Ja, en dan heel verontwaardigd over komenquote:Op maandag 31 oktober 2016 09:07 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Rosberg vroeg zich gisteren ook af waarom Max tijd aan het winnen was op hem, om in te halen natuurlijk Rosberg
Ik hoop echt dat RB en Mercedes gelijkwaardig aan elkaar zijn volgend jaar, gaan we eens zien wie de echte coureurs zijn in de topquote:Op maandag 31 oktober 2016 09:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, en dan heel verontwaardigd over komen
'WAT KOMT HIJ NAAR MIJ TOE' ja lul.. je moet racen.
Een beetje druk erop en hij verremt zich gelijk.
Zou het niet aan de rijders kunnen liggen? Verstappen is gewoon een draaideurcrimineel die iedere race over de grens gaat (en daar verrassend vaak mee wegkomt), Vettel is met zijn gezeur en gescheld ook erg dom bezig (als hij normaal had gedaan was hij denk ik gewoon derde gebleven).quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een soap is dit geworden
Iemand die al klaar staat voor podium eraf trekken, dan iemand anders erop zetten en die na de ceremonie ook weer bestraffen zodat er nu iemand 3e is geworden die nooit op het schavot heeft gestaan.
Goed gedaan weer raceleiding!!
Hoe vaker je dit kijkt, hoe meer die actie van Ricciardo inderdaad wel érg optimistisch lijktquote:
Hoezo komt hij er mee weg? Hij heeft toch 5s gekregen een strafpunt op z'n licentie. Het is niet verplicht om de positie op te geven, blijkbaar vindt Ferrari van wel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou het niet aan de rijders kunnen liggen? Verstappen is gewoon een draaideurcrimineel die iedere race over de grens gaat (en daar verrassend vaak mee wegkomt), Vettel is met zijn gezeur en gescheld ook erg dom bezig (als hij normaal had gedaan was hij denk ik gewoon derde gebleven).
Ligt het dan echt aan de wedstrijdleiding?
Hij krijgt straf vanwege zijn eigen nieuwe regeltjequote:Op maandag 31 oktober 2016 09:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou het niet aan de rijders kunnen liggen? Verstappen is gewoon een draaideurcrimineel die iedere race over de grens gaat (en daar verrassend vaak mee wegkomt), Vettel is met zijn gezeur en gescheld ook erg dom bezig (als hij normaal had gedaan was hij denk ik gewoon derde gebleven).
Dingen roepen oke, maar Charlie Whiting fuck off, vind ik toch wel van een ander niveau.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Mwoa, hoogstens boete ofzo hoor. Snap best dat hij vol adrenaline dingen roept. Je hoort het ook wel bij Alonso en anderen eens gebeuren.
Draaideurcrimineel want? Je verremt je en gaat rechtdoor. Tienduizenden keren eerder gebeurd in races. Vroeger werd daar niet eens gedacht om zoiets te bestraffen. Tegenwoordig mag er vrijwel niks meer.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat hebben we gehad. Was ook geen succes.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat gezeik met die banden altijd, gewoon 1 set voor de race en wanneer lek pas banden wisselen, het lijkt net schaken zoals het nu gaat.
Sorry die tijd heb ik genist dan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat hebben we gehad. Was ook geen succes.
Bovendien is zijn mannetje Rosberg, die hier bijna benadeeld werd door onze draaideurcrimineel ook niet heilig wat verdedigen betreft. Die is vele malen slechter (ook in het uitvoeren) en mag zich wel opper-draaideurcrimineel noemen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Draaideurcrimineel want? Je verremt je en gaat rechtdoor. Tienduizenden keren eerder gebeurd in races. Vroeger werd daar niet eens gedacht om zoiets te bestraffen. Tegenwoordig mag er vrijwel niks meer.
In behandeling en storm in glas water, Die Vettel straf achteraf is al verbazend.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:41 schreef chiren het volgende:
Is het bezwaar van Red Bull op de straf van Verstappen nog in onderzoek? Of is dit gewoon van de baan nu?
Je keek toch al minimaal een jaar of 30?quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry die tijd heb ik genist dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |