Veel pensionada's net als Brower county-Fort Lauderdale. Vooral dems uit New England.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:27 schreef NaturalScience het volgende:
In Palm Beach is nog maar 25% van de stemmen geteld. Dus de kans lijkt me vrij aanwezig dat Florida uiteindelijk toch naar Hilary zal gaan.
zie jij nu ook veel mensen die met hun kleding of een bord in de tuin een kandidaat steunen? De mensen in dit topic verbazen zich hier erg over! In Nederland zie je af en toe een poster op het raam maar dat is het welquote:Op woensdag 9 november 2016 02:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
dag mortaxx
ja, best wel. veel mensen lopen rond met een sticker/speldje rond dat ze gestemd hebben en de velen zitten aan de tv gekluisterd
Uurtjequote:Op woensdag 9 november 2016 02:27 schreef La_Moustache het volgende:
Wanneer zijn de uitslagen van Ohio en NC bekend?
Maar het issue is natuurlijk of de Early Voting ervoor heeft gezorgd dat de Democraten al hebben gestemd daar, en de rest meer evenwichtig is.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:27 schreef NaturalScience het volgende:
In Palm Beach is nog maar 25% van de stemmen geteld. Dus de kans lijkt me vrij aanwezig dat Florida uiteindelijk toch naar Hilary zal gaan.
Stond van te voren al vast als blauwquote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef heywoodu het volgende:
Rekenen jullie Illinois al als beslist?
Jaquote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef heywoodu het volgende:
Rekenen jullie Illinois al als beslist?
Watje!quote:Op woensdag 9 november 2016 02:27 schreef Unites het volgende:
Mwah
Ik ga toch maar slapenHou 't niet meer vol
Nog een prettige verkiezingsnacht!(en eventueel veel succes!)
Ben ontzettend welke naam er morgen op de voorpagina's prijkt!
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef PippenScottie het volgende:
Texas is nog close. Kleurt net weer blauw.
Dat zou een epische stunt zijn.
Nooitquote:Op woensdag 9 november 2016 02:28 schreef PippenScottie het volgende:
Texas is nog close. Kleurt net weer blauw.
Dat zou een epische stunt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |