En terecht, hij was gisteren enorm snel ondanks de tijd die hij verloor met al het verkeer na zijn eerste pitstopquote:
De tijd die hij verloor viel ontzettend mee, gezien het feit dat hij na Max zijn stop voor Max lag.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En terecht, hij was gisteren enorm snel ondanks de tijd die hij verloor met al het verkeer na zijn eerste pitstop
Die gozert kan ook wel beetje rijden en wanneer ik NL bril afzet dan weet ik niet wie het beste is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En terecht, hij was gisteren enorm snel ondanks de tijd die hij verloor met al het verkeer na zijn eerste pitstop
En een stop meer dan VES en VET, toch?quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En terecht, hij was gisteren enorm snel ondanks de tijd die hij verloor met al het verkeer na zijn eerste pitstop
Yep. wel 1 hele snelle met VSCquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En een stop meer dan VES en VET, toch?
Nee, met SC. Die was toen al uitquote:
Oja, goed puntquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:18 schreef franklop het volgende:
[..]
De tijd die hij verloor viel ontzettend mee, gezien het feit dat hij na Max zijn stop voor Max lag.
mee eens ja, het excuus is dat de VSC en SC kort erna kwam en het veld weer in elkaar schoof maar hij had toch minimaal een positie terug moeten geven.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:29 schreef franklop het volgende:
Nu moeten we alleen nog verklaring zien te vinden waarom HAM dus geen penalty kreeg.. Buiten dat de FIA etc op hem fapt.
ROS kan ik nog wel inkomen, maar HAM echt geen idee waarom niet. In ieder geval Ricciardo vraagt het zich ook af.
In de 1e ronde mag er meerquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:29 schreef franklop het volgende:
Nu moeten we alleen nog verklaring zien te vinden waarom HAM dus geen penalty kreeg.. Buiten dat de FIA etc op hem fapt.
ROS kan ik nog wel inkomen, maar HAM echt geen idee waarom niet. In ieder geval Ricciardo vraagt het zich ook af.
Je moet naar het moment kijken en niet wat er daarna nog eventueel gebeurd. HAM zegt zelf dat hij er geen enkel voordeel aan had, want hield er flinke flatspot aan over.. Ook dat is geen excuus om geen penalty te geven natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens ja, het excuus is dat de VSC en SC kort erna kwam en het veld weer in elkaar schoof maar hij had toch minimaal een positie terug moeten geven.
Voortaan met z'n allen bij de eerste bocht rechtdoor.quote:
Nou dat gaat voor de coureurs achter de nr 1 niet lukken omdat die dan wel een direct voordeel behalenquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voortaan met z'n allen bij de eerste bocht rechtdoor.
Ah ja, inderdaad de Sun. Dat lijkt me allemaal erg speculatief. Ik vind dat je discussies kan hebben over wel of geen overtredingen van de regels, en de arbitrage door de stewards. Maar als de stewards conform de regels hebben geoordeeld dan heb je het daar mee te doen. Ben je het niet eens met hoe de stewards de regels toegepast hebben, dan kun je in beroep. Ben je het niet eens met de regels, dan kun je gaan lobbyen voor het aanpassen daarvan. Maar wat je niet moet doen is je onbeschoft gedragen. Helemaal uit je plaat gaan en iemand uitschelden omdat je het er allemaal niet mee eens bent is gewoon not done, ook niet als je gelijk zou hebben. Daarmee zet je jezelf wat mij betreft buitenspel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 07:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
De Sun dus of het klopt?
https://www.thesun.co.uk/(...)ager-max-verstappen/
Ik ben het met je eens hoor, maar dat is het met 2 maten meten systeem van de fiaquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Je moet naar het moment kijken en niet wat er daarna nog eventueel gebeurd. HAM zegt zelf dat hij er geen enkel voordeel aan had, want hield er flinke flatspot aan over.. Ook dat is geen excuus om geen penalty te geven natuurlijk.
quote:Vettel was livid that Verstappen ignored his own team’s orders to give back his third place after he drifted off track and gained an advantage.
Ik vind dat het voor Vettel wel een staartje mag hebben. Zijn gedrag is ongeoorloofd.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ah ja, inderdaad de Sun. Dat lijkt me allemaal erg speculatief. Ik vind dat je discussies kan hebben over wel of geen overtredingen van de regels, en de arbitrage door de stewards. Maar als de stewards conform de regels hebben geoordeeld dan heb je het daar mee te doen. Ben je het niet eens met hoe de stewards de regels toegepast hebben, dan kun je in beroep. Ben je het niet eens met de regels, dan kun je gaan lobbyen voor het aanpassen daarvan. Maar wat je niet moet doen is je onbeschoft gedragen. Helemaal uit je plaat gaan en iemand uitschelden omdat je het er allemaal niet mee eens bent is gewoon not done, ook niet als je gelijk zou hebben. Daarmee zet je jezelf wat mij betreft buitenspel.
Er zijn wat incidenten geweest, en de arbitrage heeft geoordeeld. Daar is het boekje met regels voor en daar zijn de stewards voor. Dat heeft allemaal gewerkt zoals het zou moeten, ook al ben je het met het resultaat wellicht niet helemaal eens. Het gescheld en getier mag wat mij betreft ook wel aangepakt worden. Wellicht geen boete of penalty voor Vettel nu, maar er zou best een statement over mogen worden gemaakt dat dit over de grens is en dat zoiets in de toekomst wel consequenties zal hebben.
Nee. Hij heeft de pech dat voor Hamilton andere regels gelden en dat het team meent teamorders te moeten geven in de strijd om de titel. Hamilton kan wel sneller lijken, hij maakt gewoon meer fouten en Rosberg is hem ook gewoon regelmatig op snelheid de baas. Als Hamilton kampioen wordt is het de kampioen van de stewards.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die gozert kan ook wel beetje rijden en wanneer ik NL bril afzet dan weet ik niet wie het beste is.
Ham in een Red Bull is volgens mij ook zeker net zo goed, Rosberg valt door de mand, die heeft veel mazzel dit jaar.
Mwoa, hoogstens boete ofzo hoor. Snap best dat hij vol adrenaline dingen roept. Je hoort het ook wel bij Alonso en anderen eens gebeuren.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind dat het voor Vettel wel een staartje mag hebben. Zijn gedrag is ongeoorloofd.
Voor een 4 voudig wereldkampioen werkelijk onwaardig de race leiding zo uit te schelden
Die flatspot kwam door het remmen, niet het afsnijden. Terwijl het voordeel kwam door het afsnijdenquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Je moet naar het moment kijken en niet wat er daarna nog eventueel gebeurd. HAM zegt zelf dat hij er geen enkel voordeel aan had, want hield er flinke flatspot aan over.. Ook dat is geen excuus om geen penalty te geven natuurlijk.
VET, HAM en ROS zijn allemaal aan het klagen als ze in verkeer zitten. Ze zijn van de generatie; je moet gewoon rechtdoor kunnen rijden zonder dat er iemand voor je zit. Inhalen is helemaal uit den boze.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:49 schreef KingRadler het volgende:
Vettel is al het hele seizoen het klagen
Ham en Ros hebben gisteren voor de verandering een keer niet lopen klagen over verkeer, Ves ook niet... Vettel was de enige die liep te klagen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
VET, HAM en ROS zijn allemaal aan het klagen als ze in verkeer zitten. Ze zijn van de generatie; je moet gewoon rechtdoor kunnen rijden zonder dat er iemand voor je zit. Inhalen is helemaal uit den boze.
Wie haalt er nou in bij F1?
En dan heb je van die jonge pikies die opeens achter je rijden.. tja.
dat weten we dus niet omdat niet alles uitgezonden wordtquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:54 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ham en Ros hebben gisteren voor de verandering een keer niet lopen klagen over verkeer, Ves ook niet... Vettel was de enige die liep te klagen.
Ik vind dat ook iemand die geen viervoudig wereldkampioen is dit niet moet doen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind dat het voor Vettel wel een staartje mag hebben. Zijn gedrag is ongeoorloofd.
Voor een 4 voudig wereldkampioen werkelijk onwaardig de race leiding zo uit te schelden
Dan doen ze elke race geloof me. Ik weet nog wel dat in Monaco Ros tussen de auto's kwam en derde lag, veel sneller die Ros met zijn Mercedes. Zijn eerste reactie was:quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:54 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ham en Ros hebben gisteren voor de verandering een keer niet lopen klagen over verkeer, Ves ook niet... Vettel was de enige die liep te klagen.
Dit heeft de F1 gewoon nodig, waarom laat je dat niet gewoon uitzenden krijgen we tenminste een eerlijk beeld van de F1 in plaats van dat gemaakte showtje wat ROS elke keer uitzend.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik vind dat ook iemand die geen viervoudig wereldkampioen is dit niet moet doen.
Rosberg vroeg zich gisteren ook af waarom Max tijd aan het winnen was op hem, om in te halen natuurlijk Rosbergquote:Op maandag 31 oktober 2016 09:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan doen ze elke race geloof me. Ik weet nog wel dat in Monaco Ros tussen de auto's kwam en derde lag, veel sneller die Ros met zijn Mercedes. Zijn eerste reactie was:
'I can't get pass him'____________! Ja lul dan weet je ook eens dat het inhalen niet aan jouwn kwaliteiten ligt maar aan de track.
Ja, en dan heel verontwaardigd over komenquote:Op maandag 31 oktober 2016 09:07 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Rosberg vroeg zich gisteren ook af waarom Max tijd aan het winnen was op hem, om in te halen natuurlijk Rosberg
Ik hoop echt dat RB en Mercedes gelijkwaardig aan elkaar zijn volgend jaar, gaan we eens zien wie de echte coureurs zijn in de topquote:Op maandag 31 oktober 2016 09:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, en dan heel verontwaardigd over komen
'WAT KOMT HIJ NAAR MIJ TOE' ja lul.. je moet racen.
Een beetje druk erop en hij verremt zich gelijk.
Zou het niet aan de rijders kunnen liggen? Verstappen is gewoon een draaideurcrimineel die iedere race over de grens gaat (en daar verrassend vaak mee wegkomt), Vettel is met zijn gezeur en gescheld ook erg dom bezig (als hij normaal had gedaan was hij denk ik gewoon derde gebleven).quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een soap is dit geworden
Iemand die al klaar staat voor podium eraf trekken, dan iemand anders erop zetten en die na de ceremonie ook weer bestraffen zodat er nu iemand 3e is geworden die nooit op het schavot heeft gestaan.
Goed gedaan weer raceleiding!!
Hoe vaker je dit kijkt, hoe meer die actie van Ricciardo inderdaad wel érg optimistisch lijktquote:
Hoezo komt hij er mee weg? Hij heeft toch 5s gekregen een strafpunt op z'n licentie. Het is niet verplicht om de positie op te geven, blijkbaar vindt Ferrari van wel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou het niet aan de rijders kunnen liggen? Verstappen is gewoon een draaideurcrimineel die iedere race over de grens gaat (en daar verrassend vaak mee wegkomt), Vettel is met zijn gezeur en gescheld ook erg dom bezig (als hij normaal had gedaan was hij denk ik gewoon derde gebleven).
Ligt het dan echt aan de wedstrijdleiding?
Hij krijgt straf vanwege zijn eigen nieuwe regeltjequote:Op maandag 31 oktober 2016 09:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou het niet aan de rijders kunnen liggen? Verstappen is gewoon een draaideurcrimineel die iedere race over de grens gaat (en daar verrassend vaak mee wegkomt), Vettel is met zijn gezeur en gescheld ook erg dom bezig (als hij normaal had gedaan was hij denk ik gewoon derde gebleven).
Ligt het dan echt aan de wedstrijdleiding?
Dingen roepen oke, maar Charlie Whiting fuck off, vind ik toch wel van een ander niveau.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Mwoa, hoogstens boete ofzo hoor. Snap best dat hij vol adrenaline dingen roept. Je hoort het ook wel bij Alonso en anderen eens gebeuren.
Draaideurcrimineel want? Je verremt je en gaat rechtdoor. Tienduizenden keren eerder gebeurd in races. Vroeger werd daar niet eens gedacht om zoiets te bestraffen. Tegenwoordig mag er vrijwel niks meer.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou het niet aan de rijders kunnen liggen? Verstappen is gewoon een draaideurcrimineel die iedere race over de grens gaat (en daar verrassend vaak mee wegkomt), Vettel is met zijn gezeur en gescheld ook erg dom bezig (als hij normaal had gedaan was hij denk ik gewoon derde gebleven).
Ligt het dan echt aan de wedstrijdleiding?
Dat hebben we gehad. Was ook geen succes.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat gezeik met die banden altijd, gewoon 1 set voor de race en wanneer lek pas banden wisselen, het lijkt net schaken zoals het nu gaat.
Sorry die tijd heb ik genist dan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat hebben we gehad. Was ook geen succes.
Bovendien is zijn mannetje Rosberg, die hier bijna benadeeld werd door onze draaideurcrimineel ook niet heilig wat verdedigen betreft. Die is vele malen slechter (ook in het uitvoeren) en mag zich wel opper-draaideurcrimineel noemen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Draaideurcrimineel want? Je verremt je en gaat rechtdoor. Tienduizenden keren eerder gebeurd in races. Vroeger werd daar niet eens gedacht om zoiets te bestraffen. Tegenwoordig mag er vrijwel niks meer.
In behandeling en storm in glas water, Die Vettel straf achteraf is al verbazend.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:41 schreef chiren het volgende:
Is het bezwaar van Red Bull op de straf van Verstappen nog in onderzoek? Of is dit gewoon van de baan nu?
Je keek toch al minimaal een jaar of 30?quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry die tijd heb ik genist dan.
Je kunt niet in beroep gaan tegen een tijdstraf. Ferrari had dat ook graag gedaan mbt Vettel, maar dat gaat dus niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:41 schreef chiren het volgende:
Is het bezwaar van Red Bull op de straf van Verstappen nog in onderzoek? Of is dit gewoon van de baan nu?
Dat heet een grindbak...quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om grasveld minder snel te maken?
Hoezo is er überhaupt sprake van de positie opgeven? Op geen enkel moment is Vettel voorbij Max geweest in die bocht. En men moet ook een consequent zijn met die straffen want Hamilton had natuurlijk ook straf moeten krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:22 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hoezo komt hij er mee weg? Hij heeft toch 5s gekregen een strafpunt op z'n licentie. Het is niet verplicht om de positie op te geven, blijkbaar vindt Ferrari van wel.
quote:
quote:
Toch blijf ik vermoeden dat Ric hier ook aan de posotie van Ves dacht en daarom Vet wat wilde opfokken/hinderen. Optimaal teamwork zou dat zijn en zelden zo gespeeld in F1.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe vaker je dit kijkt, hoe meer die actie van Ricciardo inderdaad wel érg optimistisch lijkt
Ik zeg: Emmy waardig!quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:41 schreef IJsmuts het volgende:
zou er nog een reactie van vettel komen op dit bericht? oof een filmpje dat een offcial zijn beker afneemt en aan RB geeft? dat zou mooie tv zijn
Het is het niveau waarop Whiting zijn werk doet. Hij heeft een potje van de regelhandhaving gemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dingen roepen oke, maar Charlie Whiting fuck off, vind ik toch wel van een ander niveau.
Als je met z'n allen afspreekt dat een dergelijke situatie gevaarlijk is en bestraft dient te worden, moet je dat doen ook.quote:Op maandag 31 oktober 2016 01:12 schreef LucvanDijk het volgende:
Ik vond eigenlijk ook niets fout aan de actie van Vettel, maar onder de nieuwe regel is dit wel strafbaar - helaas. Wat mij betreft laat 'ie exact genoeg ruimte.
Ik vind het ook onbegrijpelijk. Die gast is eigenlijk een grootheid, maar dit jaar is het gewoon een jankmuil. Maxie heeft gelijk, een klein kind.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind dat het voor Vettel wel een staartje mag hebben. Zijn gedrag is ongeoorloofd.
Voor een 4 voudig wereldkampioen werkelijk onwaardig de race leiding zo uit te schelden
Van die drempels neerleggen volgend jaar. Niemand meer die die route pakt of je wordt echt benadeeld.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:47 schreef Blik het volgende:
Snap alleen nog steeda niet hoe Hamilton nou weg kan komen bij die actie in turn 1, zo ongeveer iedereen wordt er voor bestraft behalve hij
Karma. Jankmuilen om een bepaalde regel omdat een klein kutventje zo slim is om zo'n move uit te voeren en de jankmuil wordt als eerste bestraft.quote:
Dat rechtvaardigt dit natuurlijk nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is het niveau waarop Whiting zijn werk doet. Hij heeft een potje van de regelhandhaving gemaakt.
Dat klopt. Maar het is nu wel weer mooi dat de grootste klager en deze regel wilde(Verstappen regel) er nu zelf het slachtoffer van is geworden. Voor mij hoeven dit soort regels niet. Het maakt van F1 een optocht.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is het niveau waarop Whiting zijn werk doet. Hij heeft een potje van de regelhandhaving gemaakt.
Drie weken geleden moest Verstappen nog bestraft worden voor een mildere variant.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:17 schreef KingRadler het volgende:
hier snap ik niks van ze passen de regels aan en krijg je dit
"We verdienden het podium, maar dat is ons afgenomen door bureaucratie'', foeterde teambaas Maurizio Arrivabene van Ferrari.
zit toch wel wat in wat hij zegt, als Max meteen z'n plek had afgestaan was Vettel niet in die situatie gekomenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:17 schreef KingRadler het volgende:
hier snap ik niks van ze passen de regels aan en krijg je dit
"We verdienden het podium, maar dat is ons afgenomen door bureaucratie'', foeterde teambaas Maurizio Arrivabene van Ferrari.
Hij kreeg ook de 3e plek door de bureaucratiequote:Op maandag 31 oktober 2016 10:17 schreef KingRadler het volgende:
hier snap ik niks van ze passen de regels aan en krijg je dit
"We verdienden het podium, maar dat is ons afgenomen door bureaucratie'', foeterde teambaas Maurizio Arrivabene van Ferrari.
Ik vind het prima als dit tegen het eigen team is of zelfs andere coureurs, echter tegen de officials gaat me te ver.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Mwoa, hoogstens boete ofzo hoor. Snap best dat hij vol adrenaline dingen roept. Je hoort het ook wel bij Alonso en anderen eens gebeuren.
kinderen kopen geen Ferrariquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:19 schreef KingRadler het volgende:
Ferrari kan toch ook niet blij zijn hoe Vettel reageerd afgelopen jaar.
RB word steeds populairder dan Ferrari, kinderen willen liever een Max zijn dan gefrustreerde Duitser.
Ricciardo liep al seconde per ronde op Vettel in, had hem nog wel aan kunnen vallen denk ik.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit toch wel wat in wat hij zegt, als Max meteen z'n plek had afgestaan was Vettel niet in die situatie gekomen
Gefrustreerde Duitsers.... ik vind het gevaarlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:19 schreef KingRadler het volgende:
Ferrari kan toch ook niet blij zijn hoe Vettel reageerd afgelopen jaar.
RB word steeds populairder dan Ferrari, kinderen willen liever een Max zijn dan gefrustreerde Duitser.
tja wat chauvinisme betreft doen we weinig voor ze onderquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand het commentaar op de Duitser gekeken toevallig ?
Daar zijn ze bijna iedere race furieus op Verstappen. Gisteren ook weer.
Vonden dat Verstappen voor de actie in bocht 1 ronde 1 op Rosberg een penalty had moeten krijgen. En op het einde de actie op Vettel vonden ze ook niet normaal. Waren echt boos.
En Vettel en Rosberg kunnen nooit iets fout doen daar.
Maarja, dat is in Nederland met Max ook.
Nou.... hij mag soms ook wel wat kritischer zijn op Max hoor. Als een andere coureur zo'n gedrag richting Max zou vertonen wil ik het commentaar ook nog wel eens horenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:21 schreef KingRadler het volgende:
waarom kan een commentator niet objectief zijn.
ik vind het bij Olav Mol reuze meevallen.
Misschien wel maar dan had hij niet in de sandwich gezeten en het is ook maar de vraag of Max RIC voorbij had gelatenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Ricciardo liep al seconde per ronde op Vettel in, had hem nog wel aan kunnen vallen denk ik.
Hij was 2 sec sneller dan Max. Denk dat het dan kwestie van op snelheid erv oorbij gaan had geweest.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien wel maar dan had hij niet in de sandwich gezeten en het is ook maar de vraag of Max RIC voorbij had gelaten
Laat coureurs lekker racen inderdaad. De acties van Hamilton, Verstappen en Vettel hadden wat mij betreft niet bestraft hoeven te worden maar dan moeten wel voor iedereen dezelfde regels gelden en niet de ene wel bestraffen en de ander niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Draaideurcrimineel want? Je verremt je en gaat rechtdoor. Tienduizenden keren eerder gebeurd in races. Vroeger werd daar niet eens gedacht om zoiets te bestraffen. Tegenwoordig mag er vrijwel niks meer.
Zo zie je maar hoe verwarrend die FOM broadcasts kunnen zijnquote:The radio messages broadcast by FOM during the race indicate Verstappen was told he may have to relinquish the position but after the Red Bull driver said “let me know” he was advised “OK, stay there”. Ferrari then told Vettel twice that Verstappen had been told to let him through. A furious Vettel then swore repeatedly on the radio, including at race director Charlie Whiting.
Dat was de seniele Lauda. Ook nu ging hij weer vol op het orgel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:21 schreef SnowOokami het volgende:
Er was toch ook een Duitser die zei dat Vettel maar naar de psycholoog moest?
F1 heeft coureurs als Verstappen nodig, zeker om nieuw publiek aan zich te binden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:54 schreef GSbrder het volgende:
Denk dat het verongelijkte chagrijn van Ferrari een hoop meer goodwill kost dan de "agressieve" rijstijl van Max.
Mensen willen F1 kijken, niet om te zien hoe P1 en P2 vanaf de start naar finish op kop rijden, maar om de actie en de onvoorspelbaarheid.
Ik vind in principe dat als je met 4 wielen van de baan bent geweest je daar geen voordeel uit mag halen, nu was dat in het geval van Hamilton nog veel duidelijker dan in het geval van Verstappenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Laat coureurs lekker racen inderdaad. De acties van Hamilton, Verstappen en Vettel hadden wat mij betreft niet bestraft hoeven te worden maar dan moeten wel voor iedereen dezelfde regels gelden en niet de ene wel bestraffen en de ander niet.
Ach Hamilton deed dit soort dingen ook in het verleden en om over Schumacher nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:32 schreef KingRadler het volgende:
Sinds Max in de F1 is gekomen zie je ook dat de F1 jaren ervoor heeft stil gestaan.
Lekker verkeersdrempels neerleggen 5 meter naast de lijn. Zo'n beetje wat ze overal doen.. Lijkt me een prima oplossing voor dit soort.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind in principe dat als je met 4 wielen van de baan bent geweest je daar geen voordeel uit mag halen, nu was dat in het geval van Hamilton nog veel duidelijker dan in het geval van Verstappen
Dat vind ik onzin. Ten eerste wordt de discussie van alle kanten geframed die nergens op slaat. Rosberg & Hamilton in boch 1? Onzin, twee totaal onvergelijkbare gevallen, Hamilton verremt zich, later remmen is altijd een voordeel, de bocht missen is het risico. Ik vind dat hij dat voordeel moet teruggeven, maar het gebeurt wel vaker niet en zeker in het geval van Hamilton. Rosberg wordt er gewoon vanaf gebeukt, als Verstappen daar voordeel van trekt moet hij straf krijgen. Dat Rosberg gewoon doorgaat en voor Verstappen op de baan komt maakt dat het gewoon door kan gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:13 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het is nu wel weer mooi dat de grootste klager en deze regel wilde(Verstappen regel) er nu zelf het slachtoffer van is geworden. Voor mij hoeven dit soort regels niet. Het maakt van F1 een optocht.
M Schumacher beukte gewoon in de sidepod of ging de laatste ronde de pits in om een Stop&Go in te lossen. Als er 1 een sluwe vos was die de mazen in de regels wist te vinden, waren hij en zijn team het wel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ach Hamilton deed dit soort dingen ook in het verleden en om over Schumacher nog maar te zwijgen.
Beiden zijn wel enorm succesvol gebleken.
Hoe oud is die oude Lauda eigenlijk, die man lijkt wel 120 jaar en kan wel een betovergrootvader van Max zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:41 schreef daNpy het volgende:
Haha die Vettel. Wat een jankbal, net goed dat hij slachtoffer wordt van zijn eigen zeur regeltjes.
En lauda moet zijn anti Max bril eens afzetten en ook eens naar andere coureurs kijken. Hij is de realiteit een beetje kwijt die man.
Heb een hele pauze gehad van 2007 tot vorig jaar door de saaiheid en regeltjesgeneuk. Fucking fantastisch dit weer.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:32 schreef KingRadler het volgende:
Sinds Max in de F1 is gekomen zie je ook dat de F1 jaren ervoor heeft stil gestaan.
Een journaliste (Sky?) vroeg Max ook nogal stellig waarom hij teamorders negeerde. Die hebben ook niet goed geluisterd.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe verwarrend die FOM broadcasts kunnen zijn
Daar ben ik ook een voorstander van, gewoon naast de track en bij elke bocht waar je kunt afsnijden een grindbak planten zodat je duidelijk tijd kwijt raakt als je buiten de track komt, of misschien nog wel beter, vast komt te zitten in de grind.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lekker verkeersdrempels neerleggen 5 meter naast de lijn. Zo'n beetje wat ze overal doen.. Lijkt me een prima oplossing voor dit soort.
Foutje? Stuiterdestuiter en tijdverlies.
mol en verstappen hebben economisch belang in elkaarquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou.... hij mag soms ook wel wat kritischer zijn op Max hoor. Als een andere coureur zo'n gedrag richting Max zou vertonen wil ik het commentaar ook nog wel eens horen
Hoorde het ook pas na de tweede keer 'keep the position, altough I think we have to give it back later'.. Iedereen hoorde: 'Leave the position, or else I think we have to give it back later'.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:39 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Een journaliste (Sky?) vroeg Max ook nogal stellig waarom hij teamorders negeerde. Die hebben ook niet goed geluisterd.
Hoe zit dat eigenlijk met RTL over de Duitsers, en Sky over de Engelsen?quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou.... hij mag soms ook wel wat kritischer zijn op Max hoor. Als een andere coureur zo'n gedrag richting Max zou vertonen wil ik het commentaar ook nog wel eens horen
Exact. Gewoon oude taferelen. Foutjes moeten afgestraft worden in de F1. Want foutjes, hoe klein ook, horen hier niet thuis. Verremmen? Kiezels koppen. Spinnen? Vastzitten. F1 is veel te vergefelijk geworden intussen. Helemaal op die tilkedromes.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een voorstander van, gewoon naast de track en bij elke bocht waar je kunt afsnijden een grindbak planten zodat je duidelijk tijd kwijt raakt als je buiten de track komt, of misschien nog wel beter, vast komt te zitten in de grind.
F1 heeft het ook prima overleefd in NL in tijden van Pa Verstappen, Doornbos, Aalbers en vd Garde. Of zelfs geen NL'ert. Vaste schare fans heeft het wel gekregen in de afgelopen 25 jaar. Max helpt mee het mainstream te krijgen, wat het daarvoor niet was.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mol en verstappen hebben economisch belang in elkaar
Vettel is de meeste emotionele, irrationele rijder van de sport hebben we gisteren kunnen zien.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel is ook een coureur die wel verantwoordelijkheid neemt voor de veiligheid, dat mag niet zomaar opgeofferd worden aan een beetje sensatie.
zo kunnen we aan de gang blijvenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:38 schreef Fer het volgende:
Hamilton was niet ingehaald als hij wel op de baan was gebleven, dus gain an advantage valt wel mee.
Heb het de eerste ronde meteen weer afgezet. Wat een zielige jankerds daar zo.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand het commentaar op de Duitser gekeken toevallig ?
Daar zijn ze bijna iedere race furieus op Verstappen. Gisteren ook weer.
Vonden dat Verstappen voor de actie in bocht 1 ronde 1 op Rosberg een penalty had moeten krijgen. En op het einde de actie op Vettel vonden ze ook niet normaal. Waren echt boos.
En Vettel en Rosberg kunnen nooit iets fout doen daar.
Maarja, dat is in Nederland met Max ook.
Maar als hij wint heeft hij zijn mondje ergens anders en gedraagt hij zich als een leider onder de rijders.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:46 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Vettel is de meeste emotionele, irrationele rijder van de sport hebben we gisteren kunnen zien.
valt wel mee hoor maar je ziet hoe de druk bij hem en zijn team is toegenomenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:46 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Vettel is de meeste emotionele, irrationele rijder van de sport hebben we gisteren kunnen zien.
In welk opzicht is 2 a 3 seconden voorsprong geen voordeel?quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:38 schreef Fer het volgende:
Hamilton was niet ingehaald als hij wel op de baan was gebleven, dus gain an advantage valt wel mee.
Is natuurlijk niet helemaal waar. Lange tijd heeft Mol toch commentaar moeten doen vanuit studio in Nederland? En ze hadden ook geen pitreporter...nu trouwens nog steeds niet echt...quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
F1 heeft het ook prima overleefd in NL in tijden van Pa Verstappen, Doornbos, Aalbers en vd Garde. Of zelfs geen NL'ert. Vaste schare fans heeft het wel gekregen in de afgelopen 25 jaar. Max helpt mee het mainstream te krijgen, wat het daarvoor niet was.
Wacht, dus als je eerste rijdt mag je gewoon stukken afsnijden? Cool man! Rij dan gewoon 71 keer heen en weer over de finishlijn!quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:38 schreef Fer het volgende:
Hamilton was niet ingehaald als hij wel op de baan was gebleven, dus gain an advantage valt wel mee.
Correctquote:Rosberg werd eraf gedwongen door Verstappen. Beide geen straf is wel eerlijk in dit geval.
Was ingehaald is geen reden. Hij was niet ingehaald op het moment dat het gebeurde DUS hoefde hij niet aan de kant; zo ook de teamorders.quote:Verstappen wasmachine wel degelijk ingehaald door Vettel als hij niet rechtdoor gegaan was. 5s terecht, strafpunt was overdreven.
quote:Vettel heeft weken lopen zeiken over die moving under breking regel. Nu doet hij het zelf, terecht gestraft.
Al met al niet slecht door de stewards.
Hamilton zorgde er gelijk voor dat Rosbreg zijn DRS niet meer kon gebruiken. Hoezo geen voordeel?quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:38 schreef Fer het volgende:
Hamilton was niet ingehaald als hij wel op de baan was gebleven, dus gain an advantage valt wel mee.
Rosberg werd eraf gedwongen door Verstappen. Beide geen straf is wel eerlijk in dit geval.
Verstappen wasmachine wel degelijk ingehaald door Vettel als hij niet rechtdoor gegaan was. 5s terecht, strafpunt was overdreven.
Vettel heeft weken lopen zeiken over die moving under breking regel. Nu doet hij het zelf, terecht gestraft.
Al met al niet slecht door de stewards.
Inderdaad. Als er 1 voordeel kreeg door de grasmaai actie, was het Hamilton. Die kwam met 3 lengtes voorsprong de bocht in en met 10 eruit. Max met 2 en met 2 eruit. Beide geen positie winst en 1 wel enorme tijdswinst.quote:
Als Hamilton na zijn remfout terug de baan was opgegaan, had hij een paar posities verloren. Nu geeft hij gas op het gras en wint 2-3 seconden op zijn achtervolgers. Hoezo geen advantage?quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:38 schreef Fer het volgende:
Hamilton was niet ingehaald als hij wel op de baan was gebleven, dus gain an advantage valt wel mee.
Daar is op zich iets voor te zeggen. Op het moment dat Rosberg ging afsteken zat Verstappen er iets voor.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heb het de eerste ronde meteen weer afgezet. Wat een zielige jankerds daar zo.
Alles is Max zijn schuld, al is hij bij wijze nog thuis.
Echte Duitse mentaliteit, kunnen absoluut niet tegen hun verlies
Op sky sport hadden ze het er juist over dat Nico zijn plek af moest geven aan Max omdat hij door het gras ging... Lol
Daar krijgt hij dan ook 50 mio per jaar voor.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt wel mee hoor maar je ziet hoe de druk bij hem en zijn team is toegenomen
ik had toch het idee dat Max tegen Rosberg aangleed dus daar kon hij weinig aan doenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is op zich iets voor te zeggen. Op het moment dat Rosberg ging afsteken zat Verstappen er iets voor.
Dat grasveld deugt niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:38 schreef Fer het volgende:
Hamilton was niet ingehaald als hij wel op de baan was gebleven, dus gain an advantage valt wel mee.
Rosberg werd eraf gedwongen door Verstappen. Beide geen straf is wel eerlijk in dit geval.
Verstappen wasmachine wel degelijk ingehaald door Vettel als hij niet rechtdoor gegaan was. 5s terecht, strafpunt was overdreven.
Vettel heeft weken lopen zeiken over die moving under breking regel. Nu doet hij het zelf, terecht gestraft.
Al met al niet slecht door de stewards.
Dat is ook zo maar je ziet toch wat ze met zeiken voor elkaar krijgen, dat het later weer terug gedraaid wordt is weer een ander verhaalquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:52 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Daar krijgt hij dan ook 50 mio per jaar voor.
Als hij niet met de druk om kan gaan moet hij iets anders gaan doen.
Daarom zal het waarschijnlijk ook niet bestraft zijn verder. Daarnaast was er voor Rosberg ook geen ruimte meer om de bocht wel te halen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had toch het idee dat Max tegen Rosberg aangleed dus daar kon hij weinig aan doen
Ik vind het een race incident. Beide geen problemen, doorrijden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is op zich iets voor te zeggen. Op het moment dat Rosberg ging afsteken zat Verstappen er iets voor.
Rosberg sneed ook stuk minder af.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom zal het waarschijnlijk ook niet bestraft zijn verder. Daarnaast was er voor Rosberg ook geen ruimte meer om de bocht wel te halen.
Dat was een jaar of 4 inderdaad.. Combi van. Olav z'n vrouw was toen ook ziek en daarna hij. Kijk maar eens Olav Mol na van voor die periode en na. Die gast heeft 4 jassen uitgedaan. Maar toch keken er standaard 3 tot 500.000 mensen per GP op de open netten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet helemaal waar. Lange tijd heeft Mol toch commentaar moeten doen vanuit studio in Nederland? En ze hadden ook geen pitreporter...nu trouwens nog steeds niet echt...
Juist niet zo sluw, want hij deed het zo opvallend dat iedereen zag dat er opzet in het spel was. Wat dat betreft is Max een heel stuk geraffineerder.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
M Schumacher beukte gewoon in de sidepod of ging de laatste ronde de pits in om een Stop&Go in te lossen. Als er 1 een sluwe vos was die de mazen in de regels wist te vinden, waren hij en zijn team het wel.
Huh?quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
F1 heeft het ook prima overleefd in NL in tijden van Pa Verstappen, Doornbos, Aalbers en vd Garde. Of zelfs geen NL'ert. Vaste schare fans heeft het wel gekregen in de afgelopen 25 jaar. Max helpt mee het mainstream te krijgen, wat het daarvoor niet was.
Klopt, ben ook van mening dat Rosberg geen straf daar verdiende. Maar Hamilton wel,vind ik.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rosberg sneed ook stuk minder af.
Ja, en van dat laatste wordt het er niet leuker op. Ineens zoveel beste stuurlui aan wal. En van die huisvrouwen die ineens helemaal Max-fan zijnquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
F1 heeft het ook prima overleefd in NL in tijden van Pa Verstappen, Doornbos, Aalbers en vd Garde. Of zelfs geen NL'ert. Vaste schare fans heeft het wel gekregen in de afgelopen 25 jaar. Max helpt mee het mainstream te krijgen, wat het daarvoor niet was.
nou ik denk dat hij nog wat van Schumacher kan leren hoor, helaas is die er niet bewust meer bij.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Juist niet zo sluw, want hij deed het zo opvallend dat iedereen zag dat er opzet in het spel was. Wat dat betreft is Max een heel stuk geraffineerder.
Kijkcijfers waren stabiel toch? Ik heb dan ook een paar jaar niet meegedaan met actief volgen, eerlijk is eerlijk. Vond er geen moer meer aan met de overdaad aan regelgeneuk, netjes binnen de lijntjes en tilkedromes. Maar de harde kern bleef had ik het idee en zag ik ook aan de kijkcijfers als ze weer eens langskwamen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh?
F1 was op sterven na dood in NL. Exposure keijg je bij het grote publiek en niet bij een kleine groep hardcore fans.
Handboogschieten kent ook een harde kern... of dat is wellicht wat overdreven
Toen rem blokkeerde deed ie het bewust daarna leek me, Max dacht wacht dat kan ik ook.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt, ben ook van mening dat Rosberg geen straf daar verdiende. Maar Hamilton wel,vind ik.
Z'n erfenis zitten we naar te kijken met z'n allen en daar plukt Mercedes de vruchten van. Meegeholpen Mercedes op poten te zetten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou ik denk dat hij nog wat van Schumacher kan leren hoor, helaas is die er niet bewust meer bij.
Ongetwijfeld, een van de beste coureurs ooit. Maar ik mocht hem absoluut niet, vandaar natuurlijk een gekleurde bril.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou ik denk dat hij nog wat van Schumacher kan leren hoor, helaas is die er niet bewust meer bij.
Nou, Ricciardo en Perez is toch ook een smaakmaker. Ondanks Max ben ik als NLer toch meer fan van Ricciardo als het om F1 gaat. Maar om eerlijk te zijn kijk ik liever indycar. Maar dat is een kwestie van smaak. Juist al die regels en het steeds uitdelen van straffen is wat mij betreft over de topquote:Op maandag 31 oktober 2016 11:00 schreef Gezicht het volgende:
Alle Max-haat op de social media zegNatuurlijk kijk ik door een oranje bril maar het is toch ook gewoon zo dat Max de enige is die de F1 weer een beetje interessant maakt? Nee, alle veteranen die al 87 jaar kijken vinden hem een gevaar op de weg die ooit iemand doodrijdt, ja joh.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, een van de beste coureurs ooit. Maar ik mocht hem absoluut niet, vandaar natuurlijk een gekleurde bril.
RIC een smaakmaker?? Haha hardop gelachen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:06 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nou, Ricciardo en Perez is toch ook een smaakmaker. Ondanks Max ben ik als NLer toch meer fan van Ricciardo als het om F1 gaat. Maar om eerlijk te zijn kijk ik liever indycar. Maar dat is een kwestie van smaak. Juist al die regels en het steeds uitdelen van straffen is wat mij betreft over de top
Zal nooit meer gebeuren vrees ik.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:07 schreef fathank het volgende:
Breng de grindbakken aub terug. Dan laten ze het wel achterwege om rechtdoor te gaan.
Pleur er wat bagger op het grasveld minimaal.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:07 schreef fathank het volgende:
Breng de grindbakken aub terug. Dan laten ze het wel achterwege om rechtdoor te gaan.
Op het podium is hij wel een smaakmaker.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
RIC een smaakmaker?? Haha hardop gelachen.
Mister ik val echt werkelijk nooit op. Wel stabiel natuurlijk.
Die huisvrouwen weten niet eens wat het verschil is tussen een pull- en een pushrod. Of tussen een V12 en een V6. Of uberhaupt wat een uitlaat is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, en van dat laatste wordt het er niet leuker op. Ineens zoveel beste stuurlui aan wal. En van die huisvrouwen die ineens helemaal Max-fan zijn. Maar een race duurt te lang, dan zitten ze er alleen maar doorheen te kakelen. Een spannende race wordt saai gevonden. Ga dan wat anders doen...
Eens.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Op het podium is hij wel een smaakmaker.
Terechte morele kampioen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
RIC een smaakmaker?? Haha hardop gelachen.
Mister ik val echt werkelijk nooit op. Wel stabiel natuurlijk.
Brengt ook gevaar met zich mee van het abrupt snelheidsverlies. Vele situatie's waarbij coureurs alsnog over de kop zijn gegaan bij gelijkstuur. Maar wat meer hogere curbs, zachter gras en stoepranden hier en daar gaat ook helpen. Dat asfalt naast de baan moet zeker minder vergefelijk worden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:07 schreef fathank het volgende:
Breng de grindbakken aub terug. Dan laten ze het wel achterwege om rechtdoor te gaan.
Stemming was volgens mij al afgelopen voor de Verstappen-Vettel-Ricciardo chaos.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:53 schreef MakkieR het volgende:
Ik lees net dat Vettel "driver of the day" is geworden ROFLhoe vaag
Dat kan alleen omdat er na de finish niet meer gestemd kan worden![]()
Nop, nog niet. Maar veel mensen hadden op dat moment allang hun stem uitgebracht.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stemming was volgens mij al afgelopen voor de Verstappen-Vettel-Ricciardo chaos.
lekker interessant allemaalquote:Op maandag 31 oktober 2016 11:10 schreef Red_85 het volgende:
Die huisvrouwen weten niet eens wat het verschil is tussen een pull- en een pushrod. Of tussen een V12 en een V6. Of uberhaupt wat een uitlaat is.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:07 schreef fathank het volgende:
Breng de grindbakken aub terug. Dan laten ze het wel achterwege om rechtdoor te gaan.
Hier ook,na 3x Schumacher was ik er wel klaar mee na jaren fanatiek te hebben gekeken. Denk dat het breekpunt van F1 lag bij het ongeval van Senna. Nu pak ik het weer op en hype lekker mee. Een sport die leeft in de maatschappij vind ik leuker dan dat de de enige NL F1 fans hier in een topic op Fok zitten. En dat de buurvrouw nu ook juicht, ach laat haar lekker. Leuk voor haar en leuk voor de sponsors.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijkcijfers waren stabiel toch? Ik heb dan ook een paar jaar niet meegedaan met actief volgen, eerlijk is eerlijk. Vond er geen moer meer aan met de overdaad aan regelgeneuk, netjes binnen de lijntjes en tilkedromes. Maar de harde kern bleef had ik het idee en zag ik ook aan de kijkcijfers als ze weer eens langskwamen.
-> R&Pquote:Op maandag 31 oktober 2016 11:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, en van dat laatste wordt het er niet leuker op. Ineens zoveel beste stuurlui aan wal. En van die huisvrouwen die ineens helemaal Max-fan zijn. Maar een race duurt te lang, dan zitten ze er alleen maar doorheen te kakelen. Een spannende race wordt saai gevonden. Ga dan wat anders doen...
Maar toch had hij enkele seconden voorsprong er na.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:38 schreef Fer het volgende:
Hamilton was niet ingehaald als hij wel op de baan was gebleven, dus gain an advantage valt wel mee.
Rosberg werd eraf gedwongen door Verstappen. Beide geen straf is wel eerlijk in dit geval.
Verstappen wasmachine wel degelijk ingehaald door Vettel als hij niet rechtdoor gegaan was. 5s terecht, strafpunt was overdreven.
Vettel heeft weken lopen zeiken over die moving under breking regel. Nu doet hij het zelf, terecht gestraft.
Al met al niet slecht door de stewards.
Klinkt als de moeite om ff te downloadenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand het commentaar op de Duitser gekeken toevallig ?
Daar zijn ze bijna iedere race furieus op Verstappen. Gisteren ook weer.
Vonden dat Verstappen voor de actie in bocht 1 ronde 1 op Rosberg een penalty had moeten krijgen. En op het einde de actie op Vettel vonden ze ook niet normaal. Waren echt boos.
En Vettel en Rosberg kunnen nooit iets fout doen daar.
Maarja, dat is in Nederland met Max ook.
Na het weekend van Imola 1994 was het wel duidelijk dat er iets moest gebeuren aan veiligheid, toch? 2 doden, 2 coma gevallen en heel wat gebroken botten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier ook,na 3x Schumacher was ik er wel klaar mee na jaren fanatiek te hebben gekeken. Denk dat het breekpunt van F1 lag bij het ongeval van Senna. Nu pak ik het weer op en hype lekker mee. Een sport die leeft in de maatschappij vind ik leuker dan dat de de enige NL F1 fans hier in een topic op Fok zitten. En dat de buurvrouw nu ook juicht, ach laat haar lekker. Leuk voor haar en leuk voor de sponsors.
Maar al die regels en de totale willekeur hinderen de sport enorm imo..
quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maar toch had hij enkele seconden voorsprong er na.
Das ook advantage, lijkt me als het in kwali niet kan het dan ook niet kan.
Gewoon bij elke bocht zoals dat echtdoor knallen in de eerste ronde mag dus.
quote:FIA-wedstrijdleider Charlie Whiting heeft na afloop van de Mexicaanse Grand Prix uitgelegd waarom Max Verstappen wel, maar Lewis Hamilton niet werd bestraft voor het afsnijden van de eerste bocht
Hamilton arriveerde zondag na de start als leider bij de eerste bocht, maar de Brit verremde zich waarna hij door het gras ging en zo de bocht afsneed. De regerend wereldkampioen behield de leiding en ontving geen straf, terwijl Max Verstappen later in de race kreeg wel vijf seconden tijdstraf had ontvangen voor het afsnijden van dezelfde bochtencombinatie. De Nederlander schoot rechtdoor tijdens een duel met Sebastian Vettel, waarna hij voor de Duitser terug de baan op kwam.
"GEEN VOORDEEL VOOR HAMILTON"
“Hamilton haalde geen voordeel uit het afsnijden van de eerste bocht,” legde Whiting na afloop uit aan het Duitse Auto, Motor und Sport. “Hij lag al duidelijk voor Rosberg en Verstappen en kwam met dezelfde voorsprong uit de bocht, ook omdat Rosberg en Verstappen elkaar hadden geraakt en daardoor tijd hadden verloren. Hamilton had de leiding sowieso behouden. Daarnaast had hij voor het ingaan van de Virtual Safety Car al iets van zijn voorsprong teruggegeven.”
Bij Verstappen lag de situatie anders volgens Whting: “Hij kon zich tegen Vettel verdedigen omdat hij zo laat remde en daarna de bocht afsneed. Als Max normaal had geremd had hij de bocht gehaald, maar was Vettel er wel voorbij gegaan.”
Ook Rosberg moest de eerste bocht bij de start van de Mexicaanse GP iets afsnijden zondag. De Duitser deed dit echter om een crash met Verstappen te voorkomen, waardoor net als teamgenoot Hamilton ook Rosberg onbestraft bleef.
VETTEL VERKEERD GEÏNFORMEERD DOOR FERRARI
Whiting besloot tenslotte ook geen straf uit te delen aan Sebastian Vettel voor zijn taalgebruik na afloop van de race. De Duitser riep tot twee keer toe dat de wedstrijdleider moest oprotten, maar de Ferrari-coureur was volgens Whiting verkeerd geïnformeerd door zijn team waardoor de wedstrijdleider de uitbarsting van Vettel na een verhit duel wel kon begrijpen. De Duitser had van zijn team te horen gekregen dat Verstappen de derde plek af moest staan aan Vettel, terwijl de wedstrijdleiding daar zelf nog helemaal geen opdracht toe had gegeven. Het team van Red Bull had Verstappen alleen geadviseerd om de derde plek af te staan aan Vettel. Een advies dat de Oostenrijkse renstal later weer introk. Vettel was er al die tijd van overtuigd dat Verstappen de orders van de FIA negeerde door het niet afstaan van zijn plek.
http://www.rtlgp.nl/item/(...)pen_wel_straf_kreeg_
Ik blijf erbij dat Hamilton een voordeel bij kreeg. Maar ja, straffen zijn nu uitgeeld en dit is de race uitslag. So be itquote:
Geen straf voor de uitlatingen omdat het team fout zat? Het gaat er toch om wat hij zegt, niet welke randzaken er spelen.quote:
Vettel kiest er niet voor dat het wordt uitgezonden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:54 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Geen straf voor de uitlatingen omdat het team fout zat? Het gaat er toch om wat hij zegt, niet welke randzaken er spelen.
De wedstrijdleiding krijgt al het radioverkeer te horen, dus hij wist maar al te goed dat Charlie Whiting zijn opmerking te horen kreeg.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vettel kiest er niet voor dat het wordt uitgezonden.
Kijk en hier gaat hij dus de mist in. Ze moeten enkel kijken naar wat hij doet en niet wat anderen doen. Ben benieuwd wat dan 'iets' is wat hij qua voorsprong had ingeleverd.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:50 schreef nils7 het volgende:
“Hamilton haalde geen voordeel uit het afsnijden van de eerste bocht,” legde Whiting na afloop uit aan het Duitse Auto, Motor und Sport. “Hij lag al duidelijk voor Rosberg en Verstappen en kwam met dezelfde voorsprong uit de bocht, ook omdat Rosberg en Verstappen elkaar hadden geraakt en daardoor tijd hadden verloren. Hamilton had de leiding sowieso behouden. Daarnaast had hij voor het ingaan van de Virtual Safety Car al iets van zijn voorsprong teruggegeven.”
Ik ben nu juist van mening dat Hamilton vrij is gepleit. Prima zo.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Kijk en hier gaat hij dus de mist in. Ze moeten enkel kijken naar wat hij doet en niet wat anderen doen. Ben benieuwd wat dan 'iets' is wat hij qua voorsprong had ingeleverd.
jammer inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2016 11:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Kijk en hier gaat hij dus de mist in. Ze moeten enkel kijken naar wat hij doet en niet wat anderen doen. Ben benieuwd wat dan 'iets' is wat hij qua voorsprong had ingeleverd.
Goede reactie. Max kan hier niets verkeerd doen en Vettel gisteren alles. Die beweging in de remzone van Vettel was veel trager en op lagere snelheid, vergeleken met Max laatst VS raikonen bijvoorbeeld. Azijnpissers zeggen "regels zijn regels", maar waar het vooral om gaat is of het gevaarlijk was. En dat viel mijns inziens reuze mee gisteren met die move van Vettel. Maargoed, het blijft een lastig punt hoe je dit moet jureren. Maar Max krijgt de 4e plaats nu makkelijk in de schoot geworpen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Ten eerste wordt de discussie van alle kanten geframed die nergens op slaat. Rosberg & Hamilton in boch 1? Onzin, twee totaal onvergelijkbare gevallen, Hamilton verremt zich, later remmen is altijd een voordeel, de bocht missen is het risico. Ik vind dat hij dat voordeel moet teruggeven, maar het gebeurt wel vaker niet en zeker in het geval van Hamilton. Rosberg wordt er gewoon vanaf gebeukt, als Verstappen daar voordeel van trekt moet hij straf krijgen. Dat Rosberg gewoon doorgaat en voor Verstappen op de baan komt maakt dat het gewoon door kan gaan.
Het is natuurlijk belangrijk dat iedereen met dezelfde wapens vecht, en dat er dus regels zijn. Als je in het gevecht om een positie je hand overspeelt moet je de positie teruggeven. Daar houden alle coureurs zich aan, want het werkt. Het alternatief is dat je S&G's en DT's gaat uitdelen daarvoor, dat verstoort de race veel meer. Dat werkt dus al jaren prima, maar dan is er eentje die denkt dat die regel niet voor hem geldt, en dan werkt het dus niet meer. "Een plek teruggeven zit nou eenmaal niet in hem", da's jammer, dan moet hij een andere sport gaan doen terwijl hij hier zoveel talent voor heeft.
Een braketest geven mag ook niet, dat is erratic driving. Ik weet niet of het er echt eentje was, maar het lijkt me wel een onderzoekje waard als die beschuldiging er is. Ik vond wat Vettel deed nou ook niet helemaal hetzelfde als de tactiek waar Verstappen zich van bediende, maar het is natuurlijk een leuk verhaaltje. Verzinnen we er nog even bij dat Vettel de grote tegenstander van die manouevre was, dat maakt het verhaaltje nog leuker en dus gelooft iedereen het. Volgens mij is het in een niet openbare zitting besproken en is de uitkomst dat die Verstappenmanoeuvre niet meer mag.
Die coureurs vormen een gezelschap die elke 14 dagen met elkaar in de slag moeten en daar proberen allemaal heel en gezond uit te komen. Dan kun je niet hebben dat de degene met de grootste doodsverachting en met de meeste schijt aan de regels daarvoor beloond wordt. Vettel is ook een coureur die wel verantwoordelijkheid neemt voor de veiligheid, dat mag niet zomaar opgeofferd worden aan een beetje sensatie. Anders kunnen we straks weer allemaal krokodillentranen gaan plengen om weer een dooie.
Of er is overeenstemming over de regels en alle coureurs houden zich daaraan of het wordt gehandhaafd, of coureurs gaan elkaar corrigeren. Coureurs die de veiligheid wel respecteren worden nu boos en zullen een gelegenheid om Verstappen een koekje van eigen deeg te geven niet voorbij laten gaan. Dat gaat dus gevaarlijke situaties opleveren en in tranen eindigen.
Wat een bizarre conclusie. Hoe in vredesnaam? Vettel zat er niet eens in de buurtquote:Als Max normaal had geremd had hij de bocht gehaald, maar was Vettel er wel voorbij gegaan.
Perez ging Massa immers ook gemakkelijk voorbij toen ie van zo ver kwam.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een bizarre conclusie. Hoe in vredesnaam? Vettel zat er niet eens in de buurt.
leuk was datquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Perez ging Massa immers ook gemakkelijk voorbij toen ie van zo ver kwam.
Owacht...
Dat weet Vettel inmiddels ookquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:16 schreef Peterselieman het volgende:
Conclusie: een divebomb zoals die van Ricciardo loont
Wisten we toch al?quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:16 schreef Peterselieman het volgende:
Conclusie: een divebomb zoals die van Ricciardo loont
Ronde 10 tot 60 waren ook niet bijster boeiendquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die de race saai vonden snappen er gewoon geen bal van
Inderdaad, ik overwoog zelfs om maar gewoon naar bed te gaan. Maar de pitstop momenten zijn altijd interessant om te zien wat voor strategieën de teams gaan kiezen. En dan zit je zo alweer halverwege de race en kijk je em toch maar af. Gelukkig maar :-).quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ronde 10 tot 60 waren ook niet bijster boeiend
Wel mooie drift, al is dat niet helemaal de bedoeling bij de F1quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wisten we toch al?
Max deed precies hetzelfde bij Rosberg, dat pakte alleen wat minder gelukkig uit.
Serieus? Het kleiner worden gat tussen VES en ROS? De gefrustreerde Perez die maar niet voorbij Massa kwam? etc,,,quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ronde 10 tot 60 waren ook niet bijster boeiend
Leg eens uit? Het eind en de start, prima. Maar daartussen is er vrijwel in 50 rondes niet veel gebeurd.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die de race saai vonden snappen er gewoon geen bal van
Perez vs Massa, twee McLarens die als een warm mes door de boter gingen, opbouwende spanning vooraan...quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ronde 10 tot 60 waren ook niet bijster boeiend
Tuurlijk, maar de rest van het veld was behoorlijk ingedut. Volgend jaar zal het zich wel gaan settelen en heb je veel minder controversequote:Op maandag 31 oktober 2016 12:33 schreef Red_85 het volgende:
Maar laten we eens eerlijk zijn. Als Max zo door blijft gaan met controverses creëren, zal hij dan nog wel geliefd blijven?
Deze sport gaat om miljoenen en kan me voorstellen dat een paar van de managers gaan lopen muiten op een gegeven moment. 'Het gaat om geld, niet goed voor de sponsoren, zo'n belhamel is niet goed voor onze exposure mehmehmeh...' Als Max ouder wordt en niet rustiger, wat dan? Zijn contract loopt een keer af, hij kan niet continu iedere wedstrijd aangesproken worden. Helaas.
Terecht ook. In Engeland en nu ook Nederland wordt F1-verslaggeving steeds meer een feestje van het eigen chauvinistische gelijk. Bij de olympische spelen pikt elk land de sporten eruit waar zij goed in zijn, en gaan dan victorie kraaien wanneer ze paar andere landjes die daarin actief zijn verslaan, bij de F1 is het een en dezelfde sport, maar verzint elk land zijn eigen regels om de eigen sporter er beter uit te laten komen. Duitsers zijn ook niet helemaal objectief maar hebben nog wel een rem op hun chauvinisme staan die behoorlijke sportverslaggeving heet. Wat ziggo ons na de race voorschotelde was beneden elk niveau, ik kan daar echt niet naar kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand het commentaar op de Duitser gekeken toevallig ?
Daar zijn ze bijna iedere race furieus op Verstappen. Gisteren ook weer.
Vonden dat Verstappen voor de actie in bocht 1 ronde 1 op Rosberg een penalty had moeten krijgen. En op het einde de actie op Vettel vonden ze ook niet normaal. Waren echt boos.
Zolang hij blijft presteren zal het wel meevallen. Al zou het totaal geen kwaad kunnen als hij een tikkeltje minder agressief zou gaan rijden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:33 schreef Red_85 het volgende:
Maar laten we eens eerlijk zijn. Als Max zo door blijft gaan met controverses creëren, zal hij dan nog wel geliefd blijven?
Deze sport gaat om miljoenen en kan me voorstellen dat een paar van de managers gaan lopen muiten op een gegeven moment. 'Het gaat om geld, niet goed voor de sponsoren, zo'n belhamel is niet goed voor onze exposure mehmehmeh...' Als Max ouder wordt en niet rustiger, wat dan? Zijn contract loopt een keer af, hij kan niet continu iedere wedstrijd aangesproken worden. Helaas.
19, scherpe randjes moeten er nog vanaf. Ondanks dat hij voor een 19jarige zijn tijd ver vooruit is. Die combinatie. Als die scherpe randjes er niet vanaf gaan, dan vrees ik dat hij het op een gegeven moment wel lastig gaat krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de rest van het veld was behoorlijk ingedut. Volgend jaar zal het zich wel gaan settelen en heb je veel minder controverse
Vettel heeft nog mazzel dat zijn woede uitbarsting tegenover de wedstrijdleiding twee keer hem niet duur is komen te staan met een wedstrijdschorsing en daarmee vol verliespunten ten opzichte van Verstappen en Raikkonen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De wedstrijdleiding krijgt al het radioverkeer te horen, dus hij wist maar al te goed dat Charlie Whiting zijn opmerking te horen kreeg.
Daar zit het verschil tussen een liefhebber van F1 en een gewone kijker. Een liefhebber maakt F1 spannend door de tussentijden te volgen. Een kijker zit naar rondrijdende auto's te turen hopen dat er iets gebeurd.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:28 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Leg eens uit? Het eind en de start, prima. Maar daartussen is er vrijwel in 50 rondes niet veel gebeurd.
Je ziet Max nu al meer volwassen zijn dan dat hij nog bij Toro Rosso zat.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
19, scherpe randjes moeten er nog vanaf. Ondanks dat hij voor een 19jarige zijn tijd ver vooruit is. Die combinatie. Als die scherpe randjes er niet vanaf gaan, dan vrees ik dat hij het op een gegeven moment wel lastig gaat krijgen.
Jammergenoeg. Want dit soort gasten maken de F1.
Red Bull is blij met de controverse, want meer exposure voor hun drankjequote:Op maandag 31 oktober 2016 12:33 schreef Red_85 het volgende:
Maar laten we eens eerlijk zijn. Als Max zo door blijft gaan met controverses creëren, zal hij dan nog wel geliefd blijven?
Deze sport gaat om miljoenen en kan me voorstellen dat een paar van de managers gaan lopen muiten op een gegeven moment. 'Het gaat om geld, niet goed voor de sponsoren, zo'n belhamel is niet goed voor onze exposure mehmehmeh...' Als Max ouder wordt en niet rustiger, wat dan? Zijn contract loopt een keer af, hij kan niet continu iedere wedstrijd aangesproken worden. Helaas.
Geen positie. Wil je anders iedereen die met 4 wielen buiten de baan komt 5 sec. straf geven?quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als Hamilton na zijn remfout terug de baan was opgegaan, had hij een paar posities verloren. Nu geeft hij gas op het gras en wint 2-3 seconden op zijn achtervolgers. Hoezo geen advantage?
Max maakt dezelfde fout en wordt wel bestraft.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geen positie. Wil je anders iedereen die met 4 wielen buiten de baan komt 5 sec. straf geven?
Dat doen ze alleen als het meerdere keren voorkomt of als het een positie voordeel oplevert.
Inderdaad die dingen. En alleen het feit of Hamilton niet per ongeluk uit zou vallen door iets technisch, en het gevolg dat dat zou hebben, waarop maar een hele kleine kans is natuurlijk, maakte de race van begin tot het eind spannend.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Serieus? Het kleiner worden gat tussen VES en ROS? De gefrustreerde Perez die maar niet voorbij Massa kwam? etc,,,
Ach joh, allemaal exposure voor de sponsor en de sport. Daarbij rijdt Max niet om vrienden te maken, maar om de beste te worden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:33 schreef Red_85 het volgende:
Maar laten we eens eerlijk zijn. Als Max zo door blijft gaan met controverses creëren, zal hij dan nog wel geliefd blijven?
Deze sport gaat om miljoenen en kan me voorstellen dat een paar van de managers gaan lopen muiten op een gegeven moment. 'Het gaat om geld, niet goed voor de sponsoren, zo'n belhamel is niet goed voor onze exposure mehmehmeh...' Als Max ouder wordt en niet rustiger, wat dan? Zijn contract loopt een keer af, hij kan niet continu iedere wedstrijd aangesproken worden. Helaas.
Kvyat moest ook weg na wat negatieve berichten en wild rijden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach joh, allemaal exposure voor de sponsor en de sport. Daarbij rijdt Max niet om vrienden te maken, maar om de beste te worden.
Omdat hij volgens de stewards anders zijn positie verloren zou zijn aan Vettel. Hamilton niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Max maakt dezelfde fout en wordt wel bestraft.
De stewards vonden van wel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:50 schreef Ferry_76 het volgende:
Nu volg ik al jaren F1, maar dit is echt de eerste keer dat iemand straf krijgt omdat hij zich verremt en daardoor door het gras moet. 'Fuck off Charlie' Vettel heeft er geen nadeel van gehad, want hij is geen moment voorbij Max geweest, of uberhaupt maar ernaast.
Exact. Sebas was 'm dik voorbij gegaan als hij niet te laat geremd en vervolgens afgesneden hadquote:Op maandag 31 oktober 2016 13:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat hij volgens de stewards anders zijn positie verloren zou zijn aan Vettel. Hamilton niet.
Wel
Als Hamilton dit vaker gedaan zou hebben zou hij wel een waarschuwing of een straf gekregen hebben, wat normaal is bij 'leaving the track'.
Anders hadden veel meer coureurs wel een straf mogen krijgen voor het buiten de baan raken.
Ver voor zijn tijd? Hij gedraagt zich als een arrogante kutpuber van 16, het type dat zich kapotrijdt op de brommer.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
19, scherpe randjes moeten er nog vanaf. Ondanks dat hij voor een 19jarige zijn tijd ver vooruit is. Die combinatie. Als die scherpe randjes er niet vanaf gaan, dan vrees ik dat hij het op een gegeven moment wel lastig gaat krijgen.
Jammergenoeg. Want dit soort gasten maken de F1.
Kvyat heeft ook straf gehad.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat hij volgens de stewards anders zijn positie verloren zou zijn aan Vettel. Hamilton niet.
Wel
Als Hamilton dit vaker gedaan zou hebben zou hij wel een waarschuwing of een straf gekregen hebben, wat normaal is bij 'leaving the track'.
Anders hadden veel meer coureurs wel een straf mogen krijgen voor het buiten de baan raken.
Maar hij won er een positie mee. Dus terecht.quote:
Jij vindt alles kut wat uit NL komt op het moment. Maar dat is een andere discussie.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ver voor zijn tijd? Hij gedraagt zich als een arrogante kutpuber van 16, het type dat zich kapotrijdt op de brommer.
twitter:thebuxtonblog twitterde op maandag 31-10-2016 om 12:52:20Formula 1 finds itself at a moral and regulatory crossroads. It has some big questions to answer. Some words. By me: https://t.co/x5VRVXyBGO reageer retweet
Jankbal Vettel niet dan?quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ver voor zijn tijd? Hij gedraagt zich als een arrogante kutpuber van 16, het type dat zich kapotrijdt op de brommer.
twitter:F1_Dil_Se twitterde op maandag 31-10-2016 om 13:06:07RT @BadF1Stats: Max Verstappen is the youngest driver to finish 3rd, 4th and 5th in the same Grand Prix @bhavinchhap lol reageer retweet
quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:10 schreef ondeugend het volgende:
twitter:F1_Dil_Se twitterde op maandag 31-10-2016 om 13:06:07RT @BadF1Stats: Max Verstappen is the youngest driver to finish 3rd, 4th and 5th in the same Grand Prix @bhavinchhap lol reageer retweet
True. Willen ze alles dichttimmeren of geven ze de coureurs de ruimte om te rijden?quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:07 schreef Tarado het volgende:
twitter:thebuxtonblog twitterde op maandag 31-10-2016 om 12:52:20Formula 1 finds itself at a moral and regulatory crossroads. It has some big questions to answer. Some words. By me: https://t.co/x5VRVXyBGO reageer retweet
Sowieso blauwe vlaggen afschaffenquote:Op maandag 31 oktober 2016 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True. Willen ze alles dichttimmeren of geven ze de coureurs de ruimte om te rijden?
Dat Max daardoor zijn positie behield is misschien met zekerheid te zeggen dan de situatie met Hamilton(als in Mx haalt er meer voordeel uit dan HAM). Echter corrigeert Hamilton zijn remfout is hij volgens mij ook minimaal 1 plek kwijt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar hij won er een positie mee. Dus terecht.
Volgens de stewards behield Max zijn positie door het afsnijden en Hamilton niet.
Dus vanuit dat oogpunt zijn alle straffen verklaarbaar. Of je het er mee eens moet zijn is wat anders. Maar het is wel consequent.
Nee, ik vind Verstappen een enorm talent, maar zijn gedrag is puberaal.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij vindt alles kut wat uit NL komt op het moment. Maar dat is een andere discussie.
Klopt maar dat mag nog wel voor een 19-jarige.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik vind Verstappen een enorm talent, maar zijn gedrag is puberaal.
Ik wil zijn of Ferrari's reactie nog wel horen eigenlijkquote:
"Dit had een speciale dag kunnen zijn: we hadden deze podiumplek echt verdiend, maar deze is ons afgenomen door bureaucratie. Het team heeft geweldig werk geleverd en onze strategie zorgde ervoor dat we in een goede positie kwamen", stelt Ferrari-teambaas Maurizio Arrivabene. "Helaas zijn we vervolgens bestraft door de beslissing van de stewards, waar we geen beroep tegen kunnen aantekenen, welke in mijn ogen te hard en oneerlijk is."quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:19 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik wil zijn of Ferrari's reactie nog wel horen eigenlijk
Waar doel je dan op? Ik vind hem zich juist heel volwassen gedragen. Ook bijvoorbeeld hoe hij het gisteren op nam dat hij niet naar het podium ging.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik vind Verstappen een enorm talent, maar zijn gedrag is puberaal.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:10 schreef ondeugend het volgende:
twitter:F1_Dil_Se twitterde op maandag 31-10-2016 om 13:06:07RT @BadF1Stats: Max Verstappen is the youngest driver to finish 3rd, 4th and 5th in the same Grand Prix @bhavinchhap lol reageer retweet
Ja. Hij is 19, geen 31. En volgens mij scheld hij geen scheidsrechters uit over de radio en loopt hij ook niet een heel seizoen te muiten over achterblijvers die geen kilometer voor hem alvast aan de kant gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik vind Verstappen een enorm talent, maar zijn gedrag is puberaal.
Welk gedrag was er gisteren zo puberaal?quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik vind Verstappen een enorm talent, maar zijn gedrag is puberaal.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welk gedrag was er gisteren zo puberaal?
vind ik ook allemaal wel meevallen, in eerste instantie dacht ik dat hij teamorders had om Vettel er voorbij te laten maar dat bleek niet zo te zijn dus eigenlijk heel volwassen uitgereden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welk gedrag was er gisteren zo puberaal?
Zou ik ook doen als er een mof met italiaans temperament en vingertje naast me rijdt.quote:
Eigenlijk een heel volwassen gebaar. Het betekent iets als "wat is er nou, wat wil je nou eigenlijk zeggen?".quote:
Het verschil is dat Kyvat er niet zo veel van kan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kvyat moest ook weg na wat negatieve berichten en wild rijden.
In Italië is dat gebaar niet heel volwassen hoorquote:Op maandag 31 oktober 2016 13:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Eigenlijk een heel volwassen gebaar. Het betekent iets als "wat is er nou, wat wil je nou eigenlijk zeggen?".
Puberaal zou zijn je middelvinger opsteken of zo.
Het stelt heel weinig voor. Anders dan bijvoorbeeld het hoorndragersgebaar.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
In Italië is dat gebaar niet heel volwassen hoor
Sterker nog, dat is in mijn ogen juist uitermate professioneel. Je weet dat je wellicht een sanctie krijgt, maar om je teammaat de kans te geven blijf je er voor. Uiteindelijk levert het Red Bull een derde en vijfde plek op in plaats van een vierde en vijfde en lopen ze verder uit op Ferrari. Lauda liep te janken om de vreselijk roekeloze actie van Verstappen jegens Rosberg, maar verder hoor ik daar echt niemand over klagen. Ook zijn uitlatingen tijdens en na de race waren verder niet bijzonder.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind ik ook allemaal wel meevallen, in eerste instantie dacht ik dat hij teamorders had om Vettel er voorbij te laten maar dat bleek niet zo te zijn dus eigenlijk heel volwassen uitgereden.
Het levert ze zelfs een derde en vierde plek op.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is in mijn ogen juist uitermate professioneel. Je weet dat je wellicht een sanctie krijgt, maar om je teammaat de kans te geven blijf je er voor. Uiteindelijk levert het Red Bull een derde en vijfde plek op in plaats van een vierde en vijfde en lopen ze verder uit op Ferrari. Lauda liep te janken om de vreselijk roekeloze actie van Verstappen jegens Rosberg, maar verder hoor ik daar echt niemand over klagen. Ook zijn uitlatingen tijdens en na de race waren verder niet bijzonder.
Verstappen heeft zich echt wel een paar keer onvolwassen gedragen dit seizoen, maar in deze race zie ik het niet zo.
bij motogp zijn er elke race ongelukken, elke keer stuiteren ze er weer af.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:43 schreef Beach het volgende:
Toch triest dat na de F1 race de meeste spanning en sensatie is en niet tijdens.
Ik kijk vooral uit gewoonte tegenwoordig.
Bij MotoGP is het dit seizoen toch een stuk beter.
ps. gratis magazine van Motorsport.com https://www.yumpu.com/doc(...)pub001-mexgp-spreads
Inderdaad, klein foutje.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:46 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Het levert ze zelfs een derde en vierde plek op.
Dat moment heeft Max toch al gehad vorig jaar in Monaco?quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Terecht ook. In Engeland en nu ook Nederland wordt F1-verslaggeving steeds meer een feestje van het eigen chauvinistische gelijk. Bij de olympische spelen pikt elk land de sporten eruit waar zij goed in zijn, en gaan dan victorie kraaien wanneer ze paar andere landjes die daarin actief zijn verslaan, bij de F1 is het een en dezelfde sport, maar verzint elk land zijn eigen regels om de eigen sporter er beter uit te laten komen. Duitsers zijn ook niet helemaal objectief maar hebben nog wel een rem op hun chauvinisme staan die behoorlijke sportverslaggeving heet. Wat ziggo ons na de race voorschotelde was beneden elk niveau, ik kan daar echt niet naar kijken.
Dan komt daar, in het bijzonder in het geval van Verstappen, het zogenaamde 'echte racen' bij, vaak gebezigd door mensen die pas sinds Verstappen voor het eerst een race uitzitten. Als het maar niet saai is. Het klopt dat er saaie races zijn, dat is eigen aan F1, en dan is het leuk dat er tenminste wat gebeurt, maar je kunt niet veiligheid uitruilen tegen sensatie. Pubers willen dat natuurlijk wel, maar die maken om die reden dan ook niet de dienst uit in de F1 en moeten zich aanpassen aan de volwassenen. Volwassenen weten namelijk dat die sensatie geen ernstige ongelukken waard is, en als het zo doorgaat komt verstappen daar ook wel achter als hij een keer een koekje van eigen deeg krijgt en het voor hem slecht afloopt. Als hij dan tenminste tot inkeer kan komen, want met deze snelheden liggen niet alleen verpeste races en blessures op de loer, maar ook de dood.
Mooiste was dat Rosberg nog 'per ongeluk' het petje pakte voor de #1 van de racequote:Op maandag 31 oktober 2016 13:41 schreef potjecreme het volgende:
Dit was ook fantastisch.
[ afbeelding ]
En zag je hoe ze hem aankeken? En daarna Vettel? De Nederlandse media kunnen natuurlijk helemaal loco gaan over Verstappen en de Britten kunnen hun anti-Duitse sentiment de vrije loop laten om wraak te nemen op de Schumacher en Vettel jaren, bij de coureurs onderling ligt dat anders.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar doel je dan op? Ik vind hem zich juist heel volwassen gedragen. Ook bijvoorbeeld hoe hij het gisteren op nam dat hij niet naar het podium ging.
Wel met een heerlijke steek onder water. Met een glimlach en dan tegen Hamilton en Rosberg zeggen, I did the same as you in the first corner.
Hoop aannames waaruit hij vervolgens zelf allerlei conclusies trekt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:08 schreef Beach het volgende:
Goede onderbouwde reactie van Weltschmertz. Ik ben benieuwd wat de fanboys daar tegenover gaan stellen.
Er was niets gevaarlijks aan de actie van Verstappen. Vettel was gewoon woest dat hij er niet langs werd gelaten. Met veiligheid heeft dat niets van doen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En zag je hoe ze hem aankeken? En daarna Vettel? De Nederlandse media kunnen natuurlijk helemaal loco gaan over Verstappen en de Britten kunnen hun anti-Duitse sentiment de vrije loop laten om wraak te nemen op de Schumacher en Vettel jaren, bij de coureurs onderling ligt dat anders.
Alonso, Vettel, Hamilton, Rosberg, Massa etc. beseffen heel goed dat de coureurs gezamenlijk moeten zorgen dat ze zoveel mogelijk heelhuids het einde halen. Die hebben Alonso nog bijna onthoofd zien worden, Kubica zien ontsnappen, Grosjean laten corrigeren en zijn gezamenlijk naar de begrafenis van Bianchi geweest. In dat gezelschap is Vettel niet de huilebalk, maar een voortrekker bij het behouden van orde en veiligheid. En dan komt die getalenteerde blaag ze allemaal en in het bijzonder Vettel uitdagen voor een spelletje wie durft het meeste risico te nemen en de grootste bek op te zetten, daar hebben ze helemaal geen trek in en ze zien ook wel waarom die Vettel uitzoekt. Niet de moedigste keuze op dit moment. Dan krijg je heel makkelijk de situatie dat het Verstappen is tegen de rest, en dat is waarschijnlijk wat meer dan hij aankan, bit off more than he can chew.
Ruzie zoeken met iedereen, doen alsof je de hele wereld aankan en jezelf en anderen in gevaar brengen is heel puberaal ja. Stoere praatjes ook. De stewards zijn bang voor het verwijt van de gelegenheidsfans dat ze die van goede momenten beroven, maar als die niet optreden dan doen de coureurs dat zelf wel. Op het leven en laten leven principe hoeft Verstappen niet meer te rekenen, het is niet dat de anderen niet zo kunnen racen als hij, ze kiezen ervoor dat niet te doen. Maar in zijn geval gaan ze uitzonderingen maken, en dan loopt hij te janken en haalt iedereen zijn schouders omdat je ook moet kunnen incasseren als je uitdeelt. Tenzij hij gewond raakt natuurlijk, maar ook dat heeft hij dan aan zichzelf te danken.
Ik snap je ongerustheid, maar je klinkt wel als een oud zuurvat hoor. Max is ook een paar keer op zn bek gegaan en gaat dat nog wel een paar keer doen. Hoort er bij, alleen de vraag is hoe hard.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En zag je hoe ze hem aankeken? En daarna Vettel? De Nederlandse media kunnen natuurlijk helemaal loco gaan over Verstappen en de Britten kunnen hun anti-Duitse sentiment de vrije loop laten om wraak te nemen op de Schumacher en Vettel jaren, bij de coureurs onderling ligt dat anders.
Alonso, Vettel, Hamilton, Rosberg, Massa etc. beseffen heel goed dat de coureurs gezamenlijk moeten zorgen dat ze zoveel mogelijk heelhuids het einde halen. Die hebben Alonso nog bijna onthoofd zien worden, Kubica zien ontsnappen, Grosjean laten corrigeren en zijn gezamenlijk naar de begrafenis van Bianchi geweest. In dat gezelschap is Vettel niet de huilebalk, maar een voortrekker bij het behouden van orde en veiligheid. En dan komt die getalenteerde blaag ze allemaal en in het bijzonder Vettel uitdagen voor een spelletje wie durft het meeste risico te nemen en de grootste bek op te zetten, daar hebben ze helemaal geen trek in en ze zien ook wel waarom die Vettel uitzoekt. Niet de moedigste keuze op dit moment. Dan krijg je heel makkelijk de situatie dat het Verstappen is tegen de rest, en dat is waarschijnlijk wat meer dan hij aankan, bit off more than he can chew.
Ruzie zoeken met iedereen, doen alsof je de hele wereld aankan en jezelf en anderen in gevaar brengen is heel puberaal ja. Stoere praatjes ook. De stewards zijn bang voor het verwijt van de gelegenheidsfans dat ze die van goede momenten beroven, maar als die niet optreden dan doen de coureurs dat zelf wel. Op het leven en laten leven principe hoeft Verstappen niet meer te rekenen, het is niet dat de anderen niet zo kunnen racen als hij, ze kiezen ervoor dat niet te doen. Maar in zijn geval gaan ze uitzonderingen maken, en dan loopt hij te janken en haalt iedereen zijn schouders omdat je ook moet kunnen incasseren als je uitdeelt. Tenzij hij gewond raakt natuurlijk, maar ook dat heeft hij dan aan zichzelf te danken.
Wat was precies gevaarlijk dan? Vond de poging bij Rosberg gevaarlijker dan die met Vettel. Voor de rest heb ik hem weinig ernstigs zien doen sinds de crash op Monaco vorig jaar. Zijn remacties misschien? Nou..quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:08 schreef Beach het volgende:
Goede onderbouwde reactie van Weltschmertz. Ik ben benieuwd wat de fanboys daar tegenover gaan stellen.
Vaker 2de geworden dan iedere andere uitslag.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:18 schreef BeamofLight het volgende:
Vettel is de nr 3/4/5 van het gehele veld en Max is de nr 1/2/3/4/5 van hetzelfde gehele veld. Die komen elkaar dus continu letterlijk tegen. Alleen is de Duitser een paar keer WK geworden en heeft Max 16 grand prix gereden en 1 gewonnen dit jaar. Vettel niet. En dat vindt Vettel niet zo fijn.
Max is natuurlijk niet echt nummer 2 van het veld he helder lichtquote:Op maandag 31 oktober 2016 14:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vaker 2de geworden dan iedere andere uitslag.
Dat was inderdaad wat anders. Iedereen houdt zich aan de regel van het teruggeven van een plek als je in het duel door een fout buiten de baan bent beland, want anders moeten daar DT's voor uitgedeeld worden en daar heeft niemand wat aan. Alleen Verstappen vind dat die regel niet voor hem geldt, dus krijgen we binnenkort die DT's want de 5 seconden regel dekt onsportief gedrag niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er was niets gevaarlijks aan de actie van Verstappen. Vettel was gewoon woest dat hij er niet langs werd gelaten. Met veiligheid heeft dat niets van doen.
Zoals ik poogde uit te leggen, zoals jij het beleeft door het radioverkeer en ziggo is niet zoals de andere coureurs het beleven. Die coureurs horen elkaars radioverkeer niet, dat vinden ze ook niet belangrijk want die realiseren zich wel dat het voor de interne communicatie is. Die komen elk raceweekend samen om tafel om te bespreken hoe ze deze race weer allemaal heel doorkomen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik snap je ongerustheid, maar je klinkt wel als een oud zuurvat hoor. Max is ook een paar keer op zn bek gegaan en gaat dat nog wel een paar keer doen. Hoort er bij, alleen de vraag is hoe hard.
Vettel is zeker niet de voortrekker voor het behouden van orde en veiligheid nu. Vettel had die rol moeten hebben alleen is hij die vergeten aan te nemen dit jaar met al zijn gezeur. Na Spanje is het bergafwaarts gegaan en loopt vervolgens alleen maar te janken.
33 toch?quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Max is natuurlijk niet echt nummer 2 van het veld he helder licht
Mooi voor Dovi hequote:Op maandag 31 oktober 2016 14:08 schreef Beach het volgende:
Goede onderbouwde reactie van Weltschmertz. Ik ben benieuwd wat de fanboys daar tegenover gaan stellen.
Met nog een paar ronden te gaan, had ik hem er ook niet voorbij laten gaan. Helemaal niet als je eigen team zegt : "Keep position, you may have to give it back later". Niets puberaals aan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wat anders. Iedereen houdt zich aan de regel van het teruggeven van een plek als je in het duel door een fout buiten de baan bent beland, want anders moeten daar DT's voor uitgedeeld worden en daar heeft niemand wat aan. Alleen Verstappen vind dat die regel niet voor hem geldt, dus krijgen we binnenkort die DT's want de 5 seconden regel dekt onsportief gedrag niet.
Het getuigt wel van dezelfde pubermentaliteit als waar de veiligheidsissues vandaan komen. In beide gevallen ziet hij niet dat er een groter overkoepelend belang is dat hij uiteindelijk zelf ook deelt. Dat zijn nou juist de dingen waaruit zou moeten blijken dat hij ondanks zijn leeftijd volwassen genoeg is.
Eh, ik denk dat je teveel een commentator napraat, want dit is echt niet een heel duidelijk ongeschreven regel. En zoals hierboven al staat kreeg hij direct advies vanuit zijn team. Je drijft nu door, je bent nu teveel advocaat van de duivel aan het spelen, terwijl ik eerder nog het idee had dat je objectief probeerde te zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wat anders. Iedereen houdt zich aan de regel van het teruggeven van een plek als je in het duel door een fout buiten de baan bent beland, want anders moeten daar DT's voor uitgedeeld worden en daar heeft niemand wat aan. Alleen Verstappen vind dat die regel niet voor hem geldt, dus krijgen we binnenkort die DT's want de 5 seconden regel dekt onsportief gedrag niet.
Waar blijkt het dan uit dat hij zijn positie terug moest geven? Hamilton is nog steeds niet bestraft terwijl hij precies hetzelfde deed. Max had geen voordeel van die actie. 2 lengtes verschil in, 2 lengtes verschil uit. Ik zie geen onsportiviteit.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wat anders. Iedereen houdt zich aan de regel van het teruggeven van een plek als je in het duel door een fout buiten de baan bent beland, want anders moeten daar DT's voor uitgedeeld worden en daar heeft niemand wat aan. Alleen Verstappen vind dat die regel niet voor hem geldt, dus krijgen we binnenkort die DT's want de 5 seconden regel dekt onsportief gedrag niet.
Het getuigt wel van dezelfde pubermentaliteit als waar de veiligheidsissues vandaan komen. In beide gevallen ziet hij niet dat er een groter overkoepelend belang is dat hij uiteindelijk zelf ook deelt. Dat zijn nou juist de dingen waaruit zou moeten blijken dat hij ondanks zijn leeftijd volwassen genoeg is.
Hij objectief? Kom eens in NWS zou ik zeggen...quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:32 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Eh, ik denk dat je teveel een commentator napraat, want dit is echt niet een heel duidelijk ongeschreven regel. En zoals hierboven al staat kreeg hij direct advies vanuit zijn team. Je drijft nu door, je bent nu teveel advocaat van de duivel aan het spelen, terwijl ik eerder nog het idee had dat je objectief probeerde te zijn.
Ik zou toch zeggen dat gisteren Vettel de puber was en Verstappen de volwassene... of vond jij Vettels gedrag fatsoenlijk voor een volwassen vent die al 4x wk is geworden?quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik vind Verstappen een enorm talent, maar zijn gedrag is puberaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |