abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166075195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 06:55 schreef Broomer het volgende:

[..]

Trump vet verloren. Zowel qua issues, als qua soundbites, wat normaal gesproken zijn sterke punt is. Maar ja,dan komt ie met zoiets als het niet accepteren van het resultaat.
Kun je nagaan dat de uitslag altijd is geaccepteerd, zelfs de meest idiote uitslag die ik in mijn leven heb meegemaakt tussen Bush en Gore, met het kiesmannen debacle.
pi_166075197
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 06:46 schreef L3gend het volgende:
Clinton het debat dus gewonnen. De grootste take away van het debat voor de komende dagen is dat Trump de uitslag van de verkiezingen niet wil accepteren. Hij wil het maar niet leren en verliest wederom ook weer de message na het debat
Trump heeft ondertussen zijn eigen parochie. Waar hij voor preekt. Geïnteresseerd in het winnen van de verkiezingen - wat vraagt om het binnenhalen van zwevende kiezers - is hij niet.

De vraag is wat hij na de verkiezingen gaat doen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_166075421
http://thehill.com/blogs/(...)rts-post-debate-poll

zelfs in de Breitbart online poll heeft trump verloren in het debat.

is trump nu ook zijn traditionele aanhang aan het kwijtraken? Ik denk dat het nu gewoon klaar is voor Trump ofniet?
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_166075465
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 08:18 schreef DestroyerPiet het volgende:

is trump nu ook zijn traditionele aanhang aan het kwijtraken? Ik denk dat het nu gewoon klaar is voor Trump ofniet?
Hij heeft wel het panel van undecideds van CNN gewonnen. 10 Trump, 5 hillary, 6 nog undecided.

Bij yougov ook:
PpollingNumbers twitterde op donderdag 20-10-2016 om 06:55:41 @YouGov Poll:Winner Of The #DebateNight Among Independents:Trump 44% (+4)Clinton 40% https://t.co/LxAwuCAQpG reageer retweet
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 oktober 2016 @ 08:36:36 #280
426493 crew  PippenScottie
pi_166075546
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 08:18 schreef DestroyerPiet het volgende:

Het was na het eerste debat al klaar.
Trump heeft het alleen maar erger gemaakt sindsdien.
My friends all drive horses
pi_166075596
Hij weet er toch elke keer weer een extra slinger aan te geven waardoor hij verder wegzakt, dat is een prestatie op zich.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_166075651
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 07:23 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Trump heeft ondertussen zijn eigen parochie. Waar hij voor preekt. Geïnteresseerd in het winnen van de verkiezingen - wat vraagt om het binnenhalen van zwevende kiezers - is hij niet.

Die mag een paar weken naar een sanitorium om bij te komen denk ik :P
pi_166075663
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 08:36 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Het was na het eerste debat al klaar.
Trump heeft het alleen maar erger gemaakt sindsdien.
Was het zelfs al niet klaar toen de nominaties bekend werden?
  donderdag 20 oktober 2016 @ 08:51:52 #284
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_166075668
quote:

[..]

Emigreren naar Rusland.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 oktober 2016 @ 08:59:46 #285
pi_166075732
quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 08:51 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Was het zelfs al niet klaar toen de nominaties bekend werden?
Voor het eerste debat waren de odds letterlijk 50/50.
pi_166075757
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 08:59 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Voor het eerste debat waren de odds letterlijk 50/50.
Ik ken de theorie maar ging daar toch niet echt in mee :P
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 oktober 2016 @ 09:03:07 #287
pi_166075760
quote:

[..]

Trump TV.

Die man heeft geen gezonde psyche en hij gaat de rest van zijn leven besteden aan het zo miserabel mogelijk maken van het leven van Hillary Clinton.
pi_166075809
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:03 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Trump TV.

Die man heeft geen gezonde psyche en hij gaat de rest van zijn leven besteden aan het zo miserabel mogelijk maken van het leven van Hillary Clinton.
Dit lijkt mij zeer waarschijnlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166075849
Yep, mij ook.

Er is werk aan de winkel, voor de Republikeinen. Bij een volgende verkiezing is het verstandig als zo'n clown niet meer door de ballotagecommissie heen komt.

Neem wat dat betreft een voorbeeld aan de Dems, met hun superdelegates.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_166075879
Eigenlijk lijkt het hele democratische systeem aldaar wel toe aan een grondige revisie :P
pi_166075886
Wel grappig. Al Gore accepteerde de uitslag aanvankelijk ook niet. Rechtszaken, hertelling, etc.
Maarja, hij zal vast tijdens het debat hebben gezegd dat hij dat wel zou doen, dus dan is het goed.
pi_166075895
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:13 schreef fixatoman het volgende:
Wel grappig. Al Gore accepteerde de uitslag aanvankelijk ook niet. Rechtszaken, hertelling, etc.
Maarja, hij zal vast tijdens het debat hebben gezegd dat hij dat wel zou doen, dus dan is het goed.
Nee, hij!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166075899
Blij als deze belachelijke campagne voorbij is.
pi_166075910
quote:
9s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, hij!
?

Woorden zijn belangrijker dan daden?
pi_166075958
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:15 schreef fixatoman het volgende:

[..]

?

Woorden zijn belangrijker dan daden?
Het is een patroon in deze campagne. Een die bovendien steeds vervelender begint te worden.

Trump doet nogal vrouwonvriendelijke uitspraken. 'Maar Bill Clinton heeft tientallen vrouwen verkracht!'

Trump zegt de verkiezingsuitslag niet op voorhand te zullen accepteren. Maar Al Gore vocht de uitslag ook aan!

Man, kap eens met die onzin.
pi_166075961
Beste optreden van Trump tot nu toe. Denk dat hij wel iets stijgt in de peilingen. De vraag is of het genoeg is.
pi_166075968
quote:
Gore maakte bezwaar omdat de uitslag zeer close was. Dus na de uitslag waarbij er meldingen over ongeregeldheden waren en hij accepteerde de uitspraak van het hooggerechtshof.

Tikje anders dus wel. Maar ik snap dat je als Trumpfan in een wat lastig parket zit nu :+
pi_166075981
https://espnfivethirtyeig(...)erruptions.png?w=575
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:10 schreef Lyrebird het volgende:
Yep, mij ook.

Er is werk aan de winkel, voor de Republikeinen. Bij een volgende verkiezing is het verstandig als zo'n clown niet meer door de ballotagecommissie heen komt.

Neem wat dat betreft een voorbeeld aan de Dems, met hun superdelegates.
Die hebben ze afgeschaft bij de Republikeinen. Bij de Democraten zijn ze vrij marginaal en beïnvloeden ze feitelijk de verkiezingen niet. Zelfs al zouden de Republikeinen 10% superdelegates introduceren die ook nog eens onafhankelijk van de uitslag in hun districten / staten zouden stemmen, dan nog zou het effect op de primaries er niet geweest zijn.
Trump won 1441 van de 2472 delegates. De nummer twee was Cruz met 551. Dan ga je ook met 248 super delegates die collectief op Cruz zouden stemmen niets veranderen. Nog afgezien van het feit dat het gros van de GOP nog liever Trump dan Cruz als kandidaat zou zien.
Het enige wat de Republikeinse partij kan doen is hun hele achterban terzijde schuiven, maar dat is ook de doodsteek voor die partij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166075988
quote:
Die hertelling was in Florida was in de wet vastgelegd, vriendelijke vriend, daar heeft Gore niet om gevraagd. Gore vocht de uitslag van de hertelling wel aan, maar (let op) niet de uitslag van de verkiezingen. Toen besloten werd dat hij verloren had legde hij zich daar bij neer.

Bij Trump kan echter het volgende gebeuren, als we hem moeten geloven;

- Trump verliest de verkiezingen bijzonder ruim
- Hij zegt 'ik heb niet verloren, ik accepteer dit niet, make America great again!'

Toch een tikje anders.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166075990
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is een patroon in deze campagne. Een die bovendien steeds vervelender begint te worden.

Trump doet nogal vrouwonvriendelijke uitspraken. 'Maar Bill Clinton heeft tientallen vrouwen verkracht!'

Trump zegt de verkiezingsuitslag niet op voorhand te zullen accepteren. Maar Al Gore vocht de uitslag ook aan!

Man, kap eens met die onzin.
Tja, Trump zegt dat hij wanneer de uitslag er is zal bekijken of hij het zo zal accepteren of dat hij stappen gaat ondernemen. Daar wordt vervolgens moeilijk over gedaan bij CNN, e.d. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo gek is en zoals ik dus aangaf al wel vaker is gebeurd. Trump is gewoon eerlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')