gast we zitten gwn in fernandes scquote:
Ik zag al een dildo-boerderij voor me.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of kopen bij een broodfokker. Dat scheelt al snel de helft van de prijs. De kat dus, niet de drakendildo.
Gvd ja. Ik ga US eens versieren denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nog een golddigger als vriendin. Rijke tata jij.
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Als ie dan ook een jaartje of 18 meegaat is het een koopje.
Toch apart dat mensen wel een paar honderd euro uitgeven aan hun telefoon, laptop, tv, maar voor een levend wezen is het te duur.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In je reet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Drie
[..]
Yep
Dus de komende paar jaren zal het nog wel niks worden, of mensen moeten me een Maine Coon als verjaardagscadeautje geven :$ (hint)
Ratata?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet je oren te vullen met peurschuim anders moet je continu die onzin aanhoren die hij uitbraakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:26 schreef Harmankardon het volgende:
Gvd ja. Ik ga US eens versieren denk ik
Dat klopt, maar ik verwacht niet dat dit een mannetje is. Calico :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maine Coons zijn ook wel grof op zich, maar zit sowieso veel verschil tussen mannetjes en vrouwtjes.
Deze heeft gewoon een coonie blik.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet je oren te vullen met peurschuim anders moet je continu die onzin aanhoren die hij uitbraakt.
Da's ook lief, maar dit is mijn grote wens kaneel :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder meer waar. Ik vind het veel klinken omdat ik dieren als konijnen, slangen en hagedissen gewend ben.
[..]
Kans is groter dat ik je een drakendildo geef :$
Oh hai.quote:
Die drie of die kat.quote:
Welkom in NLquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:29 schreef Harmankardon het volgende:
Toch is het vreemd. Hond kakt buiten: dokken. Kat kakt buiten: boeien.
Protipquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet je oren te vullen met peurschuim anders moet je continu die onzin aanhoren die hij uitbraakt.
Oorpeurschuim?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk kattenliefhebbers, die mensen die de hondenbelasting hebben verzonnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:29 schreef Harmankardon het volgende:
Toch is het vreemd. Hond kakt buiten: dokken. Kat kakt buiten: boeien.
Pikken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die drie of die kat.
In het eerste geval; drie vingers? wortels? :$
Geen wonder dat dit land naar de tyfus gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk kattenliefhebbers, die mensen die de hondenbelasting hebben verzonnen.
Appeltje eitje toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |