ik heb vandaag buiten een rondje gelopen en tot mijn verbazing zag ik niets opmerkelijksquote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zie jij nu ook veel mensen die met hun kleding of een bord in de tuin een kandidaat steunen? De mensen in dit topic verbazen zich hier erg over! In Nederland zie je af en toe een poster op het raam maar dat is het wel
en twee counties in het noorden moeten nog. Die gaan zeker Trumpquote:
quote:
VOC mentaliteit.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat jammer dat hij niet even en quoteje wil geven
Dan kan hij helemaal inpakken. Mooie leeftijd om met pensioen te gaan 70.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef PippenScottie het volgende:
Texas is nog close. Kleurt net weer blauw.
Dat zou een epische stunt zijn.
Mwah, niet zoals een Californië of staten als Delaware.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Stond van te voren al vast als blauw
Neequote:Op woensdag 9 november 2016 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en twee counties in het noorden moeten nog. Die gaan zeker Trump
Mag ik Florida voor Trump callen?
Nu nog niet.quote:
Hier staat het vol met bordjesquote:Op woensdag 9 november 2016 02:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb vandaag buiten een rondje gelopen en tot mijn verbazing zag ik niets opmerkelijks
misschien zit ik gewoon in de verkeerde buurt/wijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Nee, want ook de andere counties zijn nog niet klaar. Daar komen ook nog veel stemmen vandaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 9 november 2016 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |