Lekker heurquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook net op. Mango en truffel ditmaal.
Kom je toch al gauw op 5 a 600 euroquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n scheetje?
Random google search, maar ik zou bij deze gokken op Noorse boskat. Kan me vergissen thoquote:
Zeker. Fijne aan deze ijssalon is dat ze elke week een deel andere smaken heeft. Zo kun je elke keer weer wat nieuws/anders proeven.quote:
Ja! Sowieso.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Als ik een kat zou nemen dan een Blauwe Rus![]()
[ afbeelding ]
Ook erg tofquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
En zo hoort het ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Fijne aan deze ijssalon is dat ze elke week een deel andere smaken heeft. Zo kun je elke keer weer wat nieuws/anders proeven.
Neh Noorse Boskatten zijn grover en hebben andere oortjes. Maine Coon!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom je toch al gauw op 5 a 600 euro
[..]
Random google search, maar ik zou bij deze gokken op Noorse boskat. Kan me vergissen tho
Denk je? Ik vond m juist zo'n groffe bouw na andere pics die ik bekeek van Maine Coons.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Neh Noorse Boskatten zijn grover en hebben andere oortjes. Maine Coon!
Driequote:
Yepquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
500 euro, jezus.
Daar kan ik wat drakendildo's voor kopen.
Absoluut! Ik kan het me nu alleen niet veroorloven, dus of ik moet wachten, of ik ga voor een htk-calicoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef Harmankardon het volgende:
Als je dan toch naar kosten gaat kijken van een huisdier dan is 500 euro toch prima te doen verdisconteerd over het hele leven.
Scottish Foldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Of kopen bij een broodfokker. Dat scheelt al snel de helft van de prijs. De kat dus, niet de drakendildo.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
500 euro, jezus.
Daar kan ik wat drakendildo's voor kopen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
Overdag ben ik er meestal niet, dus het lijkt me duidelijk dat ik degene ben die de SC in goede banen leid.
Nee maar goede post hugo
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het ging nu volgens mij niet om het schelden met "de grote K"
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:05 schreef hoink581 het volgende:
TARDIS. is het overigens beu heb ik vernomen. Die komt 'voorlopig' niet meer terug.
Hier verder ??quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt voor het antwoorden van mijn vraag geachte KLB moderator Pharkus
Maine Coons zijn ook wel grof op zich, maar zit sowieso veel verschil tussen mannetjes en vrouwtjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk je? Ik vond m juist zo'n groffe bouw na andere pics die ik bekeek van Maine Coons.
Maar het kan. Kan een stevige tante zijn
Zonder meer waar. Ik vind het veel klinken omdat ik dieren als konijnen, slangen en hagedissen gewend ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef Harmankardon het volgende:
Als je dan toch naar kosten gaat kijken van een huisdier dan is 500 euro toch prima te doen verdisconteerd over het hele leven.
Kans is groter dat ik je een drakendildo geef :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yep
Dus de komende paar jaren zal het nog wel niks worden, of mensen moeten me een Maine Coon als verjaardagscadeautje geven :$ (hint)
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een golddigger als vriendin. Rijke tata jij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef Harmankardon het volgende:
Ben per jaar al bijna 500 kwijt aan hondenbelasting volgens mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |