quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vrouwen kwamen er bij Bill redelijk snel mee, anders.
Jaren 90 stonden vol van dit soort beschuldigingen aan zijn adres.
Paula Jones was er het snelst mee en zelfs zij wachtte nog drie jaar. En dat is misschien ook nog wel de minst geloofwaardige.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vrouwen kwamen er bij Bill redelijk snel mee, anders.
Jaren 90 stonden vol van dit soort beschuldigingen aan zijn adres.
Zie hierboven. Ben wel helemaal klaar met Billyboy, je moet daar ver vandaan gaan zitten als Hillary zijnde imho.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom? Heb je die move uitgewerkt en doordacht? Wil je die analyse ook met ons delen?
In het begin gingen er geruchten dat Bill ziek zou zijn. Vooral omdat hij er zo verschrikkelijk oud uit was gaan zien korte tijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk zo op de achtergrond gehouden? Bang dat hij haar zou ondermijnen qua populariteit oid?
Nee, je beantwoordt vrij consequent ieder commentaar op Trump met hysterisch en bang geleuter over de familie Clinton. Moet je verder zelf weten hoor maar het komt nogal gefrustreerd over.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik toon alleen de hypocrisie. Ik begrijp ook dat jij dat waarschijnlijk niet ziet/snapt.
Hij voert gewoon campagne voor Hillaryquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk zo op de achtergrond gehouden? Bang dat hij haar zou ondermijnen qua populariteit oid?
Aha, ook met betrekking tot de VS ben je dus gevallen voor het geleuter van de populisten? Steun je onderhand ook Poetin?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zie hierboven. Ben wel helemaal klaar met Billyboy, je moet daar ver vandaan gaan zitten als Hillary zijnde imho.
Is sowieso een absurde bewering, meeste staten worden geregeerd door Republikeinse governors. Of hij vertrouwt ze ook niet meerquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:54 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)p-debate-2016-229990
Kasich, Rubio, Gingrich èn Conway (!) zeggen vlak voor het debat dat Trump niet moet zeuren en dat de verkiezingen niet gerigged zijn.
Ja ik ga kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan jullie vannacht kijken? Ik zou het graag doen maar ik moet morgen werken. Vind het een lastige.
Waar kun je morgenochtend het debat het makkelijkst integraal vinden, op de CNN-app?
Eeeeeh... Clinton was juist voor zijn tijd met het willen aanpakken van extremistische terroristen uit moslimlanden. Een groot deel van de politici die nu Clinton ervan beschuldigen dat hij te weinig deed tegen Bin Laden in de jaren '90, zijn juist de mensen die toen Clinton ervan probeerde te weerhouden om achter Bin Laden aan te gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, luister eens in mijn idee werd de basis voor de kredietcrisis vooral gelegd onder Billyboy, achteraf gezien. En ook Nafta is uiteindelijk een ramp geworden. Nou heeft vooral Bush sr. daarvoor de basis gelegd, Billyboy ondertekende dat. Verder regeerde Billyboy vooral via polls en deed eigenlijk niets aan het opkomende islamitisch fundamentalisme.
Om paar kritiekpuntjes te noemen, die destijds nog niet zo duidelijk waren.
Zou inderdaad geen gezicht zijn als je ze allebei in een auto zou moeten slepenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het begin gingen er geruchten dat Bill ziek zou zijn. Vooral omdat hij er zo verschrikkelijk oud uit was gaan zien korte tijd.
Hij is tock ook tegen de republikeinen? (Soort van)quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:57 schreef L3gend het volgende:
[..]
Is sowieso een absurde bewering, meeste staten worden geregeerd door Republikeinse governors. Of hij vertrouwt ze ook niet meer
Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, ook met betrekking tot de VS ben je dus gevallen voor het geleuter van de populisten? Steun je onderhand ook Poetin?
Ga nog verder terug. De basis van de krediet crisis is gelegd in de jaren 70 door Lewis Ranieri.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, luister eens in mijn idee werd de basis voor de kredietcrisis vooral gelegd onder Billyboy, achteraf gezien. En ook Nafta is uiteindelijk een ramp geworden. Nou heeft vooral Bush sr. daarvoor de basis gelegd, Billyboy ondertekende dat. Verder regeerde Billyboy vooral via polls en deed eigenlijk niets aan het opkomende islamitisch fundamentalisme.
Om paar kritiekpuntjes te noemen, die destijds nog niet zo duidelijk waren.
Ja, Big Short gezien?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ga nog verder terug. De basis van de krediet crisis is gelegd in de jaren 70 door Lewis Renari.
Die heeft namelijk de Mortgage backed security bedacht.
En de deregulatie die uiteindelijk voor de crisis zorgde.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:47 schreef monkyyy het volgende:
Bill Clinton tijdens zijn presidentschap vooral geroemd door z'n economische prestaties. Een van de snelste banengroei, sterke groei in de economie, goed presterende aandelenmarkten en ook nog een budget overschot creëren.
Is Ken Bone niet logischer als Secretary of Energy?quote:
Oh jeej, daar vloog mijn laatste fuck uit het raam.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, je beantwoordt vrij consequent ieder commentaar op Trump met hysterisch en bang geleuter over de familie Clinton. Moet je verder zelf weten hoor maar het komt nogal gefrustreerd over.
Omdat jij steeds die reflex hebt moet ik er maar aan mee gaan doen? Beetje dom gedoetje weer van je hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh jeej, daar vloog mijn laatste fuck uit het raam.
Ik kan hem je helaas niet geven
Maar goed om te zien dat je dit ook zegt tegen anderen die constant "ja maar Trump..." reacties geven wanneer er weer shit lekt van Clinton.
Bernie Madoff op Treasury.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is Ken Bone niet logischer als Secretary of Energy?
Nah, dat ging mis bij het afschaffen van het gebruik van goud en zilver in de munten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zou nooit Trump stemmen als Amerikaan iig, maar zelfs Jill Stein schijnt vandaag gezegd te hebben dat ze bang is dat Hillary gewoon wo3 veroorzaakt. Jill Stein mensen.
Iig zou ik nooit Bill Clinton zeggenschap geven in de enonomie. Uiteindelijk heeft-ie dat deel verprutst in de zin dat hij één van de enablers is geweest van de kredietcrisis en uiteindelijk by proxy de crisis met Griekenland, de Euro, het afnemende vertrouwen in de EU en het afnemende vertrouwen in autoriteiten.
Nee, je probeert op subtiele wijze te doen wat du_keske doet, dat is natuurlijk geen discussie. Volgens mij kun je daar gewoon mee stoppen ook. Dat is geen discussie leveren, geen argumenten gebruiken, gewoon mensen wegzetten als idioten. Kan ik ook hoor, alleen zal ik dat nooit doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nah, dat ging mis bij het afschaffen van het gebruik van goud en zilver in de munten.
Ik kwam uiteindelijk hier op uit, nog vermakelijker dan de LPF.quote:
Nu niet dommetje spelen Ryan. Je bent zeer bedreven in op de man spelen en doet dat ook zeer regelmatig.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, je probeert op subtiele wijze te doen wat du_keske doet, dat is natuurlijk geen discussie. Volgens mij kun je daar gewoon mee stoppen ook. Dat is geen discussie leveren, geen argumenten gebruiken, gewoon mensen wegzetten als idioten. Kan ik ook hoor, alleen zal ik dat nooit doen.
Only 'the best' people.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kwam uiteindelijk hier op uit, nog vermakelijker dan de LPF.
Secretary of State: Harambe
Attorney General: Judge Jeanine
Secretary of Veterans Affairs: R. Lee Ermey
Secretary of Homeland Security: John "John Cena" Cena
Secretary of Defense: Dwayne "The Rock" Johnson
Secretary of Treasury: Larry Flynt
Secretary of Labor: Frank Sobotka
Secretary of Energy: Jeb Bush
Secretary of Health and Human Services: Chris Christy
Chief of Staff: Ivanka Trump
Foei nou! Je kunt hier toch niet precies opschrijven wat Ulx eigenlijk al vanaf topic #1 aan het doen is hier!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, je probeert op subtiele wijze te doen wat du_keske doet, dat is natuurlijk geen discussie. Volgens mij kun je daar gewoon mee stoppen ook. Dat is geen discussie leveren, geen argumenten gebruiken, gewoon mensen wegzetten als idioten. Kan ik ook hoor, alleen zal ik dat nooit doen.
Dat laatste zegt ie toch niet? Dat de Clintons verantwoordelijk zijn voor alle ellende in de wereld.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nu niet dommetje spelen Ryan. Je bent zeer bedreven in op de man spelen en doet dat ook zeer regelmatig.
Maar grappig om te zien hoe volgens jou de familie Clinton de basis is van zo'n beetje alle ellende in de wereld. Denk je echt dat je zo eenvoudig een zondebok kan kiezen?
Ik denk dat on hinesight tijdens het presidentschap van Clinton de basis is gelegd voor de kredietcrisis ja, ik denk ook dat Nafta niet goed heeft gewerkt voor de blue-collar werknemers in VS en verder ook niet heeft geleid tot een afname van illegale werknemers uit Mexico en andere Latijns-Amerikaanse landen. Achteraf gesproken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nu niet dommetje spelen Ryan. Je bent zeer bedreven in op de man spelen en doet dat ook zeer regelmatig.
Maar grappig om te zien hoe volgens jou de familie Clinton de basis is van zo'n beetje alle ellende in de wereld. Denk je echt dat je zo eenvoudig een zondebok kan kiezen?
Nah, ik vind je enkel grappig.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:41 schreef Ulx het volgende:
Ben je verliefd op me of komt je obsessie met mij ergens anders vandaan, Refrag?
Dat zou ook einde Trump betekenen toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:43 schreef L3gend het volgende:
Die McMullin gaat gewoon Utah winnen![]()
Utah-Emerson
McMullin 31%
Trump 27%
Clinton 24%
Johnson 5%
Mwah, Utah is maar zes kiesmannen waard.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat zou ook einde Trump betekenen toch?
Ik denk niet dat de race in Utah erg correleert met de nationale race om eerlijk te zijn doordat er veel mormonen zijn. Maar het maakt het voor Trump moeilijker om de verkiezingen direct te winnen. Het gebrek van steun van Mormonen voor Trump kan echter wel dodelijk zijn in Nevada of Arizonaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Of President McMuffin:quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar serieus dan: Die giftige subprimebende waren er nog niet in de tijd van Roosevelt. Ik denk daarom niet dat die wet ze verbood. Hoe kan het dat het afschaffen van die wet dan zulke gevolgen had?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat on hinesight tijdens het presidentschap van Clinton de basis is gelegd voor de kredietcrisis ja, ik denk ook dat Nafta niet goed heeft gewerkt voor de blue-collar werknemers in VS en verder ook niet heeft geleid tot een afname van illegale werknemers uit Mexico en andere Latijns-Amerikaanse landen. Achteraf gesproken.
De opheffing tussen zakenbanken en systeembanken is sws een grote vergissing geweest. Dit was een wet die door Roosevelt werd ingevoerd nav de beurskrach in 1929 en staat bekend onder de naam Glass-Steagall. Billiyboy heeft die wet ingetrokken.
Uiteraard heeft Bush er ook zijn schepje bovenop gedaan, want een oorlog in het M-O terwijl de rente afnam en iedereen voor alles en nog wat consumptief een lening kon krijgen kwam wel lekker uit.
Die bejaarde tak werkt voor Vladimirquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:52 schreef Ryan3 het volgende:
Maar waarom zou greenparty kandidaat Jill Stein de Amerikanen willen waarschuwen voor een wo3 onder Hillary, for god's sake? Dat Jill Stein zich sws laat kennen door zulk een uitspraak?
Greenparty zijn echt de PhD's van Amerika, waarom deze paniek ineens?
Met name de gevolgen zijn het punt. Als een zakenbank failliet gaat, hoef je er geen geld en dus geen bail-out aan te spenderen bij faillissement. Als het verweven is met een systeembank wel, want doe je dat dan niet dan stopt iedere normale day-to-day financiële dienstverlening.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar serieus dan: Die giftige subprimebende waren er nog niet in de tijd van Roosevelt. Ik denk daarom niet dat die wet ze verbood. Hoe kan het dat het afschaffen van die wet dan zulke gevolgen had?
Ik zou sws Jill Stein stemmen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die bejaarde tak werkt voor Vladimir
[ afbeelding ]
Je weet dat GLBA door drie republikeinen door het Huis en de Senaat is gelootst? Het was geen initiatief van WJC of de Democraten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met name de gevolgen zijn het punt. Als een zakenbank failliet gaat, hoef je er geen geld en dus geen bail-out aan te spenderen bij faillissement. Als het verweven is met een systeembank wel, want doe je dat dan niet dan stopt iedere normale day-to-day financiële dienstverlening.
Ja, en Billyboy heeft deze repeal-act ondertekend, ik dacht dat het in 1998 was, maar daar zat Gramm achter idd. Eén van de argumenten was dat Glass-Seagall in de praktijk al was opgeheven. Maar dan had je toen als president dit moeten veto'en. Achteraf gezien. Zoals achteraf gezien Nafta ook een grote mislukking is geworden wb de gevolgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je weet dat GLBA door drie republikeinen door het Huis en de Senaat is gelootst? Het was geen initiatief van WJC of de Democraten.
Maar goed, dit is offtopic.
Oké, veel plezier alvast.quote:
Dan wordt het YouTube. Word ook een beetje moe van CNN. Ik vind het helemaal prima dat ze trump zo door de mangel halen. Maar laat ze dat ook met Hillary doen.quote:Op YouTube of npo app. Clinton news network moet je geen views geven.
Ik zou het weleens leuk vinden als er een topic werd geopend waarin je geen drogredeneringen mocht gebruiken, en zeker geen persoonlijke aanvallen. En het liefst ook waarin mensen even kritisch naar hun eigen mening kijken als naar die van de ander.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen mensen alleen maar gekke insinuaties maken hier als een vorm van discussie? Geen argumentatie meer, gewoon een labeltje opplakken?
Kan deze topicserie wel dicht lijkt me.
Tja, dit topic is door sommige mensen wel aan het devalueren iig, mijn observatie nu even.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou het weleens leuk vinden als er een topic werd geopend waarin je geen drogredeneringen mocht gebruiken, en zeker geen persoonlijke aanvallen. En het liefst ook waarin mensen even kritisch naar hun eigen mening kijken als naar die van de ander.
Zou dat niet saai zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou het weleens leuk vinden als er een topic werd geopend waarin je geen drogredeneringen mocht gebruiken, en zeker geen persoonlijke aanvallen. En het liefst ook waarin mensen even kritisch naar hun eigen mening kijken als naar die van de ander.
Nee.quote:
Omdat die a) deels in dezelfde vijver vissen en b) nogal pacifistisch zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:52 schreef Ryan3 het volgende:
Maar waarom zou greenparty kandidaat Jill Stein de Amerikanen willen waarschuwen voor een wo3 onder Hillary, for god's sake? Dat Jill Stein zich sws laat kennen door zulk een uitspraak?
Greenparty zijn echt de PhD's van Amerika, waarom deze paniek ineens?
Tja de hele grap is natuurlijk dat de teams achter Bush/Rubio/Cruz hier ook druk mee in de weer waren. Jeb Bush gaf bijvoorbeeld al zijn emails vrij uit zijn tijd als Gouverneur om te laten zien dat hij wel 'transparant' is en Hillary niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:19 schreef Zith het volgende:
De Hillary Campagne had een 80-pagina document opgesteld met 'problematische punten' van Hillary die ze heeft genoemd tijdens paid-speeches... die de tegenpartij mogelijk zou kunnen gebruiken.
Oftewel, ze hebben het werk alvast gedaan en aan ons gegeven![]()
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/8086
http://unfittorun.com/wp-(...)mmary_key_points.pdf
Op Pagina 16:
[ afbeelding ]
HIllary admits to framing an innocant Iranian man.
Ja, alleen wordt ze nooit president en weet iedereen dat die op haar stemt. Waarom zou ze dat toch zeggen dan? Dan denkt ze dat echt denk ik. Waarom dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat die a) deels in dezelfde vijver vissen en b) nogal pacifistisch zijn?
Laat me raden: Trump luisterde niet naar hem?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:51 schreef Mike het volgende:
Roger Ailes (ex-baas van FOX) is alweer weg bij de campagne van Trump: http://www.vanityfair.com(...)rump-no-longer-speak?
Maak het nou niet te moeilijk voor Ryan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat die a) deels in dezelfde vijver vissen en b) nogal pacifistisch zijn?
Waarom zou dat relevant zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, alleen wordt ze nooit president en weet iedereen dat die op haar stemt.
Ik zie het toch vooral als een vrij radicale, groen pacifistische beweging. Haar claims zijn prima te begrijpen als je haar eigen standpunten op het gebied van Defensie en buitenlandbeleid bekijkt. Ze hangt nogal in het idee dat een militair sterk Amerika met een dominante rol op het wereldtoneel agressie uitlokt. Ze wil niet voor niets hard snijden in de Amerikaanse Defensie. Het is in mijn ogen ook die naïeve positie die ertoe leidt dat wat meer Realpolitik gezien wordt als een levensgevaarlijke bedreiging.quote:Waarom zou ze dat toch zeggen dan? Dan denkt ze dat echt denk ik. Waarom dan?
Jill Steins achterban zie ik als PhD, joods-seculier, humoristisch, ook bevlogen mbt climate etc.
Is toch gek, ik vind het een vrij boude uitspraak iig.
Is het vreemd dat ik de Donald-Melania situatie nogal vindt meevallen, maar dat ik de Hillary-Bill Clinton relatie uiterst vreemd vind en soap-opera waardig?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:54 schreef Ulx het volgende:
Ik vraag me af hoe het met de stabiliteit van het huwelijk van Trump zit. Zijn vrouw was nogal geschrokken van de onthullingen. Zijn eerdere vrouwen hebben hem verlaten. Als Melania meer of teveel voor haar kiezen krijgt, zouden ze dan een heel publieke scheiding krijgen? En welke gevolgen zou dat hebben?
Moslims gaan jou pakken, Koos. Ze houden nl. meer van racisten dan van Gutmenschen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maak het nou niet te moeilijk voor Ryan.
Die zal zo wel een excuus verzinnen om over moslims te beginnen.
Euribob, kijkt u mee? Zo ja super betrouwbaar weer.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:57 schreef Infection het volgende:
Die anti-Hillary censuur bij CNN
http://www.dumpert.nl/med(...)_man_een_oscar_.html
Bill en Hillary blijven wel bij elkaar. Daarover maak ik me geen zorgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik de Donald-Melania situatie nogal vindt meevallen, maar dat ik de Hillary-Bill Clinton relatie uiterst vreemd vind en soap-opera waardig?
Het heeft alle varianten op seksueel en zakelijk gebied.
Een schertsfiguur in de ogen Ryan3. Op FOK!, of all places.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moslims gaan jou pakken, Koos. Ze houden nl. meer van racisten dan van Gutmenschen.
(Heb je nou zelf niet in de gaten dat je een schertsfiguur bent geworden ondertussen?)
Vooral die reactie:quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:57 schreef Infection het volgende:
Die anti-Hillary censuur bij CNN
http://www.dumpert.nl/med(...)_man_een_oscar_.html
Het lijkt ook meer een verstandshuwelijk dan iets anders.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bill en Hillary blijven wel bij elkaar. Daarover maak ik me geen zorgen.
Een op macht en geld belustte lesbienne en een vrouwengek, dat geloof ik ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bill en Hillary blijven wel bij elkaar. Daarover maak ik me geen zorgen.
Bijna alsof hij zelf de noodknop ingedrukt heeft om zijn mond te snoeren.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vooral die reactie:
"Oh we lost the sattelite feed, that sucks"
BNW is nog steeds drie deuren verder.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Een op macht en geld belustte lesbienne en een vrouwengek, dat geloof ik ook.
Een kind van de duivel, niet te vergeten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Een op macht en geld belustte lesbienne en een vrouwengek, dat geloof ik ook.
Maar dat kunnen ze goed, dus dat is niet zo relevant. Melania is Trump afgevallen, kan zij de stress wel aan of vertrekt ze ook? Heeft ze dan recht op het Witte Huis en mag Donald bij vrienden op de bank slapen?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt ook meer een verstandshuwelijk dan iets anders.
Voor de camera even het stelletje spelen en daarnaast lekker je eigen ding doen.
Maar is dat dan dezelfde naïeve positie (in mijn ogen) als sommige linkse stromingen in NL?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou dat relevant zijn?
[..]
Ik zie het toch vooral als een vrij radicale, groen pacifistische beweging. Haar claims zijn prima te begrijpen als je haar eigen standpunten op het gebied van Defensie en buitenlandbeleid bekijkt. Ze hangt nogal in het idee dat een militair sterk Amerika met een dominante rol op het wereldtoneel agressie uitlokt. Ze wil niet voor niets hard snijden in de Amerikaanse Defensie. Het is in mijn ogen ook die naïeve positie die ertoe leidt dat wat meer Realpolitik gezien wordt als een levensgevaarlijke bedreiging.
Nee, Bill valt daar niet op.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik geloof niet dat Hillary een lesbienne is.
Kan gewoon samen met mainstream.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
BNW is nog steeds drie deuren verder.
Ach, even voor de camera zo doen. Voorspelbaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar dat kunnen ze goed, dus dat is niet zo relevant. Melania is Trump afgevallen, kan zij de stress wel aan of vertrekt ze ook? Heeft ze dan recht op het Witte Huis en mag Donald bij vrienden op de bank slapen?
Binnen de SP heb je die stroming ook wel inderdaad. Binnen linkse intellectuele kringen was men natuurlijk ook lange tijd idolaat van niet al te frisse communistische regimes.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar is dat dan dezelfde naïeve positie (in mijn ogen) als sommige linkse stromingen in NL?
Beetje warrig verhaal. Electoral gewin is electoraal gewin. Ik zie niet in wat Trump of het hebben van een PhD daarmee vandoen hebben.quote:Verder denk ik dat je toch op de Trump-gekkies lijkt, als in: Hillary zorgt voor wo3, stem op mij. Dat heb je als PhD toch ook wel in de gaten?
Ik weet niet wat de kiezersdemografie van de Groenen exact is, maar er zitten volgens mij ook veel antroposofische zweefteven, homeopaten, antivaxxers en andersoortige aluhoedjes bij die partij.quote:Daarnaast wat ik zeg: achterban hoogopgeleid en joods-seculier vooral, dan begrijp je toch ook wel dat de wereld anders in mekaar steekt? Ik begrijp dit niet, wetende dat iedereen beseft, ook Jill, dat zij nooit president wordt...
Ik vind het gek en had het niet verwacht...
Niet in dit topic, maar daar is de FB verder voor.quote:
Ze noemde het zelf boys talk, maar vond dit toch wel wat ver gaan. Ondanks dat was ze wel bij het debat en had ze demonstratief een kledingstuk aan dat 'Pussy Bow' heet. 5D chess jwtquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
Melania begreep blijkbaar ook niet dat het slechts 'locker room talk' was. Om de een of reden vond ze de uitspraken van haar man heel niet leuk
Nee, want dat is een doorgestoken kaart, dat weet je ook wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet in dit topic, maar daar is de FB verder voor.
Precies. Maar Hillary koos ervoor haar huwelijk te redden toen Bill haar bedonderde. Ivana en Marla vonden Trump daarvoor niet belangrijk en vertrokken. Wat als Melania het gedonderjaag ook zat is? Een gesprek met Trump lijkt me nogal nutteloos. Dus een high profile scheiding? Bommen op Slovenië?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
Melania begreep blijkbaar ook niet dat het slecht 'locker room talk' was. Om de een of reden vond ze de uitspraken van haar man heel niet leuk
Zozo, wat opmerkelijke actie. Dat ze haar man blijft steunen, wie had dat verwacht?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:18 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ze noemde het zelf boys talk, maar vond dit toch wel wat ver gaan. Ondanks dat was ze wel bij het debat en had ze demonstratief een kledingstuk aan dat 'Pussy Bow' heet. 5D chess jwt
Hillary had natuurlijk politieke ambities en die kon je sowieso destijds wel vergeten als gescheiden vrouw en wellicht nu ook nog wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Precies. Maar Hillary koos ervoor haar huwelijk te redden toen Bill haar bedonderde. Ivana en Marla vonden Trump daarvoor niet belangrijk en vertrokken. Wat als Melania het gedonderjaag ook zat is? Een gesprek met Trump lijkt me nogal nutteloos. Dus een high profile scheiding? Bommen op Slovenië?
Inderdaad zo midden in het belangrijkste gevecht in het leven van haar man. Je verwacht het nietquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zozo, wat opmerkelijke actie. Dat ze haar man blijft steunen, wie had dat verwacht?
Gekke reactie, want daar draaide mijn reactie niet om. Het ging precies om je bevestiging dat zij zelf een naïeve politiek uiteenzet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Binnen de SP heb je die stroming ook wel inderdaad. Binnen linkse intellectuele kringen was men natuurlijk ook lange tijd idolaat van niet al te frisse communistische regimes.
[..]
Gaat erom dat ze zelf wel weet dat ze nooit president wordt en dat juist Hillary dichterbij haar policies zit dan Trump, toch? Ik weet ook de reden niet trouwens waarom ze dacht dat Hillary wo3 uitlokt. Mij initiële reactie: ga je nou zo gek doen als al die extreemrechtse complotgekkies?quote:Beetje warrig verhaal. Electoral gewin is electoraal gewin. Ik zie niet in wat Trump of het hebben van een PhD daarmee vandoen hebben.
[..]
Dat kan, dat weet ik verder ook niet, maar dan kun je haar sws niet serieus nemen, terwijl ik wel altijd achting had voor haar voorganger.quote:Ik weet niet wat de kiezersdemografie van de Groenen exact is, maar er zitten volgens mij ook veel antroposofische zweefteven, homeopaten, antivaxxers en andersoortige aluhoedjes bij die partij.
Het zou haar steun en stemmen opleveren van de groep (militante) feministen. Dat zullen er alleen minder zijn dan de stemmen die ze zou verliezen aan de wat conservatievere kant.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hillary had natuurlijk politieke ambities en die kon je sowieso destijds wel vergeten als gescheiden vrouw en wellicht nu ook nog wel.
En waarom?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
Jill Stein is een profeet. Waarom snapt niemand dat?
Melania, als de objectiviteit zelve, heeft bepaald dat de opmerkingen van haar man weliswaar ongepast waren, maar dat zij zich er toch overheen heeft kunnen zetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Inderdaad zo midden in het belangrijkste gevecht in het leven van haar man. Je verwacht het niet
Je moet wel uitkijken, als je niet van insinuaties houdt, moet je het niet doen iig.quote:
Wat? Moslims? Zijn ze de nieuwe joden?quote:
Stand By Your Manquote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Melania, als de objectiviteit zelve, heeft bepaald dat de opmerkingen van haar man weliswaar ongepast waren, maar dat zij zich er toch overheen heeft kunnen zetten.
Een voorbeeld voor de rest van vrouwelijk Amerika.
quote:
Wat mij betreft niet, want ik ga mijn broodje altijd halen bij de Turkse bakker.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat? Moslims? Zijn ze de nieuwe joden?
Je vroeg of het dezelfde naïeve positie was als bij sommige linkse partijen in Nederland. Als mijn reactie daar geen antwoord op was, dan had je de vraag anders moeten formuleren.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gekke reactie, want daar draaide mijn reactie niet om. Het ging precies om je bevestiging dat zij zelf een naïeve politiek uiteenzet.
En zou ze volgens die logica dan beter niet gewoon helemaal uit de race kunnen stappen denk je? Wat zou het zeggen dat ze dat niet doen?quote:[..]
Gaat erom dat ze zelf wel weet dat ze nooit president wordt en dat juist Hillary dichterbij haar policies zit dan Trump, toch? Ik weet ook de reden niet trouwens waarom ze dacht dat Hillary wo3 uitlokt.
Ik ga verder niet over wie jij wel of niet serieus neemt. In mijn ogen is de voornaamste reden dat het Amerikaanse spectrum geen significante derde partijen kent vooral dat de alternatieven 'fringe' partijen zijn. De Groenen op de linkerflank, de LP op de rechterflank. Met een Amerikaanse variant op bijvoorbeeld de LibDems zou dat kunnen veranderen.quote:[..]
Dat kan, dat weet ik verder ook niet, maar dan kun je haar sws niet serieus nemen, terwijl ik wel altijd achting had voor haar voorganger.
quote:Thursday, October 19, 2016: Danney Williams, who claims to be Bill Clinton's long lost son, makes a surprise announcement, appearing live in Las Vegas only hours before the third debate between Hillary Clinton and Donald Trump.
Ja, er is geen redelijk alternatief als third party idd. Partijen zijn ook anders dan bij ons wordt altijd voorgehouden. Of dat nog steeds zo is, is de vraag, wel in de jaren 60 toen JFK gekozen werd iig.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je vroeg of het dezelfde naïeve positie was als bij sommige linkse partijen in Nederland. Als mijn reactie daar geen antwoord op was, dan had je de vraag anders moeten formuleren.
[..]
En zou ze volgens die logica dan beter niet gewoon helemaal uit de race kunnen stappen denk je? Wat zou het zeggen dat ze dat niet doen?
Het sentiment van die partij en haar achterban wordt hier ook wel door een aantal mensen verwoord. Hillary steunen is de status quo steunen, de revolutie moet komen!
[..]
Ik ga verder niet over wie jij wel of niet serieus neemt. In mijn ogen is de voornaamste reden dat het Amerikaanse spectrum geen significante derde partijen kent vooral dat de alternatieven 'fringe' partijen zijn. De Groenen op de linkerflank, de LP op de rechterflank. Met een Amerikaanse variant op bijvoorbeeld de LibDems zou dat kunnen veranderen.
En Sarah Palin komt ook. En de voormalig beste vriend van Gadaffi: Malik Obama.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 23:40 schreef Nintex het volgende:
We gaan weer een pre-debate stunt krijgen:
[..]
They're gonna be sick of winningquote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En Sarah Palin komt ook. En de voormalig beste vriend van Gadaffi: Malik Obama.
Het gaat zeker een generatie duren voor de Republikeinse partij is hersteld van de Trump kandidatuur. administration
twitter:JTSantucci twitterde op donderdag 20-10-2016 om 00:15:22Trump camp sources confirm to @ABC - guests tonight include new Bill Clinton accuser Leslie Millwee & Former Alaska Governor Sarah Palin reageer retweet
Dit kan je beter in het debattopic gooien, daar is het meer op z'n plek.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:29 schreef Nintex het volgende:
The crazy train never stopstwitter:JTSantucci twitterde op donderdag 20-10-2016 om 00:15:22Trump camp sources confirm to @ABC - guests tonight include new Bill Clinton accuser Leslie Millwee & Former Alaska Governor Sarah Palin reageer retweet
Is dat niet gewoon de definitie van stemmen winnen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De onthullingen gaan maar door:
In the video, Foval is heard saying, “We manipulated the vote with money and action, not with laws.”[/i]
Ik zou het niet weten wat er allemaal mis is bij de NOS maar het werkt voor geen meter, zoveel is duidelijk. Kapot bezuinigd, te veel verjipenjannekiseerd, te weinig journalisten in het buitenland, te weinig goede jonge journalisten die erbij komen, teveel gezellige netwerkjes met politici, aan de leiband van Nieuwspoort (niet braaf in het gelid lopen => toegang verliezen), te hoog verschil in inkomen tussen hen en ons? Geen idee. Zeg jij het maar. Tenslotte is het ook nog mogelijk dat het al decennialang bagger was maar dat we het meer zijn gaan opmerken omdat we nu zelf meer directe toegang tot het nieuws hebben in plaats van dat we afhankelijk zijn van de NOS als doorgeefluik (voor de opkomst van het internet).quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar wat is dan de geheime agenda van de NOS?
Want die lui die vliegen er echt om de haverklap uit, maar zonder enige trend in de onderwerpen waarbij dit gebeurt. Eigenlijk vind ik het nu jammer dat ik hier geen archief van heb, zou een geweldige viral video kunnen zijn.
(Niet stiekem iemand die bij de NOS werkt en dit kan opzoeken in een log van foutmeldingen ofzo?)
Heb het idee dat NOS gewoon een kopie van CNN is alleen nog gecensureerder. Ik kijk thuis nooit NL nieuws.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten wat er allemaal mis is bij de NOS maar het werkt voor geen meter, zoveel is duidelijk. Kapot bezuinigd, te veel verjipenjannekiseerd, te weinig journalisten in het buitenland, te weinig goede jonge journalisten die erbij komen, teveel gezellige netwerkjes met politici, aan de leiband van Nieuwspoort (niet braaf in het gelid lopen => toegang verliezen), te hoog verschil in inkomen tussen hen en ons? Geen idee. Zeg jij het maar. Tenslotte is het ook nog mogelijk dat het al decennialang bagger was maar dat we het meer zijn gaan opmerken omdat we nu zelf meer directe toegang tot het nieuws hebben in plaats van dat we afhankelijk zijn van de NOS als doorgeefluik (voor de opkomst van het internet).
Niet dat er geen complot kan zijn maar er zijn ook tal van gewone mechanismes die ervoor zorgen dat nieuwsorganisaties op een gegeven moment falen. Voor het USA-nieuws kan je natuurlijk beter bepaalde eigen (USA) kanalen gebruiken - in mijn geval o.a. TYT en TYT Politics - dan te leunen op mensen die die kanalen gebruiken.
Sponsored by:quote:
En je antwoordt met een slaapverwekkend saaie post? Dat werkt natuurlijk niet echt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nog even een antwoord op o.a. Re en Monolith die tot nu toe de Wikileaks-onthullingen slaapverwekkend saai zeggen te vinden. Ik vind deze bijvoorbeeld toch best wel pikant. Niet de meeste pikante maar voldoende pikant. Ik pak deze er nu even uit omdat ik die toevallig net voor mijn ogen had (TYT Politics, 14 oktober). Op dat moment had nog geen enkel medium hier aandacht aan besteed, Emma Vigeland van TYT Politicis vond dit bij het zelf doorspitten van de database. Dat verklaart als jullie er nog niet van gehoord hadden. De onthulling over Brazil die jullie inmiddels wel hebben meegekreven (tal van bekende media hebben hier aandacht aan besteed) kwam van Jordan van TYT Politics, hij was in ieder geval de eerste die het in de media bracht.
I am for three because it sends the strongest signal not only Labor but to where voters are on trade. They feel they always get the raw end of the deal. I am less concerned about historical blowback on her past position then this issue eating us alive for being on the wrong side and giving Progressives a real reason to try and push someone more weighty into the primary. There are no other issues that Labor cares about. This is it for them and they actually have voters on their side.
John Anzalone
Anzalone Liazt Grove Research
Over TTIP natuurlijk. De rest van de correspondentie waar dit uit komt kan je natuurlijk heel erg gemakkelijk zelf vinden, in de kern toont heel die uitwisseling aan dat HC altijd voor de TTIP was, ook op het moment dat ze zei tegen te zijn, ze deed alsof ze tegen was omdat het team besefte dat dit (HC eerlijk vertellen dat ze voor is) Sanders had kunnen doen winnen omdat juist dit onderwerp belangrijk is voor de gewone mensen. Dat wisten we allang maar nu is het bewezen. Merk op dat Wikileaks tot nu toe een perfecte track record heeft, nog nooit is iets onjuist gebleken.
hell noquote:Op donderdag 20 oktober 2016 06:46 schreef L3gend het volgende:
Clinton het debat dus gewonnen. De grootste take away van het debat voor de komende dagen is dat Trump de uitslag van de verkiezingen niet wil accepteren. Hij wil het maar niet leren en verliest wederom ook weer de message na het debat
Trump vet verloren. Zowel qua issues, als qua soundbites, wat normaal gesproken zijn sterke punt is. Maar ja,dan komt ie met zoiets als het niet accepteren van het resultaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 06:46 schreef L3gend het volgende:
Clinton het debat dus gewonnen. De grootste take away van het debat voor de komende dagen is dat Trump de uitslag van de verkiezingen niet wil accepteren. Hij wil het maar niet leren en verliest wederom ook weer de message na het debat
Kun je nagaan dat de uitslag altijd is geaccepteerd, zelfs de meest idiote uitslag die ik in mijn leven heb meegemaakt tussen Bush en Gore, met het kiesmannen debacle.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 06:55 schreef Broomer het volgende:
[..]
Trump vet verloren. Zowel qua issues, als qua soundbites, wat normaal gesproken zijn sterke punt is. Maar ja,dan komt ie met zoiets als het niet accepteren van het resultaat.
Trump heeft ondertussen zijn eigen parochie. Waar hij voor preekt. Geïnteresseerd in het winnen van de verkiezingen - wat vraagt om het binnenhalen van zwevende kiezers - is hij niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 06:46 schreef L3gend het volgende:
Hij heeft wel het panel van undecideds van CNN gewonnen. 10 Trump, 5 hillary, 6 nog undecided.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:18 schreef DestroyerPiet het volgende:
http://thehill.com/blogs/(...)rts-post-debate-poll
zelfs in de Breitbart online poll heeft trump verloren in het debat.
is trump nu ook zijn traditionele aanhang aan het kwijtraken? Ik denk dat het nu gewoon klaar is voor Trump ofniet?
twitter:PpollingNumbers twitterde op donderdag 20-10-2016 om 06:55:41@YouGov Poll:Winner Of The #DebateNight Among Independents:Trump 44% (+4)Clinton 40% https://t.co/LxAwuCAQpG reageer retweet
Het was na het eerste debat al klaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:18 schreef DestroyerPiet het volgende:
http://thehill.com/blogs/(...)rts-post-debate-poll
zelfs in de Breitbart online poll heeft trump verloren in het debat.
is trump nu ook zijn traditionele aanhang aan het kwijtraken? Ik denk dat het nu gewoon klaar is voor Trump ofniet?
Die mag een paar weken naar een sanitorium om bij te komen denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2016 07:23 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Trump heeft ondertussen zijn eigen parochie. Waar hij voor preekt. Geïnteresseerd in het winnen van de verkiezingen - wat vraagt om het binnenhalen van zwevende kiezers - is hij niet.
De vraag is wat hij na de verkiezingen gaat doen.
Was het zelfs al niet klaar toen de nominaties bekend werden?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het was na het eerste debat al klaar.
Trump heeft het alleen maar erger gemaakt sindsdien.
Emigreren naar Rusland.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 07:23 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Trump heeft ondertussen zijn eigen parochie. Waar hij voor preekt. Geïnteresseerd in het winnen van de verkiezingen - wat vraagt om het binnenhalen van zwevende kiezers - is hij niet.
Voor het eerste debat waren de odds letterlijk 50/50.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was het zelfs al niet klaar toen de nominaties bekend werden?
Ik ken de theorie maar ging daar toch niet echt in meequote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor het eerste debat waren de odds letterlijk 50/50.
Trump TV.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 07:23 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dit lijkt mij zeer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Trump TV.
Die man heeft geen gezonde psyche en hij gaat de rest van zijn leven besteden aan het zo miserabel mogelijk maken van het leven van Hillary Clinton.
Nee, hij!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:13 schreef fixatoman het volgende:
Wel grappig. Al Gore accepteerde de uitslag aanvankelijk ook niet. Rechtszaken, hertelling, etc.
Maarja, hij zal vast tijdens het debat hebben gezegd dat hij dat wel zou doen, dus dan is het goed.
Het is een patroon in deze campagne. Een die bovendien steeds vervelender begint te worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:15 schreef fixatoman het volgende:
[..]
?
Woorden zijn belangrijker dan daden?
Gore maakte bezwaar omdat de uitslag zeer close was. Dus na de uitslag waarbij er meldingen over ongeregeldheden waren en hij accepteerde de uitspraak van het hooggerechtshof.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:13 schreef fixatoman het volgende:
Wel grappig. Al Gore accepteerde de uitslag aanvankelijk ook niet. Rechtszaken, hertelling, etc.
Maarja, hij zal vast tijdens het debat hebben gezegd dat hij dat wel zou doen, dus dan is het goed.
Die hebben ze afgeschaft bij de Republikeinen. Bij de Democraten zijn ze vrij marginaal en beïnvloeden ze feitelijk de verkiezingen niet. Zelfs al zouden de Republikeinen 10% superdelegates introduceren die ook nog eens onafhankelijk van de uitslag in hun districten / staten zouden stemmen, dan nog zou het effect op de primaries er niet geweest zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:10 schreef Lyrebird het volgende:
Yep, mij ook.
Er is werk aan de winkel, voor de Republikeinen. Bij een volgende verkiezing is het verstandig als zo'n clown niet meer door de ballotagecommissie heen komt.
Neem wat dat betreft een voorbeeld aan de Dems, met hun superdelegates.
Die hertelling was in Florida was in de wet vastgelegd, vriendelijke vriend, daar heeft Gore niet om gevraagd. Gore vocht de uitslag van de hertelling wel aan, maar (let op) niet de uitslag van de verkiezingen. Toen besloten werd dat hij verloren had legde hij zich daar bij neer.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:13 schreef fixatoman het volgende:
Tja, Trump zegt dat hij wanneer de uitslag er is zal bekijken of hij het zo zal accepteren of dat hij stappen gaat ondernemen. Daar wordt vervolgens moeilijk over gedaan bij CNN, e.d. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo gek is en zoals ik dus aangaf al wel vaker is gebeurd. Trump is gewoon eerlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een patroon in deze campagne. Een die bovendien steeds vervelender begint te worden.
Trump doet nogal vrouwonvriendelijke uitspraken. 'Maar Bill Clinton heeft tientallen vrouwen verkracht!'
Trump zegt de verkiezingsuitslag niet op voorhand te zullen accepteren. Maar Al Gore vocht de uitslag ook aan!
Man, kap eens met die onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |