Zoveel termijnen heeft de wereld niet meer als die fucking warmonger wint vannachtquote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af: stel Clinton heeft twee termijnen
Dan vuurt het niet af, moet minstens 3 codes gebruikt worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lol het eerste wat trump wil doen als ie president wordt is op die kernknop drukken
Hillary is ook troep. Maar ja. Minder troep dan Trump.
GOP moet veranderen, zelfs Texas komt in het spel voor de democraten tegen die tijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af: stel Clinton heeft twee termijnen, krijgen we daarna ooit nog een Republikeinse president? Of moet de Republikeinse partij veranderen?
En senaat?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Republikeinen houden wel meerderheid in huis van afgevaardigden. Erg belangrijk.
huh?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef skysherrif het volgende:
als clinton nationaal niet plus 10 staat en texas arkansas etc zijn allemaal too close too call is dat niet echt gunstig voor clinton
was denk ik ook de verwachting toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Republikeinen houden wel meerderheid in huis van afgevaardigden. Erg belangrijk.
Belangrijkste iddquote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, klopt.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was denk ik ook de verwachting toch?
okquote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef CrashO het volgende:
Kom op. We willen de Florida Votes.![]()
Ben me uit verveling al aan het uitleven met Photoshop op die arme RT presentatrice chick![]()
[ afbeelding ]
Het werd allemaal net iets té explosief, dus morgen gaan ze pas tellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef Zipportal het volgende:
Is de uitslag uit Molenbeek ook al bekend?
Denk dat ze wel moeten gaan veranderen in de long run, of nog niet eens "long".quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef Tweek het volgende:
[..]
GOP moet veranderen, zelfs Texas komt in het spel voor de democraten tegen die tijd.
Simpel, als ze in staten die trump wint uiteindelijk en diep republikeins zijn opeens kans maakt, maar nationaal niet mijlenver voor staat is dat toch geen goed nieuws voor dr.quote:
Door al die fags in San Antonio.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef topdeck het volgende:
wtf??? hoe kan Texas zo gelijk zijn
zeker Dallas ofzo kom op zeg...
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het nieuwe seizoen van House of Cards gaat hier in elk geval niet overheen qua spanning.
50% bijna op dit moment. Dat gaat gewoon naar Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef topdeck het volgende:
Dacht ik ook ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
cnn rekent daar al 70% voor Clinton?
Die mensen willen niet nog meer muur door hun achtertuin.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef topdeck het volgende:
Dallas county en Harris County, oftewel Dallas en Houston.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef topdeck het volgende:
Austin is een belangrijke tech-stad. Zitten wat game studios, liberalen die op Clinton stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef topdeck het volgende:
Ja, allemaal pitquote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef Zipportal het volgende:
Is de uitslag uit Molenbeek ook al bekend?
Snel een bet maken dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef heywoodu het volgende:
De wedkantoren geven Florida overigens nog steeds aan Clinton
Sowieso een anticlimaxserie.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het nieuwe seizoen van House of Cards gaat hier in elk geval niet overheen qua spanning.
Ah, duidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Simpel, als ze in staten die trump wint uiteindelijk en diep republikeins zijn opeens kans maakt, maar nationaal niet mijlenver voor staat is dat toch geen goed nieuws voor dr.
Dan moet ze het in andere staten minder doen waaronder swing states.
Dit. Mensen willen het nog per se spannend maken daar.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef Nintex het volgende:
[..]
Austin is een belangrijke tech-stad. Zitten wat game studios, liberalen die op Clinton stemmen.
Maar het hele platteland is nog niet geteld dus Texas gaat sowieso rood
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef CrashO het volgende:
Kom op. We willen de Florida Votes.![]()
Ben me uit verveling al aan het uitleven met Photoshop op die arme RT presentatrice chick![]()
[ afbeelding ]
Verkiezings Verzoekjes?
Trump to win florida is valuebetquote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef heywoodu het volgende:
De wedkantoren geven Florida overigens nog steeds aan Clinton
Zal niet dezelfde verhouding worden als nu (early votes zijn altijd goed voor Dems)quote:Op woensdag 9 november 2016 02:35 schreef Nielsch het volgende:
Palm Beach moet ook nog de helft tellen, grote county voor Clinton.
Die tweede termijn haalt ze niet denk ik maar ik denk wel dat de republikeinen progressiever moeten worden tenzij Hillary het heel erg verkloot, populair is ze niet dus elke misstap zal zwaar bestraft wordenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af: stel Clinton heeft twee termijnen, krijgen we daarna ooit nog een Republikeinse president? Of moet de Republikeinse partij veranderen?
Killary die bij the pussy gepakt wordt door Trumpquote:
Kut.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:35 schreef Montov het volgende:
Republican Todd Young has won the U.S. Senate race in Indiana. Our model now gives Republicans a 69 percent chance of retaining control of the Senate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |