Waarvan akte.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Californië gaat vandaag nooit rood worden. Dit is een feit.
bedankt voor je bijdrage etsu in Washington. Terug naar de studioquote:Op woensdag 9 november 2016 02:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb vandaag buiten een rondje gelopen en tot mijn verbazing zag ik niets opmerkelijks
misschien zit ik gewoon in de verkeerde buurt/wijk
Het Oude Pekela van Amerika.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Texas wordt gewoon rood natuurlijk
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hier staat het vol met bordjesik heb echt geen bordjes gezien hieroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik zit ook in een slechte buurt, misschien ligt het daaraan
Nooit, denk ik net als New York state en allerlei staten in New England.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dan kunnen we naar bed, dan verliest Clinton niet meer. Of Trump moet Pennsylvania en alle battle states pakken.quote:
Ga maar uit van Clinton hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou het niet meer vol. Had tegen dit tijdstip allang uitsluitsel verwacht
Ik heb nog een goede quote van mij gevonden iets eerder deze nacht waarin ik zei dat Clinton ging winnen. Dat je dat maar weet.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou het niet meer vol. Had tegen dit tijdstip allang uitsluitsel verwacht
Texanenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Moira. het volgende:
Michigan en New Hampshire voor Clinton
En Texas (46% vd stemmen binnen)
48.6% voor Clinton
47.2% voor Trump
Gohquote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bedankt voor je bijdrage etsu in Washington. Terug naar de studio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |