En terecht, hij was gisteren enorm snel ondanks de tijd die hij verloor met al het verkeer na zijn eerste pitstopquote:
De tijd die hij verloor viel ontzettend mee, gezien het feit dat hij na Max zijn stop voor Max lag.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En terecht, hij was gisteren enorm snel ondanks de tijd die hij verloor met al het verkeer na zijn eerste pitstop
Die gozert kan ook wel beetje rijden en wanneer ik NL bril afzet dan weet ik niet wie het beste is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En terecht, hij was gisteren enorm snel ondanks de tijd die hij verloor met al het verkeer na zijn eerste pitstop
En een stop meer dan VES en VET, toch?quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Yep. wel 1 hele snelle met VSCquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En een stop meer dan VES en VET, toch?
Nee, met SC. Die was toen al uitquote:
Oja, goed puntquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:18 schreef franklop het volgende:
[..]
De tijd die hij verloor viel ontzettend mee, gezien het feit dat hij na Max zijn stop voor Max lag.
mee eens ja, het excuus is dat de VSC en SC kort erna kwam en het veld weer in elkaar schoof maar hij had toch minimaal een positie terug moeten geven.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:29 schreef franklop het volgende:
Nu moeten we alleen nog verklaring zien te vinden waarom HAM dus geen penalty kreeg.. Buiten dat de FIA etc op hem fapt.
ROS kan ik nog wel inkomen, maar HAM echt geen idee waarom niet. In ieder geval Ricciardo vraagt het zich ook af.
In de 1e ronde mag er meerquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:29 schreef franklop het volgende:
Nu moeten we alleen nog verklaring zien te vinden waarom HAM dus geen penalty kreeg.. Buiten dat de FIA etc op hem fapt.
ROS kan ik nog wel inkomen, maar HAM echt geen idee waarom niet. In ieder geval Ricciardo vraagt het zich ook af.
Je moet naar het moment kijken en niet wat er daarna nog eventueel gebeurd. HAM zegt zelf dat hij er geen enkel voordeel aan had, want hield er flinke flatspot aan over.. Ook dat is geen excuus om geen penalty te geven natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens ja, het excuus is dat de VSC en SC kort erna kwam en het veld weer in elkaar schoof maar hij had toch minimaal een positie terug moeten geven.
Voortaan met z'n allen bij de eerste bocht rechtdoor.quote:
Nou dat gaat voor de coureurs achter de nr 1 niet lukken omdat die dan wel een direct voordeel behalenquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voortaan met z'n allen bij de eerste bocht rechtdoor.
Ah ja, inderdaad de Sun. Dat lijkt me allemaal erg speculatief. Ik vind dat je discussies kan hebben over wel of geen overtredingen van de regels, en de arbitrage door de stewards. Maar als de stewards conform de regels hebben geoordeeld dan heb je het daar mee te doen. Ben je het niet eens met hoe de stewards de regels toegepast hebben, dan kun je in beroep. Ben je het niet eens met de regels, dan kun je gaan lobbyen voor het aanpassen daarvan. Maar wat je niet moet doen is je onbeschoft gedragen. Helemaal uit je plaat gaan en iemand uitschelden omdat je het er allemaal niet mee eens bent is gewoon not done, ook niet als je gelijk zou hebben. Daarmee zet je jezelf wat mij betreft buitenspel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 07:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
De Sun dus of het klopt?
https://www.thesun.co.uk/(...)ager-max-verstappen/
Ik ben het met je eens hoor, maar dat is het met 2 maten meten systeem van de fiaquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Je moet naar het moment kijken en niet wat er daarna nog eventueel gebeurd. HAM zegt zelf dat hij er geen enkel voordeel aan had, want hield er flinke flatspot aan over.. Ook dat is geen excuus om geen penalty te geven natuurlijk.
quote:Vettel was livid that Verstappen ignored his own team’s orders to give back his third place after he drifted off track and gained an advantage.
Ik vind dat het voor Vettel wel een staartje mag hebben. Zijn gedrag is ongeoorloofd.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ah ja, inderdaad de Sun. Dat lijkt me allemaal erg speculatief. Ik vind dat je discussies kan hebben over wel of geen overtredingen van de regels, en de arbitrage door de stewards. Maar als de stewards conform de regels hebben geoordeeld dan heb je het daar mee te doen. Ben je het niet eens met hoe de stewards de regels toegepast hebben, dan kun je in beroep. Ben je het niet eens met de regels, dan kun je gaan lobbyen voor het aanpassen daarvan. Maar wat je niet moet doen is je onbeschoft gedragen. Helemaal uit je plaat gaan en iemand uitschelden omdat je het er allemaal niet mee eens bent is gewoon not done, ook niet als je gelijk zou hebben. Daarmee zet je jezelf wat mij betreft buitenspel.
Er zijn wat incidenten geweest, en de arbitrage heeft geoordeeld. Daar is het boekje met regels voor en daar zijn de stewards voor. Dat heeft allemaal gewerkt zoals het zou moeten, ook al ben je het met het resultaat wellicht niet helemaal eens. Het gescheld en getier mag wat mij betreft ook wel aangepakt worden. Wellicht geen boete of penalty voor Vettel nu, maar er zou best een statement over mogen worden gemaakt dat dit over de grens is en dat zoiets in de toekomst wel consequenties zal hebben.
Nee. Hij heeft de pech dat voor Hamilton andere regels gelden en dat het team meent teamorders te moeten geven in de strijd om de titel. Hamilton kan wel sneller lijken, hij maakt gewoon meer fouten en Rosberg is hem ook gewoon regelmatig op snelheid de baas. Als Hamilton kampioen wordt is het de kampioen van de stewards.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die gozert kan ook wel beetje rijden en wanneer ik NL bril afzet dan weet ik niet wie het beste is.
Ham in een Red Bull is volgens mij ook zeker net zo goed, Rosberg valt door de mand, die heeft veel mazzel dit jaar.
Mwoa, hoogstens boete ofzo hoor. Snap best dat hij vol adrenaline dingen roept. Je hoort het ook wel bij Alonso en anderen eens gebeuren.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind dat het voor Vettel wel een staartje mag hebben. Zijn gedrag is ongeoorloofd.
Voor een 4 voudig wereldkampioen werkelijk onwaardig de race leiding zo uit te schelden
Die flatspot kwam door het remmen, niet het afsnijden. Terwijl het voordeel kwam door het afsnijdenquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Je moet naar het moment kijken en niet wat er daarna nog eventueel gebeurd. HAM zegt zelf dat hij er geen enkel voordeel aan had, want hield er flinke flatspot aan over.. Ook dat is geen excuus om geen penalty te geven natuurlijk.
VET, HAM en ROS zijn allemaal aan het klagen als ze in verkeer zitten. Ze zijn van de generatie; je moet gewoon rechtdoor kunnen rijden zonder dat er iemand voor je zit. Inhalen is helemaal uit den boze.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:49 schreef KingRadler het volgende:
Vettel is al het hele seizoen het klagen
Ham en Ros hebben gisteren voor de verandering een keer niet lopen klagen over verkeer, Ves ook niet... Vettel was de enige die liep te klagen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
VET, HAM en ROS zijn allemaal aan het klagen als ze in verkeer zitten. Ze zijn van de generatie; je moet gewoon rechtdoor kunnen rijden zonder dat er iemand voor je zit. Inhalen is helemaal uit den boze.
Wie haalt er nou in bij F1?
En dan heb je van die jonge pikies die opeens achter je rijden.. tja.
dat weten we dus niet omdat niet alles uitgezonden wordtquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:54 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ham en Ros hebben gisteren voor de verandering een keer niet lopen klagen over verkeer, Ves ook niet... Vettel was de enige die liep te klagen.
Ik vind dat ook iemand die geen viervoudig wereldkampioen is dit niet moet doen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind dat het voor Vettel wel een staartje mag hebben. Zijn gedrag is ongeoorloofd.
Voor een 4 voudig wereldkampioen werkelijk onwaardig de race leiding zo uit te schelden
Dan doen ze elke race geloof me. Ik weet nog wel dat in Monaco Ros tussen de auto's kwam en derde lag, veel sneller die Ros met zijn Mercedes. Zijn eerste reactie was:quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:54 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ham en Ros hebben gisteren voor de verandering een keer niet lopen klagen over verkeer, Ves ook niet... Vettel was de enige die liep te klagen.
Dit heeft de F1 gewoon nodig, waarom laat je dat niet gewoon uitzenden krijgen we tenminste een eerlijk beeld van de F1 in plaats van dat gemaakte showtje wat ROS elke keer uitzend.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik vind dat ook iemand die geen viervoudig wereldkampioen is dit niet moet doen.
Rosberg vroeg zich gisteren ook af waarom Max tijd aan het winnen was op hem, om in te halen natuurlijk Rosbergquote:Op maandag 31 oktober 2016 09:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan doen ze elke race geloof me. Ik weet nog wel dat in Monaco Ros tussen de auto's kwam en derde lag, veel sneller die Ros met zijn Mercedes. Zijn eerste reactie was:
'I can't get pass him'____________! Ja lul dan weet je ook eens dat het inhalen niet aan jouwn kwaliteiten ligt maar aan de track.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |