Of mensen die gemakzuchtig zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:32 schreef MissMSX het volgende:
Katten zijn voor mensen die het niet nodig vinden de baas te spelen
Het is anders verdomd hard werken met een kat als baasquote:
Neequote:
Je trapt me op m'n zielquote:
Blackie kan best met een poesjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:34 schreef Harmankardon het volgende:
Katten vind ik leuk. Honden vind ik leuk. Als je ze samen hebt vind ik wel kut want dan heb je van beide ook de nadelen. Als ze al samen kunnen.
Dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is anders verdomd hard werken met een kat als baas
Ja die wel. Bij de andere geef ik de kat 2,3 seconden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Blackie kan best met een poesje
quote:
Naar de vacht kijken helpt eigenlijk niet zoveel. In principe hebben boskatten een grotere kraag, maar je hebt altijd uitzonderingen. De kop zegt veel meer... Maine Coons hebben een ronde kop met spitse oren met pluimjes. Noorse boskatten een spitse kop met geronde oren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik verwacht niet dat dit een mannetje is. Calico :$
Het zal het vele zwart wel zijn waarom ze extra fors lijkt.
Het zijn hoe dan ook gewoon bazenkatten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er twee van dat kaliber. Geen schijn van kans.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja die wel. Bij de andere geef ik de kat 2,3 seconden.
Daar staan katten toch om bekend? Die hebben geen baasje, die zijnde baasquote:
Die hekel leg ik neer bij lakse eigenaren, kattenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:36 schreef Samzz het volgende:
Mijn grootste hekel aan katten komt voornamelijk bij lakse eigenaren vandaan.
Dito, maar dan voor honden en kinderenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:36 schreef Samzz het volgende:
Mijn grootste hekel aan katten komt voornamelijk bij lakse eigenaren vandaan.
If you say soquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar staan katten toch om bekend? Die hebben geen baasje, die zijnde baas
geen tijd voor die ongeinquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ben aan het daten maar volgens mij is ze niet de ware
Jij dan?
Joh. Al begint ie oud en traag te worden. misschien dat poes het 3 seconden aan kanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja die wel. Bij de andere geef ik de kat 2,3 seconden.
Ik heb er niet zo veel mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die hekel leg ik neer bij lakse eigenaren, katten
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Naar de vacht kijken helpt eigenlijk niet zoveel. In principe hebben boskatten een grotere kraag, maar je hebt altijd uitzonderingen. De kop zegt veel meer... Maine Coons hebben een ronde kop met spitse oren met pluimjes. Noorse boskatten een spitse kop met geronde oren.
101 cats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel als je het over calico hebt. Lapjes. Zoek maar eens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij katers betekent dat, dat ze XXY chromosoom hebben, wat dus ontzettend zeldzaam is.
Dat het een Maine Coon is geloof ik
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Kom je hierheenquote:
Voor het geslacht ja... niet voor het soort.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel als je het over calico hebt. Lapjes. Zoek maar eens op.
Bij katers betekent dat, dat ze XXY chromosoom hebben, wat dus ontzettend zeldzaam is.
Dat het een Maine Coon is geloof ik
Dat weet ik en daar lijkt me ook niks mis mee, maar niet alle katteneigenaren zijn laksquote:
Dat!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Dito, maar dan voor honden en kinderen
"Hij doet niks hoor."quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:39 schreef Harmankardon het volgende:
Lakse hondeneigenaren die met een 'Steffy' of een 'Pitje' op straat stoer willen doen
Ja, zo ver was ik. Ik heb het over de kleur. Calico, lapjes. Is niet afhankelijk van ras oid, maar er bestaan bijna geen lapjeskatersquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Voor het geslacht ja... niet voor het soort.Ik heb het over het soort, obviously.
Daarom wijquote:
Da's helemaal vies jaquote:
quote:
Die krijgen er nog geld op toe, in plaats van dat ze belasting moeten betalenquote:
Dat heb je nu al 3x verteld.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik. Ik heb het over de kleur. Calico, lapjes. Is niet afhankelijk van ras oid, maar er bestaan bijna geen lapjeskaters
Sowieso eigenarenquote:
Oeh zo eentje wil ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe rijke kerel vinden die mij een auto koopt. En rijbewijs
O.a.quote:
Groot rijbewijs?quote:
True thatquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat heb je nu al 3x verteld.Die funfact weet ik ook. Maar goed, beide katten zijn grof en mooi.
quote:
Oew, kriebels in m'n buik nuquote:
Da's ook niet echt bijzonder he?quote:
Klopt. Net als dat niet alle honden- en kindereigenaren laks zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik en daar lijkt me ook niks mis mee, maar niet alle katteneigenaren zijn laks
Gewoon sparen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
True that
Some day. Some fucking day!
Dan zou ik maar niet bij mij op bezoek komenquote:
De woensdag-gehaktdag van de seks.quote:
Vaarbewijsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Meh, zit al genoeg op de weg. Mottorijbewijs vind ik ook niks. Aanhanger dan maar.
Neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's ook niet echt bijzonder he?
Vrijdag rotte visdagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De woensdag-gehaktdag van de seks.
Date mijquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ben aan het daten maar volgens mij is ze niet de ware
Jij dan?
Stuur haar een dm zou ik zeggen. Over uurtje ofzo is ze thuis.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben benieuwd wat Lokje van het exoplaneetverhaal vindt
Als je überhaupt niet wordt gevraagd, hoef je ook geen reden verzinnen om niet langs te komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:45 schreef Samzz het volgende:
Dan zou ik maar niet bij mij op bezoek komen.
Goed punt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je überhaupt niet wordt gevraagd, hoef je ook geen reden verzinnen om niet langs te komen.
Heb je Thor de Bengaal al eens opgezocht?quote:
Zie deze alpha-man es toestemming geven om zijn chick te DM'en.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stuur haar een dm zou ik zeggen. Over uurtje ofzo is ze thuis.
Ik ben onschuldigquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom haal je half klb hierheen? Of wie dan ook.
Wil ik ookquote:
Ik kijk constant in haar dm om te kijken of er treurige beta's haar berichten sturen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie deze alpha-man es toestemming geven om zijn chick te DM'en.
Ik wil geen DM-spammer zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur haar een dm zou ik zeggen. Over uurtje ofzo is ze thuis.
Daar ging mijn fetisj.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jerry the bellybutton elf_O_
Omdat de SC daar dicht isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom haal je half klb hierheen? Of wie dan ook.
Dit bedoel ik dusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk constant in haar dm om te kijken of er treurige beta's haar berichten sturen.
Terecht, vertrouw ze voor zover je ze kan zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kijk constant in haar dm om te kijken of er treurige beta's haar berichten sturen.
En opgewekte beta's?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wauw, voorpoten als een tijger.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je Thor de Bengaal al eens opgezocht?
Ik vind zijn vachtkleur zo mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wauw, voorpoten als een tijger.Zeker mooi, vind hem alleen zo'n huis en tuin kat kp hebben.
Je hetb ze ook die wat meer op servals lijken.
Verhuis naar de noordpool. Fixed.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog geen outfit voor zaterdag![]()
Vrouwengedoe. Kleding![]()
Kan het niet gewoon even een paar graden minder warm zijn zodat ik mijn spijkerbroek aan kan verdomme![]()
/kutdagboekpost
Billenkoek van Yvonnequote:
Echt he, het kan zo simpel zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verhuis naar de noordpool. Fixed.
Beetje meegenieten van de dickpics.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht, vertrouw ze voor zover je ze kan zien.
De hoopvolle beta'squote:
Daar verhuist dat feestje nie mee naar toequote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verhuis naar de noordpool. Fixed.
Dat mensen dat zelf niet kunnen bedenken...quote:
Gewoon zo'n kleurige harembroek aanvliegen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Kan het niet gewoon even een paar graden minder warm zijn zodat ik mijn spijkerbroek aan kan verdomme![]()
/kutdagboekpost
Uhuquote:
Reden genoeg om een topic over te openen in KLB?quote:
Bouw je eigen feestje.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar verhuist dat feestje nie mee naar toe
Je mag ook op mijn feestje komen zaterdag. Mag je je kleren thuis laten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
/kutdagboekpost
Probeer het eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reden genoeg om een topic over te openen in KLB?
Ben toch geen hippiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon zo'n kleurige harembroek aanvliegen.
Dat is ook wel erg moeilijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhu
Doet me denken... heb ooit geprobeerd om zwarte strepen op m'n kat te photoshoppen, niet gelukt.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag ook op mijn feestje komen zaterdag. Mag je je kleren thuis laten.
Te warm!quote:
Trek je kleren uit.quote:
Dat klopt ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Net als dat niet alle honden- en kindereigenaren laks zijn.
Ja, ik ben er enigszins mee bekend, maar weet nog lang niet alles. De verschillen tussen MC en NB wil doorgaans wel, met hier en daar een foute inschatting.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon sparen.Komt vanzelf. MC zijn prima katten, zachtaardig en speels wanneer het hen uitkomt. Wel wat minder schoterig, dacht ik.
Ik ga die van hier maar eens over m'n schouder gooien, die geeft echt geen neuk.
Jij bent ook van harte welkom.quote:
Zuigt er ten minste nog ietsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt ook
[..]
Ja, ik ben er enigszins mee bekend, maar weet nog lang niet alles. De verschillen tussen MC en NB wil doorgaans wel, met hier en daar een foute inschatting.
Niet al te schoterig nee, maar geduld en liefde helpt soms ook al enorm. Heeft me bij Bon ook jaren gekost om haar wat schoteriger te krijgen.
Had jij geen MC? Of raskat? Ik weet het niet meer
En sparen; will do
P.s. Zuigerig pokkeinternet
Ik zit hier al bijna nakend.quote:
Bull crapquote:
Dan maar irl verven.quote:
Twee raskatten van m'n ma: maine coon (rood?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt ook
[..]
Ja, ik ben er enigszins mee bekend, maar weet nog lang niet alles. De verschillen tussen MC en NB wil doorgaans wel, met hier en daar een foute inschatting.
Niet al te schoterig nee, maar geduld en liefde helpt soms ook al enorm. Heeft me bij Bon ook jaren gekost om haar wat schoteriger te krijgen.
Had jij geen MC? Of raskat? Ik weet het niet meer
En sparen; will do
P.s. Zuigerig pokkeinternet
Savannah's jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:55 schreef Samzz het volgende:
Siberische katten en Savannahs vind ik ook mooi.
Chinezen doen het ook, waarom jij nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan maar irl verven.
[..]
Twee raskatten van m'n ma: maine coon (rood?)& ragdoll (lilac bicolour)
Awesome ja!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan maar irl verven.
[..]
Twee raskatten van m'n ma: maine coon (rood?)& ragdoll (lilac bicolour)
In het asiel waar ik gewerkt heb heeft ooit een Savannah gezeten. Mooi beest. Is toen door Stichting Aap opgehaald.quote:
Alan Rickman.quote:
Goede reden om er iets op tegen te hebbenquote:
Als in.. ze zijn van m'n ma.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awesome ja!
Helaas zou mijn ma me zoiets nooit cadeau geven, laat staan dat ze uberhaupt zelf aan katten zou beginnen :$
Bohhhquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het asiel waar ik gewerkt heb heeft ooit een Savannah gezeten. Mooi beest. Is toen door Stichting Aap opgehaald.
Rode met zwarte strepen, en dan de witte met regenboogkleuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Chinezen doen het ook, waarom jij niet.
Ohquote:
Toentertijd was het niet toegestaan die katten te houden, dacht ik... Weet niet hoe t nu zit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhh
Ja, als je zo'n beestje wil moet je wel ff goed nadenken. Plus meer dan voldoende ruimte hebben.
Maar damn, dat zou ook wel supernice zijn
Alan R.I.P.manquote:
Tiger-cat en nyan-cat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Rode met zwarte strepen, en dan de witte met regenboogkleuren.Weer iets te doen dit weekend.
Ik zag laatst wel dat je ergens kittens kon kopen geloof ik bij zo'n cattery, dus denk dat het mag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toentertijd was het niet toegestaan die katten te houden, dacht ik... Weet niet hoe t nu zit.
Ik vind het inkruisen van wilde katachtigen maar gevaarlijk.
quote:
Zou kunnen dat t inmiddels gewoon mag idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel dat je ergens kittens kon kopen geloof ik bij zo'n cattery, dus denk dat het mag.
Maar idd, onvoorspelbaar. Moet je echt weten wat je doet
Also; munchkins zijn wel cute, maar tegelijkertijd vind ik het ook heel zielig :$
Nee, dat beest dat wij in t asiel hadden was nog maar een kitten, maar wel formaat Maine Coonquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Waar de witte vandaan komt hadden/fokten ze ook Savannah's, maar jeetje... die wil je niet in je woonkamer zetten.
Ja, het hoort niet. En in zo'n geval snap ik mensen ook niet. T is geen fucking auto ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen dat t inmiddels gewoon mag idd.
Ahw ja, daar heb ik medelijden mee. Met Scottish folds ook, hoewel ik die wel heel schattig vind
.
Ik vind bijvoorbeeld mopshonden ook geweldig, enorme clowns. Maar echt zo ontzettend triest qua gezondheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, het hoort niet. En in zo'n geval snap ik mensen ook niet. T is geen fucking auto ofzo.
En toch raken ze iets.
Ik hou het wel lekker bij mijn voorkeuren iig
Straatkatten komen uit bloemkolenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:06 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon een straatkat nemen. Al dat gefok
Ooievaar toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straatkatten komen uit bloemkolen?
Ja ik vind t zelf ook echt niet eens mooi moet ik zeggen. En idd, die beesten hebben voortdurend last van ademhalingsproblemen. En volgens mij was dat toen met bulldogs? Dat ze de snuiten wel langer moesten fokken, maar dan nog. Het zit er al zo erg in. Sneuquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind bijvoorbeeld mopshonden ook geweldig, enorme clowns. Maar echt zo ontzettend triest qua gezondheid.
Afgelopen zondag op show was er een groepje. Werden door alle andere honden uitgesnauwd. Puur door dat knorrende geluid. Vind dat echt sneu.
Engelse en Franse bulldoggenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik vind t zelf ook echt niet eens mooi moet ik zeggen. En idd, die beesten hebben voortdurend last van ademhalingsproblemen. En volgens mij was dat toen met bulldogs? Dat ze de snuiten wel langer moesten fokken, maar dan nog. Het zit er al zo erg in. Sneu
Zeker als het om zoiets gaat ja. T zijn dieren, geen stukje platte entertainmentquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engelse en Franse bulldoggen. Trieste beesten. Mensen zijn naar
.
Eensquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker als het om zoiets gaat ja. T zijn dieren, geen stukje platte entertainment
Hahaha neeee. Can't handle the weirdnessquote:
Ja juist daaromquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha neeee. Can't handle the weirdness
quote:
Misschien moet ik m'n tuintje volscheppen met zand en hier gewoon een strand makenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso, in Scheveningen naar het strand gaan
Al in het reuzenrad geweest?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso, in Scheveningen naar het strand gaan
Met de tram ook geen pretje zag ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Mensen die dachten met de auto in Scheveningen te komen
Doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moet ik m'n tuintje volscheppen met zand en hier gewoon een strand maken
Palmboom eropquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moet ik m'n tuintje volscheppen met zand en hier gewoon een strand maken
Nee, wel gezien, vanaf mijn comfortabele per fiets bereikte stuk strandquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Al in het reuzenrad geweest?
Crazy mo'fokkahsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met de tram ook geen pretje zag ik.
Jaquote:
Ik ging lekker averechts naar spui en omgeving. Niemand die gaat winkelen, lege pashokken.quote:
Nog niet, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, wel gezien, vanaf mijn comfortabele per fiets bereikte stuk strand
Jullie wel?
Ik heb je gezien ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ging lekker averechts naar spui en omgeving. Niemand die gaat winkelen, lege pashokken.Personeel dat verlangend naar buiten kijkt.
Perfect.
Dat is dan toch OK?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Maar straks wil ik hier dan helemaal niet meer weg
Ik eens in Leiden... Voor me at iemand al lopend een broodje... Tot er een meeuw van achteren kwam aanvliegen en zo dat hele broodje uit d'r handen haptequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was 2 weken geleden in Scheveningen voor Beauty and the BeastToen we daarna ergens gingen eten, at een meeuw bij andere mensen gewoon tering brutaal van hun borden
Ja, slimquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ging lekker averechts naar spui en omgeving. Niemand die gaat winkelen, lege pashokken.Personeel dat verlangend naar buiten kijkt.
Perfect.
Niemand wil naar een verlaten uithoek komen voor een beetje liefde :$quote:
Ik heb enkel naar je borsten en billen gekeken.quote:
Stuur je een pica als je erin zit?quote:
Zegquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand wil naar een verlaten uithoek komen voor een beetje liefde :$
Was hier laatst op de markt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik eens in Leiden... Voor me at iemand al lopend een broodje... Tot er een meeuw van achteren kwam aanvliegen en zo dat hele broodje uit d'r handen hapte
Bazenactie wel
Wel?quote:
Whahaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik eens in Leiden... Voor me at iemand al lopend een broodje... Tot er een meeuw van achteren kwam aanvliegen en zo dat hele broodje uit d'r handen hapte
Bazenactie wel
Da's echt fokked op als het je overkomtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was hier laatst op de markt.
Meeuw pakt zo broodje haring uit bakje van een man
Ja tochquote:
Waarin?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stuur je een pica als je erin zit?
En duiven.quote:
Reuzenrad.quote:
Ik heet je van harte welkom :$quote:
Kaarsjes :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil buiten zitten maar de lamp doet het niet en ik heb geen losse lamp
Ik vind dat zo reuze comfy.quote:
Dekentje is niet nodig, maar ik heb aardig wat fakkels nodig om erbij te kunnen lezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo reuze comfy.
Kaarsjes, wat sfeerlichtjes, onder een dekentje samen
Niet lezen, lekker beetje naar de sterren staren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Dekentje is niet nodig, maar ik heb aardig wat fakkels nodig om erbij te kunnen lezen.
Ja tochquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo reuze comfy.
Kaarsjes, wat sfeerlichtjes, onder een dekentje samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik fiets morgen wel ff door de stad om te kijken :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Te veel lichtvervuiling van de overkantquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet lezen, lekker beetje naar de sterren staren.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja tochAls ik lammetje voor je ga maken, mag je ook onder het dekentje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik lammetje voor je ga maken, mag je ook onder het dekentje hoor.
Ripquote:
Zal ik je koelte toewuiven met een groot palmblad terwijl jij in slaap probeert te vallen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Elvi het volgende:
Ik wil slapen maar het is nog 29 graden in mn slaapkamerik wil winter
Juist lekker johquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Elvi het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je koelte toewuiven met een groot palmblad terwijl jij in slaap probeert te vallen?
Sta op mijn trein te wachten, ook enorm warm, hopelijk airco zoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Elvi het volgende:
Sta je ook wel eens 'LOVE ME, LOVE MEEEEEE' tegen ze te schreeuwen als ze ongeïnteresseerd wegschuifelen als je ze wil knuffelen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Mijn cavia's hebben na 5 jaar eindelijk door dat koelkast equals foodAlleen 's avonds dan 's ochtends zijn ze nog niet blij om me te zien.
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sta je ook wel eens 'LOVE ME, LOVE MEEEEEE' tegen ze te schreeuwen als ze ongeïnteresseerd wegschuifelen als je ze wil knuffelen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:21 schreef CherryLips het volgende:
JaZe rennen altijd voor me weg en willen nooit opgepakt of op schoot en dan scheld ik ze uit dat ik zoveel voor ze doe en dat ze me klauwen met geld kosten en dat ik er niets voor terugkrijg en dan weet ik hoe m'n moeder zich voelt.
Ik zei dan altijd dat ik hoger in de voedselketen stond en dat ik slimmer was, dus dat ze beter respect voor me konden tonen. Zeker omdat ik hun sole provider was.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaZe rennen altijd voor me weg en willen nooit opgepakt of op schoot en dan scheld ik ze uit dat ik zoveel voor ze doe en dat ze me klauwen met geld kosten en dat ik er niets voor terugkrijg en dan weet ik hoe m'n moeder zich voelt.
[..]
Bitches 2, die cavia's. Zouden je ws. nog verlinken bij de popo als ze de kans zouden krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zei dan altijd dat ik hoger in de voedselketen stond en dat ik slimmer was, dus dat ze beter respect voor me konden tonen. Zeker omdat ik hun sole provider was.
Maar knuffelen, ho maar
Je krijgt echt geen respect van die beesten hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zei dan altijd dat ik hoger in de voedselketen stond en dat ik slimmer was, dus dat ze beter respect voor me konden tonen. Zeker omdat ik hun sole provider was.
Maar knuffelen, ho maar
Als je straks een pik tegen komt die wel een beetje groeit als je hem aait stamp je ze zo kapot die ondankbare kutbeestenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt echt geen respect van die beesten hoor.
Snitches get stitches.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bitches 2, die cavia's. Zouden je ws. nog verlinken bij de popo als ze de kans zouden krijgen.
[..]
[..]
Air is de meesterhosselaar hierquote:
Dat je maar de hele nacht wakker mag liggen van de warmte. En getergd worden door meerdere muggen.quote:
Toevallig heb ik mn ventilator op de hoogste stand. Dusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je maar de hele nacht wakker mag liggen van de warmte. En getergd worden door meerdere muggen.
Ik ben al de halve avond filmpjes aan het doorklikken op YouTube. Het is mogelijk om binnen vier filmpjes van Joodse volksmuziek naar een eenmalige samenwerking van Ice-T met Jan Akkerman te komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net een uur Netflix gekeken op het balkon en geen mug gezien. Al heb ik wel rare bulten op m'n arm maar dat zien we morgen wel weer.
Dat laat onverlet dat ik het je nog steeds van harte toewens.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:52 schreef Elvi het volgende:
Toevallig heb ik mn ventilator op de hoogste stand. Dusen muggen houden niet van tocht dus die blijven ook weg.
Wat ben je weer hard zegquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laat onverlet dat ik het je nog steeds van harte toewens.
Platvloerse verwijzing naar mijn erectie. Hoe banaal.quote:
Sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Platvloerse verwijzing naar mijn erectie. Hoe banaal.
Desondanks zet ik 'm natuurlijk wel op mijn 'goede referenties' lijst.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Desondanks zet ik 'm natuurlijk wel op mijn 'goede referenties' lijst.
samequote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:20 schreef CherryLips het volgende:
Debiel gedroomden te kort geslapen.
Jij bent een halve neger johquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:30 schreef Allures het volgende:
Ik word wel eindelijk een beetje bruin
Alleen mijn onderbenen willen maar niet mee... super vaag
alleen vergeleken met jouquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent een halve neger joh
Ik had de engste nachtmerrie ooit: ik droomde dat ik mn iPhone kwijt was.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:20 schreef CherryLips het volgende:
Debiel gedroomden te kort geslapen.
Hou op met mequote:
whoa ik wil zo graag een foto van jou daarin zienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hou op met me![]()
Krijg vandaag nog een playsuit binnen
Maar ik denk dat zo oncharmant gaat zijn.
Ending up met uiteindelijk toch maar doodgaan in mijn spijkerbroek
Waarom?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:39 schreef Allures het volgende:
[..]
whoa ik wil zo graag een foto van jou daarin zien
de playsuit, niet dood in je spijkerbroek
Oh the nightmares.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik droomde laatst dat mijn favo ijssalon "mijn" ijsje van de kaart had gehaald.
#firstworldproblemIk kom daar echt te vaak
Gewoon doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
Hier is zo'n stukje openbaar gras... mensen chillen er op, bbqen etc. Het is maar heel klein en aan een drukke openbare weg
Ik probeer al de hele ochtend te bedenken of ik daar in bikinibroekje + hemdje kan gaan liggen of dat dat raar is
Nouja raar is het vast wel maar onbeschoft raar
Oeh, welke? Leuk! ^quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hou op met me![]()
Krijg vandaag nog een playsuit binnen
Maar ik denk dat zo oncharmant gaat zijn.
Ending up met uiteindelijk toch maar doodgaan in mijn spijkerbroek
stuur nou maar gewoon een fotoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
When it looks like:
[ afbeelding ]
When u really looks like
[ afbeelding ]
Ach boeiend, gewoon doen, het is 34 graden vandaag, iedereen die je raar aankijkt is gewoon jaloersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
Hier is zo'n stukje openbaar gras... mensen chillen er op, bbqen etc. Het is maar heel klein en aan een drukke openbare weg
Ik probeer al de hele ochtend te bedenken of ik daar in bikinibroekje + hemdje kan gaan liggen of dat dat raar is
Perfecte temperatuur zegquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:51 schreef Elvi het volgende:
Jij bent gekquote:
Zou jij er problemen mee hebben als een ander dat zou doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:43 schreef Allures het volgende:
werk. Moet wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij bent gek
Korte broek, knalgeel shirt en knalgele zonnebril hier![]()
![]()
Lekker zomers
show some leg baby.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook, wel een witte en de pijpen een stukje opgerold for that summer look yooo.
🙄
Gewoon broekspijp ff opzij doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:02 schreef Elvi het volgende:
Als je zo'n playsuit aanhebt zit je in je nakie op de wczo onpraktisch.
Gelukkig prima airco op werk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:03 schreef rival het volgende:
[..]
Colbertje los, overhemd half open.... goed te doen
Ja ik ook, maar hier boeit het gelukkig nietquote:
als taxichauffeur kun je het niet flikken om met korte broek te verschijnen vind ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hier boeit het gelukkig niet![]()
Tenminste, ik geef er niks om
niet erg toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met een beetje cropped jeans of ''korte'' enkelbroek (ja) gebeurt dat sowieso.
Ben ik t wel mee eensquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:05 schreef JJH het volgende:
[..]
als taxichauffeur kun je het niet flikken om met korte broek te verschijnen vind ik.
Ik had gedroomd dat ik met een groepsreis naar de VS was maar niemand kon vinden van de groep, niemand me wilde helpen en dat m'n telefoon zo traag was dat ik hem helemaal aan gort had getraptquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had de engste nachtmerrie ooit: ik droomde dat ik mn iPhone kwijt was.Na dagen zoeken bleek ie in mn broekzak te zitten.
Echt net real life, die dromen.
nee dat is ook weer waarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:01 schreef rival het volgende:
[..]
Zou jij er problemen mee hebben als een ander dat zou doen?
Nakie is prima. Is de plee. /carequote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:02 schreef Elvi het volgende:
Als je zo'n playsuit aanhebt zit je in je nakie op de wczo onpraktisch.
Hmm, daar heb je een puntquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:05 schreef JJH het volgende:
[..]
als taxichauffeur kun je het niet flikken om met korte broek te verschijnen vind ik.
Dat is hun probleem en dat moet je vooral bij hen houden. Je doet niks wat verboden of onfatsoenlijk is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:11 schreef Allures het volgende:
[..]
nee dat is ook weer waar
Maar ik ben super flexibel in dat soort dingen
Er zijn vast conservatieve mensen die er wel problemen mee hebben
Netjes tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:09 schreef JJH het volgende:
[..]
dus pantalon en overhemd.
Geen jasje, geen strop. Ik vind het prima.
Dikke benz onder de reetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je een punt![]()
Wel lekker de hele dag in de airco dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |