Blanke krijgersquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij trotse blanke krijgers zijn het gewoon om achter holenberen en mammoeten door de sneeuw aan te rennen om ze dood te maken, niet dat laffe luie hangmat leventje van den Mediterrane man
Koud douchenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:20 schreef K44S het volgende:
Houd een -sop! dames.
Het wordt hier te warm
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zweet nu nog erger :$
Ff douchen maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koud douchen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koud douchen
[..]Heeft ze nu een zoutvaatje als tattoo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Nee peperquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ze nu een zoutvaatje als tattoo?
Ow. Ik deed je dus aan een radijs denkenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dunno, moet dan altijd aan radijsjes denken. Of haar:
[ afbeelding ]
Ik kom er aanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Omfgbbq de ijssalon heeft de smaak zoute Chocolonely
Dus gewoon caramel zeezout?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:32 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk een reden om es naar Ede te gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:32 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eindelijk een reden om es naar Ede te gaan.
Jou mag ik niet likken.quote:
Ohhh guttegut. Voor de rest ben ik niet interessant genoeg?quote:
Hier ook. Als ik daar binnen loop word ik helemaal gek, zoveel keuze :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij de ijswinkel hier hebben ze Oreo ijs.
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus gewoon caramel zeezout?
Gewoon een staart in.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Met dit weer bedenk ik me soms een fractie van een seconde dat dat echt zo fijn zou zijn
Ik kom er nooit, het is altijd veel te druk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier ook. Als ik daar binnen loop word ik helemaal gek, zoveel keuze :$
Ik mag geen ijs van mezelfquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier ook. Als ik daar binnen loop word ik helemaal gek, zoveel keuze :$
Met die echt warme zomerdagen moet je daar niet zijn neequote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, het is altijd veel te druk.
Moeilijk, ik vind er zoveel lekker. Kon iig de bueno-smaak wel ontzettend waarderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag geen ijs van mezelf
Wat is je favoriet daar?
HNNNNNGquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Ben en Jerry's cookie dough gekocht.
Omg, fuck this shit. Morgen ga ik halenquote:
Sloot zeker zo aan op de rij voor Antonios. Waar het uitgestorven is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met die echt warme zomerdagen moet je daar niet zijn nee
Heb het een keer geprobeerd. De rij mensen stond helemaal tot over de weg heen op het marktplein
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sloot zeker zo aan op de rij voor Antonios. Waar het uitgestorven is.
Die heb ik niet in de koelkast en vandaag is tijd voor ijsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik eet amper ijs. Muv frozen daquiris
Zeker wel, maar het ging nu juist over consumeerbare redenen om naar Ede te gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:00 schreef Dqod het volgende:
Ohhh guttegut. Voor de rest ben ik niet interessant genoeg?
Ijsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker wel, maar het ging nu juist over consumeerbare redenen om naar Ede te gaan.
quote:
Ja, ik dus ook, maar dan moet ik nog heel lang sparenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik niet in de koelkast en vandaag is tijd voor ijs.
D'aawwwwwquote:
Ook net op. Mango en truffel ditmaal.quote:
Hoeveel kost zo'n scheetje?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik dus ook, maar dan moet ik nog heel lang sparen
Maar sws calico's!
#foreverlove
Lekker heurquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook net op. Mango en truffel ditmaal.
Kom je toch al gauw op 5 a 600 euroquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n scheetje?
Random google search, maar ik zou bij deze gokken op Noorse boskat. Kan me vergissen thoquote:
Zeker. Fijne aan deze ijssalon is dat ze elke week een deel andere smaken heeft. Zo kun je elke keer weer wat nieuws/anders proeven.quote:
Ja! Sowieso.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Als ik een kat zou nemen dan een Blauwe Rus![]()
[ afbeelding ]
Ook erg tofquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
En zo hoort het ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Fijne aan deze ijssalon is dat ze elke week een deel andere smaken heeft. Zo kun je elke keer weer wat nieuws/anders proeven.
Neh Noorse Boskatten zijn grover en hebben andere oortjes. Maine Coon!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je toch al gauw op 5 a 600 euro
[..]
Random google search, maar ik zou bij deze gokken op Noorse boskat. Kan me vergissen tho
Denk je? Ik vond m juist zo'n groffe bouw na andere pics die ik bekeek van Maine Coons.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Neh Noorse Boskatten zijn grover en hebben andere oortjes. Maine Coon!
Driequote:
Yepquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
500 euro, jezus.
Daar kan ik wat drakendildo's voor kopen.
Absoluut! Ik kan het me nu alleen niet veroorloven, dus of ik moet wachten, of ik ga voor een htk-calicoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef Harmankardon het volgende:
Als je dan toch naar kosten gaat kijken van een huisdier dan is 500 euro toch prima te doen verdisconteerd over het hele leven.
Scottish Foldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Of kopen bij een broodfokker. Dat scheelt al snel de helft van de prijs. De kat dus, niet de drakendildo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
500 euro, jezus.
Daar kan ik wat drakendildo's voor kopen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
Overdag ben ik er meestal niet, dus het lijkt me duidelijk dat ik degene ben die de SC in goede banen leid.
Nee maar goede post hugo
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het ging nu volgens mij niet om het schelden met "de grote K"
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:05 schreef hoink581 het volgende:
TARDIS. is het overigens beu heb ik vernomen. Die komt 'voorlopig' niet meer terug.
Hier verder ??quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt voor het antwoorden van mijn vraag geachte KLB moderator Pharkus
Maine Coons zijn ook wel grof op zich, maar zit sowieso veel verschil tussen mannetjes en vrouwtjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk je? Ik vond m juist zo'n groffe bouw na andere pics die ik bekeek van Maine Coons.
Maar het kan. Kan een stevige tante zijn
Zonder meer waar. Ik vind het veel klinken omdat ik dieren als konijnen, slangen en hagedissen gewend ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef Harmankardon het volgende:
Als je dan toch naar kosten gaat kijken van een huisdier dan is 500 euro toch prima te doen verdisconteerd over het hele leven.
Kans is groter dat ik je een drakendildo geef :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yep
Dus de komende paar jaren zal het nog wel niks worden, of mensen moeten me een Maine Coon als verjaardagscadeautje geven :$ (hint)
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een golddigger als vriendin. Rijke tata jij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef Harmankardon het volgende:
Ben per jaar al bijna 500 kwijt aan hondenbelasting volgens mij![]()
gast we zitten gwn in fernandes scquote:
Ik zag al een dildo-boerderij voor me.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of kopen bij een broodfokker. Dat scheelt al snel de helft van de prijs. De kat dus, niet de drakendildo.
Gvd ja. Ik ga US eens versieren denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nog een golddigger als vriendin. Rijke tata jij.
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Als ie dan ook een jaartje of 18 meegaat is het een koopje.
Toch apart dat mensen wel een paar honderd euro uitgeven aan hun telefoon, laptop, tv, maar voor een levend wezen is het te duur.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In je reet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Drie
[..]
Yep
Dus de komende paar jaren zal het nog wel niks worden, of mensen moeten me een Maine Coon als verjaardagscadeautje geven :$ (hint)
Ratata?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet je oren te vullen met peurschuim anders moet je continu die onzin aanhoren die hij uitbraakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:26 schreef Harmankardon het volgende:
Gvd ja. Ik ga US eens versieren denk ik
Dat klopt, maar ik verwacht niet dat dit een mannetje is. Calico :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maine Coons zijn ook wel grof op zich, maar zit sowieso veel verschil tussen mannetjes en vrouwtjes.
Deze heeft gewoon een coonie blik.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet je oren te vullen met peurschuim anders moet je continu die onzin aanhoren die hij uitbraakt.
Da's ook lief, maar dit is mijn grote wens kaneel :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder meer waar. Ik vind het veel klinken omdat ik dieren als konijnen, slangen en hagedissen gewend ben.
[..]
Kans is groter dat ik je een drakendildo geef :$
Oh hai.quote:
Die drie of die kat.quote:
Welkom in NLquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:29 schreef Harmankardon het volgende:
Toch is het vreemd. Hond kakt buiten: dokken. Kat kakt buiten: boeien.
Protipquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet niet je oren te vullen met peurschuim anders moet je continu die onzin aanhoren die hij uitbraakt.
Oorpeurschuim?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk kattenliefhebbers, die mensen die de hondenbelasting hebben verzonnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:29 schreef Harmankardon het volgende:
Toch is het vreemd. Hond kakt buiten: dokken. Kat kakt buiten: boeien.
Pikken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die drie of die kat.
In het eerste geval; drie vingers? wortels? :$
Geen wonder dat dit land naar de tyfus gaatquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk kattenliefhebbers, die mensen die de hondenbelasting hebben verzonnen.
Appeltje eitje toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |