nee dat kloptquote:Op woensdag 9 november 2016 02:25 schreef Woogy het volgende:
Als je ziet hoeveel er in Palm Beach en Broward nog moet geteld worden is Florida toch sowieso voor Clinton of heb ik het mis?
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef KingRoland het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:26 schreef Etsu het volgende:
hoeveel stemmen moeten er nog geteld worden in FLA?
is dat die 89% onderaan?
Niet meer, Clinton heeft 80% nu.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef Unites het volgende:
Pennsylvania kleurt ondertussen langzaam lichtjes rood!
Thanks voor de stats weer. Waar was je met de laatste zoveel miljoenste post in je eigen topic trouwens?quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 9 november 2016 02:27 schreef Unites het volgende:
Mwah
Ik ga toch maar slapenHou 't niet meer vol
Nog een prettige verkiezingsnacht!(en eventueel veel succes!)
Ben ontzettend welke naam er morgen op de voorpagina's prijkt!
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:25 schreef Kokoswater het volgende:
Jill Stein gaat voor de eindsprint jongens, zij wordt het!Die zangeres?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Trusten.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:27 schreef Unites het volgende:
Mwah
9quote:
Veel pensionada's net als Brower county-Fort Lauderdale. Vooral dems uit New England.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:27 schreef NaturalScience het volgende:
In Palm Beach is nog maar 25% van de stemmen geteld. Dus de kans lijkt me vrij aanwezig dat Florida uiteindelijk toch naar Hilary zal gaan.
zie jij nu ook veel mensen die met hun kleding of een bord in de tuin een kandidaat steunen? De mensen in dit topic verbazen zich hier erg over! In Nederland zie je af en toe een poster op het raam maar dat is het welquote:Op woensdag 9 november 2016 02:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
dag mortaxx
ja, best wel. veel mensen lopen rond met een sticker/speldje rond dat ze gestemd hebben en de velen zitten aan de tv gekluisterd
Uurtjequote:Op woensdag 9 november 2016 02:27 schreef La_Moustache het volgende:
Wanneer zijn de uitslagen van Ohio en NC bekend?
Maar het issue is natuurlijk of de Early Voting ervoor heeft gezorgd dat de Democraten al hebben gestemd daar, en de rest meer evenwichtig is.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:27 schreef NaturalScience het volgende:
In Palm Beach is nog maar 25% van de stemmen geteld. Dus de kans lijkt me vrij aanwezig dat Florida uiteindelijk toch naar Hilary zal gaan.
Stond van te voren al vast als blauwquote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef heywoodu het volgende:
Rekenen jullie Illinois al als beslist?
Jaquote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef heywoodu het volgende:
Rekenen jullie Illinois al als beslist?
Watje!quote:Op woensdag 9 november 2016 02:27 schreef Unites het volgende:
Mwah
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef PippenScottie het volgende:
Texas is nog close. Kleurt net weer blauw.
Dat zou een epische stunt zijn.
Nooitquote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef PippenScottie het volgende:
ik heb vandaag buiten een rondje gelopen en tot mijn verbazing zag ik niets opmerkelijksquote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zie jij nu ook veel mensen die met hun kleding of een bord in de tuin een kandidaat steunen? De mensen in dit topic verbazen zich hier erg over! In Nederland zie je af en toe een poster op het raam maar dat is het wel
en twee counties in het noorden moeten nog. Die gaan zeker Trumpquote:
quote:
VOC mentaliteit.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat jammer dat hij niet even en quoteje wil geven
Dan kan hij helemaal inpakken. Mooie leeftijd om met pensioen te gaan 70.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef PippenScottie het volgende:
Mwah, niet zoals een Californië of staten als Delaware.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Stond van te voren al vast als blauw
Neequote:Op woensdag 9 november 2016 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en twee counties in het noorden moeten nog. Die gaan zeker Trump
Mag ik Florida voor Trump callen?
Nu nog niet.quote:
Hier staat het vol met bordjesquote:Op woensdag 9 november 2016 02:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb vandaag buiten een rondje gelopen en tot mijn verbazing zag ik niets opmerkelijks
misschien zit ik gewoon in de verkeerde buurt/wijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Nee, want ook de andere counties zijn nog niet klaar. Daar komen ook nog veel stemmen vandaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 9 november 2016 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarvan akte.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Californië gaat vandaag nooit rood worden. Dit is een feit.
bedankt voor je bijdrage etsu in Washington. Terug naar de studioquote:Op woensdag 9 november 2016 02:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb vandaag buiten een rondje gelopen en tot mijn verbazing zag ik niets opmerkelijks
misschien zit ik gewoon in de verkeerde buurt/wijk
Het Oude Pekela van Amerika.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Texas wordt gewoon rood natuurlijk
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hier staat het vol met bordjesik heb echt geen bordjes gezien hieroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik zit ook in een slechte buurt, misschien ligt het daaraan
Nooit, denk ik net als New York state en allerlei staten in New England.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dan kunnen we naar bed, dan verliest Clinton niet meer. Of Trump moet Pennsylvania en alle battle states pakken.quote:
Ga maar uit van Clinton hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou het niet meer vol. Had tegen dit tijdstip allang uitsluitsel verwacht
Ik heb nog een goede quote van mij gevonden iets eerder deze nacht waarin ik zei dat Clinton ging winnen. Dat je dat maar weet.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou het niet meer vol. Had tegen dit tijdstip allang uitsluitsel verwacht
Texanenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Moira. het volgende:
Michigan en New Hampshire voor Clinton
En Texas (46% vd stemmen binnen)
48.6% voor Clinton
47.2% voor Trump
Gohquote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bedankt voor je bijdrage etsu in Washington. Terug naar de studio
MSNBC heeft die staat al voor Trump gecalled.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:31 schreef BobW het volgende:
Arkansas too close
Dat zou echt dik Trump moeten zijn
Dit klopt niet. Nog geen 10% van de stemmen in Texas zijn binnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Moira. het volgende:
48.6% voor Clinton
47.2% voor Trump
De Bill-factor.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:31 schreef BobW het volgende:
Arkansas too close
ARKANSASquote:Op woensdag 9 november 2016 02:31 schreef BobW het volgende:
Arkansas too close
Zou echt mooi zijn als ze gewoon Texas zou pakken.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Moira. het volgende:
48.6% voor Clinton
47.2% voor Trump
Lol het eerste wat trump wil doen als ie president wordt is op die kernknop drukkenquote:
Broward staat nog op 0%quote:Op woensdag 9 november 2016 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een blijde verrassingquote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Moira. het volgende:
48.6% voor Clinton
47.2% voor Trump
superniger for presidentquote:
Allebei zijn sneu.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe erg de Clinton aanhang is.
Heh? http://edition.cnn.com/election/results/states/texas#presidentquote:Op woensdag 9 november 2016 02:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Nog geen 10% van de stemmen in Texas zijn binnen.
trump48.9%quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef riazop het volgende:
En Florida, con el 88% de los votos, Trump (48.5%) rebasa a Hillary (48.4%)
Zoveel termijnen heeft de wereld niet meer als die fucking warmonger wint vannachtquote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af: stel Clinton heeft twee termijnen
Dan vuurt het niet af, moet minstens 3 codes gebruikt worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lol het eerste wat trump wil doen als ie president wordt is op die kernknop drukken
Hillary is ook troep. Maar ja. Minder troep dan Trump.
GOP moet veranderen, zelfs Texas komt in het spel voor de democraten tegen die tijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af: stel Clinton heeft twee termijnen, krijgen we daarna ooit nog een Republikeinse president? Of moet de Republikeinse partij veranderen?
En senaat?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Republikeinen houden wel meerderheid in huis van afgevaardigden. Erg belangrijk.
huh?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef skysherrif het volgende:
als clinton nationaal niet plus 10 staat en texas arkansas etc zijn allemaal too close too call is dat niet echt gunstig voor clinton
was denk ik ook de verwachting toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Republikeinen houden wel meerderheid in huis van afgevaardigden. Erg belangrijk.
Belangrijkste iddquote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, klopt.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was denk ik ook de verwachting toch?
okquote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef CrashO het volgende:
Kom op. We willen de Florida Votes.![]()
Ben me uit verveling al aan het uitleven met Photoshop op die arme RT presentatrice chick![]()
[ afbeelding ]
Het werd allemaal net iets té explosief, dus morgen gaan ze pas tellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef Zipportal het volgende:
Is de uitslag uit Molenbeek ook al bekend?
Denk dat ze wel moeten gaan veranderen in de long run, of nog niet eens "long".quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef Tweek het volgende:
[..]
GOP moet veranderen, zelfs Texas komt in het spel voor de democraten tegen die tijd.
Simpel, als ze in staten die trump wint uiteindelijk en diep republikeins zijn opeens kans maakt, maar nationaal niet mijlenver voor staat is dat toch geen goed nieuws voor dr.quote:
Door al die fags in San Antonio.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef topdeck het volgende:
wtf??? hoe kan Texas zo gelijk zijn
zeker Dallas ofzo kom op zeg...
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het nieuwe seizoen van House of Cards gaat hier in elk geval niet overheen qua spanning.
50% bijna op dit moment. Dat gaat gewoon naar Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef topdeck het volgende:
Dacht ik ook ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
cnn rekent daar al 70% voor Clinton?
Die mensen willen niet nog meer muur door hun achtertuin.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef topdeck het volgende:
Dallas county en Harris County, oftewel Dallas en Houston.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef topdeck het volgende:
Austin is een belangrijke tech-stad. Zitten wat game studios, liberalen die op Clinton stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef topdeck het volgende:
Ja, allemaal pitquote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef Zipportal het volgende:
Is de uitslag uit Molenbeek ook al bekend?
Snel een bet maken dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef heywoodu het volgende:
De wedkantoren geven Florida overigens nog steeds aan Clinton
Sowieso een anticlimaxserie.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het nieuwe seizoen van House of Cards gaat hier in elk geval niet overheen qua spanning.
Ah, duidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Simpel, als ze in staten die trump wint uiteindelijk en diep republikeins zijn opeens kans maakt, maar nationaal niet mijlenver voor staat is dat toch geen goed nieuws voor dr.
Dan moet ze het in andere staten minder doen waaronder swing states.
Dit. Mensen willen het nog per se spannend maken daar.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef Nintex het volgende:
[..]
Austin is een belangrijke tech-stad. Zitten wat game studios, liberalen die op Clinton stemmen.
Maar het hele platteland is nog niet geteld dus Texas gaat sowieso rood
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef CrashO het volgende:
Kom op. We willen de Florida Votes.![]()
Ben me uit verveling al aan het uitleven met Photoshop op die arme RT presentatrice chick![]()
[ afbeelding ]
Verkiezings Verzoekjes?
Trump to win florida is valuebetquote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef heywoodu het volgende:
De wedkantoren geven Florida overigens nog steeds aan Clinton
Zal niet dezelfde verhouding worden als nu (early votes zijn altijd goed voor Dems)quote:Op woensdag 9 november 2016 02:35 schreef Nielsch het volgende:
Palm Beach moet ook nog de helft tellen, grote county voor Clinton.
Die tweede termijn haalt ze niet denk ik maar ik denk wel dat de republikeinen progressiever moeten worden tenzij Hillary het heel erg verkloot, populair is ze niet dus elke misstap zal zwaar bestraft wordenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af: stel Clinton heeft twee termijnen, krijgen we daarna ooit nog een Republikeinse president? Of moet de Republikeinse partij veranderen?
Killary die bij the pussy gepakt wordt door Trumpquote:
Kut.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:35 schreef Montov het volgende:
Republican Todd Young has won the U.S. Senate race in Indiana. Our model now gives Republicans a 69 percent chance of retaining control of the Senate.
Dan loop je een eind achter.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef riazop het volgende:
En Florida, con el 88% de los votos, Trump (48.5%) rebasa a Hillary (48.4%)
Dat zijn de early votes van voor deze dag.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
cnn rekent daar al 70% voor Clinton?
quote:
quote:
CNNquote:
Wat is dat nou voor een rare conclusiequote:Op woensdag 9 november 2016 02:36 schreef starla het volgende:
Al die early voters allemaal voor clinton lijkt het wel...alsof ze het zo druk hebben...
Dat zijn doorgaans de verstandige mensen met werk enzoquote:Op woensdag 9 november 2016 02:36 schreef starla het volgende:
Al die early voters allemaal voor clinton lijkt het wel...alsof ze het zo druk hebben...
hoeveel geteld?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:37 schreef Nintex het volgende:
North Carolina loopt Trump ook in, nog maar 90k verschil.
Klopt, ik ben benieuwd wat ze zal gaan doen, echter ik ben een Europeaan en Nederlander en dus zal ik bepaalde zaken als positief beschouwen en idd Amerikanen niet. Economie is overigens sws belangrijk. Banen, banen, banen. En Wallstreet op afstand houden, want die zijn alweer bezig de volgende economische crisis te creëren.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:35 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Die tweede termijn haalt ze niet denk ik maar ik denk wel dat de republikeinen progressiever moeten worden tenzij Hillary het heel erg verkloot, populair is ze niet dus elke misstap zal zwaar bestraft worden
Gast watquote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lol het eerste wat trump wil doen als ie president wordt is op die kernknop drukken
Hillary is ook troep. Maar ja. Minder troep dan Trump.
Jij ging toch op bed?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:38 schreef KingRoland het volgende:
Zeg ook even hoeveel % er is geteld boys
Bernie had Wall Street met de grond gelijk gemaakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben benieuwd wat ze zal gaan doen, echter ik ben een Europeaan en Nederlander en dus zal ik bepaalde zaken als positief beschouwen en idd Amerikanen niet. Economie is overigens sws belangrijk. Banen, banen, banen. En Wallstreet op afstand houden, want die zijn alweer bezig de volgende economische crisis te creëren.
twitter:Nate_Cohn twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:38:53Trump running well ahead of Romney in rural America. It will keep Michigan and Pennsylvania close. https://t.co/lQ1nMFpW27 reageer retweet
Nu nog welquote:Op woensdag 9 november 2016 02:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Clinton staat daar so far 6.5 procentpunt voor op Trump
Ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn met 50% van de stemmen binnenquote:
Broward moet nog een heleboel stemmen tellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:35 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Trump to win florida is valuebet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |