SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow man hou opquote:Op woensdag 9 november 2016 02:21 schreef Poepz0r het volgende:
Ik denk dat Dione geen onderbroekje aan heeft
Thanks!quote:Op woensdag 9 november 2016 02:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
0,5% van het aantal uitgebrachte stemmen.
Voor wie ik ben de tel kwijt was bier halen net was nog maar 28 stemmen wat is dit!?quote:
Dat zal ook nog wel gaan veranderenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:23 schreef BobW het volgende:
Trump mag Florida hebben.
Als Clinton Ohio en North Carolina pakt is er niks aan de hand voor haar.
Hoeveel is daar al geteld?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:23 schreef BobW het volgende:
Trump mag Florida hebben.
Als Clinton Ohio en North Carolina pakt is er niks aan de hand voor haar.
Hij gaat Florida pakken. Hoop ikquote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef cb2013 het volgende:
trump48.6% 4,033,838
clinton48.4% 4,015,631
dag etsu jij bent op dit moment in de Verenigde Staten van Amerika. Hoe is de sfeer daar. Is men net zo gespannen als de mensen in dit topic?quote:
Zelfs dan heeft hij nog niet genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Trump moet wel OH en NC winnen, anders heeft hij niks aan FL
Nice thx!quote:Op woensdag 9 november 2016 02:23 schreef KrappeAuto het volgende:
Deze updates van Florida zijn het snelst:
http://enight.elections.m(...)ffices/Presidential/
OH en NC is bijna onmogelijk. Is het dan game over voor Trump ook al wint hij FL?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Trump moet wel OH en NC winnen, anders heeft hij niks aan FL
Gefeliciteerd! Je bent uitgekozen voor een sollicitatiegesprek bij de NOS. Schikt morgen?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dag etsu jij bent op dit moment in de Verenigde Staten van Amerika. Hoe is de sfeer daar. Is men net zo gespannen als de mensen in dit topic?
dag mortaxxquote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dag etsu jij bent op dit moment in de Verenigde Staten van Amerika. Hoe is de sfeer daar. Is men net zo gespannen als de mensen in dit topic?
Ohio en North Carolina.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef KingRoland het volgende:
Wat als Trump Florida wint?
welke staten heeft hij dan nodig?
Hier is iedereen vrij chill afgelopen nog wel gespannen maar dit lijkt niet echt meer mis te kunnen gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ohio, North Carolina, Michigan oa denk ik?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef KingRoland het volgende:
Klopt, maar die heeft hij echt nodigquote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs dan heeft hij nog niet genoeg.
270towin.comquote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef KingRoland het volgende:
trump48.6% 4,035,329quote:Op woensdag 9 november 2016 02:25 schreef Nielsch het volgende:
Broward County, Florida nog op 0% stemmen geteld. Grote county die nog voor Clinton zal gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on
Virginia, Nevada, New Hampshirequote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef KingRoland het volgende:
Ja, Clinton pakt Florida nog wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:25 schreef Woogy het volgende:
Als je ziet hoeveel er in Palm Beach en Broward nog moet geteld worden is Florida toch sowieso voor Clinton of heb ik het mis?
Nee dat kloptquote:Op woensdag 9 november 2016 02:25 schreef Woogy het volgende:
Als je ziet hoeveel er in Palm Beach en Broward nog moet geteld worden is Florida toch sowieso voor Clinton of heb ik het mis?
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef KingRoland het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:26 schreef Etsu het volgende:
hoeveel stemmen moeten er nog geteld worden in FLA?
is dat die 89% onderaan?
Niet meer, Clinton heeft 80% nu.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:24 schreef Unites het volgende:
Pennsylvania kleurt ondertussen langzaam lichtjes rood!
Thanks voor de stats weer. Waar was je met de laatste zoveel miljoenste post in je eigen topic trouwens?quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 9 november 2016 02:27 schreef Unites het volgende:
Mwah
Ik ga toch maar slapenHou 't niet meer vol
Nog een prettige verkiezingsnacht!(en eventueel veel succes!)
Ben ontzettend welke naam er morgen op de voorpagina's prijkt!
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:25 schreef Kokoswater het volgende:
Jill Stein gaat voor de eindsprint jongens, zij wordt het!Die zangeres?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Trusten.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:27 schreef Unites het volgende:
Mwah
Ik ga toch maar slapenHou 't niet meer vol
Nog een prettige verkiezingsnacht!(en eventueel veel succes!)
Ben ontzettend welke naam er morgen op de voorpagina's prijkt!
9quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |