abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166068269
Ik zou nooit Trump stemmen als Amerikaan iig, maar zelfs Jill Stein schijnt vandaag gezegd te hebben dat ze bang is dat Hillary gewoon wo3 veroorzaakt. Jill Stein mensen. (Hierbij zij opgemerkt dat Jill Stein er geen baat bij heeft om dat te zeggen, ze wordt toch nooit president: dus waarom zei ze dat?)
Iig zou ik nooit Bill Clinton zeggenschap geven in de enonomie. Uiteindelijk heeft-ie dat deel verprutst in de zin dat hij één van de enablers is geweest van de kredietcrisis en uiteindelijk by proxy de crisis met Griekenland, de Euro, het afnemende vertrouwen in de EU en het afnemende vertrouwen in autoriteiten.

[ Bericht 12% gewijzigd door Ryan3 op 19-10-2016 21:30:50 ]
I´m back.
pi_166068351
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:10 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Is Ken Bone niet logischer als Secretary of Energy?
Bernie Madoff op Treasury.
pi_166068421
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zou nooit Trump stemmen als Amerikaan iig, maar zelfs Jill Stein schijnt vandaag gezegd te hebben dat ze bang is dat Hillary gewoon wo3 veroorzaakt. Jill Stein mensen.
Iig zou ik nooit Bill Clinton zeggenschap geven in de enonomie. Uiteindelijk heeft-ie dat deel verprutst in de zin dat hij één van de enablers is geweest van de kredietcrisis en uiteindelijk by proxy de crisis met Griekenland, de Euro, het afnemende vertrouwen in de EU en het afnemende vertrouwen in autoriteiten.
Nah, dat ging mis bij het afschaffen van het gebruik van goud en zilver in de munten.
pi_166068542
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nah, dat ging mis bij het afschaffen van het gebruik van goud en zilver in de munten.
Nee, je probeert op subtiele wijze te doen wat du_keske doet, dat is natuurlijk geen discussie. Volgens mij kun je daar gewoon mee stoppen ook. Dat is geen discussie leveren, geen argumenten gebruiken, gewoon mensen wegzetten als idioten. Kan ik ook hoor, alleen zal ik dat nooit doen.
I´m back.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 21:26:03 #180
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166068600
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:09 schreef Nintex het volgende:
Mijn picks:

[ afbeelding ]
Ik kwam uiteindelijk hier op uit, nog vermakelijker dan de LPF.

Secretary of State: Harambe
Attorney General: Judge Jeanine
Secretary of Veterans Affairs: R. Lee Ermey
Secretary of Homeland Security: John "John Cena" Cena
Secretary of Defense: Dwayne "The Rock" Johnson
Secretary of Treasury: Larry Flynt
Secretary of Labor: Frank Sobotka
Secretary of Energy: Jeb Bush
Secretary of Health and Human Services: Chris Christy
Chief of Staff: Ivanka Trump
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166068819
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, je probeert op subtiele wijze te doen wat du_keske doet, dat is natuurlijk geen discussie. Volgens mij kun je daar gewoon mee stoppen ook. Dat is geen discussie leveren, geen argumenten gebruiken, gewoon mensen wegzetten als idioten. Kan ik ook hoor, alleen zal ik dat nooit doen.
Nu niet dommetje spelen Ryan. Je bent zeer bedreven in op de man spelen en doet dat ook zeer regelmatig.

Maar grappig om te zien hoe volgens jou de familie Clinton de basis is van zo'n beetje alle ellende in de wereld. Denk je echt dat je zo eenvoudig een zondebok kan kiezen?
pi_166068918
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:26 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik kwam uiteindelijk hier op uit, nog vermakelijker dan de LPF.

Secretary of State: Harambe
Attorney General: Judge Jeanine
Secretary of Veterans Affairs: R. Lee Ermey
Secretary of Homeland Security: John "John Cena" Cena
Secretary of Defense: Dwayne "The Rock" Johnson
Secretary of Treasury: Larry Flynt
Secretary of Labor: Frank Sobotka
Secretary of Energy: Jeb Bush
Secretary of Health and Human Services: Chris Christy
Chief of Staff: Ivanka Trump
Only 'the best' people.
pi_166069180
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Foei nou! Je kunt hier toch niet precies opschrijven wat Ulx eigenlijk al vanaf topic #1 aan het doen is hier!

Maar inderdaad. Ik heb Ulx hier nog nooit mee zien doen met een discussie, enkel wat neerzetten, vaak over de taxreturns van Trump, en vervolgens andere alleen maar voor vanalles en nogwat uitmaken.
pi_166069227
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nu niet dommetje spelen Ryan. Je bent zeer bedreven in op de man spelen en doet dat ook zeer regelmatig.

Maar grappig om te zien hoe volgens jou de familie Clinton de basis is van zo'n beetje alle ellende in de wereld. Denk je echt dat je zo eenvoudig een zondebok kan kiezen?
Dat laatste zegt ie toch niet? Dat de Clintons verantwoordelijk zijn voor alle ellende in de wereld.
pi_166069244
Ben je verliefd op me of komt je obsessie met mij ergens anders vandaan, Refrag?
pi_166069281
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik denk dat on hinesight tijdens het presidentschap van Clinton de basis is gelegd voor de kredietcrisis ja, ik denk ook dat Nafta niet goed heeft gewerkt voor de blue-collar werknemers in VS en verder ook niet heeft geleid tot een afname van illegale werknemers uit Mexico en andere Latijns-Amerikaanse landen. Achteraf gesproken.
De opheffing tussen zakenbanken en systeembanken is sws een grote vergissing geweest. Dit was een wet die onder Roosevelt werd ingevoerd nav de beurskrach in 1929 en staat bekend onder de naam Glass-Steagall. Billiyboy heeft die wet ingetrokken.
Uiteraard heeft Bush er ook zijn schepje bovenop gedaan, want een oorlog in het M-O terwijl de rente afnam en iedereen voor alles en nog wat consumptief een lening kon krijgen kwam wel lekker uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 19-10-2016 21:49:16 ]
I´m back.
pi_166069309
Die McMullin gaat gewoon Utah winnen :D

Utah-Emerson
McMullin 31%
Trump 27%
Clinton 24%
Johnson 5%
pi_166069311
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:41 schreef Ulx het volgende:
Ben je verliefd op me of komt je obsessie met mij ergens anders vandaan, Refrag?
Nah, ik vind je enkel grappig. :)
En ik houd ervan om te lachen.
pi_166069363
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:43 schreef L3gend het volgende:
Die McMullin gaat gewoon Utah winnen :D

Utah-Emerson
McMullin 31%
Trump 27%
Clinton 24%
Johnson 5%
Dat zou ook einde Trump betekenen toch?
  woensdag 19 oktober 2016 @ 21:48:17 #190
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166069506
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:45 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mwah, Utah is maar zes kiesmannen waard.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166069513
quote:

[..]

Ik denk niet dat de race in Utah erg correleert met de nationale race om eerlijk te zijn doordat er veel mormonen zijn. Maar het maakt het voor Trump moeilijker om de verkiezingen direct te winnen. Het gebrek van steun van Mormonen voor Trump kan echter wel dodelijk zijn in Nevada of Arizona
  woensdag 19 oktober 2016 @ 21:48:42 #192
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166069525
quote:

[..]

Of President McMuffin:
http://fivethirtyeight.co(...)-and-the-presidency/
Géén kloon van tvlxd!
pi_166069639
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat on hinesight tijdens het presidentschap van Clinton de basis is gelegd voor de kredietcrisis ja, ik denk ook dat Nafta niet goed heeft gewerkt voor de blue-collar werknemers in VS en verder ook niet heeft geleid tot een afname van illegale werknemers uit Mexico en andere Latijns-Amerikaanse landen. Achteraf gesproken.
De opheffing tussen zakenbanken en systeembanken is sws een grote vergissing geweest. Dit was een wet die door Roosevelt werd ingevoerd nav de beurskrach in 1929 en staat bekend onder de naam Glass-Steagall. Billiyboy heeft die wet ingetrokken.
Uiteraard heeft Bush er ook zijn schepje bovenop gedaan, want een oorlog in het M-O terwijl de rente afnam en iedereen voor alles en nog wat consumptief een lening kon krijgen kwam wel lekker uit.
Maar serieus dan: Die giftige subprimebende waren er nog niet in de tijd van Roosevelt. Ik denk daarom niet dat die wet ze verbood. Hoe kan het dat het afschaffen van die wet dan zulke gevolgen had?
pi_166069660
Maar waarom zou greenparty kandidaat Jill Stein de Amerikanen willen waarschuwen voor een wo3 onder Hillary, for god's sake? Dat Jill Stein zich sws laat kennen door zulk een uitspraak?
Greenparty zijn echt de PhD's van Amerika, waarom deze paniek ineens?
I´m back.
pi_166069803
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:52 schreef Ryan3 het volgende:
Maar waarom zou greenparty kandidaat Jill Stein de Amerikanen willen waarschuwen voor een wo3 onder Hillary, for god's sake? Dat Jill Stein zich sws laat kennen door zulk een uitspraak?
Greenparty zijn echt de PhD's van Amerika, waarom deze paniek ineens?
Die bejaarde tak werkt voor Vladimir

:')
pi_166069817
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar serieus dan: Die giftige subprimebende waren er nog niet in de tijd van Roosevelt. Ik denk daarom niet dat die wet ze verbood. Hoe kan het dat het afschaffen van die wet dan zulke gevolgen had?
Met name de gevolgen zijn het punt. Als een zakenbank failliet gaat, hoef je er geen geld en dus geen bail-out aan te spenderen bij faillissement. Als het verweven is met een systeembank wel, want doe je dat dan niet dan stopt iedere normale day-to-day financiële dienstverlening.
I´m back.
pi_166069849
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:55 schreef Nintex het volgende:

[..]

Die bejaarde tak werkt voor Vladimir
[ afbeelding ]

:')
Ik zou sws Jill Stein stemmen.
I´m back.
pi_166070100
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 21:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Met name de gevolgen zijn het punt. Als een zakenbank failliet gaat, hoef je er geen geld en dus geen bail-out aan te spenderen bij faillissement. Als het verweven is met een systeembank wel, want doe je dat dan niet dan stopt iedere normale day-to-day financiële dienstverlening.
Je weet dat GLBA door drie republikeinen door het Huis en de Senaat is gelootst? Het was geen initiatief van WJC of de Democraten.

Maar goed, dit is offtopic.
pi_166070649
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 22:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je weet dat GLBA door drie republikeinen door het Huis en de Senaat is gelootst? Het was geen initiatief van WJC of de Democraten.

Maar goed, dit is offtopic.
Ja, en Billyboy heeft deze repeal-act ondertekend, ik dacht dat het in 1998 was, maar daar zat Gramm achter idd. Eén van de argumenten was dat Glass-Seagall in de praktijk al was opgeheven. Maar dan had je toen als president dit moeten veto'en. Achteraf gezien. Zoals achteraf gezien Nafta ook een grote mislukking is geworden wb de gevolgen.
Verder was de waakhond op de beurs ook 1 grote laughable joke geworden inmiddels. U betaalt, wij draaien. En in UK wilde ze wel meedoen door de standaarden nog lager te leggen, sociaaldemocraten aan het bewind toen hè. Daarom is Lehman brothers uiteindelijk bust gegaan in Londen en daarna rimpelde dat zich uit.
En iemand die on top of that heap stond gaat nu de economie leiden in de VS? Ben wel erg sceptisch hoor.

En nee, ik geloof niet dat Putin een nice guy is en ik geloof wel dat MH17 door Russische Buk is neergehaald, verder denk ik dat de Holocaust wel heeft bestaan en dat er veel meer nog dan 6 miljoen joden zijn omgekomen, om even alles maar te noemen waarop ik straks kan aangevallen worden, door mensen die denken aan een discussie deel te nemen. Je moet het er maar bij zeggen tegenwoordig, geloof ik. :').

O, en ik ben geen nazi, maar onschuldig centrum-links wat politieke kleur betreft, wat vroegah PvdA was, zeg maar. :').
I´m back.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 22:17:08 #200
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_166070698
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:59 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ja ik ga kijken.
Oké, veel plezier alvast.
quote:
Op YouTube of npo app. Clinton news network moet je geen views geven.
Dan wordt het YouTube. Word ook een beetje moe van CNN. Ik vind het helemaal prima dat ze trump zo door de mangel halen. Maar laat ze dat ook met Hillary doen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')