Zoveel termijnen heeft de wereld niet meer als die fucking warmonger wint vannachtquote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af: stel Clinton heeft twee termijnen
Dan vuurt het niet af, moet minstens 3 codes gebruikt worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lol het eerste wat trump wil doen als ie president wordt is op die kernknop drukken
Hillary is ook troep. Maar ja. Minder troep dan Trump.
GOP moet veranderen, zelfs Texas komt in het spel voor de democraten tegen die tijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af: stel Clinton heeft twee termijnen, krijgen we daarna ooit nog een Republikeinse president? Of moet de Republikeinse partij veranderen?
En senaat?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Republikeinen houden wel meerderheid in huis van afgevaardigden. Erg belangrijk.
huh?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef skysherrif het volgende:
als clinton nationaal niet plus 10 staat en texas arkansas etc zijn allemaal too close too call is dat niet echt gunstig voor clinton
was denk ik ook de verwachting toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Republikeinen houden wel meerderheid in huis van afgevaardigden. Erg belangrijk.
Belangrijkste iddquote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, klopt.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was denk ik ook de verwachting toch?
okquote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef CrashO het volgende:
Kom op. We willen de Florida Votes.![]()
Ben me uit verveling al aan het uitleven met Photoshop op die arme RT presentatrice chick![]()
[ afbeelding ]
Het werd allemaal net iets té explosief, dus morgen gaan ze pas tellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef Zipportal het volgende:
Is de uitslag uit Molenbeek ook al bekend?
Denk dat ze wel moeten gaan veranderen in de long run, of nog niet eens "long".quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef Tweek het volgende:
[..]
GOP moet veranderen, zelfs Texas komt in het spel voor de democraten tegen die tijd.
Simpel, als ze in staten die trump wint uiteindelijk en diep republikeins zijn opeens kans maakt, maar nationaal niet mijlenver voor staat is dat toch geen goed nieuws voor dr.quote:
Door al die fags in San Antonio.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef topdeck het volgende:
wtf??? hoe kan Texas zo gelijk zijn
zeker Dallas ofzo kom op zeg...
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het nieuwe seizoen van House of Cards gaat hier in elk geval niet overheen qua spanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |