abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166324948
pi_166324953
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:06 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Maar hij won er een positie mee. Dus terecht.

Volgens de stewards behield Max zijn positie door het afsnijden en Hamilton niet.

Dus vanuit dat oogpunt zijn alle straffen verklaarbaar. Of je het er mee eens moet zijn is wat anders. Maar het is wel consequent.
Dat Max daardoor zijn positie behield is misschien met zekerheid te zeggen dan de situatie met Hamilton(als in Mx haalt er meer voordeel uit dan HAM). Echter corrigeert Hamilton zijn remfout is hij volgens mij ook minimaal 1 plek kwijt.

Hamilton is echt veeeeel te laat met remmen waar Max voor het remmen de bocht voor Vettel klein maakt en daardoor ook te laat is met remmen.

Als ze beide geen remfout maken had ik wel willen zien of Vettel er langs was gekomen, dat vind is in mijn ogen uiterst discutabel.
pi_166324982
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jij vindt alles kut wat uit NL komt op het moment. Maar dat is een andere discussie.
Nee, ik vind Verstappen een enorm talent, maar zijn gedrag is puberaal.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_166324999
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klopt maar dat mag nog wel voor een 19-jarige.
pi_166325007
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:08 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Jankbal Vettel niet dan?
Ik wil zijn of Ferrari's reactie nog wel horen eigenlijk :D

Goed teamwork deze race. Ves laten passeren en later Ves die Vettel handig ophoudt. Mooi ook die sombrerofoto _O-
pi_166325036
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:19 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ik wil zijn of Ferrari's reactie nog wel horen eigenlijk :D
"Dit had een speciale dag kunnen zijn: we hadden deze podiumplek echt verdiend, maar deze is ons afgenomen door bureaucratie. Het team heeft geweldig werk geleverd en onze strategie zorgde ervoor dat we in een goede positie kwamen", stelt Ferrari-teambaas Maurizio Arrivabene. "Helaas zijn we vervolgens bestraft door de beslissing van de stewards, waar we geen beroep tegen kunnen aantekenen, welke in mijn ogen te hard en oneerlijk is."
pi_166325049
quote:

[..]

Waar doel je dan op? Ik vind hem zich juist heel volwassen gedragen. Ook bijvoorbeeld hoe hij het gisteren op nam dat hij niet naar het podium ging.
Wel met een heerlijke steek onder water. Met een glimlach en dan tegen Hamilton en Rosberg zeggen, I did the same as you in the first corner.
  maandag 31 oktober 2016 @ 13:21:48 #258
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_166325050
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:10 schreef ondeugend het volgende:
F1_Dil_Se twitterde op maandag 31-10-2016 om 13:06:07 RT @BadF1Stats: Max Verstappen is the youngest driver to finish 3rd, 4th and 5th in the same Grand Prix @bhavinchhap lol reageer retweet
_O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 31 oktober 2016 @ 13:22:43 #259
168739 Red_85
'echt wel'
pi_166325062
quote:

[..]

Ja. Hij is 19, geen 31. En volgens mij scheld hij geen scheidsrechters uit over de radio en loopt hij ook niet een heel seizoen te muiten over achterblijvers die geen kilometer voor hem alvast aan de kant gaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_166325064
quote:

[..]

Welk gedrag was er gisteren zo puberaal?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166325083
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

:P
pi_166325091
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:24 schreef potjecreme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Italiaanse handgebaren :)
Moeten zij weten
  maandag 31 oktober 2016 @ 13:26:07 #263
131800 Tarado
capô de fusca
pi_166325102
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

vind ik ook allemaal wel meevallen, in eerste instantie dacht ik dat hij teamorders had om Vettel er voorbij te laten maar dat bleek niet zo te zijn dus eigenlijk heel volwassen uitgereden.
pi_166325106
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is gewoon humor, nav Vettels wijsvingertje
pi_166325119
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Zou ik ook doen als er een mof met italiaans temperament en vingertje naast me rijdt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2016 13:27:36 ]
pi_166325132
Ik vind het wel genieten. Kunnen ze niet samen in 1 team? :P
Moeten zij weten
pi_166325273
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Eigenlijk een heel volwassen gebaar. Het betekent iets als "wat is er nou, wat wil je nou eigenlijk zeggen?".
Puberaal zou zijn je middelvinger opsteken of zo.
  maandag 31 oktober 2016 @ 13:38:33 #268
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_166325287
  maandag 31 oktober 2016 @ 13:41:09 #269
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166325321
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:01 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Kvyat moest ook weg na wat negatieve berichten en wild rijden.
Het verschil is dat Kyvat er niet zo veel van kan.
  maandag 31 oktober 2016 @ 13:41:13 #270
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_166325325
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:37 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Eigenlijk een heel volwassen gebaar. Het betekent iets als "wat is er nou, wat wil je nou eigenlijk zeggen?".
Puberaal zou zijn je middelvinger opsteken of zo.
In Italië is dat gebaar niet heel volwassen hoor :P
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_166325327
Dit was ook fantastisch.

pi_166325337
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:41 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

In Italië is dat gebaar niet heel volwassen hoor :P
Het stelt heel weinig voor. Anders dan bijvoorbeeld het hoorndragersgebaar.
pi_166325359
Toch triest dat na de F1 race de meeste spanning en sensatie is en niet tijdens.
Ik kijk vooral uit gewoonte tegenwoordig.
Bij MotoGP is het dit seizoen toch een stuk beter.

ps. gratis magazine van Motorsport.com https://www.yumpu.com/doc(...)pub001-mexgp-spreads
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_166325366
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

vind ik ook allemaal wel meevallen, in eerste instantie dacht ik dat hij teamorders had om Vettel er voorbij te laten maar dat bleek niet zo te zijn dus eigenlijk heel volwassen uitgereden.
Sterker nog, dat is in mijn ogen juist uitermate professioneel. Je weet dat je wellicht een sanctie krijgt, maar om je teammaat de kans te geven blijf je er voor. Uiteindelijk levert het Red Bull een derde en vijfde plek op in plaats van een vierde en vijfde en lopen ze verder uit op Ferrari. Lauda liep te janken om de vreselijk roekeloze actie van Verstappen jegens Rosberg, maar verder hoor ik daar echt niemand over klagen. Ook zijn uitlatingen tijdens en na de race waren verder niet bijzonder.
Verstappen heeft zich echt wel een paar keer onvolwassen gedragen dit seizoen, maar in deze race zie ik het niet zo.
pi_166325394
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sterker nog, dat is in mijn ogen juist uitermate professioneel. Je weet dat je wellicht een sanctie krijgt, maar om je teammaat de kans te geven blijf je er voor. Uiteindelijk levert het Red Bull een derde en vijfde plek op in plaats van een vierde en vijfde en lopen ze verder uit op Ferrari. Lauda liep te janken om de vreselijk roekeloze actie van Verstappen jegens Rosberg, maar verder hoor ik daar echt niemand over klagen. Ook zijn uitlatingen tijdens en na de race waren verder niet bijzonder.
Verstappen heeft zich echt wel een paar keer onvolwassen gedragen dit seizoen, maar in deze race zie ik het niet zo.
Het levert ze zelfs een derde en vierde plek op.
  maandag 31 oktober 2016 @ 13:48:26 #276
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_166325428
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:43 schreef Beach het volgende:
Toch triest dat na de F1 race de meeste spanning en sensatie is en niet tijdens.
Ik kijk vooral uit gewoonte tegenwoordig.
Bij MotoGP is het dit seizoen toch een stuk beter.

ps. gratis magazine van Motorsport.com https://www.yumpu.com/doc(...)pub001-mexgp-spreads
bij motogp zijn er elke race ongelukken, elke keer stuiteren ze er weer af.
pi_166325444
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:46 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Het levert ze zelfs een derde en vierde plek op.
Inderdaad, klein foutje. ;)
  maandag 31 oktober 2016 @ 13:50:13 #278
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166325466
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Terecht ook. In Engeland en nu ook Nederland wordt F1-verslaggeving steeds meer een feestje van het eigen chauvinistische gelijk. Bij de olympische spelen pikt elk land de sporten eruit waar zij goed in zijn, en gaan dan victorie kraaien wanneer ze paar andere landjes die daarin actief zijn verslaan, bij de F1 is het een en dezelfde sport, maar verzint elk land zijn eigen regels om de eigen sporter er beter uit te laten komen. Duitsers zijn ook niet helemaal objectief maar hebben nog wel een rem op hun chauvinisme staan die behoorlijke sportverslaggeving heet. Wat ziggo ons na de race voorschotelde was beneden elk niveau, ik kan daar echt niet naar kijken.

Dan komt daar, in het bijzonder in het geval van Verstappen, het zogenaamde 'echte racen' bij, vaak gebezigd door mensen die pas sinds Verstappen voor het eerst een race uitzitten. Als het maar niet saai is. Het klopt dat er saaie races zijn, dat is eigen aan F1, en dan is het leuk dat er tenminste wat gebeurt, maar je kunt niet veiligheid uitruilen tegen sensatie. Pubers willen dat natuurlijk wel, maar die maken om die reden dan ook niet de dienst uit in de F1 en moeten zich aanpassen aan de volwassenen. Volwassenen weten namelijk dat die sensatie geen ernstige ongelukken waard is, en als het zo doorgaat komt verstappen daar ook wel achter als hij een keer een koekje van eigen deeg krijgt en het voor hem slecht afloopt. Als hij dan tenminste tot inkeer kan komen, want met deze snelheden liggen niet alleen verpeste races en blessures op de loer, maar ook de dood.
Dat moment heeft Max toch al gehad vorig jaar in Monaco?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_166325541
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:41 schreef potjecreme het volgende:
Dit was ook fantastisch.

[ afbeelding ]
Mooiste was dat Rosberg nog 'per ongeluk' het petje pakte voor de #1 van de race _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_166325600
Ik ben voor meer muren langs het circuit. Weg kut grasvelden :r
Ook die uitloopstroken :r
U MAD?
pi_166325615
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Omdat hij reageerde op die Duitser die zijn wagen met 200 KM/U naast hem kwam zetten?
U MAD?
pi_166325641
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Waar doel je dan op? Ik vind hem zich juist heel volwassen gedragen. Ook bijvoorbeeld hoe hij het gisteren op nam dat hij niet naar het podium ging.
Wel met een heerlijke steek onder water. Met een glimlach en dan tegen Hamilton en Rosberg zeggen, I did the same as you in the first corner.
En zag je hoe ze hem aankeken? En daarna Vettel? De Nederlandse media kunnen natuurlijk helemaal loco gaan over Verstappen en de Britten kunnen hun anti-Duitse sentiment de vrije loop laten om wraak te nemen op de Schumacher en Vettel jaren, bij de coureurs onderling ligt dat anders.

Alonso, Vettel, Hamilton, Rosberg, Massa etc. beseffen heel goed dat de coureurs gezamenlijk moeten zorgen dat ze zoveel mogelijk heelhuids het einde halen. Die hebben Alonso nog bijna onthoofd zien worden, Kubica zien ontsnappen, Grosjean laten corrigeren en zijn gezamenlijk naar de begrafenis van Bianchi geweest. In dat gezelschap is Vettel niet de huilebalk, maar een voortrekker bij het behouden van orde en veiligheid. En dan komt die getalenteerde blaag ze allemaal en in het bijzonder Vettel uitdagen voor een spelletje wie durft het meeste risico te nemen en de grootste bek op te zetten, daar hebben ze helemaal geen trek in en ze zien ook wel waarom die Vettel uitzoekt. Niet de moedigste keuze op dit moment. Dan krijg je heel makkelijk de situatie dat het Verstappen is tegen de rest, en dat is waarschijnlijk wat meer dan hij aankan, bit off more than he can chew.

Ruzie zoeken met iedereen, doen alsof je de hele wereld aankan en jezelf en anderen in gevaar brengen is heel puberaal ja. Stoere praatjes ook. De stewards zijn bang voor het verwijt van de gelegenheidsfans dat ze die van goede momenten beroven, maar als die niet optreden dan doen de coureurs dat zelf wel. Op het leven en laten leven principe hoeft Verstappen niet meer te rekenen, het is niet dat de anderen niet zo kunnen racen als hij, ze kiezen ervoor dat niet te doen. Maar in zijn geval gaan ze uitzonderingen maken, en dan loopt hij te janken en haalt iedereen zijn schouders omdat je ook moet kunnen incasseren als je uitdeelt. Tenzij hij gewond raakt natuurlijk, maar ook dat heeft hij dan aan zichzelf te danken.
pi_166325741
Christus wat overdreven :')
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:08:27 #284
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166325751
zonde ook van al die letters op het web extra
pi_166325752
Goede onderbouwde reactie van Weltschmertz. Ik ben benieuwd wat de fanboys daar tegenover gaan stellen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:10:20 #286
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_166325780
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:08 schreef Beach het volgende:
Goede onderbouwde reactie van Weltschmertz. Ik ben benieuwd wat de fanboys daar tegenover gaan stellen.
Hoop aannames waaruit hij vervolgens zelf allerlei conclusies trekt.
pi_166325824
Te veel nergens op gebaseerde onzin om op in te gaan.
pi_166325876
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En zag je hoe ze hem aankeken? En daarna Vettel? De Nederlandse media kunnen natuurlijk helemaal loco gaan over Verstappen en de Britten kunnen hun anti-Duitse sentiment de vrije loop laten om wraak te nemen op de Schumacher en Vettel jaren, bij de coureurs onderling ligt dat anders.

Alonso, Vettel, Hamilton, Rosberg, Massa etc. beseffen heel goed dat de coureurs gezamenlijk moeten zorgen dat ze zoveel mogelijk heelhuids het einde halen. Die hebben Alonso nog bijna onthoofd zien worden, Kubica zien ontsnappen, Grosjean laten corrigeren en zijn gezamenlijk naar de begrafenis van Bianchi geweest. In dat gezelschap is Vettel niet de huilebalk, maar een voortrekker bij het behouden van orde en veiligheid. En dan komt die getalenteerde blaag ze allemaal en in het bijzonder Vettel uitdagen voor een spelletje wie durft het meeste risico te nemen en de grootste bek op te zetten, daar hebben ze helemaal geen trek in en ze zien ook wel waarom die Vettel uitzoekt. Niet de moedigste keuze op dit moment. Dan krijg je heel makkelijk de situatie dat het Verstappen is tegen de rest, en dat is waarschijnlijk wat meer dan hij aankan, bit off more than he can chew.

Ruzie zoeken met iedereen, doen alsof je de hele wereld aankan en jezelf en anderen in gevaar brengen is heel puberaal ja. Stoere praatjes ook. De stewards zijn bang voor het verwijt van de gelegenheidsfans dat ze die van goede momenten beroven, maar als die niet optreden dan doen de coureurs dat zelf wel. Op het leven en laten leven principe hoeft Verstappen niet meer te rekenen, het is niet dat de anderen niet zo kunnen racen als hij, ze kiezen ervoor dat niet te doen. Maar in zijn geval gaan ze uitzonderingen maken, en dan loopt hij te janken en haalt iedereen zijn schouders omdat je ook moet kunnen incasseren als je uitdeelt. Tenzij hij gewond raakt natuurlijk, maar ook dat heeft hij dan aan zichzelf te danken.
Er was niets gevaarlijks aan de actie van Verstappen. Vettel was gewoon woest dat hij er niet langs werd gelaten. Met veiligheid heeft dat niets van doen.
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:16:00 #289
168739 Red_85
'echt wel'
pi_166325878
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik snap je ongerustheid, maar je klinkt wel als een oud zuurvat hoor. Max is ook een paar keer op zn bek gegaan en gaat dat nog wel een paar keer doen. Hoort er bij, alleen de vraag is hoe hard.
Vettel is zeker niet de voortrekker voor het behouden van orde en veiligheid nu. Vettel had die rol moeten hebben alleen is hij die vergeten aan te nemen dit jaar met al zijn gezeur. Na Spanje is het bergafwaarts gegaan en loopt vervolgens alleen maar te janken.

Dat Vettel dan een ventje tegenkomt die hem niet zint in Max is het kruispunt. En ook komt er vanzelf wel een moment dat Max het duidelijk wordt gemaakt door de rest van de coureurs en teambazen dat hij moet minderen. Dat leek in Austin te gebeuren, maar is niet geweest.
1947-2016
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:17:58 #290
168739 Red_85
'echt wel'
pi_166325909
quote:
Wat was precies gevaarlijk dan? Vond de poging bij Rosberg gevaarlijker dan die met Vettel. Voor de rest heb ik hem weinig ernstigs zien doen sinds de crash op Monaco vorig jaar. Zijn remacties misschien? Nou..
1947-2016
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:18:38 #291
242666 BeamofLight
pi_166325921
Vettel is de nr 3/4/5 van het gehele veld en Max is de nr 3/4/5 van hetzelfde gehele veld. Die komen elkaar dus continu letterlijk tegen. Alleen is de Duitser een paar keer WK geworden en heeft Max 16 grand prix gereden en 1 gewonnen dit jaar. Vettel niet. En dat vindt Vettel niet zo fijn.
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:22:11 #292
168739 Red_85
'echt wel'
pi_166325971
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:18 schreef BeamofLight het volgende:
Vettel is de nr 3/4/5 van het gehele veld en Max is de nr 1/2/3/4/5 van hetzelfde gehele veld. Die komen elkaar dus continu letterlijk tegen. Alleen is de Duitser een paar keer WK geworden en heeft Max 16 grand prix gereden en 1 gewonnen dit jaar. Vettel niet. En dat vindt Vettel niet zo fijn.
Vaker 2de geworden dan iedere andere uitslag.
1947-2016
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:22:56 #293
242666 BeamofLight
pi_166325982
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vaker 2de geworden dan iedere andere uitslag.
Max is natuurlijk niet echt nummer 2 van het veld he helder licht
pi_166326008
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er was niets gevaarlijks aan de actie van Verstappen. Vettel was gewoon woest dat hij er niet langs werd gelaten. Met veiligheid heeft dat niets van doen.
Dat was inderdaad wat anders. Iedereen houdt zich aan de regel van het teruggeven van een plek als je in het duel door een fout buiten de baan bent beland, want anders moeten daar DT's voor uitgedeeld worden en daar heeft niemand wat aan. Alleen Verstappen vind dat die regel niet voor hem geldt, dus krijgen we binnenkort die DT's want de 5 seconden regel dekt onsportief gedrag niet.

Het getuigt wel van dezelfde pubermentaliteit als waar de veiligheidsissues vandaan komen. In beide gevallen ziet hij niet dat er een groter overkoepelend belang is dat hij uiteindelijk zelf ook deelt. Dat zijn nou juist de dingen waaruit zou moeten blijken dat hij ondanks zijn leeftijd volwassen genoeg is.

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik snap je ongerustheid, maar je klinkt wel als een oud zuurvat hoor. Max is ook een paar keer op zn bek gegaan en gaat dat nog wel een paar keer doen. Hoort er bij, alleen de vraag is hoe hard.
Vettel is zeker niet de voortrekker voor het behouden van orde en veiligheid nu. Vettel had die rol moeten hebben alleen is hij die vergeten aan te nemen dit jaar met al zijn gezeur. Na Spanje is het bergafwaarts gegaan en loopt vervolgens alleen maar te janken.
Zoals ik poogde uit te leggen, zoals jij het beleeft door het radioverkeer en ziggo is niet zoals de andere coureurs het beleven. Die coureurs horen elkaars radioverkeer niet, dat vinden ze ook niet belangrijk want die realiseren zich wel dat het voor de interne communicatie is. Die komen elk raceweekend samen om tafel om te bespreken hoe ze deze race weer allemaal heel doorkomen.
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:24:44 #295
168739 Red_85
'echt wel'
pi_166326013
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Max is natuurlijk niet echt nummer 2 van het veld he helder licht
33 toch?

;)
1947-2016
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:28:32 #296
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166326097
quote:
Mooi voor Dovi he _O_.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_166326103
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat was inderdaad wat anders. Iedereen houdt zich aan de regel van het teruggeven van een plek als je in het duel door een fout buiten de baan bent beland, want anders moeten daar DT's voor uitgedeeld worden en daar heeft niemand wat aan. Alleen Verstappen vind dat die regel niet voor hem geldt, dus krijgen we binnenkort die DT's want de 5 seconden regel dekt onsportief gedrag niet.

Het getuigt wel van dezelfde pubermentaliteit als waar de veiligheidsissues vandaan komen. In beide gevallen ziet hij niet dat er een groter overkoepelend belang is dat hij uiteindelijk zelf ook deelt. Dat zijn nou juist de dingen waaruit zou moeten blijken dat hij ondanks zijn leeftijd volwassen genoeg is.
Met nog een paar ronden te gaan, had ik hem er ook niet voorbij laten gaan. Helemaal niet als je eigen team zegt : "Keep position, you may have to give it back later". Niets puberaals aan.
pi_166326173
quote:

[..]

Eh, ik denk dat je teveel een commentator napraat, want dit is echt niet een heel duidelijk ongeschreven regel. En zoals hierboven al staat kreeg hij direct advies vanuit zijn team. Je drijft nu door, je bent nu teveel advocaat van de duivel aan het spelen, terwijl ik eerder nog het idee had dat je objectief probeerde te zijn.
Woei!
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:34:25 #299
168739 Red_85
'echt wel'
pi_166326200
quote:

[..]

Waar blijkt het dan uit dat hij zijn positie terug moest geven? Hamilton is nog steeds niet bestraft terwijl hij precies hetzelfde deed. Max had geen voordeel van die actie. 2 lengtes verschil in, 2 lengtes verschil uit. Ik zie geen onsportiviteit.

Oplossing: drempels in de berm van bocht 1. Level playing field voor iedereen. Hamilton de sjaak, Max de sjaak. Nu niet. Hamilton wordt niet bestraft terwijl hij voordeel had, Max wel bestraft terwijl geen voordeel.

Dat is wat er aan de hand is en geen veiligheidsissue of roekeloos rijgedrag.
1947-2016
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:35:28 #300
168739 Red_85
'echt wel'
pi_166326222
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:32 schreef Floriz87 het volgende:

[..]

Eh, ik denk dat je teveel een commentator napraat, want dit is echt niet een heel duidelijk ongeschreven regel. En zoals hierboven al staat kreeg hij direct advies vanuit zijn team. Je drijft nu door, je bent nu teveel advocaat van de duivel aan het spelen, terwijl ik eerder nog het idee had dat je objectief probeerde te zijn.
Hij objectief? Kom eens in NWS zou ik zeggen...
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')