Een journaliste (Sky?) vroeg Max ook nogal stellig waarom hij teamorders negeerde. Die hebben ook niet goed geluisterd.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe verwarrend die FOM broadcasts kunnen zijn
Daar ben ik ook een voorstander van, gewoon naast de track en bij elke bocht waar je kunt afsnijden een grindbak planten zodat je duidelijk tijd kwijt raakt als je buiten de track komt, of misschien nog wel beter, vast komt te zitten in de grind.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lekker verkeersdrempels neerleggen 5 meter naast de lijn. Zo'n beetje wat ze overal doen.. Lijkt me een prima oplossing voor dit soort.
Foutje? Stuiterdestuiter en tijdverlies.
mol en verstappen hebben economisch belang in elkaarquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou.... hij mag soms ook wel wat kritischer zijn op Max hoor. Als een andere coureur zo'n gedrag richting Max zou vertonen wil ik het commentaar ook nog wel eens horen
Hoorde het ook pas na de tweede keer 'keep the position, altough I think we have to give it back later'.. Iedereen hoorde: 'Leave the position, or else I think we have to give it back later'.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:39 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Een journaliste (Sky?) vroeg Max ook nogal stellig waarom hij teamorders negeerde. Die hebben ook niet goed geluisterd.
Hoe zit dat eigenlijk met RTL over de Duitsers, en Sky over de Engelsen?quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou.... hij mag soms ook wel wat kritischer zijn op Max hoor. Als een andere coureur zo'n gedrag richting Max zou vertonen wil ik het commentaar ook nog wel eens horen
Exact. Gewoon oude taferelen. Foutjes moeten afgestraft worden in de F1. Want foutjes, hoe klein ook, horen hier niet thuis. Verremmen? Kiezels koppen. Spinnen? Vastzitten. F1 is veel te vergefelijk geworden intussen. Helemaal op die tilkedromes.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een voorstander van, gewoon naast de track en bij elke bocht waar je kunt afsnijden een grindbak planten zodat je duidelijk tijd kwijt raakt als je buiten de track komt, of misschien nog wel beter, vast komt te zitten in de grind.
F1 heeft het ook prima overleefd in NL in tijden van Pa Verstappen, Doornbos, Aalbers en vd Garde. Of zelfs geen NL'ert. Vaste schare fans heeft het wel gekregen in de afgelopen 25 jaar. Max helpt mee het mainstream te krijgen, wat het daarvoor niet was.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mol en verstappen hebben economisch belang in elkaar
Vettel is de meeste emotionele, irrationele rijder van de sport hebben we gisteren kunnen zien.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel is ook een coureur die wel verantwoordelijkheid neemt voor de veiligheid, dat mag niet zomaar opgeofferd worden aan een beetje sensatie.
zo kunnen we aan de gang blijvenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:38 schreef Fer het volgende:
Hamilton was niet ingehaald als hij wel op de baan was gebleven, dus gain an advantage valt wel mee.
Heb het de eerste ronde meteen weer afgezet. Wat een zielige jankerds daar zo.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand het commentaar op de Duitser gekeken toevallig ?
Daar zijn ze bijna iedere race furieus op Verstappen. Gisteren ook weer.
Vonden dat Verstappen voor de actie in bocht 1 ronde 1 op Rosberg een penalty had moeten krijgen. En op het einde de actie op Vettel vonden ze ook niet normaal. Waren echt boos.
En Vettel en Rosberg kunnen nooit iets fout doen daar.
Maarja, dat is in Nederland met Max ook.
Maar als hij wint heeft hij zijn mondje ergens anders en gedraagt hij zich als een leider onder de rijders.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:46 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Vettel is de meeste emotionele, irrationele rijder van de sport hebben we gisteren kunnen zien.
valt wel mee hoor maar je ziet hoe de druk bij hem en zijn team is toegenomenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:46 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Vettel is de meeste emotionele, irrationele rijder van de sport hebben we gisteren kunnen zien.
In welk opzicht is 2 a 3 seconden voorsprong geen voordeel?quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:38 schreef Fer het volgende:
Hamilton was niet ingehaald als hij wel op de baan was gebleven, dus gain an advantage valt wel mee.
Is natuurlijk niet helemaal waar. Lange tijd heeft Mol toch commentaar moeten doen vanuit studio in Nederland? En ze hadden ook geen pitreporter...nu trouwens nog steeds niet echt...quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
F1 heeft het ook prima overleefd in NL in tijden van Pa Verstappen, Doornbos, Aalbers en vd Garde. Of zelfs geen NL'ert. Vaste schare fans heeft het wel gekregen in de afgelopen 25 jaar. Max helpt mee het mainstream te krijgen, wat het daarvoor niet was.
Wacht, dus als je eerste rijdt mag je gewoon stukken afsnijden? Cool man! Rij dan gewoon 71 keer heen en weer over de finishlijn!quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:38 schreef Fer het volgende:
Hamilton was niet ingehaald als hij wel op de baan was gebleven, dus gain an advantage valt wel mee.
Correctquote:Rosberg werd eraf gedwongen door Verstappen. Beide geen straf is wel eerlijk in dit geval.
Was ingehaald is geen reden. Hij was niet ingehaald op het moment dat het gebeurde DUS hoefde hij niet aan de kant; zo ook de teamorders.quote:Verstappen wasmachine wel degelijk ingehaald door Vettel als hij niet rechtdoor gegaan was. 5s terecht, strafpunt was overdreven.
quote:Vettel heeft weken lopen zeiken over die moving under breking regel. Nu doet hij het zelf, terecht gestraft.
Al met al niet slecht door de stewards.
Hamilton zorgde er gelijk voor dat Rosbreg zijn DRS niet meer kon gebruiken. Hoezo geen voordeel?quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:38 schreef Fer het volgende:
Hamilton was niet ingehaald als hij wel op de baan was gebleven, dus gain an advantage valt wel mee.
Rosberg werd eraf gedwongen door Verstappen. Beide geen straf is wel eerlijk in dit geval.
Verstappen wasmachine wel degelijk ingehaald door Vettel als hij niet rechtdoor gegaan was. 5s terecht, strafpunt was overdreven.
Vettel heeft weken lopen zeiken over die moving under breking regel. Nu doet hij het zelf, terecht gestraft.
Al met al niet slecht door de stewards.
Inderdaad. Als er 1 voordeel kreeg door de grasmaai actie, was het Hamilton. Die kwam met 3 lengtes voorsprong de bocht in en met 10 eruit. Max met 2 en met 2 eruit. Beide geen positie winst en 1 wel enorme tijdswinst.quote:
Als Hamilton na zijn remfout terug de baan was opgegaan, had hij een paar posities verloren. Nu geeft hij gas op het gras en wint 2-3 seconden op zijn achtervolgers. Hoezo geen advantage?quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:38 schreef Fer het volgende:
Hamilton was niet ingehaald als hij wel op de baan was gebleven, dus gain an advantage valt wel mee.
Daar is op zich iets voor te zeggen. Op het moment dat Rosberg ging afsteken zat Verstappen er iets voor.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heb het de eerste ronde meteen weer afgezet. Wat een zielige jankerds daar zo.
Alles is Max zijn schuld, al is hij bij wijze nog thuis.
Echte Duitse mentaliteit, kunnen absoluut niet tegen hun verlies
Op sky sport hadden ze het er juist over dat Nico zijn plek af moest geven aan Max omdat hij door het gras ging... Lol
Daar krijgt hij dan ook 50 mio per jaar voor.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt wel mee hoor maar je ziet hoe de druk bij hem en zijn team is toegenomen
ik had toch het idee dat Max tegen Rosberg aangleed dus daar kon hij weinig aan doenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is op zich iets voor te zeggen. Op het moment dat Rosberg ging afsteken zat Verstappen er iets voor.
Dat grasveld deugt niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:38 schreef Fer het volgende:
Hamilton was niet ingehaald als hij wel op de baan was gebleven, dus gain an advantage valt wel mee.
Rosberg werd eraf gedwongen door Verstappen. Beide geen straf is wel eerlijk in dit geval.
Verstappen wasmachine wel degelijk ingehaald door Vettel als hij niet rechtdoor gegaan was. 5s terecht, strafpunt was overdreven.
Vettel heeft weken lopen zeiken over die moving under breking regel. Nu doet hij het zelf, terecht gestraft.
Al met al niet slecht door de stewards.
Dat is ook zo maar je ziet toch wat ze met zeiken voor elkaar krijgen, dat het later weer terug gedraaid wordt is weer een ander verhaalquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:52 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Daar krijgt hij dan ook 50 mio per jaar voor.
Als hij niet met de druk om kan gaan moet hij iets anders gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |