Dan loop je een eind achter.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef riazop het volgende:
En Florida, con el 88% de los votos, Trump (48.5%) rebasa a Hillary (48.4%)
Dat zijn de early votes van voor deze dag.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
cnn rekent daar al 70% voor Clinton?
quote:
quote:
CNNquote:
Wat is dat nou voor een rare conclusiequote:Op woensdag 9 november 2016 02:36 schreef starla het volgende:
Al die early voters allemaal voor clinton lijkt het wel...alsof ze het zo druk hebben...
Dat zijn doorgaans de verstandige mensen met werk enzoquote:Op woensdag 9 november 2016 02:36 schreef starla het volgende:
Al die early voters allemaal voor clinton lijkt het wel...alsof ze het zo druk hebben...
hoeveel geteld?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:37 schreef Nintex het volgende:
North Carolina loopt Trump ook in, nog maar 90k verschil.
Klopt, ik ben benieuwd wat ze zal gaan doen, echter ik ben een Europeaan en Nederlander en dus zal ik bepaalde zaken als positief beschouwen en idd Amerikanen niet. Economie is overigens sws belangrijk. Banen, banen, banen. En Wallstreet op afstand houden, want die zijn alweer bezig de volgende economische crisis te creëren.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:35 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Die tweede termijn haalt ze niet denk ik maar ik denk wel dat de republikeinen progressiever moeten worden tenzij Hillary het heel erg verkloot, populair is ze niet dus elke misstap zal zwaar bestraft worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |