Bernie Madoff op Treasury.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is Ken Bone niet logischer als Secretary of Energy?
Nah, dat ging mis bij het afschaffen van het gebruik van goud en zilver in de munten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zou nooit Trump stemmen als Amerikaan iig, maar zelfs Jill Stein schijnt vandaag gezegd te hebben dat ze bang is dat Hillary gewoon wo3 veroorzaakt. Jill Stein mensen.
Iig zou ik nooit Bill Clinton zeggenschap geven in de enonomie. Uiteindelijk heeft-ie dat deel verprutst in de zin dat hij één van de enablers is geweest van de kredietcrisis en uiteindelijk by proxy de crisis met Griekenland, de Euro, het afnemende vertrouwen in de EU en het afnemende vertrouwen in autoriteiten.
Nee, je probeert op subtiele wijze te doen wat du_keske doet, dat is natuurlijk geen discussie. Volgens mij kun je daar gewoon mee stoppen ook. Dat is geen discussie leveren, geen argumenten gebruiken, gewoon mensen wegzetten als idioten. Kan ik ook hoor, alleen zal ik dat nooit doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nah, dat ging mis bij het afschaffen van het gebruik van goud en zilver in de munten.
Ik kwam uiteindelijk hier op uit, nog vermakelijker dan de LPF.quote:
Nu niet dommetje spelen Ryan. Je bent zeer bedreven in op de man spelen en doet dat ook zeer regelmatig.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, je probeert op subtiele wijze te doen wat du_keske doet, dat is natuurlijk geen discussie. Volgens mij kun je daar gewoon mee stoppen ook. Dat is geen discussie leveren, geen argumenten gebruiken, gewoon mensen wegzetten als idioten. Kan ik ook hoor, alleen zal ik dat nooit doen.
Only 'the best' people.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kwam uiteindelijk hier op uit, nog vermakelijker dan de LPF.
Secretary of State: Harambe
Attorney General: Judge Jeanine
Secretary of Veterans Affairs: R. Lee Ermey
Secretary of Homeland Security: John "John Cena" Cena
Secretary of Defense: Dwayne "The Rock" Johnson
Secretary of Treasury: Larry Flynt
Secretary of Labor: Frank Sobotka
Secretary of Energy: Jeb Bush
Secretary of Health and Human Services: Chris Christy
Chief of Staff: Ivanka Trump
Foei nou! Je kunt hier toch niet precies opschrijven wat Ulx eigenlijk al vanaf topic #1 aan het doen is hier!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, je probeert op subtiele wijze te doen wat du_keske doet, dat is natuurlijk geen discussie. Volgens mij kun je daar gewoon mee stoppen ook. Dat is geen discussie leveren, geen argumenten gebruiken, gewoon mensen wegzetten als idioten. Kan ik ook hoor, alleen zal ik dat nooit doen.
Dat laatste zegt ie toch niet? Dat de Clintons verantwoordelijk zijn voor alle ellende in de wereld.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nu niet dommetje spelen Ryan. Je bent zeer bedreven in op de man spelen en doet dat ook zeer regelmatig.
Maar grappig om te zien hoe volgens jou de familie Clinton de basis is van zo'n beetje alle ellende in de wereld. Denk je echt dat je zo eenvoudig een zondebok kan kiezen?
Ik denk dat on hinesight tijdens het presidentschap van Clinton de basis is gelegd voor de kredietcrisis ja, ik denk ook dat Nafta niet goed heeft gewerkt voor de blue-collar werknemers in VS en verder ook niet heeft geleid tot een afname van illegale werknemers uit Mexico en andere Latijns-Amerikaanse landen. Achteraf gesproken.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nu niet dommetje spelen Ryan. Je bent zeer bedreven in op de man spelen en doet dat ook zeer regelmatig.
Maar grappig om te zien hoe volgens jou de familie Clinton de basis is van zo'n beetje alle ellende in de wereld. Denk je echt dat je zo eenvoudig een zondebok kan kiezen?
Nah, ik vind je enkel grappig.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:41 schreef Ulx het volgende:
Ben je verliefd op me of komt je obsessie met mij ergens anders vandaan, Refrag?
Dat zou ook einde Trump betekenen toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:43 schreef L3gend het volgende:
Die McMullin gaat gewoon Utah winnen![]()
Utah-Emerson
McMullin 31%
Trump 27%
Clinton 24%
Johnson 5%
Mwah, Utah is maar zes kiesmannen waard.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat zou ook einde Trump betekenen toch?
Ik denk niet dat de race in Utah erg correleert met de nationale race om eerlijk te zijn doordat er veel mormonen zijn. Maar het maakt het voor Trump moeilijker om de verkiezingen direct te winnen. Het gebrek van steun van Mormonen voor Trump kan echter wel dodelijk zijn in Nevada of Arizonaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Of President McMuffin:quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar serieus dan: Die giftige subprimebende waren er nog niet in de tijd van Roosevelt. Ik denk daarom niet dat die wet ze verbood. Hoe kan het dat het afschaffen van die wet dan zulke gevolgen had?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat on hinesight tijdens het presidentschap van Clinton de basis is gelegd voor de kredietcrisis ja, ik denk ook dat Nafta niet goed heeft gewerkt voor de blue-collar werknemers in VS en verder ook niet heeft geleid tot een afname van illegale werknemers uit Mexico en andere Latijns-Amerikaanse landen. Achteraf gesproken.
De opheffing tussen zakenbanken en systeembanken is sws een grote vergissing geweest. Dit was een wet die door Roosevelt werd ingevoerd nav de beurskrach in 1929 en staat bekend onder de naam Glass-Steagall. Billiyboy heeft die wet ingetrokken.
Uiteraard heeft Bush er ook zijn schepje bovenop gedaan, want een oorlog in het M-O terwijl de rente afnam en iedereen voor alles en nog wat consumptief een lening kon krijgen kwam wel lekker uit.
Die bejaarde tak werkt voor Vladimirquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:52 schreef Ryan3 het volgende:
Maar waarom zou greenparty kandidaat Jill Stein de Amerikanen willen waarschuwen voor een wo3 onder Hillary, for god's sake? Dat Jill Stein zich sws laat kennen door zulk een uitspraak?
Greenparty zijn echt de PhD's van Amerika, waarom deze paniek ineens?
Met name de gevolgen zijn het punt. Als een zakenbank failliet gaat, hoef je er geen geld en dus geen bail-out aan te spenderen bij faillissement. Als het verweven is met een systeembank wel, want doe je dat dan niet dan stopt iedere normale day-to-day financiële dienstverlening.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar serieus dan: Die giftige subprimebende waren er nog niet in de tijd van Roosevelt. Ik denk daarom niet dat die wet ze verbood. Hoe kan het dat het afschaffen van die wet dan zulke gevolgen had?
Ik zou sws Jill Stein stemmen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die bejaarde tak werkt voor Vladimir
[ afbeelding ]
Je weet dat GLBA door drie republikeinen door het Huis en de Senaat is gelootst? Het was geen initiatief van WJC of de Democraten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met name de gevolgen zijn het punt. Als een zakenbank failliet gaat, hoef je er geen geld en dus geen bail-out aan te spenderen bij faillissement. Als het verweven is met een systeembank wel, want doe je dat dan niet dan stopt iedere normale day-to-day financiële dienstverlening.
Ja, en Billyboy heeft deze repeal-act ondertekend, ik dacht dat het in 1998 was, maar daar zat Gramm achter idd. Eén van de argumenten was dat Glass-Seagall in de praktijk al was opgeheven. Maar dan had je toen als president dit moeten veto'en. Achteraf gezien. Zoals achteraf gezien Nafta ook een grote mislukking is geworden wb de gevolgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je weet dat GLBA door drie republikeinen door het Huis en de Senaat is gelootst? Het was geen initiatief van WJC of de Democraten.
Maar goed, dit is offtopic.
Oké, veel plezier alvast.quote:
Dan wordt het YouTube. Word ook een beetje moe van CNN. Ik vind het helemaal prima dat ze trump zo door de mangel halen. Maar laat ze dat ook met Hillary doen.quote:Op YouTube of npo app. Clinton news network moet je geen views geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |