Je kunt niet in beroep gaan tegen een tijdstraf. Ferrari had dat ook graag gedaan mbt Vettel, maar dat gaat dus niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:41 schreef chiren het volgende:
Is het bezwaar van Red Bull op de straf van Verstappen nog in onderzoek? Of is dit gewoon van de baan nu?
Dat heet een grindbak...quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om grasveld minder snel te maken?
Hoezo is er überhaupt sprake van de positie opgeven? Op geen enkel moment is Vettel voorbij Max geweest in die bocht. En men moet ook een consequent zijn met die straffen want Hamilton had natuurlijk ook straf moeten krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:22 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hoezo komt hij er mee weg? Hij heeft toch 5s gekregen een strafpunt op z'n licentie. Het is niet verplicht om de positie op te geven, blijkbaar vindt Ferrari van wel.
quote:
quote:
Toch blijf ik vermoeden dat Ric hier ook aan de posotie van Ves dacht en daarom Vet wat wilde opfokken/hinderen. Optimaal teamwork zou dat zijn en zelden zo gespeeld in F1.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe vaker je dit kijkt, hoe meer die actie van Ricciardo inderdaad wel érg optimistisch lijkt
Ik zeg: Emmy waardig!quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:41 schreef IJsmuts het volgende:
zou er nog een reactie van vettel komen op dit bericht? oof een filmpje dat een offcial zijn beker afneemt en aan RB geeft? dat zou mooie tv zijn
Het is het niveau waarop Whiting zijn werk doet. Hij heeft een potje van de regelhandhaving gemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dingen roepen oke, maar Charlie Whiting fuck off, vind ik toch wel van een ander niveau.
Als je met z'n allen afspreekt dat een dergelijke situatie gevaarlijk is en bestraft dient te worden, moet je dat doen ook.quote:Op maandag 31 oktober 2016 01:12 schreef LucvanDijk het volgende:
Ik vond eigenlijk ook niets fout aan de actie van Vettel, maar onder de nieuwe regel is dit wel strafbaar - helaas. Wat mij betreft laat 'ie exact genoeg ruimte.
Ik vind het ook onbegrijpelijk. Die gast is eigenlijk een grootheid, maar dit jaar is het gewoon een jankmuil. Maxie heeft gelijk, een klein kind.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind dat het voor Vettel wel een staartje mag hebben. Zijn gedrag is ongeoorloofd.
Voor een 4 voudig wereldkampioen werkelijk onwaardig de race leiding zo uit te schelden
Van die drempels neerleggen volgend jaar. Niemand meer die die route pakt of je wordt echt benadeeld.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:47 schreef Blik het volgende:
Snap alleen nog steeda niet hoe Hamilton nou weg kan komen bij die actie in turn 1, zo ongeveer iedereen wordt er voor bestraft behalve hij
Karma. Jankmuilen om een bepaalde regel omdat een klein kutventje zo slim is om zo'n move uit te voeren en de jankmuil wordt als eerste bestraft.quote:
Dat rechtvaardigt dit natuurlijk nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is het niveau waarop Whiting zijn werk doet. Hij heeft een potje van de regelhandhaving gemaakt.
Dat klopt. Maar het is nu wel weer mooi dat de grootste klager en deze regel wilde(Verstappen regel) er nu zelf het slachtoffer van is geworden. Voor mij hoeven dit soort regels niet. Het maakt van F1 een optocht.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is het niveau waarop Whiting zijn werk doet. Hij heeft een potje van de regelhandhaving gemaakt.
Drie weken geleden moest Verstappen nog bestraft worden voor een mildere variant.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:17 schreef KingRadler het volgende:
hier snap ik niks van ze passen de regels aan en krijg je dit
"We verdienden het podium, maar dat is ons afgenomen door bureaucratie'', foeterde teambaas Maurizio Arrivabene van Ferrari.
zit toch wel wat in wat hij zegt, als Max meteen z'n plek had afgestaan was Vettel niet in die situatie gekomenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:17 schreef KingRadler het volgende:
"We verdienden het podium, maar dat is ons afgenomen door bureaucratie'', foeterde teambaas Maurizio Arrivabene van Ferrari.
Hij kreeg ook de 3e plek door de bureaucratiequote:Op maandag 31 oktober 2016 10:17 schreef KingRadler het volgende:
Ik vind het prima als dit tegen het eigen team is of zelfs andere coureurs, echter tegen de officials gaat me te ver.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Mwoa, hoogstens boete ofzo hoor. Snap best dat hij vol adrenaline dingen roept. Je hoort het ook wel bij Alonso en anderen eens gebeuren.
kinderen kopen geen Ferrariquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:19 schreef KingRadler het volgende:
Ferrari kan toch ook niet blij zijn hoe Vettel reageerd afgelopen jaar.
RB word steeds populairder dan Ferrari, kinderen willen liever een Max zijn dan gefrustreerde Duitser.
Ricciardo liep al seconde per ronde op Vettel in, had hem nog wel aan kunnen vallen denk ik.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit toch wel wat in wat hij zegt, als Max meteen z'n plek had afgestaan was Vettel niet in die situatie gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |