Dan loop je een eind achter.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef riazop het volgende:
En Florida, con el 88% de los votos, Trump (48.5%) rebasa a Hillary (48.4%)
Dat zijn de early votes van voor deze dag.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
cnn rekent daar al 70% voor Clinton?
quote:
quote:
CNNquote:
Wat is dat nou voor een rare conclusiequote:Op woensdag 9 november 2016 02:36 schreef starla het volgende:
Al die early voters allemaal voor clinton lijkt het wel...alsof ze het zo druk hebben...
Dat zijn doorgaans de verstandige mensen met werk enzoquote:Op woensdag 9 november 2016 02:36 schreef starla het volgende:
Al die early voters allemaal voor clinton lijkt het wel...alsof ze het zo druk hebben...
hoeveel geteld?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:37 schreef Nintex het volgende:
North Carolina loopt Trump ook in, nog maar 90k verschil.
Klopt, ik ben benieuwd wat ze zal gaan doen, echter ik ben een Europeaan en Nederlander en dus zal ik bepaalde zaken als positief beschouwen en idd Amerikanen niet. Economie is overigens sws belangrijk. Banen, banen, banen. En Wallstreet op afstand houden, want die zijn alweer bezig de volgende economische crisis te creëren.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:35 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Die tweede termijn haalt ze niet denk ik maar ik denk wel dat de republikeinen progressiever moeten worden tenzij Hillary het heel erg verkloot, populair is ze niet dus elke misstap zal zwaar bestraft worden
Gast watquote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lol het eerste wat trump wil doen als ie president wordt is op die kernknop drukken
Hillary is ook troep. Maar ja. Minder troep dan Trump.
Jij ging toch op bed?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:38 schreef KingRoland het volgende:
Zeg ook even hoeveel % er is geteld boys
Bernie had Wall Street met de grond gelijk gemaakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben benieuwd wat ze zal gaan doen, echter ik ben een Europeaan en Nederlander en dus zal ik bepaalde zaken als positief beschouwen en idd Amerikanen niet. Economie is overigens sws belangrijk. Banen, banen, banen. En Wallstreet op afstand houden, want die zijn alweer bezig de volgende economische crisis te creëren.
twitter:Nate_Cohn twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:38:53Trump running well ahead of Romney in rural America. It will keep Michigan and Pennsylvania close. https://t.co/lQ1nMFpW27 reageer retweet
Nu nog welquote:Op woensdag 9 november 2016 02:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Clinton staat daar so far 6.5 procentpunt voor op Trump
Ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn met 50% van de stemmen binnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |