Gefrustreerde Duitsers.... ik vind het gevaarlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:19 schreef KingRadler het volgende:
Ferrari kan toch ook niet blij zijn hoe Vettel reageerd afgelopen jaar.
RB word steeds populairder dan Ferrari, kinderen willen liever een Max zijn dan gefrustreerde Duitser.
tja wat chauvinisme betreft doen we weinig voor ze onderquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand het commentaar op de Duitser gekeken toevallig ?
Daar zijn ze bijna iedere race furieus op Verstappen. Gisteren ook weer.
Vonden dat Verstappen voor de actie in bocht 1 ronde 1 op Rosberg een penalty had moeten krijgen. En op het einde de actie op Vettel vonden ze ook niet normaal. Waren echt boos.
En Vettel en Rosberg kunnen nooit iets fout doen daar.
Maarja, dat is in Nederland met Max ook.
Nou.... hij mag soms ook wel wat kritischer zijn op Max hoor. Als een andere coureur zo'n gedrag richting Max zou vertonen wil ik het commentaar ook nog wel eens horenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:21 schreef KingRadler het volgende:
waarom kan een commentator niet objectief zijn.
ik vind het bij Olav Mol reuze meevallen.
Misschien wel maar dan had hij niet in de sandwich gezeten en het is ook maar de vraag of Max RIC voorbij had gelatenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Ricciardo liep al seconde per ronde op Vettel in, had hem nog wel aan kunnen vallen denk ik.
Hij was 2 sec sneller dan Max. Denk dat het dan kwestie van op snelheid erv oorbij gaan had geweest.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien wel maar dan had hij niet in de sandwich gezeten en het is ook maar de vraag of Max RIC voorbij had gelaten
Laat coureurs lekker racen inderdaad. De acties van Hamilton, Verstappen en Vettel hadden wat mij betreft niet bestraft hoeven te worden maar dan moeten wel voor iedereen dezelfde regels gelden en niet de ene wel bestraffen en de ander niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Draaideurcrimineel want? Je verremt je en gaat rechtdoor. Tienduizenden keren eerder gebeurd in races. Vroeger werd daar niet eens gedacht om zoiets te bestraffen. Tegenwoordig mag er vrijwel niks meer.
Zo zie je maar hoe verwarrend die FOM broadcasts kunnen zijnquote:The radio messages broadcast by FOM during the race indicate Verstappen was told he may have to relinquish the position but after the Red Bull driver said “let me know” he was advised “OK, stay there”. Ferrari then told Vettel twice that Verstappen had been told to let him through. A furious Vettel then swore repeatedly on the radio, including at race director Charlie Whiting.
Dat was de seniele Lauda. Ook nu ging hij weer vol op het orgel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:21 schreef SnowOokami het volgende:
Er was toch ook een Duitser die zei dat Vettel maar naar de psycholoog moest?
F1 heeft coureurs als Verstappen nodig, zeker om nieuw publiek aan zich te binden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:54 schreef GSbrder het volgende:
Denk dat het verongelijkte chagrijn van Ferrari een hoop meer goodwill kost dan de "agressieve" rijstijl van Max.
Mensen willen F1 kijken, niet om te zien hoe P1 en P2 vanaf de start naar finish op kop rijden, maar om de actie en de onvoorspelbaarheid.
Ik vind in principe dat als je met 4 wielen van de baan bent geweest je daar geen voordeel uit mag halen, nu was dat in het geval van Hamilton nog veel duidelijker dan in het geval van Verstappenquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Laat coureurs lekker racen inderdaad. De acties van Hamilton, Verstappen en Vettel hadden wat mij betreft niet bestraft hoeven te worden maar dan moeten wel voor iedereen dezelfde regels gelden en niet de ene wel bestraffen en de ander niet.
Ach Hamilton deed dit soort dingen ook in het verleden en om over Schumacher nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:32 schreef KingRadler het volgende:
Sinds Max in de F1 is gekomen zie je ook dat de F1 jaren ervoor heeft stil gestaan.
Lekker verkeersdrempels neerleggen 5 meter naast de lijn. Zo'n beetje wat ze overal doen.. Lijkt me een prima oplossing voor dit soort.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind in principe dat als je met 4 wielen van de baan bent geweest je daar geen voordeel uit mag halen, nu was dat in het geval van Hamilton nog veel duidelijker dan in het geval van Verstappen
Dat vind ik onzin. Ten eerste wordt de discussie van alle kanten geframed die nergens op slaat. Rosberg & Hamilton in boch 1? Onzin, twee totaal onvergelijkbare gevallen, Hamilton verremt zich, later remmen is altijd een voordeel, de bocht missen is het risico. Ik vind dat hij dat voordeel moet teruggeven, maar het gebeurt wel vaker niet en zeker in het geval van Hamilton. Rosberg wordt er gewoon vanaf gebeukt, als Verstappen daar voordeel van trekt moet hij straf krijgen. Dat Rosberg gewoon doorgaat en voor Verstappen op de baan komt maakt dat het gewoon door kan gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:13 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het is nu wel weer mooi dat de grootste klager en deze regel wilde(Verstappen regel) er nu zelf het slachtoffer van is geworden. Voor mij hoeven dit soort regels niet. Het maakt van F1 een optocht.
M Schumacher beukte gewoon in de sidepod of ging de laatste ronde de pits in om een Stop&Go in te lossen. Als er 1 een sluwe vos was die de mazen in de regels wist te vinden, waren hij en zijn team het wel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ach Hamilton deed dit soort dingen ook in het verleden en om over Schumacher nog maar te zwijgen.
Beiden zijn wel enorm succesvol gebleken.
Hoe oud is die oude Lauda eigenlijk, die man lijkt wel 120 jaar en kan wel een betovergrootvader van Max zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:41 schreef daNpy het volgende:
Haha die Vettel. Wat een jankbal, net goed dat hij slachtoffer wordt van zijn eigen zeur regeltjes.
En lauda moet zijn anti Max bril eens afzetten en ook eens naar andere coureurs kijken. Hij is de realiteit een beetje kwijt die man.
Heb een hele pauze gehad van 2007 tot vorig jaar door de saaiheid en regeltjesgeneuk. Fucking fantastisch dit weer.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:32 schreef KingRadler het volgende:
Sinds Max in de F1 is gekomen zie je ook dat de F1 jaren ervoor heeft stil gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |